Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Sammy-Jo (uitstekend)

Actieve recensies
    140

Smile Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Sammy-Jo (uitstekend)

Stout's recente aanwinst Sammy-Jo zag er op de advertorial zo heerlijk uit dat ik een 'blind date' wel aandurfde; hoe het ook uit zou pakken: deze dame moest ik gewoon gehad hebben!

In het echt bleek dat de foto's voor zichzelf spraken: een uiterst lustopwekkende volslanke supergevormde droombabe met een uitnodigende lach.
    Na alle formaliteiten naar kamer 3, drankje op de bar gezet zodat ik haar kon omhelzen en meteen maar even het ijs gebroken met wat lekkere tongzoenen. Dat werd meteen prima beantwoord en na (handdoeken halen en) enkele minuten wederzijdse staande verkenning het bad opgezocht om elkaar rustig verder te ontdekken.
    Wat een weelde, wat een genot, wat een onbeschrijfelijk lekker gevoel om te beseffen dat deze ervaren superbabe Sammy-Jo zo (bijna) al mijn diepste sexwensen in vervulling zou laten gaan...

En dat gebeurde ook, waarbij ik natuurlijk mijn nickname tot beider genot langdurig eer aandeed (ze smaakt top!) alvorens we de andere varianten doornamen om tenslotte voor de 2e maal in bad te gaan om na te chillen.

Erg veel hebben we niet met elkaar gesproken maar heb dat niet als een gemis ervaren: ik had vrijwel continu mijn mond (en handen) aan/in haar lekkerste plekken en Sammy-Jo kreunde lekker mee, liet zich zonder gêne alles welgevallen en zei dat ze had genoten met mij (en ik weet dat dat zo was...)

Haar enige verbeterpuntje (al dan niet gespeelde vurigheid/geilheid, mag m.i. wat meer aan de dag gelegd worden) brengt mijn totale beoordeling "uitstekend" geenszins in gevaar, mijn avontuur met deze allerlekkerste Sammy-Jo(y) deed mij zwelgen in genot en zal zeker een opwindend vervolg krijgen!
    sixty9er heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    64

Standaard Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Sammy-Jo (uitstekend)

Sandra zei me ooit dat ze zeker iets voor mij was, maar ze was constant bezte dus het kwam er nooit van. Laatst zag ik haar een keer vrij dus dacht even proberen of het wat is.

Sammy Jo is een vollere meid maar wel met een X figuur. Lekker vol, lekker houvast, een paar grote borsten en lekkere flinke billen. Ze is spontaan maakt het graag gezellig en babbelt rustig mee indien nodig op de kamer.

Ze is gelukkig niet vies van zoenen, want dat deed ze wel, maar verwacht geen tongzoenen van 5 minuten
    Ze toonde veel inzet en is niet het type wat gaat liggen van doe je ding en succes, ik hoor wel als je klaar bent. Nee ze werkt en kreunt leuk mee. Of het echt is is een tweede zoals bij veel dames zo goed ben ik vast niet. Maar ze deed wel alles om me een zo mogelijk gevoel te geven en dat kan ik wel waarderen.
    Verder goedlachs maar dat kun je al zien op de foto's.

Klein dingetje het pijpen was steeds even een paar seconden in de mond daarna 30 seconden trekken. Ik vind het altijd fijner als de handen helemaal niet worden gebruikt of zelfs uit beeld zijn.
    B-King heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Sammy-Jo (uitstekend)

vanmiddag bij sammy-jo langs geweest. wat een prachtige verschijning. mooie lekkere borsten en stevige billen.

Ze was in begin wat stil, maar later konden we gewoon gezellig kletsen en knuffelen.
    eerst in bad geweest, waarna ik dr lekker heb mogen masseren op bed.
    ze genoot met volle teugen.
    daarna nog geneukt waarna ik lekker klaarkwam in de poessie.
    daarna nog samen onder de douche geweest. al met al was het een gezellig uurtje.
    deloper2009 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Wink Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Sammy-Jo (uitstekend)

deze in mijn ogen erg verleidelijke dame ontvangt sinds kort anaal iemand ervaring daarmee bij haar?

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Thumbs up Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Sammy-Jo (uitstekend)

Oja helemaal vergeten, of zou het komen dat ik nog aan het na genieten ben
    Wauw wat een topper is Sammy zeg.
    Had haar al een paar keer bij Stout voorbij zie lopen.
    Vorige week maandag eindelijk eens op tijd klaar en gauw gebeld.
    Jeetje wat zag ze er heerlijk uit zeg, zwarttop lekker string die haar mooie billen accentueerde. En zwarte kousen. Wat een lieverd. Gauw het bad in, en voor ik het goed en wel besefte zaten we heftig zoenend in elkaars armen verstrengeld. Onze handen verkenden de lichaamen, warm en nat. Maar oo zo gevoelig. Haar had vond mijn ballen en daar speelde ze heerlijk mee. En ondanks dat dit mijn eerste bezoek bij/met haar was. Ging ze heerlijk verder met haar hand/vinger naar beneden. Zag/voelde ze het aan mij wat ik lekker vind. Maar voor ik het wist speelde ze heerlijk met mijn gaatje. Wauw lekker zeg Sammy.
    na 20 minuten werd het tijd, om duizelig te worden op het ronde bed. En ik kan jullie verzekeren dat zijn we geworden. Wat er allemaal gebeurt is is voor ons en bijna onbeschrijfelijk. Maar het was een en al passie en pure geilheid.

Leeftijd
    38

Actieve recensies
    36

Weer eens langs Stout gegaan, door de verbouwing is alles net even wat chaotischer, wat op zich weer charmant is...
    Op de kamer zat een blonde dame van Hollands Glorie te wachten, Sammy-Jo....
    Heerlijk rond, goed gevuld, aantrekkelijk, en een super dame...
    Jammer dat het uur voorbij was....
    Ps. het bad was heerlijk, maar Sammy-Jo nog veel meer...
    Mbmore heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    7

Maandag in voor het eerst sinds maanden weer eens naar Stout geweest en trof daar Sammy-Jo. Wat een fantastisch lijf met heerlijke grote tieten en heerlijke billen. Het klikte direct en na uitgebreid voelen en tongen alles uit. Wat een lijf! \als ik er aan terug denk krijg ik direct weer zo'n gevoel down under...

Uitgebreid pijpen tot bijna hoogtepunt. Optijd vanachteren neuken en ook anaal. Gewoon super!!
    Sammy als ik weer in denhaag ben kom ik weer bij je langs
    GeileGraaf heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Smile Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Sammy-Jo (uitstekend)

Veels en veels te lang geleden de mooie Sammy bezocht. En deze week tijdens de leuke openings aktie van Stout direct dinsdag de kans gegrepen. WOW, wat zag Sammy er weer lekker uit. Na kort bij gekletst te hebben zijn we heerlijk samen het bad ingegaan. En haar handen gingen al snel over mijn hele lichaan heen. Na verloop van tijd werd het toch echt te heet, om het bed op te zoeken, of kwam dit door de watertemp. Maar ik kwam er dus later achter dat het niet aan het water lag. Jeetje Sammy kent geen genade voor een man.HEERLIJK. Sammy je ziet me snel terug en dat plannnetje voor een trio met J. erbij gaan we zeker doen.

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Het was toch alweer een week geleden dat ik een uurtje met Sammy had gestoeit. Dus vanmiddag weer een lekker naar stout gegaan. En wederom geen spijt. Het was geweldig, wat een heerlijk lichaam, wat een aardige en spontane meid.
    Eerst samen lekker in bad geweest heerlijk strelen/zoenen/teasen. En wederom wist ze mijn gevoelige erotische plekjes weer te vinden, geil zeg.
    Na een tijd maar gezellig het graote bed op gezocht. Ze lag er direct heel uitnodigend bij. Heerlijk me haar benen wijd te wachten op een heerlijke beurt. En Sammy genood met velle teugen. Hierna ging ze weer verder met mij verwennen. Lekker pijpen en gelijktijdig die heerlijke vinger in me....!! Het uurtje vloog weer om dat is het enige nadeel.
    Sammy ik ga weer ff sparen.
    LiveStrong heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    90

Dame is sinds vandaag werkzaam bij Diane's Secret te Den Haag

pozdravy, Jack

Leeftijd
    41

Inderdaad werkt Sammy Jo nu bij Diane's Secret.

Arturo.

Edit: Heb wederom een aantal berichten naar gezwam verplaatst. Hier horen alleen recensies en/of info thuis.
    Laatst gewijzigd door Arturo; 03-08-10 om 11:00

La Espada De Bolivar Por America Latina!
    Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten