Recensie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 50

Discussie: Rotterdam, Katendrechtse Lagedijk 380B, May
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    3

Thumbs up Rotterdam, Kat.lagedijk 380b, ladyboy Mai (goed)

Gisteren eens de Katendrechtse Lagendijk 380 B bezocht. Thaise massage door Ladyboy. Een zeer slanke aantrekkelijke ladyboy. Een behandeling van 45 min genomen. Ze is rustig, zeer hygiensch(geschoren) een beetje verlegen. Kijk niet op de klok. Ze is in voor actieve en passieve sex. Houdt veel van rimmen. Niet al te groot geschappen. Zeer leuk voor beginners. Lekker klaar gekomen.
    Al met al een leuk adres om nog eens terug te gaan

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    1

Standaard

vandaag op bezoek geweest en het was weer super, lekker zoenen en neuken.

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    57
    Actieve recensies
    9

Standaard

ik moest afgelopen donderdag in rotterdam zuid zijn en, aangezien ik wat tijd over had, heb maar meteen de Katendrechtse Lagedijk bezocht. Ik kan alleen maar bevestigen wat de andere bezoekers hebben verteld.
    Eerst word je goed gewassen en daarna is het feest. De ladyboy pijpt en rimt fantastisch, waardeert het als je ook oraal verwent en laat zich gewillig neuken.

:-*Waren er maar meer zulke 'meisjes' in Rotterdam.

Ben nieuw maar heel ervaren! nad's schermafbeelding
    Actieve recensies
    6

Standaard

Hallo
    Ben vandaag op de kat. lagedijk 380b geweest.
    Was vroeg in de middag, Er was alleen een ladyboy aanwezig. dus daar mee naar boven getogen. ze zie er leuk uit. na het wassen begon ze gelijk te rimmen en lekker te pijpen. na lekker geneukt te hebben nog een lekkere massage gekregen , werd na de massage weer even lekker gepijpt. ze is zeker de moeite waard ;D
    gegroet 8)

Is de 100 voorbij! Genieter's schermafbeelding
    Actieve recensies
    8

Standaard

Ai, ai, ai CARAMBA, maar dan op z'n Thai's

Ik belde aan om 13.00 uur, Mama San vertelde me, dat de ladyboy er pas om 14.30 zou zijn, maar dat ze een paar mooie meisjes had. Op mijn antwoord dat ik speciaal voor de hier reeds geprezen ladyboy kwam, verzocht ze me dan terug te komen. Kwam goed uit, had ik even tijd om op mijn gemak te lunchen en precies op tijd belde ik weer aan.

Wauw, wat een stuk werd er aan me voorgesteld. Mai heet het lieve kind. Een prachtlijf, lekker sexy/geil gekleed en een stralende lach. Ik werd er helemaal warm van en JAMES, JAMES maakte vreugde sprongetjes in zijn wat krappe behuizing.

Ik koos voor menu 2, zijnde een bad en sex voor 90 Euro. Boven begon mijn uitverkorene meteen wild te tongzoenen en dit verder uitbreidend, kleedden we elkaar uit. JAMES was al op oorlogssterkte, Mai nog niet. Ze verzocht me in het bad te stappen en gaf JAMES en mijn anus een grondige wasbeurt. JAMES, vol verwachting was gespannen als een BOOG en wilde niets anders, dan heerlijk verwend te worden.

Nadat het wasritueel, gelukkig geen tijdverslindend bad, voor mij gebeurd was en terwijl ik mezelf afdroogde, waste Mai zich ook uitgebreid.

Op bed begon ze meteen weer wild te tongzoenen, ze likte mijn hele lijf en nog voor ze JAMES in haar mond nam, rimde ze mij op een goddelijke manier. JAMES schokte van plezier, vooral toen hij helemaal in haar zalige mond verdween. Toen ze zo ging liggen, dat ik overal bij kon, merkte ik tot mijn grote vreugde, dat haar PIEMELMANS, PLM 13 x 2 kaarsrecht overeind stond. Ik kon de verleiding niet weerstaan en begon ook haar te pijpen. Wat een zalige pik heeft ze. Na dit zalige lik en zuigwerk wilde JAMES toch wat strakkers om zich voelen en toen hij zijn oorlogstenue aan had, schoof ik hem zachtjes, maar beslist bij Mai naar binnen. Haar p[ik bleef stijf en toen ik langzaam op volle toeren kwam, begon zij met zichzelf te spelen. Voor een beter effect, schoof ze een kussen onder haar prachtig kontje en aldus speelde JAMES voor plunjerpomp. Nou ben ik van normaal postuur, terwijl JAMES meer het type bodybuilder is. Ik zag dat Mai dit niet lang kon volhouden, maar ze was toch wel zo geil dat er bij haar tekenen van een orgasme te zien waren. Niet veel, maar genoeg om haar tenen te krommen.
    Zelf kon ik het na al dit verwenwerk ook niet meer lang houden en ik liet JAMES dan ook z'n gang gaan toen hij zijn training in verspugen begon. Nou, Mai had er echt voor gezorgd, dat JAMES in Olympische conditie was.

Nadat we beide waren bijgekomen, draaide Mai me op mijn buik en gaf me nog een zalige ontspannende massage.

Ja TR liefhebbers, dit was een reisje naar Rotterdam waard.

Ik had, omdat ik R'dam niet ken, gekozen voor de trein. Van CS kan je op 3 manieren naar dit adres komen.
    1. eerst met de metro, Erasmuslijn tot de maashaven, 4 strippen en daar overstappen op tram lijn 2 tot halte dorpseweg, 2 strippen en 2 haltes.
    2. Met lijn 2 direct naar de dorpseweg, of
    3. Met de bus, lijn 44 naar de Katendrechtse Lagedijk, 4 strippen.

Op de heenweg koos ik voor de combi Metro/Tram, terwijl ik op de terugweg koos voor de bus, dit op aanraden van Mai.

Ik weet in ieder geval, dat ik hier een echt heerlijke trans krijg, met alles erop en eraan, voor een zeer redelijke prijs.

En als jullie willen weten wanneer Mai aanwezig is? Per IM geef ik jullie graag het telefoonnr. van Mama San.

De glimlach op mijn gezicht moet vele medepassagiers raar zijn voorgekomen, want behalve mijn zalige ervaring, was er niet veel te lachen onderweg.

Ik voelde me weer eens een echte

GENIETER

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    28

Standaard

Na de enthouisiaste berichten van Genieter kon ik het niet laten ook een bezoekje aan Ladyboy Mai te brengen.
    Genieter heeft gelijk, Mai is een heel mooie vrouw, alles aan haar lichaam is heel vrouwelijke + dat ene extra ding. En juist dat ene ding is heerlijk.
    Heb een BtB massage genomen (130 euro), dat vond ik niet zo'n succes, op een matrasje word je steeds met zeepwater overgoten waarne Mai zich over je heen wrijft. Je kunt het beter zonder die BtB bestellen (nog 15 euro goedkoper). Het mag gezegd zoals Mai rimt doet dat geen ander, fantastisch zoals zij dat meerdere malen herhaalt. Super geil is dat.

De rest is bij Mai heerlijk voor elkaar, zij neemt je lekker met haar lekkere stijve pikje van achter en omdat zij niet al te groot is lukt dat fantastisch, zonder dat je met een zere kont naar huis gaat.
    Na een eerste rit gaf ze een heerlijke massage die eindigde in een nieuw hoogtepunt.

Kortom Mai is een van de beste en mooiste ladyboys die beschikbaar is en de prijs (115) voor een uur is de beste die je kunt krijgen.
    Kortom voor herhaling vatbaar!!

Ben nieuw maar heel ervaren! Alexxx's schermafbeelding
    Leeftijd
    45
    Actieve recensies
    0

Standaard

Een ongelooflijke geile ervaring gehad gisteren avond met Mai wat is dat een heerlijke trans.
    Had voor een half uur 60e gelozen omdat het de eerste keer was met mai.
    Eerst beide gewassen heerlijk tongen daarna begon ze me te rimmen echt heerlijk.
    Daarna wederzijds pijpen wat ze erg goed deed.
    Als laatst heb ik haar lekker op z'n hondjes genomen en kwam toen zeer snel klaar.
    Toch ca 40 min binnen geweest.
    Kortom een heerlijke ervaring en zal er zeker vaker komen echt weer een heerlijk adres erbij.

Actieve recensies
    2

Standaard

Ik ben er ook geweest en het is een heerlijk uurtje geweest (zelfs langer). Het klopt dat zij vanaf volgende week 2 weken niet werkt en dat zij maart en april op vakantie is. Hele aardige "meid".
    Ik ga er zeker weer naar toe.

Actieve recensies
    2

Standaard

Ik ben er een tijdje terug ook geweest. Damn, zij is zooo lekker! Eigenlijk kan ik de enthousiaste reacties(zie recentie van Genieter) alleen maar onderschrijven. Alleen wel een buurtje hoor, daar waar ze ontvangt. Maar ja, dat mocht de pret niet drukken! Haar lik- en zuigwerk is iets waar de meeste 'echte' dames nog een 'puntje aan kunnen zuigen'

Cheers, Mariano
    Verandering van spijs doet eten...!

