Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Groningen, Bornholmstraat , Anja (uitstekend)

Actieve recensies
    11

Smile Groningen, Bornholmstraat , Anja (uitstekend)

Klein vrouwtje, tenger en kort zwart stijl haar.
    Voor 25 Euro pijpen en neuken. Ze stond hier nog niet eerder op de baan vertelde ze.
    Gelukkig had ik de verwarming van de wagen tevoren al flink opgestookt, alle kleertjes gingen nl vlot uit. Ze was superslank en had kleine tietjes met roze knopjes.
    Het pijpen met cd ging over, al het moois wat ik zag was al genoeg.
    De kleine pomper wilde gelijk actie. Het liep heerlijk!
    Anja kwam op me zitten en bereed me in rustig tempo. Af en toe kreunend en steunend en na enige tijd steeds vlugger.
    Deze meid is een echte aanrader en ik zal haar vaker oppikken, mijn hp was gigantisch en ze bleef tot het einde doorrijden.
    Heb haar nog 15 Euro extra gegeven.
    tippelpomper heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door theinspector; 20-02-10 om 23:34 Reden: Onderwerp aangevuld

Leeftijd
    27

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Groningen, Bornholmstraat , Anja (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e10 Bekijk bericht
    Je gaf haar 15 euro extra??? Een zunige Groninger. Een mooi jong teder meisje geeft zich een half uur volledig aan jou en dan maar 15 euro extra geven????????
    Waarom geen 25, Was het nog goedkoop.
    Kom op zeg waarom nog meer extra geven.. Je spreekt van te voren een bedrag af. Het is een zakeljke overeenkomst en als ze dan 15 euro extra krijgt is het mooi voor haar. Dit is 60% van haar eigenlijke prijs. als je een tv van 100 euro koopt betaal je toch ook geen 160 euro omdat je er zo blij mee bent.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 21-02-10 om 14:52 Reden: Quote toegevoegd

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten