Stout's recente aanwinst Sammy-Jo zag er op de advertorial zo heerlijk uit dat ik een 'blind date' wel aandurfde; hoe het ook uit zou pakken: deze dame moest ik gewoon gehad hebben!
In het echt bleek dat de foto's voor zichzelf spraken: een uiterst lustopwekkende volslanke supergevormde droombabe met een uitnodigende lach.
Na alle formaliteiten naar kamer 3, drankje op de bar gezet zodat ik haar kon omhelzen en meteen maar even het ijs gebroken met wat lekkere tongzoenen. Dat werd meteen prima beantwoord en na (handdoeken halen en) enkele minuten wederzijdse staande verkenning het bad opgezocht om elkaar rustig verder te ontdekken.
Wat een weelde, wat een genot, wat een onbeschrijfelijk lekker gevoel om te beseffen dat deze ervaren superbabe Sammy-Jo zo (bijna) al mijn diepste sexwensen in vervulling zou laten gaan...
En dat gebeurde ook, waarbij ik natuurlijk mijn nickname tot beider genot langdurig eer aandeed (ze smaakt top!) alvorens we de andere varianten doornamen om tenslotte voor de 2e maal in bad te gaan om na te chillen.
Erg veel hebben we niet met elkaar gesproken maar heb dat niet als een gemis ervaren: ik had vrijwel continu mijn mond (en handen) aan/in haar lekkerste plekken en Sammy-Jo kreunde lekker mee, liet zich zonder gêne alles welgevallen en zei dat ze had genoten met mij (en ik weet dat dat zo was...)
Haar enige verbeterpuntje (al dan niet gespeelde vurigheid/geilheid, mag m.i. wat meer aan de dag gelegd worden) brengt mijn totale beoordeling "uitstekend" geenszins in gevaar, mijn avontuur met deze allerlekkerste Sammy-Jo(y) deed mij zwelgen in genot en zal zeker een opwindend vervolg krijgen!sixty9er heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren

Wat een lieverd. Gauw het bad in, en voor ik het goed en wel besefte zaten we heftig zoenend in elkaars armen verstrengeld. Onze handen verkenden de lichaamen, warm en nat. Maar oo zo gevoelig. Haar had vond mijn ballen en daar speelde ze heerlijk mee. En ondanks dat dit mijn eerste bezoek bij/met haar was. Ging ze heerlijk verder met haar hand/vinger naar beneden. Zag/voelde ze het aan mij wat ik lekker vind
. Maar voor ik het wist speelde ze heerlijk met mijn gaatje. Wauw lekker zeg Sammy.
beurt. En Sammy genood met velle teugen. Hierna ging ze weer verder met mij verwennen. Lekker pijpen en gelijktijdig die heerlijke vinger in me....!! Het uurtje vloog weer om dat is het enige nadeel.