Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Utr., Zp 168-1, Jaqueline (goed)

Actieve recensies
    1

Smile Utr., Zp 152-5, Jaqueline (uitstekend)

Vandaag bij deze hele mooie blonde dame geweest voor een heel leuk (soft) sm avontuur.

Bij binnenkomst een leuk en hartelijk ontvangst. Na de gebruikelijke plichtplegingen namen we op het bed plaats en ik kan zeggen dat ze ontzettend goed is in wat ze doet. Zal niet te veel verraden .... laat het een verassing voor jullie zijn. Maar ik kan wel zeggen dat ze plezier heeft in wat ze doet.

Na afloop nog even leuk nagepraat .... echt voor herhaling vatbaar! Dus een aanrader voor diegene die van een leuk (soft) sm avontuur houden .....
    stringray23 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Utr., Zp 152-5, Jaqueline (uitstekend)

Naar aanleiding van de posting van Stringray ben ik eens wezen kijken op het Zandpas 152-5 vandaag bij deze blonde schone. En hij, Stringray, heeft niets te veel gezegd. Ze is echt SUPER Haar soft SM sessie die ik heb meegemaakt was zeker een van de beste die ik heb mee mogen maken. Je ziet haar echt in het spel opgaan en genieten ......

Na afloop nog even leuk zitten praten. Al met al een echte aanrader voor wie van een goede beurt wil genieten, al dan niet met (soft) sm. Ze gaat zeker in mijn top 10 voor komen.
    sniper23 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    7

Sniper23. Stingray23. Na afloop nog even leuk nagepraat. Na afloop nog even leuk zitten praten. Beslist een aanrader. Komt in mijn top 10. Honderd euro voor een uurtje. Honderd euro voor een uurtje.
    ......................
    Sorry hoor, beste tweelingbroers. Maar hookers-lezers kunnen recensies vrij goed van reclame onderscheiden.

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Question Re: Utr., Zp 152-5, Jaqueline (uitstekend)

ik zie op deze kamer 2 verschillende dames staan de ene Bulgaarse die eerder beschreven is met tattoo's en een knappe blondine met grote borsten die vaak met een grote lach in de deuropening staat met een blonde bobline, is dat deze Jaqueline? En hoe is dan de kamer verdeeld qua werkdagen?

Actieve recensies
    3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Bekijk bericht
    ik zie op deze kamer 2 verschillende dames staan de ene Bulgaarse die eerder beschreven is met tattoo's en een knappe blondine met grote borsten die vaak met een grote lach in de deuropening staat met een blonde bobline, is dat deze Jaqueline? En hoe is dan de kamer verdeeld qua werkdagen?
    De blonde is Jaqueline en wat ik van haar begrepen heb staat ze er bijna elke dag tot en met 21:00 uur 's avonds. Dan komt een andere dame die de avond/nacht in de kamer doorbrengt, deze dame doet ook aan sm.

Actieve recensies
    14

Thumbs down Re: Utr., Zp 152-5, Jaqueline (matig)

ik ben op bezoek geweest bij deze dame.....ronduit matig.
    bij binnenkomst vertelde ze me dat ze pas 3 weken op het pad werkte en eigenlijk geen soft of sm ervaring had.......tja wel nadat ik 100 euro had gegeven.
    al met al ....helemaal niks.
    de heren hierboven hebben echt een andere gehad.

simpel.....dat was het!
    simpel maar waar heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    16

Standaard Re: Utr., Zp 152-5, Jaqueline (goed)

Jaqueline is paar weken op vakantie, ze is lekker bedreven in soft sm (voor de kenners lijkt een beetje op Bulgaarse Laura / Jessica A'dam)

Denk dat jij bij de Poolse blonde invalkracht met grooote borsten bent geweest, die bakt er inderdaad weinig van (heeft overigens ook op de Wallen gewerkt)

Ben onlangs bij de avonddame van 150-3 geweest, donkere mysterieuze kleine strakke schoone, Griekse (Bulgaarse ?) Monica voor soft sm. Ziet er heel lekker uit en heeft zich goed ontwikkeld. Kwam er halverwege achter dat ik een tijd geleden al eens bij haar was geweest. Toen viel het nog tegen.....volgens mij is het de Monica waarvan topic is gesloten en die in alfabetische lijst nog op 140-4 staat.

walkon...........

A dirty mind is a joy forever....

Actieve recensies
    16

herstel bedoelde de avond dame van 152-5....

Alle dagen overdag (behalve 1 wisselende vrije dag, deze week overigens op woensdag) staat langharige blonde Jaqueline er. Goed in softe SM en teasing, heeft veel in haar pakket en geniet er echt van.

In de avond staat hier de reeds omschreven Bulgaarse Monica. (donker haar)
    Rt,

Actieve recensies
    16

ze is verhuisd naar 168-1 en topfit na haar vakantie W...

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten