Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: De Pijp, Ruysdaelkade 133, Tanja (goed)

Actieve recensies
    1

Thumbs up Tanja, Ruysdael kade (onder overkapping)

Ik had haar al een keer eerder zien staan, blond, grote borsten en een heerlijk lichaam maar vandaag maar eens de stoute schoenen aangetrokken. Tanja is een gezellige vrouw die je meteen op je gemak stelt. €50,- gegeven en na een wasbeurt op bed gekropen waar ze lekker tegen me aan kroop en me begon te strelen. Ze heeft een heerlijke zachte kont en opent gewillig haar benen als je haar daar wilt verkennen. De pret begon pas echt toen ze begon met zoenen en ondertussen me zachtjes aftrok. Nadat ze een condoom had aangebracht gingen we nog even door waarna ze me vroeg om boven op haar te komen liggen. door het heerlijke voorspel kwam ik natuurlijk veel te snel, maar het lijkt erop dat ik weer een nieuwe favoriet heb gevonden.
    spritzen heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    27

Standaard Re: De Pijp, Ruysdaelkade 133, Tanja (goed)

Misschien een indicatie, qua leeftijd? Ik bedoel: 18 of 48, dat maakt wel wat uit.

Actieve recensies
    67

Standaard Re: De Pijp, Ruysdaelkade 133, Tanja (goed)

De Tanja die ik hier ken is Nl vrouw jaar of 45 volslank en met elke keer een wisselende haarkleur.
    Soms draagt ze wel een een blonde pruik met lang haar, maar ze werkte meestal van vroeg in de morgen tot rond de klok van 10.00uur.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten