Recensie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29

Discussie: Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Lisa (Col)
Geef URL door!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    8

Thumbs up Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Lisa (Col)(uitstekend)

Lisa, zit al jaren in de Doubletstaat en is echt een van de pareltje in de straat. Voor een heerlijke deep throat sessie kun je perfect bij haar terecht. En daarna in heerlijk standje afmaken. Voor haar raam staat een naambordje met Lisa. Veel plezier! Lisa werkt momenteel tot ca. 20.00 uur 's avond.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    4

Standaard Doubletstraat 20, Lisa

Gisteren Lisa bezocht, alle vorige recensies van andere bezoekers op dit forum, zijn helemaal waar, bij Lisa mag je met alles spelen en bij het beffen krijg ik zelfs de indruk, dat ze zelf ook klaar komt, verder is ze beslist geen klok kijkster, alles ging in het tempo, dat ik wilde en haar pijp kunst is echt een "deep throat", zoals ze zelf zei, ze heeft goed naar de video gekeken. Als je verder iets speciaals wil, is daar altijd over te onderhandelen en kan je meestal wel krijgen wat je wil.
    Ik begrijp niet , dat er niet meer over haar geschreven wordt, misschien willen andere bezoekers haar voor zich zelf houden? ik weet alleen dat ik zeker terug ga, een bezoek aan haar is altijd de moeite waard.
    victoria1 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Leeftijd
    51
    Actieve recensies
    0

Icon12 Re: Den Haag, Doubletstraat 20a k1, Lisa (Col) (uitstekend)

Ben weer bij Lisa geweest vandaag en het was weer een supergeile gebeurtenis zoals altijd bij haar.
    Lisa is een prachtige sensuele vrouw die alle tijd voor je heeft. Haar pijpkunst is ongeevenaard en als je tijdens deze happening al tot een vroegtijdig geil hoogtepunt komt stopt ze om vervolgens nadat ze haar heelijke grote borsten flink van olie heeft voorzien je jongeheer heerlijk te masseren met deze jongens.
    Vervolgens komt ze met dat heerlijke lijf op je zitten om je helemaal gek te maken met ritmisch neukbewegingen zoals alleen Zuidamerikaanse vrouwen dat kunnen.
    Kortom ik was super voldaan en tevreden en kom snel weer bij haar terug.
    Een absolute aanrader, een van de beste dames uit de straat!

Schrijft best een beetje bcd's schermafbeelding
    Actieve recensies
    30

Icon7 Re: Den Haag, Doubletstraat 20a k1, Lisa (Col) (uitstekend)

Heel leuk bezoek aan Lisa! Wat een geile en vriendelijke vrouw!
    Ze laat je echt op je gemak voelen en zij doet alles met veel plezier en rustig aan.
    Zij kent duidelijk de kunst van een man plezier te doen!
    bcd heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Leeftijd
    51
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Lisa (Col) (uitstekend)

Ben vandaag weer bij Lisa geweest, kersvers terug uit Colombia en weer volop aanwezig.
    Wat is het toch een heerlijk stuk, ben blij dat ze er weer is, ze is de beste op elk gebied en begrijpt hoe ze een man kan opwinden. Zal snel weer bij haar zijn om te genieten.

Ik lees alleen
    Leeftijd
    51
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Lisa (Col)(uitstekend)

Ben na mijn vakantie weer bij Lisa geweest, wat is dit toch een mooie wulpse sexy vrouw met een heerlijk lichaam. Werd binnengelaten en keek mij ditekt geil in de ogen. Vroeg of ik even naar de toilet mocht en toen ik terug kwam stond ze daar klaar in een uitdagende houding in een superslipje en op giga hoge hakken. Wat weet ze een man geil te maken. Eerst kwam ze lekker tegen me aan en begon me goddelijk te pijpen. Ze duwde me op bed en begon zich lekker in te smeren met olie zodat haar prachtige geile borsten lekker glansden. Ze gaf me een heerlijk body massage met haar lekkere jongens. Elke keer als ik klaar dreigde te komen hield ze in tot ik helemaal gek werd van haar. Ik hield het niet meer en heb toen in haar mijn condoom tot het nokkie volgespoten terwijl ze me geil aankeek.
    Het was kortom weer een heerlijke ervaring bij deze heerlijke vrouw, voor mij verreweg de beste en meest geile dame van de straat, een echte aanrader. Mij zal ze zeker heel vaak weer zien.
    top729 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    8

Icon14 Re: Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Lisa (Col)(uitstekend)

Eergisteren de kou getrotseerd en al klunend door de straat de wamte van Lisa opgezocht! Na dat we elkaars lichamen weer verkend hadden en de gebruikelijke was sesie op bed beland. Een lekkere blowjob afgewisseld me kusje op m'n ballen en in een lekker standje de boel afgemaakt en het comdoom volgespoten. Lisa bij jou schijnt altijd de zon!

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    50
    Actieve recensies
    28

Vandaag deze parel maar weer eens bezocht sinds lange tijd. En zoals altijd blijkt het dan weer te lang geleden.... Wat een heerlijkheid is deze dame toch.... Over haar borstverkleining zullen wij als wandelaars wel nooit uit getreurd raken, maar één ding is zeker: er is nog genoeg overgebleven
    Heerlijk op t gemak pzc, beffen en spelen. Altijd het idee dat de klok kapot is
    Als regelmatige bezoeker heb je toch speciale extra's en da's geweldig
    Afgemaakt met een heerlijke wip, waarbij ze uiteindelijk zelf ook klaarkwam. We hebben samen even moeten bijkomen. En besloten volgende keer wat sneller langs te komen.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    8

Icon14 Re: Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Lisa (Col)(uitstekend)

Vrijdagavond weer even deze heerlijk milf bezocht. Lekker relaxed begonnen. Lekkere kussen, spelen en overgegaan in de lekkerste blowjob ever. Wat kan die vrouw lekker pijpen. Gelukkig alle zaadjes gespaard om het missionair af te maken. En alles rustig aan. Kortom een goede service en alles schoon. Vooraf en naderhand wordt alles netjes gewassen. LIsa het was weer TOP!

Ben nieuw maar heel ervaren! vandebroek's schermafbeelding
    Actieve recensies
    4

Gisteren enkele rondjes door de doubie gelopen. Het was nog vroeg, dus weinig dames. Ben maar wat gaan eten en vervolgens de parkeermeter bijgevuld. Weer naar de doubie en zag Lisa de gordijnen openen. Ze wenkte me en ben naar binnen gegaan zonder onderhandelingen. Lisa kon mij nog van 3 jaar geleden. Wist nog dat ik in Cali was geweest. Ik was stom verbaasd. Het valt mij vaker op dat sommige dames een fotografisch geheugen hebben. Enfin, eerst uitgebreid bij gekletst. Lijkt wel een gewoonte te woorden. Eindelijk maar begonnen met friemelen. Ik kreeg een uitgebreide behandeling. Lisa is super relaxed. Ze is geen klokkijkster, ze zal dan ook geen auto bij een parkeermeter hebben staan. Ze nam vervolgens plaats tussen mijn benen en pijpte me zoals ik nog nooit heb meegemaakt. Ik heb haar haar gang laten gaan en kwam haast gillend klaar. Wat een fenomeen. Hygiëne is top, herhalingsgevaar is zeer groot.

Officieel meubelstuk van de site ROBBIEX's schermafbeelding
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    242

Voor het eerst bij Lisa geweest en het was een geweldig bezoek. Supervriendelijk en een leuk gesprek volgde omdat ze het Nederlands een beetje spreekt. Aan de wastafel wou ik mijn lul wassen maar dat deed Lisa wel zodat ik mijn handen kon wassen. Ik wou plaatsnemen op bed maar Lisa wou eerst een staande lichaamsverkenning. Een uitgebreid voorspel volgde en dat vind Lisa ook belangrijk om je een beetje op te geilen en veel lichaamscontact daarbij. Ze heeft me heerlijk gepijpt zonder waarbij ze hem erg diep neemt tot in haar keel; erg geil om te zien en met haar tong regelmatig langs mijn lul en ook je ballen worden niet overgeslagen.
    Ik moest mij inhouden om niet vroegtijdig klaar te komen zo goed was haar pijptechniek. Om de tijd in de gaten te houden besloot ik maar eens om met neuken te beginnen want het voorspel duurde behoorlijk lang en ik wou dat niet ten koste laten gaan van het neuken. Ik wil géén misbruik maken van de tijd die ik kreeg (20 minuten). Dit heeft ze trouwens niet expliciet aangegeven maar voor 25 euro is 20 minuten gebruikelijk maar Lisa is totaal géén klokkijkster. Diverse standjes gedaan en afgemaakt in de missio waarbij ik lekker klaarkwam. Een van mijn beste bezoekjes ooit en Lisa zal me zeker spoedig terugzien. Een erg aardige vrouw en na afloop kreeg ik nog een snoepje. Een topbezoek dus
    ROBBIEX heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    8

Icon7 Re: Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Lisa (Col)(uitstekend)

Blij dat deze topper er weer een fan (Robbiex) bij heeft. Ik bezoek Liza regelmatig en wordt keer op keer vriendelijk ontvangen. Lekker knuffelen, spelen, pijpen zonder en heerlijk afmaken met condoom. Ze geeft goede service en is zeer hygienisch. Voor en na wordt alles gewassen en inderdaad geen klokkijkster. Voor het toppertje van de straat met een paar heerlijke borsten.

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    39
    Actieve recensies
    3

Heren,

Ook Lisa mogen ervaren en is idd een topper, ik twijfelde bij aanvang maar bij binnenkomst en het ontdoen van haar kleding gingen mijn hormonen op hol staan. Geil teasen, ballen likken, schuren , hard neuken, en heerlijk exploderen op haar borsten, niks te gek bij Lisa!

AANRADER boys ,

grt Koekie monster.

Banned
    Actieve recensies
    3

Icon12 Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Trio Lisa (Col) / Sandra (Col) (uitstekend)

Afgelopen week was Juan el Electricista er nog niet aan toegekomen. Na er zelf weer eens van te hebben genoten (voorwaar niet voor de eerste en ook niet voor de laatste keer) vindt hij het nu toch de moeite waard hier alsnog te rapporteren over deze dus reeds herhaaldelijk beproefde appetijtelijke combinatie: een trio met Sandra van nr. 29 k2 + Lisa van nr. 20 k1, twee dames uit zijn kringetje van latina-vriendinnen in de straat.

Voor hun afzondelijke kwaliteiten, die hij hier echt niet allemaal gaat opsommen, verwijst Juan naar de treffende recensies in dit forum over elk van deze dames apart.

Dit festijn, dat evenals de vorige keren tevoren telefonisch met de beide dames was afgesproken, vond afgelopen week aan het begin van de middag plaats in de kamer van Lisa op nummer 20 k1. Het leek trouwens een mirakel dat Sandra niet bezet bleek (waarom zou het als je de lucky guy wilt spelen niet eens gewoon mogen meezitten?). Of had ze zich speciaal vrijgehouden? Ze moest er dus even in een haastig dichtgeslagen kamerjas de straat voor oversteken en op haar hakjes tussen de wandelaars door laveren. Die snelle slalom bleek Sandra er maar wat graag voor over te hebben: ze leek namelijk met haar bekende enthousiasme al meteen als uit het niets kwispelstaartend en met een enorme ****a-smile naar de deur van Lisa's kamer te komen aanhollen. Er ging geen seconde verloren. Je kunt je dan dus zelfs gaan afvragen wie er nu eigenlijk het meest ongedurig en hitsig was en niet kon wachten om met het festijn te beginnen... De wandelaars die Sandra enigszins kennen zou dit natuurlijk weinig mogen verbazen (en de dames die Juan kennen trouwens evenmin, maar dit terzijde). Deze beide Colombiaansen zijn al vele jaren goede vriendinnen van elkaar (oeps, Juan schreef bijna dat ze oude vriendinnen zouden zijn, maar mee die verkeerde woordkeuze zou hij lezers op het verkeerde been kunnen zetten?).

Ook blijken beide latina dames telkens weer prima te porren voor de toch wel wat speelse aanpak van Juan el E. (especialidad numero 3: imaginacion). Deze keer werd samen met dit tweetal voor het eerst dit betrekkelijk eenvoudig doch zeer effectief spelletje uitgeprobeerd (zo wordt het echt nooit een sleur...):

Sandra mocht doen alsof Lisa deze heer en diens bescheiden (?) reputatie in de straat zogenaamd nog totaal niet kende, en zo mocht zij Juan dus na diens entree aan haar vriendin en collega "voorstellen" en bij haar aanprijzen. En daarna andersom: toen mocht op haar beurt Sandra doen alsof Juan een onbekende zou zijn en was de introductie aan Lisa. Zij speelden dit toneelstukje allebei prima mee, met de bijbehorende verbazing-alsof van dien tijdens de volgende bedrijven van dit stuk. Zo werd het bij dit festijn een heerlijke quasi-kennismaking, die absoluut voor herhaling vatbaar is.

Schrijven kan hij wel, maar verwacht in de stukjes van Juan over zijn feestjes met zijn vriendinnen geen letterlijke verslagen van rondvliegende spetters -kein Tierchen so froh wie ein Spermatozoo?- en vermeldingen van scores en tussentijden of gele en rode kaarten enzo: dat is gewoonweg zijn stijl niet - die spetters die er vanaf vliegen zijn er doorgaans des te meer, maar hij zal ze hier toch echt zelden beschrijven. De meesten hierr weten trouwens toch heus wel hoe een spetter eruitziet.

Het effect van een trio moet eigenlijk dit zijn: synergie, een proces waarbij het samengaan van delen meer oplevert dan de som der delen. Nu, dit effect was hier bij dit festijn zeer zeker aan de orde. Deze beproefde combinatie van Sandra + Lisa vindt Juan echt meer iets van een spectaculair kwadraat dan van de flauwe optelsom die een triootje met sommige minder enthousiaste dames als het tegenzit ook vaak kan zijn.

Maar om even de draak te steken met de dappere beschrijvingen van de heldendaden van andere wandelaars die je hier geregeld kunt lezen: zelf bracht Juan het er nog redelijk ongedeerd vanaf en het hang- en sluitwerk van de kamer en alles wat er aard- en nagelvast is kan allemaal ook nog wel een tijdje mee, maar na dit triootje waarbij de boel lekker op zn kop werd gezet was de kamer van Lisa verder beslist aan een algehele herinrichting toe. De elektriciteit neemt Juan wel voor zijn rekening , maarhij overweegt nu echter wel voor dergelijke calamiteiten een speciale verzekering af te sluiten.
    Oordeel van Juan:
    Juan el E. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 28-10-12 om 09:18 Reden: Topic's samengevoegd.

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    50
    Actieve recensies
    28

na vanmiddag in de Doublet aan gekomen te zijn en de weergoden uitgebreid bedankt te hebben omdat velen thuis zijn gebleven op zoek gegaan naar Lisa. Vanuit een ooghoek zag ik Saskia die ook graag weg wilde bij dat koude raam maar mijn doel was toch echt Lisa
    Helaas, wel een naambord, maar gesloten gordijnen en dus even 'geparkeerd' in de ingang van de passage. Na wat dodelijke blikken van Vera maar eens vriendelijk naar haar gezwaaid met een grote grijns. Gelijk gingen de gordijnen zo hard dicht dat de rail wellicht beschadigd is Beiden ons gram weer gehaald.
    Inmiddels stapte bij Lisa een gelukkig iemand naar buiten en dus mijn beurt om eens even op excursie te gaan.
    Als vanouds, verdomde lekker, en voor veel herhaling vatbaar. Ze is niet slanker geworden maar heeft gewoon een zalig lijf, de sex was goddelijk en Lisa gaat mij gauw weer zien.
    Succes met wachten op jullie beurt!
    brasilero heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend

Banned
    Actieve recensies
    3

Icon7 Re: Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Lisa (Col)(uitstekend)

Sorry inderdaad ook voor al die popelende wachtenden gisteravond in de straat: geduld is inderdaad een schone zaak en de aanhouder wint.

Wat gisteravond (vrijdag) in elk geval aanhield was die snijdende gure oostenwind. Een spreekwoord uit een noordelijk land leert ons echter dat slecht weer eigenlijk helemaal niet zou bestaan en men hooguit slecht gekleed zou kunnen zijn... Zo'n waarheid beaamt men natuurlijk makkelijker vanaf een warm plekje dan wanneer men rillend en klappertandend door de straat loopt te ijsberen? Juan was gelukkig snel binnen, om in de armen van Lisa om zalig de rest van de wereld een tijdje helemaal te kunnen vergeten.

De eerste verwelkoming van deze superdame na haar langverwachte terugkeer vorige week woensdag was namelijk nog maar een voorproefje geweest. Señor Electricista slaagde erin haar nu te boeken voor een sessie van 2 uur en een kwartier. Dat er zo'n lange sessie zou volgen was hij afgelopen najaar al met haar overeengekomen, nog voordat zij vertrok voor haar overwintering.

Het vooruitzicht daarop had zeker troost gegeven bij het afstrepen op de kalender bij zijn hunkeringen op donkere en koude winteravonden. De ontroerende gedachte dat Lisa ergens in een ver en warm land de komst van Sinterklaas en de Kerstman had moeten ontberen moest nu natuurlijk door hem wel worden goedgemaakt met de overhandiging van een welkomstgeschenk, ook om geloofwaardig uitdrukking te geven aan zijn blijdschap om dit weerzien. Na een bezoekje aan de parfumerie kon er zo alsnog een echte breed uitgesmeerde Fiesta de Bienvenida van worden gemaakt.

Dat leverde dus weergaloos goede actie op, afgewisseld met relaxte intermezzo's. Daarbij liet deze dame zich leergierig door Juan ook wat spreekwoorden bijbrengen. En ter verhoging van de feestvreugde vrolijkte zij tussendoor ook nog een Spaanssprekend Braziliaans collegaatje uit de passage aan de overkant op, door die van een en ander getuige te maken middels een telefonisch live-verslag. De geruchten daarover zullen onder de latina's in de Doub nog wel een tijdje zullen rondgonzen?

Dames die behalve zo sexy en mooi ook nog eens zo lief zijn als Lisa, zijn werkelijk zeldzaam. Voor haar kwaliteiten zie verder de eerdere recensies hierboven. Daarvan wil Juan - die zoals inmiddels genoegzaam bekend is zelf meestal niet zo expliciet is- niets afdingen - behalve dan dat men zich van die recente constatering dat deze dame niet slanker zou zijn geworden zeker geen overdreven voorstelling moet maken: ze is heerlijk vol en zacht. Wel mag nu een vermelding van ook haar lieve en zachte stem eindelijk weleens toegevoegd zijn.

Señor Electricista vond het gebeuren zeker voor herhaling vatbaar. Met bij voorbaat dus wederom excuses voor al die ongeduldig popelende wachtenden volgt er eerdaags dus zeker weer zo'n geweldige sessie met Lisa van 2 uur 'spreekwoorden overhoren'...

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    14

Afgelopen zaterdag weer naar de Doubletstraat gegaan. Op mijn lijstje stonden o.a. Lisa en Sandra. Sandra zag ik niet, Monica en Nuria waren bezet. Gelukkig was Lisa vrij. Aan de deur is afspraken gemaakt, dat doe ik de eerste keer altijd. Lisa spreekt uiteraard Spaans en daarnaast een mondje Nederlands. Dat is wel zo prettig. Ze vertelde dat ze uit Cali (Colombia) kwam en al meer dan tien jaar in Nederland werkzaam was. Vroeger in de Poeldijkstraat. Merkwaardig is dat alle recensies van 2010 of later zijn. Na het uitkleden eerst naar de wastafel. Dat was vrij kort, zelf had ze zich tevoren ook (een beetje) gewassen. Daarna eerst staande opgeilen en vervolgens op bed. Ze zorgde voor een goede erectie en bracht met de mond het condoom aan. Daarna volgde een prima pijpsessie. Toen het me even teveel dreigde te worden, pakte ze de fles met olie en smeerde haar borsten in. Vervolgens kreeg ik een Russische massage, erg lekker. Daarna weer pijpen. Allemaal zeer afwisselend en alles zonder een spoortje van haast. Vervolgens ging de sessie over in doggy style en al snel volgde de ontlading. Nadat ik mij weer aangekleed had kreeg ik een snoepje en ging ik tevreden en bevredigd naar buiten. Een prima bezoek dus!
    JohnnyCL heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    50
    Actieve recensies
    28

Vanmiddag geenterd door Lisa, iets wat wel plezierig is :-) In 1e instantie alleen bezette latina's en diegene die niet bezet waren hadden niet echt mijn interesse. Gelukkig waren na 10 min. Lisa's gordijnen geopend en werd de telefoon al op afstand neergelegd om de deur snel open te doen. Wat is het toch een heerlijke vrouw, samen meer dan een beetje klaargekomen en traditiegetrouw werd ik weer ten huwelijk gevraagd door Lisa :-)
    Gr,B

Lisa gaf trouwens aan niet mer in de avonden te werken, maar alleen nog overdag.

Officieel meubelstuk van de site ROBBIEX's schermafbeelding
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    242

Lisa vertoeft al een tijd in de doublet en heb haar pas laat ontdekt en gelukkig is ze voor mij bereikbaarder dan de Columbiaanse Sandra op nummer 29 k2, beiden toppers overigens. Bijzonder vriendelijk is ze en totaal geen tijdsdruk en voorspel wordt ook niet overgeslagen en de sex is verder van hoog niveau. Bovendien dit alles in een aantrekkelijke kamer met spiegels rondom het bed zodat je goed uitzicht hebt op het hele gebeuren

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    50
    Actieve recensies
    28

Vanmiddag weer genoten van deze schoonheid, gelukkig was ze niet bezet. Weinig aan voorgaande keren toe te voegen behalve dat zij mij niet ten huwelijk heeft gevraagd omdat ze had gelezen dat ik het hier geschreven heb...
    Gaat m'n identiteit
    Blijft één van de oppertoppers in 'de straat'.
    Gr, B

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten