Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: 2p, k2 , Jessie (goed)

Actieve recensies
    7

Smile 2p, k2 , Jessie (goed)

Was al een tijd geleden lekker op de aan het wandelen toen mij een lekker op het eerste oog jong aziatisch meisje opviel. Mooi lang zwart haar lief gezichtje beetje onschuldige "look" in een bikini. Na een paar keer langs te lopen en de andere meiden uit te checken kwam ik bij haar terug en vroeg wat het koste, tot mijn verbazing sprak ze vloeiend NL (lief stemmetje btw) wat je hier niet vaak tegenkomt. Mijn interesse was gewekt en ging naar binnen. Na het financiele gedeelte gingen de kleren van ons beide makkelijk uit ze vroeg me te gaan liggen en begon me heerlijk te pijpen met condoom heb haar daarna heerlijk lang gebeft zeker 15 min waar ze zich lekker liet gaan nadat ze was gekomen heeft ze me nog even wat gepijpt en is was toen een ritmische Cowboy girl daarna nog even doggy gedaan lekker hard gestoten merkte dat ze daar extra geil van werdt en daarna haar in de missionaris verder afgemaakt. Ze keek niet naar de tijd en deed lekker mee nog wat gezoend totaal niet zo onschuldig als ze eruit ziet hahaha. Ze vertelde dat ze 19 jaar was en van chinese afkomst. Nog wat nagebabbeld kom zeker terug. Ben helaas haar naam vergeten. in totaal denk ik toch snel een dik half uur binnen geweest.
    Heb nog niemand over deze dame zien spreken dus dacht ze is het wel waard om vernoemd te worden.
    AndreSndwilling heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    7

Standaard Re: 2p, k2 , Jessie (goed)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GHenkie Bekijk bericht
    Iemand dit meid nog gespot?
    Dat zou ik ook graag willen weten want het is egt een toppertje!!!
    Had jij der ook gehad?

Actieve recensies
    45

Thumbs up Re: 2p, k2 , Jessie (goed)

Lekker ding hoor, maar heb haar nooit meer gezien!

Standaard Re: 2p, k2 , Jessie (goed)

Topic gaat op slot tot we weten wat er met Jessie is gebeurd. Info kan in Alkmaar Geouwezwam of per privebericht naar cremaster of mijzelf.

Dick31
    Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Discussie gesloten

Regels voor berichten