Ik lees alleen
    Leeftijd
    38
    Actieve recensies
    2

Standaard

Ben van de week daar ook geweest, het was een afknapper van jewelste, wat ze was me een partij sjagarijnig effe niet normaal.
    wat er aan de hand was ikke niet weten maar er was is iets met haar vriendje of zo !
    Resultaat , geen aandacht voor de klant , werd snel afgehandeld terwijl ik toch zo mijn best deed haar pikkie stijf te krijgen ik heb zo hard liggen pijpen zonder dat ze ook maar aanstalte maakte om maar een stijve te kunnen krijgen.
    Heb haar nog anaal genomen op z,n hondjes en dat duurde ook nog te lang volgens meneer/mevrouw.
    ze heeft inderdaad nu een gigantische tatoo op haar bovenkont zitten dat kan niet missen.
    Ik vindt dat de vrouwelijkheid aardig aan het terug lopen is , stonk nog naar het (hete) eten, stoppeltjes op de baard komen er goed door en is behangen met sierraden in oren die constant in de weg zitten.
    Hoop voor de rest van collega hoerenlopers dat de ruzie snel is bijgelegd anders is het zonde van je geld.
    Stond ook al ruim buiten voor de betaalde tijd was verstreken.
    oke een ding was wel aardig de massage.
    trouwens die cupnmaat van haar hierbeschreven als zijnde C voor degen die dat geschreven hebben ga eens naar de oogarts het is een kleine B

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    28

Standaard

Mijn voorganger op deze site van Ladyboy Mai had of zijn dag niet of ladyboy was uit zijn/haar gewone doen.
    Vandaag ben ik weer langs geweest, voor de 2e keer en mijn ervaringen waren beter dan de eerste keer.
    Heftig tongend werd ik door haar begroet en mijn kleding werd snel verwijderd. Na een stevige wasbeurt werd ik stevig onder handen genomen.
    Wat kan zij je lekker laten genieten. Ze pijpt heerlijk en uiteraard de manier waarop zij rimt is niet van deze wereld. Dat moet je een keer beleven, raad ik alle liefhebbers aan.
    Nadat ik haar pikje lekker stijf had gezogen werd ik lekker van achteren genomen. Ook dat is een heerlijke sensatie. Al neukend trok ze mij heerlijk af. Lang geleden dat ik zo lekker ben gekomen.
    Daarna een heerlijke massage. Eerst uitgebreid de achterkant en na het omdraaien werd eigenlijk alleen de erogene zone onder handen genomen. Ze heeft me weer heerlijk voorbereid. OOk zij werd lekker stijf en toen ik weer dreigde klaar te komen nam zij het heft stevig in handen en bespoot met mijn zaad haar stijve pik, om dat alles daarna lekker over mij uit te spreiden.
    We hebben nog lekker liggen nagenieten.

Het werd toen weer tijd voor een wasbeurt.
    Het was weer zalig bij Mai, ik blijf een liefhebber van deze wijze van zinnelijk genot.

Overigens heeft ze zeker geen C-cup, eerder een kleine B, maar heerlijke tietjes met stijve tepeltjes!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    9

Standaard

Gisteren maar weer eens naar Rotterdam getogen. Had gelezen dat Mai er weer is. Wist wel dat ze op vakantie was en niet wanneer precies terug. Heb nooit wat gemerkt van wisselende stemmingen in de hier boven geschreven recenties. Misschien dat ik wel op de juiste dagen ben geweest? Ben wel zonder te bellen naar Rotterdam gereden. Wel heb ik gevraagd of het telefoon nr wat ik heb nog goed is. Mai was gelijk beschikbaar toen ik er rond 1500 kwam. Lekker gezellig naar boven en gewassen. Werd er wel heet van dat korte jurkje en blote kont boven je als je voor je de trap op gaat. de lekker getongd en gepijpt en lekker gerimd en lekker klaar gekomen. Ik ga lekker nog n's terug

Schrijft best een beetje RLD_COP's schermafbeelding
    Actieve recensies
    41

Standaard

Voor het eerst bij Ladyboy Mai naar binnen gegaan. Een knappe slanke ladyboy, die overliep van enthousiasme. Op de kamer aangekomen greep ze in mijn kruis en begon mijn pik te strelen. Ook begon ze me lekker te tongen. Dat was nog eens een begin zeg! ;D ;D ;D

Eenmaal uitgekleed heeft ze me gewassen en aanbeland op bed hebben we lekker getongd en gestreeld. Zoals in eerdere recensies al staat, Mai is een liefhebber van rimmen en dit doet ze dan ook vol overtuiging.

Haar pik stond ook fier omhoog en daarmee heeft ze me heerlijk geneukt, ondertussen mijn pik masserend. Het hoogtepunt kwam uit mijn tenen en spoot over haar borsten. :P :P :P Mai wilde meer en begon direct weer vlijtig te likken en te zuigen. Nu was het mijn beurt om haar flink te pakken. Een tweede hoogtepunt volgde, waarna ik nog mocht genieten van een massage.

Voordeel is dat je er ook nog even kunt douchen. Hier kom ik zeker nog eens terug.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    9

Standaard Re: Rotterdam, Kat.lagedijk 380b, ladyboy Mai (7.9)

Woensdag maar weer eens ,naar rotterdam geweest. Eerst mama san gebeld of Mai beschikbaar was. En ja hoor het was weer geweldig. Ik vond het weerzien ook wel leuk omdat toch wel een tijdje geleden was. Voor het eerst een boddy to boddy massage genomen. Lekker glijden en en kussen daarna afgespoeld en op het bed verder spelen. het was weer perfect, ik kom weer terug

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    9

Standaard Re: Rotterdam, Kat.lagedijk 380b, ladyboy Mai (7.9)

Woensdag maar weer eens ,naar rotterdam geweest. Eerst mama san gebeld of Mai beschikbaar was. En ja hoor het was weer geweldig. Ik vond het weerzien ook wel leuk omdat toch wel een tijdje geleden was. Voor het eerst een boddy to boddy massage genomen. Lekker glijden en en kussen daarna afgespoeld en op het bed verder spelen. het was weer perfect, ik kom weer terug

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    4

Thumbs up Re: Rotterdam, Kat.lagedijk 380b, ladyboy Mai (goed)

Ladyboy Mai werkt gewoon nog op dit adres. Ik denk dat Sherry één van de andere dames is.

Vanmiddag lekker bij Mai geweest en weer een heerlijke tijd gehad. Toch nog een prettige ervaring vandaag.

Eerst elkaar staand staan opgeilen en tongen. Vervolgens op de matras elkaar likken, strelen, tongen, rimmen en pijpen. Vervolgens de body 2 body massage.

Hierna elkaar wedezijds genomen. Heerlijk ontspannen is het bij deze dame.

Banned
    Actieve recensies
    3

Standaard Re: Rotterdam, Kat.lagedijk 380b, ladyboy Mai (goed)

Afgelopen woensdag, een bezoek gebracht aan Mai, Was geweldig, Gewoon ½ uurtje, lekker zoenen, wederzijds pijpen, en klaar gekomen over haar heerlijke borsten.
    Als jullie haar nog willen ontmoeten, moet je snel zijn, gaat midden volgende week voor 6 weken op vakantie, en komt dan weer medio Mei terug

Leeftijd
    29
    Actieve recensies
    5

Vandaag bij Mai geweest. Ze gaat inderdaad weg woensdag heb ik te horen gekregen. Ik had veel goede dingen gelezen over deze dame, dus dacht ik doe mijn eerste keer met een trans bij haar. En nu ben ik echt iemand die uren achter de pc doobreng om trans filmpjes te bekijken.. een echte liefhebber dus.
    dus ik kom daar binnen en moest ik een half uur wachten. ondertussen afgerekend met mama-san(?) voor 1 uur thai massage. Dus ze kwam en we gingen gelijk naar boven. lekker gezoend gerimd en gepijpt. ik vind haar ding toch wel aan de kleine kant moet ik zeggen. Ik liet me eerst lekker nemen. Dat viel me toch wel tegen. Daarna nam ik haar volgens mij in zo ongeveer alle standjes die ik wist. Ik liet me ook nog een keer doggystyle nemen.
    Dus ik zit haar echt helemaal suf te neuken en helemaal onder de zweet, maar ik kan niet klaarkomen. thuis hoef ik maar een filmpje te zien van 30 seconden en is het raak maar hier wil het maar niet lukken. En zij maar haar best doen, hoewel ik gedurende ongeveer 50 minuten met een stijve lag wilde het maar niet komen. Zo'n kwartier voor tijd heb ik toch maar lekker afgetrokken op haar buik. de massage kon ze niet doen vanwege tekort aan tijd. Behoorlijk beschamend. Volgens mij had ik mij teveel voorgesteld of zo of van zulk soort onzin allemaal. Maar ze was echt aardig en ik moet zeggen deed genoeg haar best.
    enige minpunten zijn inderdaad de stoppels en ze was niet helemaal geschoren.
    ik kan dit natuurlijk met niks vergelijken omdat het mn eerste keer was, maar het viel wel een beetje tegen.

Leeftijd
    29
    Actieve recensies
    5

Mannen, ik ben vandaag weer geweest bij mai. Ze is er gewoon.
    Drie kwartier genoten. Nog steeds even aardig

Is de 100 voorbij! Joop1980's schermafbeelding
    Leeftijd
    33
    Actieve recensies
    30

Wat een schatje is dit zeg. Toch een heel andere ervaring dan de Latina trannies. Ze ziet er supermooi uit en is heel lief. Boven gekomen direct haar hand op mn kruis, goed wassen en toen actie.
    Kussen, rimmen, trekken, pijpen, neuken, heerlijk allemaal.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten