Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Seraing, Rue Philippe de Marnix 154, Sylvana (Alb)
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    32
    Actieve recensies
    2

Standaard Seraing, Rue Philippe De Marnix 154, Sylvana (uitstekend)

Daarnet voor de eerste keer langsgeweest in dit beruchte straatje. De positieve commentaren hier op het forum hebben me in mijn wagen doen springen en ik heb het me niet beklaagd!

Sylvana is een blonde Albanese van 28 die vroeger ook in A'pen werkte, maar nu toch al een hele poos in Seraing zit (als ik het goed begreep een tweetal jaar). Strak lichaam, leuke borstjes (B-cup) en vlotte babbel. Tarief begon vanaf 30 eur, maar heb voor 50 eur gekozen: 20 min met pijpen en neuken in verschillende posities (allebei mc).

Nadat ik me op bed had gelegd, kwam ze op me liggen en begon ze me wat te knuffelen en te strelen. Met haar lichaam en vooral met haar borsten begon ze over mijn al snel hard wordende soldaat te wrijven. Pijpen deed ze deepthroat en vol overgave, net zoals het neuken. Ze faket niet en zit niet nodeloos te kreunen, maar ze probeert er een heel geile ervaring van te maken (ze is niet op haar mondje gevallen ). Na de cowgirl en doggystyle afgewerkt in de good-old missionaris.

Het enige spijtige vond ik dat ze niet tongde en zich niet liet beffen (kostte maar liefst 30eur extra), maar dat kon de pret niet bederven. Na heel wat spijtige passages in Brustem en in mindere mate Crisnée, was dit een goede ervaring. Ze ziet mij zeker snel nog eens terug!
    Flicious heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    32
    Actieve recensies
    2

Standaard Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 154, Sylvana (Alb)(uitstekend)

Tijdje geleden dat ik nog in Seraing ben geweest. Laatste keer was rond mei en toen zat ze er nog.

Actieve recensies
    1

Icon14 Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 154, Sylvana (Alb)(uitstekend)

Sylvana werkt quasi dagelijks van +/- 8 u 's avonds tot - afhankelijk van de drukte - 4 u. in de ochtend.
    Ze komt en gaat ook steevast met haar vriendin (ook Albanese) de donkerharige Anna, die pal naast haar (rechts gezien vanop de stoep ) werkt.

Inderdaad een zeer leuke, en lachgrage dame, die zich voluit geeft.... Steeds zeer aangename tijd mee doorgebracht.....
    AANRADER....

(Ze is in de loop van oktober inderdaad een 10-tal dagen naar haar thuisland op familiebezoek geweest.)

Regels voor berichten