Ik begin steeds meer de pareltjes te ontdekken, en dat gaat voornamelijk veel via mond op mondreclame, en ditmaal kwam ik bij Lianne uit die ditmaal ontving in een sfeervolle luxe hotelsuite nabij Amsterdam.
Lianne was mij getipt door een goede wandelvriend en Lena die ik pas geleden ontmoet had. Ik werd gewaarschuwd voor haar enorme gedrevenheid en passie omdat ze ook echt zou genieten van de sex en aandacht van mannen, nou ik heb het geweten. Achteraf wist ik niet meer of ik nu gebruikt en verslonden was door dit sexuele roofdief of dat ik nog wat in te brengen had gehad in deze zeer geile date...
Bij binnenkomst bleek Lianne een zeer aantrekkelijke brunette met een heerlijk vrouwelijk wulps figuur met perfecte heupen en een fraaie zachte 75D-cup, en een spits/smal gezicht schitterende blauwgrijze ogen die op een geile en verleidelijke manier keken, wat uitstekende paste bij haar gehele o zo heerlijke lijf
Ik was even stil, ook door haar erotische manier van bewegen en kijken, ja deze vrouw had mij bij binnenkomst binnen 5 minuten gevangen in haar web, en later zou blijken dat ze mij als een erotisch hapje wilde verorberen
Allervriendelijkst maakte ze kennis, en kreeg ik wat te drinken aangeboden om het zo even gemakkelijk te maken voor elkaar. Lianne had met belangstelling mijn email met wensen gelezen en vertelde zelf veel spannende dingen te hebben gelezen die ze zeker zag zitten. We fristen ons op, de jacuzzi met brandende kaarsjes erom heen zag er aanlokkelijk uit. Gedempt licht en nog een gekleurd licht wat Lianne mee had genomen wat van kleur veranderde gaf samen met de fraaie inrichting van de suite een spannende erotische lading. Lianne liep op me af in haar lingerie en gaf mij een zachte kus op mijn lippen, en keek me diep in de ogen aan, haar verleidingsspel wat begonnen!
Ze trok me richting een riante stoel en gebood zachtjes mij te gaan zitten. Verleidelijk danste ze voor me op de muziek die ook Lianne had meegenomen, als een soort privélapdance en dat kon Lianne zeer goed, want zonder dat ze mij aanraakte groeide mijn mannelijkheid snel, en speelde ik er mee, het signaal voor Lianne om mij aan te moedigen met dirty talk. Ze kwam dichterbij, voelde aan mijn tepels en opeens met een snelle beweging dook ze met haar hoofd voorover en deed met haar mond een condoom om mijn lul en voordat ik het in de gaten had werd ik heerlijk gepijpt terwijl ze met 1 hand met haar eigen clitje ging lopen spelen, zooo, dat was andere koek, ik genoot intens van het gevoel en uitzicht... en even later stopte ze en draaide ze zich om en liet zich zakken over mij recht overeind staande paal en begon zich zelf op mijn lul te berijden, Lianne pakte mijn handen en leidde deze naar haar grote borsten en ik voelde haar tepels harder worden en kneedde haar borsten heerlijk, mmm ik werd geiler en geiler en ik zag verderop een tafeltje staan en ik fluisterde in Lianne's oor, kom stap op richting de tafel en leun erop, Lianne stond nog geen seconde met haar prachtige billen naar achteren gesteund of ik penetreerde haar vol en diep en begon stevig te neuken tot duidelijk groot genoegen van Lianne...
Ik stopte wel plotseling anders was ik zeker gekomen, maar wilde dat genot nog even uitstellen zodat we eerst in de jacuzzi even konden bijkomen en verder vreeen, en onze tongen elkaar verwendde. Uiteindelijk belandden we op het riante bed en gingen we daar verder met een tease en deny game wat al snel uitmondde in een wat heftiger haast kinky spel waarbij Lianne wat dominanter werd en mij gebruikte, haar vingers zochten mijn kontgaatje en al snel werden mijn tepels door haar mond en tanden gevonden en moest ik mezelf klaartrekken wat niet lang duurde met een geweldige explosie tot gevolg!
Met een verleidelijke glimlach keek ze me aan, en bleef even liggen en me strelen... dit was verrukkelijk! en smaakte zeker naar meer!
Wie weet, ook ooit met Lena, maar dan een kinkysex trio? mmmm
frankkinky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren