Was al een tijd geleden lekker op de aan het wandelen toen mij een lekker op het eerste oog jong aziatisch meisje opviel. Mooi lang zwart haar lief gezichtje beetje onschuldige "look" in een bikini. Na een paar keer langs te lopen en de andere meiden uit te checken kwam ik bij haar terug en vroeg wat het koste, tot mijn verbazing sprak ze vloeiend NL (lief stemmetje btw) wat je hier niet vaak tegenkomt. Mijn interesse was gewekt en ging naar binnen. Na het financiele gedeelte gingen de kleren van ons beide makkelijk uit ze vroeg me te gaan liggen en begon me heerlijk te pijpen met condoom heb haar daarna heerlijk lang gebeft zeker 15 min waar ze zich lekker liet gaan nadat ze was gekomen heeft ze me nog even wat gepijpt en is was toen een ritmische Cowboy girldaarna nog even doggy gedaan lekker hard gestoten merkte dat ze daar extra geil van werdt en daarna haar in de missionaris verder afgemaakt. Ze keek niet naar de tijd en deed lekker mee nog wat gezoend totaal niet zo onschuldig als ze eruit ziet hahaha. Ze vertelde dat ze 19 jaar was en van chinese afkomst. Nog wat nagebabbeld kom zeker terug. Ben helaas haar naam vergeten. in totaal denk ik toch snel een dik half uur binnen geweest.
Heb nog niemand over deze dame zien spreken dus dacht ze is het wel waard om vernoemd te worden.AndreSndwilling heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

daarna nog even doggy gedaan lekker hard gestoten merkte dat ze daar extra geil van werdt en daarna haar in de missionaris verder afgemaakt. Ze keek niet naar de tijd en deed lekker mee nog wat gezoend totaal niet zo onschuldig als ze eruit ziet hahaha. Ze vertelde dat ze 19 jaar was en van chinese afkomst. Nog wat nagebabbeld kom zeker terug. Ben helaas haar naam vergeten. in totaal denk ik toch snel een dik half uur binnen geweest.