Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Leeuwarden, esperanza 019, Betty/Becky (uitstekend)

theoneandonly050 Guest

Smile Leeuwarden, Esperanza 019, Betty/Becky (uitstekend)

Vreemd dat er nog geen enkele recensie over deze dame is. Becky is een schat van een Dominicaanse meid, ietwat stevig gebouwd en ALTIJD vrolijk! Buiten het feit dat ze je heerlijk weet te pijpen en heerlijk neukt, kun je ook veel met haar lachen en goed met haar praten. Ze verstaat namelijk goed Nederlands en spreekt dat ook zeer behoorlijk. Ik kom nu al enige tijd vrij regelmatig bij haar en nooit is ze zeurderig en opdringerig om een wip. Als ik geen zin heb (of ergens anders geweest ben) dan heeft ze toch altijd tijd voor een praatje. Dit integenstelling tot veel andere dames! Ik kan zeggen dat ik een bekende verschijning ben op de Weaze, maar de meetse dames reageren altijd weer negatief als ik niet met hun van bil wil. Becky dus NIET!

Heren mede wandelaars: het wordt tijd dat jullie eens met haar kennismaken.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 06-06-10 om 01:57 Reden: Kamernummer gewijzigd

cj is offline Ben nieuw maar heel ervaren!

Actieve recensies
    1

Standaard Leeuwarden, Esperanza 019, Betty/Becky (uitstekend)

Ben woensdagavond bij haar in Esperanza 022 geweest. Ze is erg vriendelijk maar ik vind haar niet echt sensueel. Ook het pijpen en neuken is niet buitengewoon.
    Ik kon in elke geval door haar diensten niet klaar komen.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 06-06-10 om 01:57 Reden: Verhuisd

nanco Guest

Standaard Leeuwarden, Hofje 26, Betty/Becky (uitstekend)

Heren,
    Betty (Becky) is weer terug nu met de juiste papieren om hier in Nederland te werken, ze zit in Esparanza kamer 112, de oude kamer van Silena.
    Mijn Amigo Errick heeft Betty in Esparanza kamer 112 bezocht.
    Zij blijft dus nog een hele tijd hier, dus vrienden erop af en doe de groeten van Cees.

Groetjes Cees
    Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-10 om 14:33 Reden: Verhuisd

errick Guest

Cees schrijft dat Betty nog lang blijft maar dat is niet zo.
    Ze vertrekt al in augustus en dat is zeer spijtig.
    Zelf ben ik al zo'n 20 keer bij Betty geweest.
    Laats was ik bij een mooi slank meisje geweest in het Hofje maar ik kreeg 'hem' nauwelijks omhoog, wat bijna nooit voorkomt.
    Vervolgens naar Betty gegaan. Toen ik tegen haar aan stond kreeg ik gelijk een gigantische paal in de broek.
    Dus heren, snel naar Betty toe, de laatste maand dat het nog kan.
    En de groeten van Errick even doen.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-10 om 14:34 Reden: Verhuisd

Actieve recensies
    3

Smile Leeuwarden, Hofje 26, Betty/Becky (uitstekend)

Betty is terug !! Deze kleine goedlachse Latina is na een
    tijd afwezig te zijn geweest weer terug van weg geweest. Weer een heerlijke GFE gehad!
    Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-10 om 14:35 Reden: Verhuisd

Actieve recensies
    3

Betty uit Venezuela met donker krullend haar tot ver over haar schouders zat vandaag in kamer 012. Ik had haar zien lopen naar boven en viel op haar mooie open schoenen. Later zat ze weer in haar kamer en toen dacht ik, maar es proberen. De overige dames zaten toch maar verveeld voor zich uit te kijken. Na het gebruikelijke opstijfwerk pmc. Daarna nc in 2 standjes.
    Heerlijk klaargekomen. Na een vriendelijke lach weer huiswaarts. In de kamer ernaast ging ook net het gordijn open. Zag er ook leuk uit. Misschien volgende keer?

Actieve recensies
    97

Smile Leeuwarden, Hofje 26, Betty/Becky (uitstekend)

Betty is terug, ze heet eigenlijk Berta, maar hier Betty. Ze zit in dezelfde kamer als 3 jaar terug, en ze kwam mij bekend voor, heel leuk koppie, en de rest is ook ok. Lekker rustig de tijd genoemn en explosief klaargekomen wat wil je nog meer. Zeker voor herhaling vatbaar.
    johann heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door theinspector; 13-05-10 om 14:36 Reden: Verhuisd

Actieve recensies
    8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johann Bekijk bericht
    Betty is terug, ze heet eigenlijk Berta, maar hier Betty. Ze zit in dezelfde kamer als 3 jaar terug, en ze kwam mij bekend voor, heel leuk koppie, en de rest is ook ok. Lekker rustig de tijd genoemn en explosief klaargekomen wat wil je nog meer. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Ook maar weer eens ter Waeze getogen om te zien welke Betty/Becky teruggekomen is; er hebben er tenslotte al een aantal de revue gepasseerd. Echter Esperanza 012 bleek bezet door een wat oudere dame die zich voorstelde als Carina uit Santa Domingo.

NO

Actieve recensies
    97

Standaard Re: Leeuwarden, Esperanza 012, Betty (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door non olet Bekijk bericht
    Ook maar weer eens ter Waeze getogen om te zien welke Betty/Becky teruggekomen is; er hebben er tenslotte al een aantal de revue gepasseerd. Echter Esperanza 012 bleek bezet door een wat oudere dame die zich voorstelde als Carina uit Santa Domingo.

NO
    ja inderdaad, ik kon haar ook niet vinden, ze zou wel langer blijven, dus ik hoop haar in een andere kamer te vinden.

Johann

Actieve recensies
    97

Ik heb haar vanavond weer gevonden, Lucia is op vakantie en hoewel er best wel nieuwe gezichten zijn, kom ik graag weer bij dezelfde meisjes na een goede ervaring. Betty is een heerlijke meid, met een leuke lach en verder veel goede kwaliteiten. Ik was haar na Esperanza uit het zicht verloren maar vond haar vanavond weer in het hofje. Ze zat eerst te telefoneren, maar na het tweede rondje naar binnengewandeld. Deze dame is warm, en doet mij denken aan een heftige liefdesrelatie van jaren terug. het pijpen is heel lekker, en het binnendringen in dit warme vochtige lichaam is voor mij voldende om snel tot het eind te komen. kortom voor de ervaren loper een uitstekende keus.

Johann
    johann heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door theinspector; 06-06-10 om 01:59 Reden: Verhuisd

Actieve recensies
    8

Bij mijn laatste bezoek was de kamer in het Hofje, waar volgens deze site Betty zou vertoeven, leeg. Maar weer doorgewandeld en wat bleek: ze is weer terug op haar oude kamer, Esperanza 019. Ze is een tijd in Madrid geweest. Ik heb weer een heerlijke tijd gehad met deze vriendelijke goedlachse rondborstige latina.

NO
    Laatst gewijzigd door theinspector; 06-06-10 om 01:59 Reden: Verhuisd

Standaard Re: Leeuwarden, Esperanza 019, Betty/Becky (uitstekend)

Volgens een medewandelaar werkt de Betty in Esperanza kamer
    019, deze Betty heeft zeer grote borsten en dikke kont en redelijk smalle taille boven haar bikini broekje heeft ze een enorm litteken waarop ze bloemetjes heeft laten tatoeeren om dit litteken te verbergen.

Betty/Becky is vertrokken uit Leeuwarden

Reacties graag per interne mail
    Topic gesloten.

w8er, theinspector
    Moderatoren Friesland
    Laatst gewijzigd door theinspector; 06-06-10 om 20:15 Reden: Cubaanse verwijderd en ze is vertrokken uit Leeuwarden

Discussie gesloten

Regels voor berichten