Recensie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 36

Discussie: Gorinchem, Privé massage, Phim
Geef URL door!

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    47
    Actieve recensies
    5

Standaard Phim te Arkel

Zoals eerder beloofd gisteren een bezoek gebracht aan Phim in haar nieuwe eigen woning. Mooi nieuwbouwpand met een ruime kamer speciaal ingericht voor de massages. Rustig Thaise muziek, massagetafel met schone doeken.
    Kopje koffie met gebak vooraf
    De massage is zoals vele malen eerder hier vermeld van uitzonderlijke klasse. Ik verwonder mij iedere keer weer hoeveel kracht dit tengere vrouwtje heeft pffffffff. Ik hou van stevige/harde massage maar moest 2x vragen of het iets zachter kon. Gelukkig heeft Phim de afgelopen maanden veel bijgeleerd, het was een complete massage.
    Na afloop douchen, met een nieuwe handdoek. Kwaliteit van de massage en de hygiëne is dik in orde, iets wat in andere salons nog wel eens te wensen over laat.
    De afspraak was een massage van 1,5 uur voor € 50,=, het werd dik een kwartier later, zonder problemen. Mijn inziens een lage prijs voor het gebodene
    Nahet douchen nog even kletsen (haar nederlands gaat steeds beter) en een bord rijstesoep met vlees en garnalen: hoe bedoel je goede service!!
    Voor het weg gaan gelijk weer een afspraak gemaakt.
    Phim is een rustige dame die het de klant zeer naar de zin probeert te maken. Nu dat was bij mij zeker weer gelukt. Bedankt Phim
    adhg heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje Sjefke100's schermafbeelding
    Actieve recensies
    8

Standaard Re: Arkel, Privemasage, Phim (onbekend)

Hoe kunnen we in contact komen met Phim?
    Het leven is als een pijpkaneel, eenieder zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    47
    Actieve recensies
    5

Standaard Re: Arkel, Privemassage, Phim (onbekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjefke100 Bekijk bericht
    Hoe kunnen we in contact komen met Phim?

Kijk ff op www.tweedehands.nl vervolgens bij Beauty&Health dan naar Massage. Phim staat op pgina 2 met foto en plaatsnaam Arkel

Veel plezier

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    5

Talking Re: Arkel, Privemassage, Phim (onbekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adhg Bekijk bericht
    Kijk ff op www.tweedehands.nl vervolgens bij Beauty&Health dan naar Massage. Phim staat op pgina 2 met foto en plaatsnaam Arkel

Veel plezier
    Doet ze ook een HJ aan het einde?

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    23

Standaard Re: Arkel, Privemassage , Phim (onbekend)

Kortgeleden twee bezoekjes gebracht aan deze dame op haar nieuwe adres.
    Fijne schone kamer waar je ontvangen wordt met een kopje koffie en bij het afscheid kreeg ik nog een heerlijke thaise bami met garnalen!
    Haar massages zijn nog beter geworden. Anderhalve uur vliegen voorbij en een totaalmassage is totaal, ze slaat geen centimenter over. Eigenlijk moet je twee uur massage nemen om er echt van te genieten.
    Ze weet zeer veel kracht te gebruiken waar nodig en waar niet nodig weet ze ook van wanten. Ze gebruikt Thaise olie die ze verwarmt. Een heerlijke ervaring, je moet wel onder de douche want anders ruik je iets te veel naar deze olie.
    De volgende massage wordt er een van twee uur!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    46
    Actieve recensies
    3

Icon14 Re: Arkel, Privemassage , Phim (onbekend)

Hallo mannen,

Ik ben in het vorige huis in Arkel geweest. Een geweeeldiige massage. En ik heb wat ervaring mag ik wel zeggen. Ik vond het alleen jammer dat ze zo onder het juk van haar man zat. aof dat bescherming was of dominantie, daar ben ik niet uit.
    Hij nam de telefoon op en deed de deur open. Ik moest enkele minuten wachten en na de massage zat ik onder de olie en moest ik door de kamer langs hem naar het souterrain voor de douche. Alles wel schoon, maar een beetje ongemakkelijk met die man zo veel in beeld. Net of ik bij hoge uitzondering gebruik moch maken van zijn vrouw..... Maar wellicht hebben jullie alleen haar getroffen en ik misschien op een ongelukkig moment kwam.
    Ze houdt bij de massage alle kleren aan.... zelfs een ongemakkelijk dikke spijkerbroek.
    Op het allerlaatst stelde ze voor een happy end te geven.... heerlijk. Ik mocht alleen een beetje over haar billen wrijven.
    Heeft iemand haar kunnen verleiden tot body to body?

Ik ga snel weer eens langs....

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    23

Ik vraag me af waar je was! Die man van haar heb ik al meer dan een jaar niet meer gezien. De douche is niet beneden maar op de eerste verdieping waar ook haar massageruimte is.

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    47
    Actieve recensies
    5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floyd68 Bekijk bericht
    Hallo mannen,

Ik ben in het vorige huis in Arkel geweest. Een geweeeldiige massage. En ik heb wat ervaring mag ik wel zeggen. Ik vond het alleen jammer dat ze zo onder het juk van haar man zat. aof dat bescherming was of dominantie, daar ben ik niet uit.
    Hij nam de telefoon op en deed de deur open. Ik moest enkele minuten wachten en na de massage zat ik onder de olie en moest ik door de kamer langs hem naar het souterrain voor de douche. Alles wel schoon, maar een beetje ongemakkelijk met die man zo veel in beeld. Net of ik bij hoge uitzondering gebruik moch maken van zijn vrouw..... Maar wellicht hebben jullie alleen haar getroffen en ik misschien op een ongelukkig moment kwam.
    Ze houdt bij de massage alle kleren aan.... zelfs een ongemakkelijk dikke spijkerbroek.
    Op het allerlaatst stelde ze voor een happy end te geven.... heerlijk. Ik mocht alleen een beetje over haar billen wrijven.
    Heeft iemand haar kunnen verleiden tot body to body?

Ik ga snel weer eens langs....
    Je bent zeker na de oorlog niet meer buiten geweest! Phim is al lang niet meer bij die bejaarde zuurpruim en masseert al meer dan 1 jaar op een eigen adres , ook in Arkel.
    Ik zou zeggen bel haar ff.

Ik lees alleen
    Leeftijd
    56
    Actieve recensies
    0

Ik vraag me af of er weer niet behoorlijk overdreven word
    je krijgt bij haar inderdaad een hele goede massage voor een schappelijke prijs
    maar een happy end is nog nooit mogelijk geweest
    en haar aanraken ook zeker niet
    daarom hoort zij niet in de rubriek erotische massages thuis
    de massage zelf is verder zeer goed maar zonder erotiek

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    23

Vreemde discussie. Phim is al ruim een jaar zonder man in een nieuw huis (waar ze overigens binnekort weer uit gaat om naar Gorinchem te verhuizen) Je gaat naar haar om je te laten masseren en niet om haar te masseren. Haar massages zijn meer dan compleet. Ga al heel lang met heel veel plezier minstens een keer per maand naar haar toe. Het is zeker dat in het begin de massages niet zo fijn waren als nu maar zo is het met veel mensen, in het begin een beetje terughoudend. Dat is inmiddels heel lang geleden.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    32

Thumbs up Re: Arkel, Privemassage , Phim (onbekend)

Vanwege de voorgaande meldingen net bij haar geweest.

Een hele goede massage gehad. Ik kwam er niet voor het erotische. Ik ben wel naakt gemasseerd en af en toe "schuurt" ze wel langs het één en ander maar verder niet.

Kleine vrouw met stevige handen. De 1,5 uur vlogen om en de massage was zeer goed. En dat voor een zeer goede prijs/kwaliteit.

Om iedereen duidelijkheid te geven: 27 december 2010 verhuist ze naar Gorinchem!

Een hoogtepunt zat er niet bij in, heb er ook niet naar gevraagd.

Na afloop nog een kopje thee gekregen met een stukje cake.

Nogmaals: geen erotiek maar de massage was echt zoals het hoort!

P.S. Ik heb bij de beoordeling "erotische massage" ingevuld, anders was deze niet te plaatsen. Hier was dus niet echt sprake van.
    Genieterrr heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    23

Standaard Re: Gorinchem, Privemassage , Phim (goed)

Vandaag maar weer eens even bij Phim langsgegaan op haar nieuwe adres. Phim is verhuisd naar Gorinchem, naar een mooi proper huisje. Je wordt altijd allerhartelijkst ontvangen. Alles schoon en zoals het hoort maar op andere adressen niet altijd zo is! Twee uur vliegen voorbij. Haar traditionele Thaise massage is grote klasse. Prachtig in evenwicht met haar erotische massage. Eigenlijk is daarom twee uur eigenlijk het minimum nders komt noch het een noch het ander uit de verf. en voor de prijs hoef je het niet te laten. Kopje koffie met koek toe.

Is de 100 voorbij! naymenu's schermafbeelding
    Leeftijd
    54
    Actieve recensies
    39

Icon12 Re: Gorinchem, Privé massage , Phim(goed)

phim is helaas op deze website van tweedehands niet meer te vinden, wil iemand mij een berichtje sturen hoe ik haar kan benaderen?

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    4

Standaard Re: Gorinchem, Privé massage , Phim(goed)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naymenu Bekijk bericht
    phim is helaas op deze website van tweedehands niet meer te vinden, wil iemand mij een berichtje sturen hoe ik haar kan benaderen?
    (Zucht) Kwestie van googlen: gewoon phim gorinchem typen en je krijgt meteen haar advertentie op marktplaats.

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    46
    Actieve recensies
    3

Vorige week naar Phim in Gorinchem geweest.

Ze ontvangt in een keurig appartement midden in Gorinchem. Maar parkeergelegenheid voldoende.
    Het verbaasd me nog steeds dat zo'n tenger vrouwtje zo intens kan masseren.
    Ze is totaal niet preuts in het bedekken van je delen en raakt e.e.a. al snel even aan.
    Je kunt je volledig ontspannen en als je vooraf even afspreekt dat je kleine ook een massage mag (+15 euro) dan masseert ze die ook ff tot een happy end.
    Massage duurde 2 uur en een kwartier. Ze is niet van de klok.

Het was weer uitmuntend. Dikke 10

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    23

Icon14 Re: Gorinchem, Privé massage , Phim(goed)

het wordt wat eentonig maar de massagesessie was weer als vanouds. Heerlijk warm kamertje zachte Thaise muziek. Ogen dicht en je waant je echt in Thailand, bijna nog beter want je hebt niet die hoge vochtigheidsgraad. Ze ontdekte al mijn vermoeide spieren en bracht ze weer tot leven. Ik ken weinig masseuses waar de 2 uur zo voorbij vliegen. Daarna een heerlijke maaltijd. Het toetje had ik al gehad.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    23

Afgelopen dinsdag weer eens heerlijk bij Phim op visite geweest. Als ik haar een maand niet zie moet ik er naar toe. Haar massages zijn echt uniek. Het blijft voor mij een unieke ervaring. Je maakt het niet vaak mee dat iemand zo met ziel en zaligheid zich inzet om het jou naar de zin te maken. De meesten doen er alles voor om er zo gemakkelijk mogelijk van af te komen. Zo niet onze Phim. Ze vertelde mij last te hebben van een paar mannen die meer willen dan een fantastische massage. Er ontbreekt niets maar dan ook niets aan deze massages, je moet alleen haar met rust laten, dat is toch niet te veel gevraagd?
    half juni tot half juli is deze schat op vacantie.

Ik lees alleen
    Leeftijd
    56
    Actieve recensies
    0

Ik heb al eens eerder gereageerd
    jammer dat er nog steeds mensen zijn die de indruk wekken dat een happy end (handmatig hoogtepunt ) tot de mogelijkheden behoord terwijl dit niet zo is
    de massage is inderdaad ontzettend goed en niet duur niets op aan te merken
    maar door hier te insinueren dat een happy end mogelijk is worden mischien vele mensen die daar ook op rekenen teleurgesteld omdat dat niet mogelijk is
    als je zonodig wil reageren geef dan gewoon eerlijke informatie
    sterke verhalen zijn al genoeg andere sites voor
    anders heeft deze site geen enkel nut

Banned
    Actieve recensies
    5

hoi hp is wel mogelijk bij haar voor 15 euro kan dat

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    23

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HIL Bekijk bericht
    Ik heb al eens eerder gereageerd
    jammer dat er nog steeds mensen zijn die de indruk wekken dat een happy end (handmatig hoogtepunt ) tot de mogelijkheden behoord terwijl dit niet zo is
    de massage is inderdaad ontzettend goed en niet duur niets op aan te merken
    maar door hier te insinueren dat een happy end mogelijk is worden mischien vele mensen die daar ook op rekenen teleurgesteld omdat dat niet mogelijk is
    als je zonodig wil reageren geef dan gewoon eerlijke informatie
    sterke verhalen zijn al genoeg andere sites voor
    anders heeft deze site geen enkel nut
    Jammer dat jij deze site vervuilt met domme verhalen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten