Recensie
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 169

Discussie: Antwerpen, Schippersstraat 13/2, Eva
Geef URL door!

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    60

Standaard Re: Antwerpen, Schippersstraat 13/2, Eva(uitstekend)

Ik had al een paar dagen spanning opgebouwd, want ik zou Eva weer bezoeken. Hoewel ik ontzettend graag haar bezoek had ik van tevoren toch wel weer een soort van angst hoe pijnlijk het weer zou worden. Doordat ik niet vaak in de gelegenheid ben om haar te bezoeken heeft zij altijd het probleem dat ze me niet meer herkend. Na boven aangekomen te zijn en ik aan haar Manier van vragen stellen al zoiets vermoedde. kwam ze er pas achter wie ik was toen ik vroeg of mijn kinkyverlangen mogelijk was wat we de vorige keer hadden besproken voor een volgend bezoek. we hebben hier even leuk om gelachen. ik zij nog tegen haar ik maak ook helemaal geen indruk op uw.

Dan het spel.
    Eerst kreeg ik een masker op met allemaal ijzeren pinnen.
    Ik werdt gedwongen om op mijn knieen te gaan zitten en moest haar laarzen alvast schoon likken. Ik hoorde haar al met allemaal ijzeren dingen bezig en had wel een idee dat het weer iets pijnlijks werdt. na het likken moest ik eerst maar eens naar de spiegel kruipen en hierin kijken of het masker mij wel stond. Dit was nog maar het begin zij ze want ik kreeg nog veel meer versieringen.
    Achteruit moest ik terugkruipen naar de achterzijde van het bed en moest met mijn kontje op de rand gaan zitten. Eerst maar weer een paar tepelklemmen op die tijdens het spel telkens harder werden gezet. Ook werden mijn ballen weer strak afgebonden. Het was tijd voor een sprijdstang tussen mijn benen. Uiteraard moesten mijn ballen hier ook weer aan vastgebonden worden. Zodat bij elke beweging van mijn voeten ik mijn eigen ballen pijnigde. De rustige manier van het uitvoeren van de handelingen en haar prachtige lichaam geven mij altijd het gevoel dat ik bij haar meer pijn kan verdragen dan bij welke mrs dan ook. Het was tijd om de twee tepelklemmen met elkaar te verbinden met een koordje. Zo kon Mrs Eva hier lekker aan trekken Soms sprongen er bijna tranen van de pijn in mijn ogen, maar opgeven en om genade smeken probeerde ik te vermijden. Het koordje bracht zij om mijn ballen heen. Door een beetje met mijn hoofd voorover te gaan werdt de spanning op mijn tepels weer wat minder. Als je als slaafje denkt om op deze simpele manier onder de pijn van Eva weg te komen dan denk je weer veel te simpel. Ik moest recht gaan zitten. natuurlijk probeerde ik voor haar mijn best te doen, maar als je vergaat van de pijn dan doe je dit maar half. Nou gelukkig was mrs Eva zo vriendelijk om mij dan wel even in een rechte houding te zetten. Kreunend van de pijn deelt ze mij mee dat ik op deze manier mijn beloning niet verdien. Dus hou ik mij koest. Ik wordt geblindoekt en zit zo recht mogelijk op de rand van het bed. Ik hoor aan het klikken van haar laarzen dat eva naar de andere kamer gaat. Ik hoor weer allemaal geritsel en wacht in spanning af wat gaat volgen. Ze loopt terug en blijft stil voor mij staan, de adem stokt mij bijna in de keel.... Ineens trekt ze de blinddoek weg, en ze staat nu voor mij in een ultrakort minirokje. Haar prachtig gevormde benen worden mij nu pas echt duidelijk. Ze draait zich om en pakt iets achter van de muur, ik heb nu op ooghoogte een prachtig uitzicht op haar prachtige bips gehuld in een strakke minirok. Hetgene dat ze heeft gepakt is een grote klem waartussen ze mijn penis klemt. uiteraard wordt dit allemaal weer aan mijn tepelklemmen verbonden en ik moet weer rechter zitten. Je hebt bijna je beloning verdient zegt eva, maar je moet nog een klein beetje meer pijn lijden speciaal voor mij. Nog een paar keer deed ze de klemmetjes op de tepels nog strakker. Ik wist dat ik dit niet lang zou volhouden. Zij staat vlak voor mij en zegt kijk me aan. Ik kijk haar recht in de ogen en weet weer voor wie ik dit allemaal doe. Zij zet 1 been op het bed en hierdoor kan ik het niet laten om stiekem even naar haar kruis te kijken. Natuurlijk komt dit mij op nog een paar tandjes strakkere tepelklemmen te staan, .... ik weet weer dat je als slaaf maar beter kan doen wat Eva zegt. Gelukkig vindt zij dat ik nu genoeg gehoorzaam ben. En Eva verlaat de kamer. Ik zat op de rand van mijn pijngrens te wachten op wat zou volgen. Een paar minuten later komt Mrs eva weer de trap op. Achter haar aan kruipend heeft ze een slavinnetje dat ze aan een ketting meetrekt. Ze neemt haar mee en zet haar voor mij neer tussen mijn benen. Suck his dick slavegirl. Ze begint mij heerlijk te pijpen. Mrs Eva kijkt het allemaal vergenoegd aan en strijkt af en toe door mijn haar. Ze merkt dat ik behoorlijk begin te schudden en Snel roept ze tegen de slavegirl dat ze moet zorgen dat ik zo goed mogelijk gepijpt moet worden, maar dat ze absoluut moet voorkomen dat ik klaarkom. Na een tijdje wordt het slavinnetje in de kooi gebracht door de mrs. hierna komt de Mrs terug en bevrijdt mij langzaam van de meeste klemmetjes. Ik moet ook naar de kooi, en de slavin moet haar slavenvoetjes door de tralies steken Ik moet van Eva haar tenen gaan likken terwijl zij mijn tepels blijft pijnigen. Zij vraagt aan de slavin of ik ze wel goed lik. Its oke,, but not really good. zegt het slavinnetje. Dit komt mij weer op pijn te staan en ik moet mijn gedrag verbeteren. maar het is zo ontzettend moeilijk om iemand zijn voetjes goed te likken als er iemand aan je tepels trekt. Dus veel beter wordt het niet. Nu is het de beurt dat ik weer verwend moet worden. Met mijn penis moet ik door de tralies en het slavinnetje begint mij ontzettend lekker te pijpen. nu vraagt Eva het aan mij of het slavinnetje het wel goed doet. Even twijfel ik, zal ik zeggen dat ze het niet zo goed doet, omdat ik wel door het slavinnetje extra straf had gekregen, en ik vond dat zij nu ook wel straf verdiend. maar al snel verdwijnt deze gedachte uit mijn hoofd, omdat ik nooit mag liegen tegen de Mrs. Bovendien zou deze slimme vrouw wel doorhebben dat ik zou liegen en dan kwam het mij weer op extra pijn te staan. Dus ik zeg dat ze het heerlijk doet. De mrs vindt dat ik wel weer genoeg verwend ben en brengt mij naar het kruis. Ik wordt hier aan vastgegespt en weer flink gepijnigd. De slavin wordt weer aan haar ketting naar mij toe gebracht. Its time you fuck this slave zegt Mrs Eva tegen het slavinnetje. Ze gaat met haar rug naar mij toe voor mij staan. Van achterom brengt ze mijn keiharde penis in haar slavengrotje. zij beweegt lekker heen en weer, en ik voel al weer snel dat gevoel komen dat mijn slavenzaad gaat komen. Eva weet uiteraard weer precies tot de rand te gaan en het slavinnetje net op tijd te laten stoppen. Beduusd blijf ik hangen en het slavinnetje wordt op de massagbank gelegd. Benen en armen worden in de houders geplaatst en zo wordt ze vastgezet.Vanaf het kruis kan ik haar zien liggen. In haar ogen meen ik iets te herkennen dat ik zelf ook heb. dat onderdanige gevoel, Het gevoel dat de rest van de wereld je gestolen kan worden, dat je nu blij bent hier te zijn en dat je op dit moment maar een ding wil, het dienen van mrs Eva... Ik wordt bevrijdt van het kruis en moet met mijn hoofd op de masagetafel liggen. op dertig cm van mijn ogen kijk ik Nu recht naar het klitje van het slavinnetje. Ik moet mij hierop gaan aftrekken. Eigenlijk is elke beroering van mijn penis op dit moment te veel, dus ik wrijf er maar een beetje zachtjes overheen. Want spuiten zonder toestemming van de Mrs dat wil ik niet. Play with your clit slavegirl zegt de mrs. Ik heb nu vlak voor mijn ogen een beeld van een mooi meisje dat gedwongen wordt om haar zelf te verwennen. Eigenlijk is dit te veel beloning dan wat ik verdiend heb. Ik moet stoppen met trekken van de Mrs en moet vlak naast het slavinnetje gaan staan en recht in haar ogen kijken. Touch her body zegt eva, ik strijk over haar buik en ook zachtjes over haar borsten. langzaamaan neem ik haar tepels ook tussen mijn vingers en begin haar ook een beetje te knijpen hierin. Eva weet Altijd precies hoe ver ze moet gaan zodat het niet te erg wordt, want er komt altijd nog iets dat nog geiler is. Eigenlijk sta ik al een half uur te vechten om niet te vroeg te komen. De slavin wordt losgemaakt en naar de andere kamer gevoerd. Later wordt ik zelf opgehaald door Eva en ik zie de slavin met wijdgesperde armen en benen op het bed liggen. Now you may fuck the slavegirl zegt De mrs tegen mij. Ik kruip op haar en heb na tien seconden al het idee dat ik het niet meer hou, gelukkig mag ik van Eva haar helemaal volspuiten en ik kom heerlijk klaar. De laatse druppeltjes sperma die normaal blijven zitten spuit ik eruit en ik weet nu dat ik de gelukkigste mens op aard ben.

Ik wil hierbij de woorden van een wandelvriend aanhalen. het blijft een bijzonder kind die Eva. En ondanks een behoorlijke finaciele tegenvaller afgelopen week wil ik zo snel mogelijk terug. Ik weet dat ik niet de enige ben die haar bewonder, en ondaks dat ik vroeger vaker voor harde SM ging en tegenwoordig meer voorkinky sm is het bij Eva altijd raak.Ik kan bij haar zo diep gaan, de pijn die ik voor haar kan hebben dat lukt me niet bij een ander. Ik wil het gewoon voor haar, haar rustige manier van handelen. en haar kalmte. terwijl ik elke keer weer zenuwachtig ben als ik haar bezoek.

Gegroet, den man von norden,
    klaproos heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje subbie1966's schermafbeelding
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    4

Icon14 Re: Antwerpen, Schippersstraat 13/2, Eva(uitstekend)

Grappig, ik las zonet m'n laatste relaas (net voor dat van klaproos) en zag de datum.
    Net één dag later bezocht ik Herrin opnieuw, totaal onverwacht.
    Een beetje later op de avond dan ik gewend ben en lichtjes tipsy.
    Geen goed idee, want van m'n natuurlijke remmingen bleef nagenoeg niets over en dus opteerde ik voor de, door Denisov besproken, folie.
    Nog steeds opgesloten in m'n nieuwste kuisheidsgordel, werd ik ontelbare keren ingepakt in folie, waarop Herrin Eva me met een simpel duwtje ruggelings deed belanden op Haar bed.
    Ze had een kleine opening vrijgelaten ter hoogte van m'n mond, verder was ik van top tot teen ingepakt en compleet immobiel, overgeleverd aan Haar.
    Wetende dat ik ondertussen 23 dagen in Haar kooi gevangen zat, bevrijdde Ze m'n jongeheer, hetgeen gezien de wel erg kleine kooi niet volledig pijnloos was, maar wel geweldig bevrijdend.
    Uiteraard stond ie gelijk knoerthard en dankzij Haar vaardige strelingen al vrij snel op ontploffen.
    Herrin Eva weet zo goed wanneer Ze moet ophouden, brengt je steeds zoooo dicht bij om je dan terug tot rust te laten komen.
    Ze had ook meteen door dat Ze met licht aangeschoten ondergetekende wel wat meer kon doen dan gewoonlijk.
    Ook mijn tepels werden bevrijd van folie en ik voelde de bui al hangen toen Ze Denisov's naam liet vallen.
    Ik trachtte nog zielig te wezen en Haar te wijzen op het feit dat ik niet zo'n geweldige pijngrens heb, maar ze lachtte enkel geheimzinnig.
    Tot dit punt had ik genoten van het zicht dat ik had, maar een blinddoek bracht hieraan een abrupt einde.
    Mijn hart raasde als nooit te voren, besseffend dat ik totaal weerloos was.
    Ik veerde haast recht van het bed toen ik een (onbeschrijflijke) pijn voelde opwellen uit één van m'n tepels.
    "Jetzt weisst du was den Denni gefühlt hat!"
    Ze maakte me duidelijk dat één klem niet te vergelijken was met 22 stuks, hegeende ik beaamde en gelijk opperde dat wij beiden ook niet te vergelijken waren.
    Geen nut, gelijk veerde ik opnieuw op, dezelfde pijn voelend in m'n andere tepel.
    Uiteraard zou Herrin Eva zichzelf niet zijn, mocht Ze me niet snel over die pijn heenhelpen.
    Haar 'handvibrator' nam opnieuw deel aan het spel en vanaf dan leerde ik een nieuwe zijde van tease & denial kennen.
    Telkens ik aangaf bijna zover te zijn, werd één van de klemmen gelost om meteen opnieuw geplaatst te worden en sprak ze de woorden: "Du kommst nicht, sklave, stimmt?!".
    Waarop ik ademloos iets kreunde wat zo veel wou zeggen als "Uiteraard niet, niet zolang U het niet wil!", hopende van die tijdelijke pijn verlost te raken en weer naar dat randje gebracht te worden.
    Tot mijn verrassing had Herrin Eva nog andere plannen en nadat Ze de klemmen definitief verwijderde (nog het pijnlijkst van al) werden ze vervangen door naalden!
    Mijn grootste angst werd eensklaps waarheid.
    Toegegeven, ik vertoefde ergens in een sprookjeswereld toen Ze, keer op keer, me bijna liet spuiten om dan even de naalden te beroeren en we terug van nul konden beginnen.
    Eerlijk gezegd was ik ondertussen alle besef van tijd kwijt, maar uiteindelijk gaf ze me Haar toestemming en vulde ik het rubberen jasje zoals nooit tevoren.
    Als toemaatje liet Ze me nog even voelen waar Ze de klemmen bij Denisov plaatste en het moet gezegd "respect, respect!".
    Eens uitgepakt praatten we nog zalig na, hetgeen ik telkens zo rustbrengend vindt.
    Sedertdien (15 dagen geleden) geniet ik weer met volle teugen van m'n gedwongen celibatair leven!
    Es gibt nur eine Herrin, Herrin Eva!
    Laatst gewijzigd door Kaiser Sosze; 22-05-11 om 18:39 Reden: text en formulier samengevoegd
    sub & enjoying it!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    58
    Actieve recensies
    0

Trans-formatie

Deel 1.

Die avond ontving ik een SMS. Ik had overdag al minstens tienmaal op mijn mobieltje gekeken, ik was net terug uit het buitenland en verwachtte instructies van Herrin Eva. Binnenkort hadden we een afspraak. Ik las het bericht, waar ik zolang op had gewacht, maar snapte er in het begin niet echt veel van: « Hallo slaaf! Nu nog een paar dagen tot we elkaar weer zien. Ik heb gehoord dat je je halfzuster Amber uit Londen mee hebt gebracht. Zij moet ook zeer onderworpen zijn en voor alles en iedereen beschikbaar. Klopt dat? Zo ja, dan moet ik haar absoluut leren kennen! Viel grüße, deine Herrin! »
    Wat hiervan te denken? Ik was inderdaad een tijdje in Engeland geweest, dat wist Eva, maar de rest van de boodschap was volkomen raadselachtig. Wie was Amber? Ik moest driemaal lezen tot me iets duidelijk werd. Ik antwoordde terug: « Amber zal samen met deze slaaf komen. U kunt haar zelf tot leven roepen! » Even later bleek dat ik de boodschap goed begrepen had: « Ich möchte sie zu meiner Hure machen! » De kaarten waren nu geschud en uitgedeeld, dat was duidelijk! Mijn bloed steeg omhoog en ik voelde mijn gezicht heet worden van de opwinding, als had ik een glas Gluhwein gedronken! Dezelfde avond kreeg ik nòg een bericht, ditmaal ondubbelzinnig: « Bring bitte das Nagelkorsett mit. Für Amber ! ».

Vanaf dat moment was ik volledig in de ban van Eva en mijn eigen fantasie ging met me aan de haal! 'Amber', het woord alleen al maakte veel in mij los! Op zijn Engels klonk het als 'ember' en dat bracht mijn gedachten naar gember, de geheimzinnige wortel uit de Chinese keuken die alle spijzen extra smaak verleent, maar waarvan ook het vocht een bepaalde reputatie heeft, namelijk sterk op de slijmvliezen in te werken en daar een nogal stekende stimulatie te veroorzaken. In de mond uiteraard, maar ook in de anus en nog één andere plek, die ik duidelijk meer vreesde: het slijmvlies binnen in de urineleider! Ik ging in de stad op zoek en vond zonder probleem een lang en dik stuk, helemaal vers, van meer dan 15 cm. Toen ik Eva vroeg of zij hier 'iets mee kon' kreeg ik direct bevestigend antwoord. « Natürlich! » Ze stelde me o.a. een met gember ingewreven sound in het vooruitzicht! Maar daarna gelijk iets nòg pijnlijkers, waar ze me eerst even naar liet raden en toen mee op de proppen kwam: een meermalen ingekerfde Spaanse peper in de urineleider! Nu had ik het plotseling koud en beefde. Hels, helse pijn. Het scheen mij duivels toe. Met dat gruwelijke vooruitzicht vertrok ik twee dagen later naar Antwerpen...

... « Hey ! » Ik was ruim op tijd in het Schipperskwartier en dacht nog even te kunnen profiteren van een kleine rondgang door de 'glazen straatjes'. Niets daarvan! Ik was vanaf het Paulusplein binnengekomen en wilde de Verversrui oplopen, even de verkeerde richting dus. Ik had nog geen twee stappen gedaan toen het woordje al op mijn scherm stond, alsof Eva me in de gaten hield! « Hey ! ». Ik draaide direct om en liep op de middelste deur van nummer 13 af, waar mijn meesteres me op zat te wachten. De sessie kon beginnen!

Na een uitgebreide voet- en laarsaanbidding, in alle stilte, spreekt Eva me eindelijk toe: « Heute bist du meine Hure ! Je intieme grot moet helemaal zuiver zijn! Heb je je thuis goed gespoeld? » Ik moet toegeven me wel 's ochtends ontlast en gereinigd te hebben, maar niet echt van binnen gespoeld. « Wir machen es hier. Ich werde dich reinigen! » Eva laat me op handen en knieën richting toilet te gaan en dwingt me dan mijn hoofd plat op de tegels te drukken, mijn achterste zo ver mogelijk omhoog. Met twee handen moet ik zelf mijn billen zo ver mogelijk uiteen trekken, terwijl zij enige close-up foto’s maakt van mijn wijdgeopende aarsgat. Ze haalt een klisteerballon te voorschijn met een plastic pijp eraan van zo’n 20 centimeter. Eerst moet ik mijn lippen om de pijp sluiten en hem dan zo diep mogelijk naar binnen laten gaan, ermee spelen 'wie einen Schwanz'. De pijp gaat tot diep in mijn keel en ik voel de neiging tot braken opwellen. Een ware 'deep-throat'! Dan begint het eigenlijke klisteerspel. Eva brengt de pijp nu van achteren bij me naar binnen en drukt dan op de ballon die geheel gevuld is met lauw water. Ik voel het vocht langzaam naar binnen lopen. Eva werkt rustig en ontspannen. Wanneer de ballon geleegd is, moet ik opnieuw met de pijp spelen, met mijn tong alle bitterheid ervan af likken!
    Ik voel me reeds gevuld, maar Eva bereidt al een tweede ballon voor. Ook de inhoud hiervan verdwijnt geheel in mijn endeldarm, die ik nu naar alle kanten uit voel dijen. Zou ik een derde ballon kunnen hebben? Eva probeert het. Beetje bij beetje word ik gevuld tot er ècht niets meer bij kan. Ik sta op knappen en moet af en toe een pijngrimas onderdrukken. In deze toestand laat ze me rustig een paar minuten wachten. Dan mag ik eindelijk op het toilet plaatsnemen en alles laten lopen. Eva staat in volle glorie voor me toe te kijken, de benen triomfantelijk iets uit elkaar, terwijl ik mezelf letterlijk uitwring om alles in de toiletpot te laten verdwijnen. Uiteindelijk is het voornamelijk vocht wat eruit komt. Blijkbaar had ik me toch wel goed 'voorbereid'.
    De '****' Amber wordt nu tot leven geroepen. Eerst krijg ik een superklein slipje aan, een G-String, afgezet met een paar fonkelende 'saffiertjes', en dan het 'Nagelkorsett', een leren rijgkorset, over het gehele oppervlak voorzien van zo’n 50 punaises die zich direct op de huid naar binnen drukken! Eva trekt de veters stevig aan, eerst van boven, dan van onder, dan weer van boven, dan weer van onder. Het korset sluit volledig, tot de laatste centimeter. Ik hap naar adem en voel hoe de punaises op mijn buik, op mijn borst, op mijn rug zich een weg zoeken in mijn vlees. Het is onmogelijk mijn rug te buigen, ik kan alleen maar rechtop staan.
    Eva geeft me nu een ‘Strumpfhose’, de zwarte panty, die ik bij een vorige gelegenheid al in opdracht van haar in een groot warenhuis zelf had moeten kopen. Ik sta er onhandig mee in mijn handen en kan me absoluut niet buigen om hem zelf aan te doen. Gelukkig neemt ze dit van me over. Ze heeft er schik in de panty over mijn voeten te brengen, om mijn onderbenen af te laten rollen en dan geleidelijk aan omhoog op te sjorren. Het korset moet ook weer even los om daarna de panty goed te vergrendelen. Wanneer ze het korset opnieuw vastrijgt haken de punaises zich aan de onderkant in het weefsel vast!
    Het gaat door. In de spiegel zie ik de metamorfose zich zo voltrekken. Eva heeft meerdere pruiken en laat me zelf mijn voorkeur bepalen. Zwart en roze laat ik liggen, ik kies de witblonde. Met een lippenstift maakt ze maakt ze mijn mond kersenrood. Ik merk geleidelijk mijn eigen deelname aan dit spel opkomen, hoewel mijn lichaam nog gespannen is door het pijnlijke 'Nagelkorsett'. Ik voel me een beetje het kleine jongetje aan de rand van het poedelbadje, huiverend wachtend op de eerste zwemles.
    Dan komt er wat nieuws bij: Eva brengt een zeer kort lakrokje dat ze mij aantrekt en daarna twee lange zwarte handschoenen die bijna tot aan mijn schouders reiken. Het effect is ogenblikkelijk. Ik voel mijn geslacht zich oprichten in het kleine slipje onder de panty. Ze beveelt me nu 'zu lächeln wie eine Frau' en laat me zeer vrouwelijk poseren : een brede lach met al mijn tanden bloot, de tors iets gedraaid, mijn rechterhand op de linkerschouder gedrapeerd. Zij knipt weer af met de camera. « Ah, wir haben noch etwas vergessen. Das wichtigste! » Ik zie nu twee zwarte pumps met naaldhakken van zo’n 15 centimeter. Ik schuif mijn voeten erin en probeer ermee te lopen. « Knien ausstrecken! » beveelt Eva. Het lukt, ik voel me groot, trots en tegelijk zeer vrouwelijk! « Jetzt zum Kreuz! Du brauchst essen und trinken! ». Ik loop, paradeer haast naar het Andreaskruis in de andere ruimte. Eva kijkt toe en is duidelijk tevreden over haar creatie.

(Eind Deel I)

Leeftijd
    58
    Actieve recensies
    0

Trans-formatie

Deel 2.

Met twee leren handboeien bevestigt Eva mijn beide handen hoog bovenaan het kruis. Mijn borst rekt zich uit en daardoor krijgt het prik-korset opnieuw een pijnlijk effect. Ik voel hoe sommige punaises zich van plaats veranderen! Over mijn borst, over het korset brengt ze ook een brede leren riem aan die ze strak aan het kruis snoert. Eva dwingt me mijn benen over elkaar te slaan en wil dat ik met mijn voeten draai, zo vrouwelijk mogelijk. Ik kijk opzij en zie mezelf opnieuw in één van de vele spiegels in haar studio. Eva maakt wederom foto's, van 'Amber' en haar spiegelbeeld samen.
    Dan rochelt ze ongegeneerd sterk en spuwt haar mondinhoud volledig over mijn gezicht! Een dikke klodder slijm loopt langs mijn neus over mijn lippen. En vòòrdat ik mag likken fotografeert ze. Ik word nu echt benieuwd naar het resultaat van de foto's, die mij natuurlijk precies zo tonen als dat zij mij nu ziet. Vanuit haar gezichtshoek.
    Maar daar is later tijd genoeg voor. Nu plaatst ze op mijn linkerknie een bord met iets opstaande rand en rechts, op mijn dij, half tegen mijn buik, een champagneglas op een hoge voet. Het glas blijft maar nèt staan en ik weet dat ik absoluut niet mag bewegen! Eva verwijdert zich even, ik hoor haar iets rommelen en dan komt ze terug met twee Chinese eetstokjes in haar hand. Ik beweeg maar heel even, iets teveel! Direct voel ik het glas wegglijden! Oh, nee! Mijn handen zijn geboeid, ik kan niets doen, het glas gaat te pletter vallen! « Kapot! », vrees ik, maar nee! Het glas is onbreekbaar! Eva lacht, lacht me uit. Ook bang maken hoort bij haar vermaak!
    Ze gaat even op haar hurken en ik zie hoe ze het glas tot de rand vult met haar eigen champagne. Ik krijg het daarna hoog boven mijn hoofd in mijn geboeide linkerhand geduwd. Nieuwe foto's. Ik houd het gevulde glas vast, maar kan niets drinken. Wel eten: Eva tovert meerdere stukken hondenbrood op het bord, waar ze ook weer haar nectar over laat lopen. Met de eetstokjes voert ze me, makkelijk met één hand, terwijl de andere rustig de camera bedient! Zo krijg ik, krijgt 'Amber' een vernederende portie hapklare slavenbrokken! Eva maakt mijn linkerhand los. Wanneer ik mijn mond aan de rand van het glas zet tekent de lippenstift zich gelijk rood af. 'Amber' mag nu eindelijk haar dorst lessen!

De sessie slaat nu om: 'Amber' heeft haar beproeving aan het kruis doorstaan en loopt vooruit, op haar hoge hakken terug naar de andere ruimte. Ze kijkt trots over haar schouder even om naar Eva, die gelijk weer een foto neemt. 'Amber', Eva’s slaaf, ikzelf, lig nu op het bed, de panty naar beneden gestroopt en nog steeds stijf opgesloten in het prik-korset. Mijn geslacht staat fier overeind, lichtjes trillend wacht ik op de dingen die komen gaan, de handen nu geboeid aan de hoeken van het matras. Eva legt een etui met meerdere metalen sounds op het bed.
    Rustig bereidt ze het vervolg voor. Aan de wastafel schilt ze de enorme gemberwortel, vijftien centimeter lang, en legt hem op een bordje, samen met een verse rode peper. Ze kiest een niet te dikke sound die ze eerst met verse gember inwrijft en dan langzaam door de eikel naar binnenbrengt, wat een licht pijnlijk, maar toch aangenaam gevoel geeft.
    Het effect van de gember laat niet lang op zich wachten: een brandend gevoel stijgt op binnen in mijn penis, sterker en sterker! Ze haalt de sound enige malen heen en weer. Het experimenteren gaat verder: Eva brengt nu een precies uitgesneden staafje pure gember mijn urineleider in! De stekende pijn breidt zich uit en ik voel mijn penis lange tijd in gloeiende stand. Ook het slijmvlies in mijn anus wordt aan gember onderworpen. Eva penetreert mij met de gehele wortel en ook alle lossen stukken gaan erbij. Een perfecte combinatie van pijn en stimulatie ontstaat op die manier. Maar hierbij blijft het niet: de Spaanse peper wacht nog! Steeds nieuwe pijnen toevoegen, de ene pijn met de andere verdringen, een niet ophoudende zwelling van pijn en genot! Daar gaat het om.
    Voor de heetheid van Spaanse peper bestaat een soort van schaal. Deze peper is dan wel niet de beruchte Indiase Naga Viper, maar de brandende stof - het capsicum - mist zijn uitwerking niet. Eva heeft de peper opengesneden en bewerkt eerst mijn tong en mijn eikelrand ermee. Daarna gaat onbarmhartig een lange dunne schilfer mijn urineleider in. Eerst even niets. Dan kronkelt mijn onderlichaam om aan de pijn te ontkomen, maar er is geen ontsnappen mogelijk! Tegelijkertijd werkt Eva het korset van boven iets open om toegang tot mijn tepels te verkrijgen en pijnigt ook die gevoelige punten, ditmaal met een krokodillenklem, een nieuwe versie, stijf gesloten met een soort addertandjes aan het eind! Mijn lichaam beweegt heftig in een cocktail van alle soorten pijn door elkaar! Mijn geslacht staat fier schokkend overeind. Zo begint Eva letterlijk aan het laatste rechte eind. De trillingen van haar handvibrator veroorzaken scheuten van genot, de Spaanse peper trekt ze uit de penis, maar vult gelijk de anus er weer mee!
    Een laatste gevoel voegt zich toe: dat van de samentrekkende spieren diep onderin die een lading van meer dan een week uit de prostaatklier pompen en in een sierlijke duik naar buiten laten verdwijnen! Heerlijk! Bij de afwerking kan ik rustig mijn sluitspier ontspannen en alles weer schoon uit mijn aars laten komen. Alles? Nee! De volgende dag, weer thuis, bij de ochtendstoelgang, vind ik nog twee flinke stukken gember terug! Ik meld dit uiteraard en krijg snel antwoord: « Haha.. Damit ist diese Session beendet! »

Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    4

Gisteren (16/07) Haar nog eens bezocht.
    Vorige week nodeloos het SK bezocht want Ze was er even tussenuit.
    Moet toch eens leren vooraf te sms-en (gelukkig moet ik niet ver rijden).
    Deze keer wel gedaan en vernam dat Ze sinds vrijdag weer ter plekke was.
    Kort na ons ontvangstgesprekje begreep ik waarom Ze even afwezig was.
    Tussen haakjes, knap van je Oniram dat je dit nieuws hebt voor je gehouden!
    (Heb Herrin Eva's toestemming om het nu wel te vertellen, Denisov zal het nu ook wel weten).
    Herrin vroeg me of ik "boven of onder" verkoos.
    Sub zijnde zei ik uiteraard onder, niet echt wetende wat Ze bedoelde.
    Zij zei dat Ze boven verkoos en troonde me gelijk mee aan m'n halsband naar de 2e verdieping.
    Niet te geloven wat ik daar zag!!!
    Herrin Eva's speelruimte is uitgebreid met een extra verdieping en een niet te beschrijven collectie aan speelgoed en speeltuigen!
    Op handen en voeten, aan Haar ketting kreeg ik een rondleiding die me alleen maar geiler en geiler maakte.
    Goh, de mogelijkheden nu zijn wederom niet te beschrijven!
    Ik kreeg de eer de sling uit te testen.
    Een ding dat ik voorheen associëerde met darkrooms etc, maar tja zover liggen onze interesses dan ook weer niet uit mekaar.
    Herrin zag gelijk dat de vorige week (toen Ze afwezig was) iemand m'n tepels mishandeld had en wou daar uiteraard alles van weten.
    Nadat ik alles had opgebiecht werd ik dan ook aangepast gestraft.
    Die, nog steeds overgevoelige, tepels werden voorzien van wel erg pijnlijke klemmen die me vrij snel om genade lieten smeken.
    Gelukkig is m'n favoriete Meesteres niet haatdragend en verlostte Ze me algauw, hetgeen nog ietwat pijnlijker was!
    Als echte straf mocht ik Haar voetjes deze keer niet likken.
    Niet dat Ze die niet dicht genoeg in de buurt van m'n gewillige mond bracht, maar voelen en ruiken was de limiet.
    Voor een voet-fetishist zoals ik, een echte straf.
    Verder speelden we nog met Haar Gouden Nectar op een wel erg originele manier, werd ik vakkundig anaal verwend en m'n knoertharde jongeheer (onthouding van enkele weken, mits 2 ongeoorloofde orgasmes, blijft toch wel werken) werd geteasd tot op het randje, keer op keer op keer!
    Na herhaardelijk smeken van mijnentwege en "Nein, noch nicht mein sklave" van Haarentwege, gaf Ze me uiteindelijk de toestemming en vulde ik het rubbertje zoals nooit tevoren!
    Ingekorte sessie (ik vertel nooit alles), maar vanaf nu is er nog maar één adres in't SK dat iedere bdsm-liefhebber dient te bezoeken!
    Geloof me (oniram en denisov zullen dit nog bevestigen) een beter uitgeruste plek kan je hier niet vinden en dan krijg j'er nog de beste Meesteres uit de lage landen bij!!

Thx 4 the Carlsberg, Herrin!

Goed dat ik Haar kooi draag en onthouding toch wel enkele weken dient te duren, anders stond ik er morgen al terug!
    Laatst gewijzigd door subbie1966; 17-07-11 om 18:51 Reden: foutjes
    sub & enjoying it!

Leeftijd
    58
    Actieve recensies
    0

Wat leukers om te doen dan dit gelijk even te beamen!? Ik ben net aan het bijkomen van een adembenemende sessie, heb geprofiteerd van het opklarende weer in Antwerpen om nog even rond te wandelen en zit nu bij het open raam mijn belevenissen van vanmiddag op een rijtje te zetten.
    Adembenemend? Ja, en letterlijk wel te verstaan! Na een allervriendelijkste inleiding gebood Herrin Eva mij rechtop te lopen met een zogenaamde humbler om mijn beide testikels, strak tegen de onderkant van mijn billen aan. Ik wist van een verassing, had al rondgekeken, maar had nog niets kunnen ontdekken. Of het zou de humbler zelf moeten zijn, maar dat leek me wel erg karig! Eva opende de deur van de studio op de eerste etage en begeleidde mij naar de trap, niet omlaag, maar omhoog! Mijn fantasie ging op de loop. Zou ik misschien voorgeleid worden aan de dame boven haar? Na een uiterst pijnlijke beklimming, waarbij door iedere tree de humbler strak aangetrokken werd, klòpte Eva niet op de deur maar opende hem zelf met haar eigen sleutel. Ongelofelijk wat ik daar toen zag: toestellen, machines, takels, kettingen, van allerlei soort! De een nog fantastischer dan de ander.
    De 'sling' is reeds beschreven. Zelf mocht ik kennis maken met 'n soort stoel. DE STOEL!! 'n Waarachtige slaventroon, uitgerust met dikke stalen boeien voor enkels, hals, bovenarmen en polsen, voor de laatsten nog uitgerust met een extra binnenschroef. Dan riemen, teveel om op te noemen: onderbenen, dijen, bovenbenen, maag, diafragma, borst... alles met dubbele vergrendeling en vrijwel onbeperkt verstelbaar. De riemen gingen zo ontzettend strak dat ik al snel naar adem moest happen. Zo zat ik daar, volkomen uitgeleverd. Al snel stond mijn lichaam in trillende extase. Mijn adem werd nog verder belet met een nauwelijks lucht doorlatend masker van vrij dikke stof. Het beeld van Eva in de studio vervaagde, maar bleef toch goed waarneembaar.
    Eva kwam aanlopen met nòg een apparaat dat ik niet kende. 'Kaninchen soll kastriert werden!' hoorde ik haar zeggen. Ze opende klaarblijkelijk een soort klem die ze ineens los liet schieten. Ik voelde mijn tepelpunten rondom met volle kracht samengedrukt worden! Pijnlijk, uiteraard, maar vooral zeer intens.
    De stoel bood nog een extra optie: boven het hoofd en vlak voor het gezicht was een ingenieus systeem gemonteerd. Ik zag een grote glazen kolf met een kraantje van onder waardoor vloeistof naar keuze via een slangetje en een gagbal met gat de mond in kon lopen. Onnodig te vermelden waar Eva's keuze op viel! In deze sessie was ik duidelijk een proefkonijn!
    En hierna de sling, groots, perfect in balans. Het gevoel zo daar te schommelen, de rug horizontaal, de benen wijd boven me vastgemaakt, opgetakeld aan de enkels, mijn anus en geslacht volledig bereikbaar, zonder enige gespannenheid. Eva's vingers gleden naar binnen en deden daar hun werk. Haar andere hand bekommerde zich om mijn penis, die zij met een speciale massage olie deed steigeren. Dit was geweldig! Al snel kwam ik gul klaar.
    Met het strak gevulde condoom om mijn nog niet verslapte geslacht praatten we uitgebreid na. Tegenover de sling stond ook een hi-tech Andreas-kruis opgesteld, net als de stoel met veel riemen en boeien, èn kantelbaar natuurlijk! Dit prikkelde uiteraard mijn interesse, wat niet onopgemerkt bleef. Eva nam het condoom af, legde het eenvoudig in zijn geheel in mijn mond en gebood mij het als een soort kauwgum leeg te slurpen. Toen stak zij van wal met fantasie verhalen! Ik mocht voorstellen wat er allemaal aan dat kruis tegenover me zou kunnen gebeuren. Zij riep het beeld op van een strak ingesnoerde slavin, die.... dit maak ik maar niet af, want dan verklap ik teveel! Al rukkend en luisterend naar deze ongekend geile praat - ook dat was nieuw - kwam ik in no time aan een tweede orgasme.
    Het mocht dan een beetje triest regenen in dit allerminst zomerse Antwerpen, deze jongen ging volkomen gelukkig de straat weer op!

Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    4

Supersessie1

Zaterdag 30 juli zal voor eeuwig in mijn geheugen gegrift staan!
    Het begon rond een uur of drie toen ik Meesteres Eva een smsje zond met de vraag of Ze me die dag kon ontvangen rond een uur of zeven en ik binnen de kortste keer als antwoord kreeg;”Ja Ich bin da! Ich erwarte dich um 19 uhr!”
    Al wist ik dat stipt 19 uur haast onmogelijk was, meldde ik dat niet en liet Haar weten op de afspraak te zullen zijn.
    Vanaf dan begon een zalig spelletje.
    Ik kreeg continue smsjes waarin Ze me of vragen stelde of tipjes van de sluier lichtte van wat me te wachten stond.
    Behoorlijk opwindend! Vooral het berichtje waarin Ze me beloofde ;“Und als kleine vorfreude: heute werden 3 deiner löcher gefüllt!
    In onze laatste sessie spraken we af om sounding uit te proberen, omdat ik daar al lang over fantaseer en Zij dat wel zag zitten.
    Dat gaatje begreep ik en dat ik anaal verwend zou worden leek me ook logisch, dus dat 3e gat moest mijn mond zijn…..Eerlijk gezegd gingen er de gekste dingen door mijn hoofd.
    Zoals verwacht, raakte ik niet op het afgesproken uur op de afspraak en werd via sms gelijk op m’n plaats gezet.
    Voor elke minuut te laat zou ik aangepast gestraft worden.
    Ik was net in’t SK aangekomen toen ik dat berichtje kreeg en ik liet Haar gelijk weten dat ik bijna daar was, waarop ik het antwoord kreeg dat dit niets uitmaakte.
    Gestraft zou ik worden en al lezend bereikte ik Haar Heiligdom, waar Ze me glimlachend ontving.
    Vaste lezers weten dat ik moeite heb om centjes “scheef te slagen” (lees: te spenderen zonder dat de wederhelft nattigheid voelt), maar deze keer was ik beter beslagen dan normaliter en had besloten mijn vast bedrag te verdubbelen.
    Hoeft niet gezegd dat Herrin aangenaam verrast was en gelijk begreep dat ik voor een uitgebreidere sessie opteerde.
    Binnen de kortste keren stond ik in m’n geboortekostuum en geknield wachtend had Ze een (voor mij) zalige verassing; even later was ik uitgedost in zwarte kousen, laarzen met gigantische hielen (!!), armlange handschoenen en een erg strak corset!
    Nu was het kiezen; geen voetjes of een klap op m’n billen voor elke minuut te laat.
    Voor mij meteen beslist; de klappen graag, Herrin.
    Meetellend en bedankend werden m’n billen vakkundig opgewarmd vooraleer Ze me meetroonde naar die fantastische 2e verdieping.
    sub & enjoying it!

Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    4

Suppersessie2

Op die megahielen was de trap opgaan geen sinecure, maar eens daar aangekomen mocht ook ik kennismaken met DE STOEL!
    Ik kan Denisov enkel bijtreden. Wat een fantastisch toestel!!
    Om in die outfit, in een kamer VOL spiegels, onbeweeglijk vastgesnoerd te worden is een adembenemende ervaring op zich.
    Algauw werd m’n vermoeden van dat 3e gat bevestigd. Geweldig systeem!
    Ik kreeg een balgag (met slangetje) in de mond en de boodschap (met die Goddelijke ogen) dat Ze sinds 15u Haar nectar voor me had gespaard.
    In de spiegel zag ik een niet onaardige hoeveelheid champagne boven m’n hoofd, maar Herrin zette Zich boven een kom en vulde de kolf met nog wat vers vocht tot op (zo zei Ze) 1.2 liter.
    Nog voor het kraantje openging, moest ik al even slikken…..dat was toch wel heel wat…!
    Uiteraard was ze nog niet klaar.
    Onder me werd een dildo op een soort machine geïnstalleerd en jullie raden het al, even later werd ik vakkundig anaal genomen met wisselende snelheid en diepte!
    Adembenemend en toen ook nog het kraantje openging, was het slikken of verzuipen!
    Wat ik maar wat graag deed, ondertussen nog steeds denkend aan dat 3e gaatje.
    Nadat ik, gulzig (toegegeven) die 1.2 liter verzwolgen had werd de balgag verwijderd en was het tijd voor de sounds!
    Ooit had ik bij een andere (minder ervaren?) Meesteres een weinig aangename ervaring hiermee, maar wat Herrin Eva me deed voelen was, om het zacht uit te drukken, absoluut voor herhaling vatbaar!!
    Om geen ellenlange recensie te schrijven en, zoals steeds, niet alles te vertellen houd ik het nog bij het volgende;
    Elk toestel (de kooi, het kruis en de swing) op de 2e verdieping werden nog mijn deel om te eindigen met electro!!
    Nog zo’n fantasie van me en het hoeft niet gezegd dat de explosie kon tellen.

Weer zalig nagepraat (ook over ieders reactie op de extra verdieping) en afgesproken volgende keer meer sounding en electro uit te proberen.
    Eén ding is zeker; dit keer ga ik sneller terug!!

Danke Herrin !!
    sub & enjoying it!

Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    4

Dit wordt wellicht m’n langste recensie sinds m’n registratie, maar gisteren (27/08) beleefde ik dan ook de meest spannende sessie met Herrin Eva ooit!
    Zoals tijdens onze laatste ontmoeting besproken werd dit een sounding & electro-sessie, iets waar ik met zowel opwinding als met een lichte vorm van angst naar uitkeek.
    Een beetje angst omdat ik uit ervaring weet dat een mens niet AL z’n fantasieën waarheid moet laten worden…..soms blijft iets beter fantasie, maar dat besef je dan weer pas eens je’t uitprobeert.
    Aangekomen in’t SK en geen spoor van Herrin Eva te bekennen.
    Ervaring troostte me dat Ze er wel degelijk was, waarschijnlijk een andere, fortuinlijke, “sklave” onder handen nemend.
    Beetje doelloos rondgewandeld en uiteindelijk Haar een smsje gestuurd met de vraag of Ze daar was, waarop ik gelijk “Ja!” ontving.
    Gelijk een spurtje getrokken naar 13/2 en daar stond Ze in volle glorie, glimlachend en oooo zo betoverend!
    Na dat, gewoontegetrouwe, maar rustgevende voorgesprekje zie je, voel je Herrin veranderen van zo gauw je naakt bent.
    “Auf die knien, sklave!”
    Wat iedereen onder ons dan ook met plezier en overgave doet.
    Als “appetizer” mocht ik Haar laarzen likken en als ik hard genoeg m’n best doe, kan ik Haar voetjes voelen door het leer.
    Ze troonde me mee naar de speelkamer en ik wist gelijk dat we deze keer op Haar ‘oude’ verdiep zouden blijven.
    De kooi was de 1e stop en Ze beval me m’n hoofd tegen de bodem te houden.
    Niets ziend, hoorde ik Haar de kamer verlaten en dan gaan er zo veel dingen door je hoofd…..
    Was het omdat ik niets zag of is m’n gehoor hierop gewoon afgestemd, ik durf het niet te zeggen, maar ik wist gewoon dat Ze kousen aantrok.
    M’n vermoeden werd bevestigd toen ik, nog steeds met m’n hoofd tegen de bodem, één hand door de tralies mocht steken en Haar voetje mocht strelen.
    Regulars hier weten dat ik Herrin Eva’s voetjes aanbid, maar zelden krijg ik Ze gepresenteerd in Nylonverpakking!
    Eén woord: STAALHARD!
    Later kreeg ik de toestemming die nylonvoetjes te kussen, likken, zuigen en even vreesde ik m’n vrachtje al in de kooi te verspillen.
    Tja, je hebt een fetish of niet…..
    Dat gevoel beterde niet toen Herrin een kommetje vulde met Haar champagne en ik dat, via een strootje, mocht degusteren terwijl Ze regelmatig wat van Haar spuug toevoegde.
    Godinnendrank!
    Ik werd bevrijd uit de kooi en volgde Haar opnieuw, on all 4’s, naar het bed, waarop Ze me gebood plaats te nemen.
    Polsen en enkels werden vastgeketend en een nylonkap werd over m’n hoofd geplaatst, waardoor zowel mijn mobiliteit als gezichtsvermogen wel erg beperkt werden.
    Toen sprak Ze die woorden;” Sound und electro, wie verabredet, sklave!”
    Ik zag enkel schimmen, hoorde zo veel onbekende geluiden……, mentaal opgewonden zoals nooit tevoren, fysiek iets minder, door die angst die weer opstak.
    Herrin Eva plaatste Zich op zodanige wijze, dat de geilheid m’n angst gelijk overwon.
    Haar zalige benen onder mijn wijdgespreide benen, Haar voetjes net niet binnen handbereik en toen verdween de 1e sound in m’n kleinste gaatje.
    Wat een gevoel!! Niet te beschrijven eigenlijk, maar intens, zoooo geweldig intens!
    De ene sound werd vervangen door de andere, steeds breder en zo ging Ze even door.
    (Ze had me na de 1e “sound”-ervaring al gezegd dat ik breder aankon)
    Na de laatste sound zei Ze;” Jetzt ist es zeit fur electro-sound…”, wat me deed snakken naar adem.
    Geloof me, na het inbrengen en inschakelen van die ‘probe’ had ik het gevoel alsof ik niet m’n vingers, maar m’n pik in het stopcontact had gestoken!
    Nog nooit zo hard om “Gnade” geroepen en die gelukkig ook gelijk gekregen.
    Deze fantasie bleek net die brug te ver te zijn, maar Herrin was nog niet zinnens hier te stoppen.
    Een gewone sound verving de electrosound en m’n ballen en de basis van m’n penis werden omringd.
    Opnieuw stroom en ditmaal een, wederom niet te beschrijven, maar heerlijk gevoel.
    Pijn, ja, maar ook plezier….de perfecte combinatie!
    De ringen werden verwijderd en zachte klemmen werden op zowel m’n ballen als m’n tepels geplaatst, waarna de stroom weer vrij spel kreeg.
    De kap om m’n hoofd werd afgenomen en plots had ik zicht op m’n ongewoon harde paal waaruit een adembenemende staaf stak!
    Wederom zalig gevoel, maar volgens Herrin konden m’n tepels nog wel een extraatje gebruiken.
    Ik, en niet alleen ik, heb het al eerder gezegd, Herrin Eva geniet ervan je grenzen te verleggen en ergens, tijdens het spel, gaat Ze ongeremd voor Haar plezier.
    Al weet Ze dat ik naalden vrees (beetje gek voor iemand die de ene tattoo na de andere laat zetten, maar t’is gewoon anders….), haalde Ze plots een setje naalden boven.
    Ik protesteerde nog even, maar vastgeketend is dat van erg weinig betekenis.
    In elke tepel werd een, gesteriliseerde(!), naald gestoken, recht in de tepel en vrij diep.
    Ik maakte ondertussen nog weinig geluid, buiten enkele zielige kreetjes van pijn.
    Gewoontegetrouw sla ik weer enkele delen over, maar toen Herrin de naalden en de sound onder stroom zette, Haar nylonvoetjes in m’n handen duwde en me vakkundig aftrok, werd het me te veel!
    Jeeezus man! Het zicht toen ik explodeerde en pas iets zag toen Ze de sound uit m’n pik trok…..onbeschrijflijk!!
    Zelden zo’n volume geproduceerd, dat weet ik wel zeker!

Nog erg lang nagepraat, wat zo ontspannend is en, toegegeven, dat doet je jezelf voelen als één van dat selecte clubje.
    Leuk vooral om te bespreken wat wel en wat minder leuk was, wetende dat die leuke dingen opgedreven worden en die mindere….uhmmmm ….”we shall see”
    Oniram zei het al voor me, en ook ik val in herhaling, maar voor mij is er maar één Meesteres en dat is Herrin Eva!

Ter info: Herrin zorgt er steeds voor dat alle materialen compleet steriel zijn en doet dat keer op keer. Heb hier (bij anderen) andere ervaringen mee, met alle gevolgen van dien.
    sub & enjoying it!

nachtvlinder
    Guest

Nachtvlinder was de laatste tijd een beetje klaar met SM in Nederland: Zandpad in Utrecht toch niet echt 'je van het'; veel studio's aardig maar zo duur vaak, dat de verhouding prijs-kwaliteit niet meer echt in verhouding is. Nachtvlinder had het idee zelf misschien wat verzadigd te raken. Niets blijkt nu minder waar.

Door surfen en recensies lezen maar eens naar Antwerpen getrokken. Hij heeft een andere meesteres in gedachten, maar verzeilt - om redenen die verder niet ertoe doen - bij Eva.

Wow, het was dus echt geweldig, super! Zijn fantasie was een rollenspel: Nachtvlinder als dame van plezier. In een rustige en ontspannen sfeer wordt Nachtvlinder door Eva als mooie dame van plezier aangekleed: mooie nylons, een fraai strak lakleren corset, sexy laarzen, mooie topje dat lijkt alsof Nachtvlinder de meest welgevormde borsten heeft; mooie pruik met page-kapsel in passende haarkleur en als toetje een lippenstif om te zoenen.

Eerst neemt Eva de proef op de som, of Nachtvlinder haar kan bekoren en verleiden. Nachtvlinder is nu een echte dame van plezier en mag uitdagend dansen op haar muziek. Dan volgt het moment suprème: achter haar aan uit de fraaie studio en beneden achter het raam temidden van de collega's en concurrenten. Het gebeurt steeds maar rustig en ontspannen: het lijkt de meest vanzelfsprekende zaak van de wereld, alsof Nachtvlinder nooit iets anders heeft gedaan.

Het is wel erg rustig op deze maandagavond. Met de klandizie vlot het niet. Na verloop van tijd moet Nachtvlinder naar boven. Zij moet plaatsnemen in de sling. Met de beentje in de lucht vast gemaakt, moet zij haar kontkutje aan de meesteres aanbieden. Het wordt tijd, dat zij ook met de andere, meest voorname, kant van het vak kennismaakt en haar kunsten toont. De gaatjes moeten worden gevuld. Een grote dildo gaat deap throat haar mond in. Intussen gaat de meesteres met het kontkutje aan het werk: een kloddertje vet en dan eerst één, dan twee en dan drie vingers erin. Later zal er volgens de meesteres nog meer in moeten kunnen. Er zal 'trainiert' moeten worden. Het kan niet zijn, dat een klant zijn geld terug vraagt, omdat het kontkutje van Nachtvlinder te klein is. Er is nog het één en ander te verbeteren. Met een dildo wordt het kontkutje stukje bij beetje verder opgerekt. Voor de eerste avond vindt het meesteres Eva het na verloop van tijd wel welletjes. Keulen en Aken zijn niet op één dag gebouwd.

Tot slot gaat de dildo uit de mond van Nachtvlinder diep zijn kontkutje in. Stevig wordt zij gemolken door de meesteres en zij komt klaar, helemaal klaar.

Ook weer heel rustig wordt alles schoon gemaakt. Het is inderdaad verademend, hoe uitzonderlijk schoon en hygiënisch alles is. Ook dat heeft Nachtvlinder vaak heel anders meegemaakt. Er is tijd voor een rustig nagesprek en iets te drinken. Eva heeft al een idee voor de volgende keer: mijn wenkbrauwen lenen zich dan voor een setje heel uitdagende wimpers erop. Die volgende keer gaat er zeker komen. Nachtvlinder is al aan het sparen. Hij krijgt het nummer van Eva, zodat hij middels een smsje kan controleren, of zij er wel is en hij niet voor jan met de korte achternaam naar Antwerpen rijdt. Liever dan onnodig geld aan dure benzine te verspillen schenkt hij het aan Eva.

Zeer voldaan verlaat hij het pand. Op zijn horloge kijkt hij, hoe laat het inmiddels is. Het is veel later dan hij dacht. Bij Eva vergeet je inderdaad de tijd en ook is zij absoluut geen dame van de klok. Er is voor drie kwartier betaald, maar die tijd is ruimschoots overschreden; het was minimaal drie kwartier zuivere speeltijd.

Ook is een kwaliteit van Eva, dat zij mij, toch altijd wat gespannen, zover weet te krijgen, dat ik van het spel geniet en toch de spanning weet te voelen en vast te houden: de gezonde opwinding. Zij heeft beslist bepaalde psychologische kwaliteiten en voelt heel veel dingen heel goed aan.

De beoordeling 'uitstekend' is wel het minste. Je zoekt naar superlatieven, zo die er zijn. Eva is super!

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    60

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fons47 Bekijk bericht
    Het is toch heel eigenaardig dat er zoveel verschillende usernamen met compleet dezelfde schrijfstijl hun verhaal hier vertellen. Hoeveel geloof kan me hier aan hechten.
    Gezonde twijfel is altijd goed, en dat heb ik zelf vaak ook, eerst kijken wie er geschreven heeft, en dan kijken wat ze schrijven.
    Ik kan alleen maar vanuit mijn eigen ervaring zeggen dat Ik niet vaak bij eva kom, maar die keren dat ik geweest ben heeft zij mij elke keer weer verrast. Met een manier van spelen die , mits je een klik met haar hebt echt fantastisch is. En dat veel recencies misschien op elkaar lijken of wij dezelfde schrijfstijl hebben, kan ook verklaard worden door het feit dat we misschien ook wel dezelfde voorkeuren hebben, Ik ben door al die positieve verhalen over Eva haar gaan bezoeken, en kan alleen maar zeggen dat hetgene door andere schrijvers beschreven wordt precies is wat ik zoek in een Mrs. En hierdoor zal ik ook wel recencies schrijven die ongeveer hetzelfde vertellen. Een andere manier om de waarheid te achterhalen is het teruglezen van recencies van schrijvers, en waar ze allemaal zijn geweest, of waar ze vandaan komen. En dan kan je duidelijk zien dat het niet om 1 schrijver gaat die onder verschillende namen schrijft, de meesten lopen al langere tijd mee. veel schrijvers bij Eva schrijven ook in vervolgverhalen en met superlatieven. Ik kan alleen maar zeggen dat door voorgangers die uitgebreidt over haar schreven ik ook vondt dat dat eervol was ten opzichte van eva om uitgebreidt over haar te schrijven. Het is gewoon een heel bijzondere dame, althans voor mij, en kennelijk voor vele anderen, en zij heeft door de jaren heen een steeds grotere schare fans aangetrokken.
    Ik hoop dat je twijfel weg is genomen, En realiseert dat Eva iemand is die als je voor puur klassieke sm die heel diep kan gaan,, fysiek en psychologisch de juiste dame is. Verlang je iets anders dan kan je beter een ander raam uitkiezen.

En bij Eva blijft een spel vaak niet bij een uur binnen zijn, zij weet je altijd nog te boeien als je thuis bent, of als je in de kroeg zit,
    En Daarom ben ik trots dat ik slaaf mag zijn van Mrs Eva, Mijn Herrin,

Een onderdanige groet vanuit friesland.

Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    4

Hier gaan we weer. Vrijdagavond m’n favoriete en, eerlijk gezegd, enige Meesteres nog eens bezocht en het begint er stilaan op te lijken dat m’n grenzen keer op keer verlegd worden.
    Ik had Haar, eerder op de dag, beleefd gevraagd of Ze aanwezig zou zijn, waarop ik een bevestiging ontving. Ik doe dit deels om zekerheid te hebben, deels wetend dat ze dan al begint te plannen….
    Na onze gebruikelijke begroeting bracht Ze me gelijk op de hoogte van wat Ze met me zinnens was.
    Vorige keer onderging ik een uitgebreide sounding & electro-sessie, waaruit Herrin (volledig correct, overigens) onthouden had dat bepaalde electro net iets te ver voor me ging, maar dat het sounding-gedeelte me wel erg had aangesproken.
    “Vandaag had ik een gember-sound-sessie in gedachten, sklave, wat denk je?”
    Denisov’s relaas in gedachte, maakte m’n hart een sprongetje en ik zei Haar dat die idee me zowel beangstigde als opwond. Maar ja, ik ben als was in Haar handen.
    We klommen één verdiep en terwijl ik geknield wachtte startte Herrin Eva Haar voorbereidingen.
    Ze beval me plaats te nemen boven op de kooi (nooit opgemerkt dat deze voorzien was van een zachte bovenzijde, maar er is ook zo veel te zien…) waar Ze me vakkundig vastbond.
    Benen wijd, armen naast m’n lichaam.
    Ze verdween in een klein hokje waar ik water hoorde lopen, water koken en nog tal van geluiden die’k niet kon thuisbrengen.
    (Voor de leken onder jullie, zoek even “figging” op en je weet gelijk wat Ze aan’t doen was)
    Eénmaal klaar met Haar voorbereidingen werd m’n bovenlijf ingesnoerd met bondage-koord en het vooruitzicht wat komen ging zorgde ervoor dat ik zo hard als staal was.
    Dat ontlokte goedkeurende geluidjes bij m’n Meesteres en een, zo mogelijk, nog hardere erectie bij ondergetekende..
    Ze hurkte naast me, buiten m’n gezichtsveld, en ik hoorde Haar een kom vullen met m’n favoriet drankje.
    En jawel, even later, nadat Ze bij me op de kooi was geklommen, kreeg ik een tube in de mond en een kom op de borst. De rest kan je wel raden! Deed me een beetje denken aan benzine stelen, maar dan zonder spugen.
    Mijn staalharde jongeheer werd eerst wat voorbereid met gewone sounds, m’n tepels werden voorzien van eleoctroklemmen en net daarboven plaatste Ze 2 papierklemmen die, achteraf, redelijk nijdig bleken te zijn.
    Tijd voor de gember!
    Hoe moet ik dit gevoel in …snaam beschrijven?? Je moet het meegemaakt hebben.
    Het begint zacht, tot je het gevoel hebt van binnenuit in brand te staan en smeekt om genade.
    Dat gevoel ebt erg snel weg, eens de gembersteel verwijderd wordt, waardoor je snel hersteld en meer wil (ik dan toch).
    Herrin had dit al gauw door en zei iets over dubbel plezier, waarna Ze m’n kontje voorzag van een, uiteraard dikkere, gemberplug.
    Ondertussen m’n tepels zachtjes voorziend van schokjes, de gembersound inbrengend en verwijderend, bracht Ze me in extase.
    Zowel het gevoel in m’n kontje (zalig warm/heet/heter….) als in m’n jongeheer (lavaheet!) deed me in een soort roes gaan.
    Extreem erotisch en intiem !!
    Toen Ze de electroklemmen naar m’n ballen verplaatste, de gingerplug uit m’n kontje haalde en m’n prostaat vakkundig begon te masseren terwijl Ze me aftrok, smeekte ik om verlossing.
    Uiteraard kreeg ik die niet gelijk.
    Eerst nog een kleine verassing.
    Een mini-peppertje verving de gember in m’n knoertharde paal en de stroom ging even op “full power”, waarna ik het begaf en mezelf “beschilderde” !!
    Kortweg; een adembenemende sessie waar ik het nog steeds “warm” van krijg.
    Tot erg binnenkort, Herrin !!

Omdat ik het niet kan laten, even nog een kleine reactie op de verdachtmakingen van ‘fons47’
    Ik vermoed dat die ‘dezelfde schrijfstijl’ over Oniram, Denisov, klaproos en mezelf gaat.
    Ik ben van de Noorderkempen, klaproos is Fries, Denisov en Oniram zijn eveneens Noorderburen. Zoals klaproos al zei; sommigen onder ons zien het als hun plicht om onze ervaringen met Herrin Eva, waarheidsgetrouw, te beschrijven. Net waar dit forum voor dient, me dunkt. Persoonlijk vind ik dat, buiten het haast foutloos schrijven, onze stijlen niet op mekaar lijken. End of discussion.
    sub & enjoying it!

Schrijft best een beetje Prostaatje's schermafbeelding
    Actieve recensies
    16

Ik loop al lang rond met de fantasie om een kinky sessie te ondergaan bij Eva en haar buurmeisje (Sandra) als slavinnetje. Zo gezegd zo gedaan. Met Eva naar boven, buurvrouwtje was bezig met een klantje. Eens boven moest ik mij onmiddellijk uitkleden. Vervolgens op mijn knieën en kreeg ik gelijk een halsband om. Ik werd toen als een hond, kruipend op mijn knieën meegeleid naar de ander kamer. Ik zag daar een Andreaskruis als ook een "massage"tafel. Daar moest ik op gaan liggen. Mijn armen gespreid over de uitstekende armleuningen werden deze erop vastgebonden, vervolgens mijn benen ook gespreid en vastgebonden. Dan werden mijn ballen ook nog eens deskundig afgebonden, oei een beetje te hevig, beetje losser dan maar. Ik had Eva reeds aangegeven dat mijn pijngrens niet bijster hoog lag. Haar kennende kun je dat beter op voorhand zeggen of je zou wel eens voor verrassingen kunnen staan. Dan werd mij een blinddoek omgedaan zodat ik niets maar dan ook niets zag. Ik hoorde geritsel, ja, latexhandschoentjes deed ze aan, vind ik persoonlijk spijtig vermits ik liever de blote hand voel. Een scheut olie over mijn jongeheer en toen begon ze hem te masseren. Het duurde niet lang of hij werd zo hard als een steen en ook mijn ballen zwollen op, dat heb ik geweten want nu voelde ik de bondage rond mijn ballen nog eens zo hevig, eigenlijk reeds een beetje te hevig voor mij. Een flinke snuif poppers, die ik zelf altijd meebreng, werden toegediend en meteen belandde ik in hogere sferen en kwamen mijn wildste fantasiën los. Eva bleef nog even verder mijn penis verwennen. Uiteindelijk had ze blijkbaar gehoord dat haar buurvrouwtje Sandra was vrijgekomen. Zij liep even de kamer uit en riep haar om naar boven kon komen. Daar was ze dan, blijkbaar toch, want ik kon niets zien, enkel horen. Het stappen met haar high heels maakte mij nog meer opgewonden. Ik liefkoos namelijk graag Sandra haar voetjes. Eva gebood Sandra zich in haar blootje te zetten. Wow. Dan hoorde ik weer wat geritsel, kettingen? Ook Sandra werd blijkbaar vastgeketend en dan wel aan het Andreaskruis. Eva ontfermde zich terug over mij, de poppers waren inmiddels reeds een tijdje uitgewerkt en dus kreeg ik weer een flinke scheut toegediend. Mijn jongeheer werd weer op volle sterkte gebracht door de vakkundige oliemassage, toch jammer van die latexhandschoenen. Mijn fantasiën sloegen weer op hol en ik verlangde naar Sandra. Eva voelde dit aan of zag het aan mijn houding, ik draaide namelijk mijn hoofd telkens naar de richting van Sandra. Eva maakte mij los en nam mij terug met de halsband rond mijn nek en op mijn knieën gebood ze mij richting Sandra te kruipen. Heerlijk. Ik voelde dat we vlak voor Sandra stonden. Ik mocht rechtstaan. Eva duwde zacht mijn gezicht naar de borsten van Sandra en gebood mij deze te likken vervolgens moest ik langzaam met mijn tong de rest van haar lichaam strelen. Haar kutje smaakte en rook lekker fris. Na een tijdje moest ik terug door de knieën en nu waren de benen aan de beurt en daar waren ze dan de voetjes van Sandra. Eva gebood op strenge wijze om de voetjes te likken en aan de teentjes te zuigen. Intussentijd verzorgde Eva nog steeds mijn jongeheer met oliemassage en kreeg ik regelmatig poppers toegediend. Toen was het feest, even, uit! Ik moest achteruit en op mijn knieën wachten. Ik hoorde dat Sandra werd losgemaakt. Zij deed terug haar high heels aan en stapte weg. Het geluid van de hakken maakt mij echt supergeil. Eva en Sandra verdwenen uit de kamer. Even later kwam Eva, alleen, terug. Weer nam ze mij bij de halsband en mocht ik al kruipend mee naar de andere kamer, waar een bed staat, dat wist ik, want daat heb ik mij ontkleed. Ik werd tot aan het bed geleid. En wie lag erop, jawel, Sandra. Ik mocht haar vervolgens strelen met mijn handen. Dan gebood Eva Sandra op te staan en moest ik in haar plaats op bed gaan liggen. Sandra kwam over mij staan en Eva gebood haar haar voetjes aan te bieden. Inmiddels had Eva mij nog een flinke dosis van het mij in hogere sferen brengende flesje toegebracht en werd ik verder vakkundig afgetrokken, zuigend aan de heerlijke teentjes van Sandra. Toen gebood Eva Sandra door haar kniën te zakken totdat ze gehurkt tot vlak boven mijn gezicht zat. Toen drukte Sandra haar kutje tegen mijn, geopende, mond en terwijl zij haar heerlijke vocht in mijn mond liet vloeien, kwam ik al schokkend klaar. Subliem was dat. Een heerlijke sessie, die je enkel in je stoutste dromen kan bedenken. Soms vraag ik mij af was het een droom of was het nu echt. Dat zullen we de volgende keer dan nog maar eens aan de lijve moeten ondervinden. Tot dan Eva en Sandra.
    Prostaatje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    4

Vrijdag 14 oktober gezegend met Herrin Eva’s aanwezigheid (even smsje gestuurd om zeker te zijn) en dus spoorslags naar t’ SK.
    Eens gearriveerd bleek Ze uiteraard bezig te zijn, dus even toertje gedaan.
    Nog steeds geen spoor van Nancy, Lisa wel aanwezig, maar, gezien het positieve antwoord van Herrin, was m’n wandeling enkel bedoeld om de tijd te doden.
    Ietwat later zag ik Haar schoonheid in de vitrine verschijnen en al is “haast en spoed zelden goed”, zorgde ik er toch voor dat niemand me voor kon zijn!
    Zoals steeds even gekeuveld, vooral dan over onze laatste, gemiste, ontmoeting.
    Soit, de ervaring;
    Ontkleden, maar kleding NIET op de stoel waar ik (en jullie) die normaliter leg.
    Ik begreep nog niet meteen dat Ze plannen had met die stoel, maar dat duurde niet lang.
    Geknield op de vloer, hoofd tegen de grond, hoorde ik Haar dingen verslepen, opstellen…..hetgeen m’n bloed zich deed verplaatsen van m’n hoofd naar….
    Even later mocht ik achter Haar aan kruipen om in de andere kamer plaats te nemen op de ‘kleding’-stoel, geconfronteerd met een grote spiegel.
    Nu ben ik niet echt gek op m’n uiterlijk, al is het wel lekker om jezelf zo kwetsbaar te zien.
    Herrin bond me vakkundig vast met meters en meters bondagekoord.
    Het beeld voor me werd beter en beter, geiler en geiler!
    Na wat zalig “teasen” en “mindfucken” bond Ze m’n ballen af met wat leek op een ‘parachute’, maar dan wel eentje dat venijnig prikte!
    Gewichten werden geplaatst en ik genoot overduidelijk, wat resulteerde in extra gewichten.
    Zalig !!
    Toekomstgewijs wil ik hier graag nog wat meer van!
    Herrin zou Herrin niet zijn als Ze m’n kontje ongemoeid liet en ook daar werd ik verwend.
    Eerlijk gezegd moest ik alle zeilen bijzetten om niet gelijk m’n kruit te verschieten.
    Gelukkig leest Ze Haar slaafjes perfect en had Ze nog wat meer voor me in petto.
    Ik werd losgemaakt van de stoel, terwijl Ze m’n hoofd dol maakte met exhib-fantasieën.

Herrin gebad me plaats te nemen in de doorgang van de deur, half binnen, half buiten (voor de niet-kenners, dit is nog steeds in Haar Heiligdom) en Ze stapte op Haar Hielen de trap af terwijl Ze me toesprak één van Haar vriendinnen te halen om me te komen bekijken.
    Al wist ik min of meer dat dit weer een “mindfuck” was, toch werkte het als een lamp op een mot. Ik was opgewonden als nooit tevoren!
    Tot overmaat van ramp/opwinding hoorde ik Haar beneden praten, maar gelukkig/helaas kwam ze uiteindelijk alleen terug.
    Ze vernederde me nog wat meer (heerlijk!!) en hurkte over m’n gezicht.
    Goooooooooohh!! Dat uitzicht op die perfect gevormde lipjes, dat heerlijk ruikende grotje….
    Ze moedigde me aan te ruiken, wat ik met overgave deed, maar toen ik een ultieme poging deed even te proeven van die heerlijkheid, gebood Ze me “wijd open!”.
    Wetende wat komen ging, gehoorzaamde ik en mocht even later genieten van Haar zalige nectar.
    Ze weet dat zo te doseren! Telkens ik denk, meer kan ik niet hebben, stopt Ze, slik ik genietend en dan gaat het weer door en door en door en ….

Eigenlijk zou ik gewoon iedere keer niet meer moeten vertellen dan “het was weer een fantastische sessie” en jullie (de twijfelaars) het zelf laten ontdekken, maar dit forum verwacht net dat iets meer en ik zie het als een eerbetoon aan m’n enige ECHTE Meesteres!

DANKE HERRIN !!
    sub & enjoying it!

Komt hier best vaak
    Leeftijd
    53
    Actieve recensies
    50

ABRAHAM GEZIEN BIJ EVA

DEEL 1: DE WEEGSCHAAL

Ik ben onlangs 50 jaar oud geworden. Geef ik niet echt veel om en heeft voor mij nauwelijks enige betekenis, maar Eva had het er al enige weken over dat ze een speciale verjaardagssessie voor me zou organiseren. Ik moest me maar laten verrassen en alles over me heen laten komen.

Ik was natuurlijk erg benieuwd wat er zou gebeuren en de dag na m'n verjaardag kreeg ik van haar het volgende SMS-je: "Hallo Oniram! Jetzt bist du 50 Jahre alt. Zeit fur eine grosse Gesundheitscheck! Doctor EVA und meine Assistentin erwarten dich sofort in meiner Praxis fur eine vielumfassende korperliche Untersuchung!", waarbij de datum en tijd werden aangegeven waarop ik me bij haar zou moeten melden.

Nou moet ik zeggen dat Eva eigenlijk al meer dan een half jaar over m'n gezondheid waakt. De zaak zit namelijk als volgt. Ik houd namelijk erg van lekker eten en bezoek graag een restaurant. Ben verder niet echt een snoeper, maar ik houd erg van witte chocolade en als ik inkopen aan het doen ben in de binnenstad neem ik graag iets lekkers (koek of taart) voor bij de koffie. Verder werk ik als ik naar een voetbalwedstrijd op TV aan het kijken ben zonder problemen en met gemak een mega grote zak chips achter m'n kiezen en verder heb ik altijd kaas in de koelkast liggen en snijd ik regelmatig 's avonds een plankje kaas aan. Erg lekker! Vooral met die scherpe en pittige Franse mosterd erbij!
    Ook spuug ik niet bepaald in alcoholische drank. Ben niet echt een bierdrinker, maar als ik aan de gin-tonic zit en ik krijg de smaak goed te pakken dan is er geen houden meer aan en kan ik geen maat meer houden. Ook die mixdrankjes uit de supermarkt zijn trouwens heel erg lekker, maar dit zijn natuurlijk ook "suikerbommetjes" die boordevol calorieen zitten.

Alles goed en wel, maar ik heb helaas de neiging dat ik snel te zwaar wordt en ik heb regelmatig met overgewicht te kampen. Ik houd het er altijd maar op dat ik stevig gebouwd ben en "zware botten" heb. Ik heb het er ook wel eens met Eva over gehad en toen ik in het voorjaar eens voor een sessie bij Eva was en ik het weer eens flink te bont had gemaakt en ik weer eens uit m'n broek dreigde te klappen kwam het weer ter sprake en toen was Eva's plan geboren. Ze keek me indringend aan zoals alleen zij dat kan, daarna keek ze naar de weegschaal die ze in haar ontvangstruimte heeft, ze keek me nog een keer indringend (en lachend) aan en toen werd m'n vrees bewaarheid. Ik zou onder Eva's gewichtscontrole komen te staan en als ik daar niet aan zou voldoen dan zou een zware en harde straf volgen!

Natuurlijk moest er een gewichtsgrens worden afgesproken. We namen allebei een briefje. Ik zette "voorzichtigheidshalve" maar hoog in en vulde 86 kilo in. Eva zat natuurlijk een stukje lager en had 75 kilo in gedachten. Een aanzienlijk verschil dus. Kortom: Dat werd onderhandelen geblazen! Uiteindelijk in de gewichtsgrens 80 kilo geworden (een mooi rond getal) en hebben we allebei water bij de wijn gedaan. Maar Eva verzekerde mij dat bij overschrijding van dit gewicht de straf "hart, rucksichtslos und ohne Mitleid" zou zijn.

Eva's weegschaal leest namelijk tot 1 cijfer achter de komma af en kan het gewicht dus tot op de ons nauwkeurig bepalen en de straf zou inhouden dat ik voor iedere ons gewichtsoverschrijding een klap met de paddle op m'n blote achterwerk zou ontvangen, terwijl ik buikwaarts aan Eva's Andreaskruis vastgeketend en ingesnoerd zou zijn.
    Dat zou dus inhouden dat wanneer ik bijvoorbeeld 82 kilo zou wegen ik mijn blote bilpartij aan Eva ter beschikking zou moeten stellen om zo 20 slagen met Eva's paddle te ontvangen. En daar ik weet dat Eva hierin niet bepaald terughoudend zal zijn en een stevige klap in huis heeft en haar hele ziel en zaligheid in deze klappen zou leggen, zou dat bij mij tot een aanzienlijke en langdurige roodheid van m'n achterste leiden en ik vrees dat ik langere tijd niet tot nauwelijks zou kunnen zitten vanwege de pijn. Dus om een erg lang verhaal kort te maken: Ik heb m'n eet- en drinkgewoonten sindsdien drastisch aangepast.

De weegschaal heeft dus een belangrijke plaats tijdens onze ontmoetingen ingenomen. Als ik Eva's studio binnenkom staat haar weegschaal al op een prominente plaats op me te wachten. Na het uitkleden voor iedere sessie wordt ik (alsof ik een bokser voor een bokswedstrijd ben) door haar gewogen. Altijd weer een spannend moment voor me daar ik zelf thuis geen weegschaal bezit (heb ik eigenlijk altijd maar flauwekul gevonden), maar tot op heden heb ik altijd zo'n 1 tot 2 kilo onder het streefgewicht van 80 kilo gezeten en dus de behandeling met Eva's paddle (gelukkig) voorkomen.

Ik weet dat Eva eigenlijk best trots op me is dat ik voor haar zo goed op m'n gewicht blijf. Maar ik denk dat ze zich aan de andere kant zeer zou verkneukelen , haar ogen gaan twinkelen, haar gezicht gaat gloeien en ze in een schaterlach uitbarst als ik boven het streefgewicht zou komen en ze remmingsloos en onterughoudend m'n blote achterste met die paddle kan gaan bewerken. Maar jammer genoeg voor Eva is het er tot op heden nog niet van gekomen..........

Actieve recensies
    5

Vandaag dan uiteindelijk ook naar Antwerpen getrokken, met de bedoeling om Eva een bezoekje te brengen. Zelf stond ik er nogal sceptisch tegenover. Heb niet echt de beste SM herinneringen aan het SKW. Daar aangekomen zag ik dat zij aanwezig was. Even voorbij gewandelt en kreeg een nogal norse blik. Toch even tot aan de deur gegaan om wat te praten. Dadelijk veranderde die norse blik in een alles smeltende glimlach. Even gevraagd achter de prijs en of ze een harde sessie zag zitten. "Als jij het aankan" kreeg ik als antwoord ;-) Hopla, dan maar naar binnen. Dadelijk naar het eerste verdiep en even kort besproken wat ik zoal leuk vind. Kreeg dadelijk het bevel tot uitkleden en om te knielen. Eens geknield kreeg ik dadelijk een tumbler rond mijn ballen. Eenmaal dit geplaatst mocht ik opstaan en gebood ze me om recht te staan. Die ballen werden echt uitgerokken. Zalig!! Herrin Eva vond hetzelf ook leuk. Als ik poppers wou werden deze hoog aangeboden zodat ik mij moest uitrekken om er te geraken. Echt geweldig. Hierna mocht ik de trap op een verdieping hoger. Zalig gevoel met die tumbler. Boven ben ik dan nog echt duchtig onder handen genomen, en heb ik zelfs gesmeekt om genade. Dit komt niet snel voor bij mij. Om het wat kort te houden en nog veel voormezelf te houden. De rest van de sessie was echt geweldig. Had een harde sessie gevraagd en die zeker en vast gekregen. Telkens als je daar bijna op je eindpunt bent, heeft Eva er zo enorm plezier in. Windt mij zo op!!! Zij is ook wel een lust voor het oog. Echt een prachtvrouw. Na de sessie nog wat te drinken aangeboden gekregen en een zeer leuke babbel. Kijkt zeker niet op de klok. Ik kan de verhalen van hierboven zeker en vast beamen!! Ik heb een nieuwe plaats gevonden waar ik mijn 'dark passenger' kan voeden :-) Na zes jaar vaste slaaf te zijn van Mstr Shane, ga ik nu andere oorden opzoeken vrees ik. Volgende keer ga ik haar op gepaste wijze vragen of ik haar als vaste Meesteres mag beschouwen. Ga nu nog wat nagenieten en hopelijk kan ik snel weerkeren. Danke Herrin!!!

Leeftijd
    58
    Actieve recensies
    0

PLEASURE AND PAIN (Eva's motto)

« Noch 5 Minuten! » Haar SMS kwam binnen terwijl ik mij spoedde door de straten van Antwerpen. Mijn trein had vertraging gehad en ik dreigde te laat te komen. 'Gelukkig' lukte het mij net en ik meldde mij hijgend aan haar deur. Het was een weerzien na lange tijd, want ik had een periode verstek moeten laten gaan. Nog met mijn jas aan kuste ik langdurig haar voeten en toen pas was er tijd voor een nieuwe opbouw. Terug naar de tegenwoordige tijd. Naakt, met de humbler reeds tegen mijn billen geklemd, hevig aan mijn ballen trekkend, mag ik laten zien wat ik voor haar meegenomen heb: twee parachutes , één met iets afgeronde ronde punten van binnen en één met ècht scherpe spikes, als stalen punaises. « Das komt am Ende! », gebiedt Eva.

[Terwijl ik thuis deze recensie schrijf heb ik opdracht van Eva de parachute met spikes te dragen en moèt ik de recensie vòòr middernacht geplaatst hebben!]

Ook een door mijzelf gebouwde knevel mag ik demonstreren: geheel van metaal en hout met een rubberen binnenplug tot diep in de keel en een alles doorlatend gat van bijna 2 cm. Met één van haar soepel verstelbare riemen, vanuit mijn nek over de knevel en terug achter mijn hoofd om, gordt zij het geval stevig vast en direct voel ik mij volkomen aan haar overgeleverd. Praten lukt niet meer, alleen heel moeilijk slikken gaat nog. Mijn kaken staan wijd opengesperd. Eva rochelt en spuwt met veel genoegen door het mondgat. Mijn verzinsel bevalt haar wel!
    De eerste venijnige tepelklemmen worden opgezet, zonder dralen: één links, één rechts. Ik reageer heel even en kijk haar dan trots aan. « Aah, ich sehe Widerstand! Das soll ich brechen! » Mijn polsen worden op de rug vastgezet en vastgesjord aan de riem rond in mijn nek. Eva speelt met de klemmen door ze af te nemen en direct weer terug te zetten nèt iets dieper of juist nèt iets meer naar het einde van de tepelpunt! Ik gil. De tepelklemmen krijgen schommelende gewichten, en worden dan tegelijk met een strak elastiek doorverbonden naar de knevel. Door de humbler sta ik duidelijk naar voren gebogen. Dat bevalt Eva niet en ik moet van haar een zeer pijnlijke positie aannemen: benen gestrekt, stijf tegen elkaar, borst vooruit en het hoofd achterover tot ik naar het plafond kan kijken. Alles komt zo onder topspanning: de humbler trekt aan mijn ballen, de elastieken trekken aan de tepelklemmen en door de knevel loopt al het speeksel weer terug in mijn mond. Ik regel mijn adem zo goed ik kan, maar voel al dat ik behoorlijk afgepeigerd ga worden in deze lange sessie. Ik mag langzaam zo door de ruimte lopen, als een kaars rechtop en Eva neemt de tijd mij goed te observeren.

Klaar nu voor de trap omhoog, naar de etage die vol staat met al haar toestellen. Wat Eva in gedachten heeft weet ik nog niet. De knevel en de humbler mogen af, maar de klemmen met gewichten blijven en een kettinkje met twee krokodillenklemmen komt erbij. Eva laat mij voor haar knielen terwijl zij zelf heen en weer schommelt in de sling. Slechts losjes sluit haar hand zich om het kettinkje maar ik word zo gedwongen haar bewegingen te volgen wil ik niet dat de klemmen afgerukt worden. Tegelijk moet ik haar laarzen likken… de pijn gaat in golven.

Ik mag nu zelf in de sling. Mijn handen worden hoog boven mijn hoofd bevestigd, mijn benen gaan zo hoog en zo wijd mogelijk met mijn voeten in speciaal daarvoor bestemde boeien. Mijn aarsgat is nu volkomen voor haar toegankelijk. Wat gaat er gebeuren? Ik had de dag van te voren al opdracht gekregen goed te spoelen en mij met « blitz blinkende Darm» te presenteren... Eva doet nu nieuwe latex handschoenen aan. Ik voel één vinger gemakkelijk naar binnen gaan en ronddraaien. Een tweede, een derde, een vierde. Mijn anus wordt langzaam steeds verder uitgerekt. Tenslotte voel ik hoe ook haar duim zich toegang verschaft. Langzaam duwt zij met haar gehele hand, maar trekt dan terug. « Mmmm… », klinkt het, alsof ze ergens aan denkt.

Haar mobieltje zoemt even en ik besteed er nauwelijks aandacht aan. Toch kijkt Eva er even op en richt dan het woord tot me: « Du wirst gefickt werden, durch eine echte Schwanz! » Mijn angstogen interpreteert ze als zwijgende instemming. « Und er macht dir eine deep-throat, tief die Kehle hinein! ». Met dàt in het vooruitzicht laat Eva me in de ruimte achter en gaat naar beneden. Gevangen in de sling, gevangen in mijn fantasie… wil ìk dit? Wil Eva dit? Dingen doen en toelaten, louter omdat Eva dat wil, hoort zéker bij mijn slavenfantasie. Tegelijk weet ik dat Eva haar uiterste best doet bij haar slaven een nog niet ontgonnen fetish alsnog tot leven te roepen. De mensheid opdelen in twee groepen, één die alleen van mannen houdt en en de andere alleen van vrouwen, is wel erg sommier. Een fraai rechtopstaand mannelijk geslacht moet absolute bekoring kunnen hebben! Zo mijmerend verstrijken meerdere minuten…

Gestommel op de trap en dan komt DE meesteres trots naar binnen met een naakte slaaf aan de ketting, een leren kap stevig rond zijn hoofd gesnoeid. Alleen zijn mond en ogen zijn zichtbaar, èn zijn allerminst naar beneden hangend lichaamsdeel. Eerst krijgt de slaaf opdracht mijn ballen te zuigen, of liever gezegd, màg mijn ballen zuigen, want dit is blijkbaar een fantasie van zijn kant. Ik sluit mijn ogen en voel het zachte rondrollen, met soms lichte pijn als de slaaf iets teveel zijn best doet. Eva houdt alles goed in de gaten en ik concentreer me volledig op Haar. Tegelijk gaat ze door met het pijnigen van mijn tepels door alle klemmen met haar vingers nog eens stevig aan te drukken, en dat kan ze zo hard als ze maar wil. Ik gil te hard, vind ze, en ze dreigt me een balgag in te doen! De elastieken aan de tepelklemmen gaan links en rechts aan de schakels van de kettingen rond mij heen. Iedere beweging teveel geeft direct een pijnscheut. Dan gebiedt ze de slaaf naast mijn hoofd te komen staan. Zij drukt mijn hoofd volkomen naar links, waardoor er rechts ineens ongekend hard aan de tepel getrokken wordt. Gelukkig laat ze het elastiek iets losser en wordt de klem niet afgerukt. De slaafs geslacht gaat horizontaal bij mij naar binnen, heen en weer en verdwijnt inderdaad bij iedere beweging tot ver achter in mijn keel. Ik kom in ademnood en voel langzaam de neiging tot kokhalzen opkomen. Maar ook dìt past in het spel van de machteloze overlevering! Ik voel de overgang naar een hoger niveau. Mijn mond loopt volkomen vol slijm, ik kan het niet tegenhouden. Mijn maag schokt. Eva laat de slaaf doorgaan tot ik op een gegeven moment een golf omhoog voel komen. « Aufhalten! » Alles blijft binnen, ze laat me slikken. Ik ben volledig buiten adem, mijn ogen zijn betraand. De slaaf krijgt nu zijn beloning en stelt zich opgewonden voor de sling. Eva geeft hem toestemming bij mij naar binnen te gaan! Door het condoom heen voel ik zijn eikel tegen mijn prostaat en hij stoot langzaam door, gebruik maken van Eva's goede voorbereiding. De meesteres, onze meesteres, bekommert zich nu liefdevol over mij en ik begraaf mijn blik diep in de hare. Alles vermengt zich. De slaaf versnelt zijn tempo en komt dan klaar. Direct is dit een teken voor Eva om dit intermezzo af te sluiten. Na mij het gevulde condoom getoond te hebben, verdwijnen ze samen naar beneden.

De nodige tijd later komt Eva met goedkeurende blik weer terug. Ze paradeert voor de sling. « Mmm…» klinkt het weer. Zij laat haar blik glijden over de verzameling dildo's en krijgt dan een ingeving. Heeft ze mijn gedachten weer geraden? Een lange zwarte dildo komt te voorschijn, als van een hengst. Met twee koorden, links en rechts laat ze de dildo tot boven mijn gezicht bengelen, tot boven mijn mond die ze ver opengesperd wil zien. Ze laat de koorden vieren en de dildo naar binnen zakken tot ik de rand van het het condoom (ja, ook daar!) ongeveer aan mijn lippen voel. Op die hoogte zet ze de koorden vast en laat mij langzaam het effect ondergaan. Steeds weer die opbouw: speeksel, slijm, ademnood, bijna kokhalzen. Alsmaar opnieuw, steeds als het iets teveel dreigt te worden gaat het geval even omhoog en mag ik slikken.

Mijn anus wordt ondertussen, terwijl ik de dildo diep in mijn keel voel, verder door haar uitgetest. Eerst moeten mijn benen nòg hoger, nòg verder naar achteren, tot ze volkomen recht naar het plafond wijzen. Een andere dildo komt tevoorschijn, een in gradaties die Eva geleidelijk aan mijn anus binnenschuift. Opnieuw voel ik mijn kringspier zich verwijden en even later opnieuw voel ik haar hand naar binnen gaan. Vingers, duim, en dan inene nèt iets verder. Ik voel dat haar knokkels op het punt staan te laatste hindernis te nemen en kùnnen nemen. Ook Eva voelt het. « Soll ich deine Traum jetzt Wirklichkeit machen? » Het gevoel was even fantastisch en veelbelovend, ik denk 'ja', maar schud dan toch van 'nee'. Dit kan altijd nog! Blijkbaar ben ik er nog niet aan toe. Eva zet niet door… Even laat ze me bijkomen en begint dan aan het echte 'pleasure' gedeelte van deze sessie.

Ik krijg een nieuwe bondage om mijn peniswortel, ik krijg de parachute om mijn ballen die stijf omhoog getrokken wordt en daar vastgemaakt. Eva streelt, masseert me van binnen, masturbeert me. Zoals altijd na zoveel intensiteit en bijna climaxen laat het orgasme even op zich wachten. Met hete woorden en geile praat prikkelt ze mijn fantasie, precies die dingen die ik graag hoor. Ik voel het komen, een langzame stuwing van binnenuit en dan de heerlijke sproeiing tot ver op mijn borst. Wow, dit was me weer een sessie! We praten lang na en ik demonstreer Eva nog hoe ik mij soms 'vermaken' kan als ik alleen ben. Ze vraagt of ik een colaatje wil. « Nein, Danke, reines Wasser ist am besten. » Als ze op het punt staat naar de koelkast te lopen, bedenkt ze zich en stelt me nòg iets beters voor. Een metalen schaal komt tevoorschijn…

Een goed punt om het hierbij te laten. (Het colaatje kreeg ik later alsnog!)

In het café in Antwerpen had ik al een opzet gemaakt in het klad voor deze recensie en die Eva voor het terugreizen nog even laten zien… Ik heb weer genoten en voel al meerdere dagen lang hoe zo'n sessie je mentaal weer opkalefatert! Twee keer 'weer' in één zin. Nou ja, ook het echte weer was goed, een bleek zonnetje bij aankomst en volle maan bij het weggaan.

Middernacht komt eraan!

Komt hier best vaak
    Leeftijd
    53
    Actieve recensies
    50

ABRAHAM GEZIEN BIJ EVA

DEEL 2: HET LICHAMELIJK ONDERZOEK, DE STOEL EN DE ASSISTENTE.

Uiteindelijk op het afgesproken tijdstip bij Eva terechtgekomen. Mee naar haar ontvangstruimte en Eva ontkurkt een champagnefles en schenkt de glazen vol. "Proost Oniram. Gratuliere mit deine 50ste Geburtstag. Zum wohl und auf deine Gesundheit" zegt Eva en terwijl we onze belevenissen van de laatste weken doornemen drinken we de glazen leeg. Maar daarna klinkt het onverbiddelijke bevel: "Ausziehen, denn die Gesundheidsuntersuchung fangt an". Ik kleed me uit en Eva verdwijnt even en komt terug in haar verpleegstersuniform.

Ik sta naakt voor haar en allereerst moet ik natuurlijk op haar weegschaal gaan staan. M'n hart bonst in m'n keel als ik op de weegschaal ga staan want ik had hem behoorlijk geraakt tijdens m'n verjaardag en behoorlijk zitten bunkeren.

Gewicht: 79,5 Kilo
    (Pffff....Ik slaak een zucht van verlichting. Een halve kilo onder het streefgewicht. Gelukkig heb ik de klappen met Eva's paddle op m'n achterwerk weer weten te voorkomen).

Eva pakt een briefje en schrijft m'n naam en de datum erop en noteert m'n gewicht. Het onderzoek gaat verder.

Lengte: 1.68m

Hoofdomtrek: 61 cm

Nekomtrek: 41 cm

Borstomtrek: 107 cm

Buikomtrek: 99 cm

Dijomtrek: 55 cm

Enkelomtrek: 23 cm

Onderzoek van de testikels: Beide aanwezig en van goede vorm, hardheid en consistentie.

Penislengte in slappe toestand: -
    (Valt onder de Wet op de Geneeskundige Behandelings Overeenkomst en hier is het Medisch Beroepsgeheim van toepassing dus de uitkomst van dit onderzoek blijft een geheim tussen behandelaar(ster) en patient).

Penislengte in erecte toestand: -
    (Valt ook onder het Medisch Beroepsgeheim).

Penisomtrek: -
    (Voor deze meetwaarde geldt hetzelfde als voor de vorige 2 meetwaarden).

Spermavolume na het 1ste orgasme: ??????

Om het spermavolume te bepalen moest er natuurlijk eerst produktie plaatsvinden. Eva leidt me naar haar studio op de bovenverdieping en ik moet plaatsnemen op de slavenstoel. De boeien om m'n polsen, de boeien om m'n enkels, de scharnier rond m'n hals en de riemen van de stoel om m'n benen, om m'n armen en stevig over m'n borstkas zodat ik nog net kan ademen en ik me totaal niet meer kan bewegen. Die stoel is m'n lievelingsstoel. Ik kom er totaal tot rust. Iedere vezel in m'n lichaam ontspant zich daar. Ik voel me thuis op die stoel. Het is m'n plaats.
    Ik vind het heerlijk om Eva bezig te zien als ik op die stoel zit. Haar nabijheid te voelen. Haar ogen op me gericht wetend. De verwachting en het verlangen als Eva naar de andere kamer of naar beneden loopt. De vreugde als ik Eva op haar hakken weer in m'n richting hoor komen. Overigens gaat Eva meestal naar beneden om een instrument of werktuig te halen waarna meestal electrische schokken of hevige pijnen volgen. Ook nu gaat Eva naar beneden, maar komt niet terug met een instrument, maar met een meisje. En met een snelle gedachtensprong kan ik alleen maar concluderen dat het meisje Eva's nieuwe assistente is die ze aan de telefoon beloofd had en dat dit meisje de spermaproduktie wel eens zou moeten gaan verzorgen.

Eva zet een klein krukje voor de slavenstoel neer en gebiedt het meisje erop te gaan zitten en zegt tegen het meisje dat ze moet gaan pijpen. Het meisje gaat gelijk aan de slag en bespeelt tegelijkertijd met haar vingers m'n ballen wat m'n toch al stokstijve lul nog meer doet opzwellen. Eva is ondertussen m'n tepels keihard aan het bewerken en spuwt me regelmatig in m'n mond. Ik raak ontzettend opgewonden en geef Eva aan dat m'n orgasme al aan het opborrelen is. "Stand up" zegt Eva tegen het meisje "and show him your body". Het meisje ontdoet zich van haar niemandalletje. Het meisje heeft een prachtig lichaam en 2 jonge meisjesborsten kijken me parmantig aan. Eva zegt het meisje m'n tepels te gaan bewerken en het meisje volgt Eva's orders gedwee op. Het meisje doet het echter vrij zachtjes. Te zacht naar Eva's zin en Eva zegt dat het harder moet en doet het even voor. Vervolgens gaat het meisje ook met volle kracht met m'n tepels aan de gang en Eva kijkt goedkeurend toe. "Spit in his mouth" zegt Eva tegen het meisje en het meisje voegt gelijk de daad bij het woord. Dan pakt Eva de hand van het meisje en gezamenlijk beginnen beide dames me naar het orgasme te trekken terwijl ze afwisselend m'n mond als hun "Spucknapf" gebruiken. Ik kom dan ook, terwijl ik in de ogen van beide dames kijk, ongeveer vanuit m'n tenen klaar en spuit het condoom vol.

Eva bedankt het meisje voor de bewezen diensten en het meisje gaat weer naar beneden. Eva stroopt het condoom van m'n penis af, pakt een injectiespuit en begint m'n sperma vanuit het condoom in de injectiespuit op te zuigen om het spermavolume te bepalen. "8,5 Milliliter" zegt Eva me en ze houd de injectiespuit vlak voor m'n ogen en laat me het resultaat zien en verzekert me dat dit een prima resultaat is voor een man van 50 jaar. Zonde om weg te gooien zegt Eva tegen me en ze gebiedt me m'n mond te openen en spuit de inhoud van de injectiespuit leeg over m'n tong en de diepte van m'n keel in en zegt me alles door te slikken.

Vervolgens gaat Eva me weer losmaken van de stoel. Eva zegt me dat ze straks m'n verjaardagsmaaltijd klaar gaat maken, maar dat ze eerst een mond, tong, keel en gebitsonderzoek zal moeten gaan doen om te bekijken of ik de verjaardagsmaaltijd, die Eva in gedachten heeft, uberhaupt wel verdragen en verteren kan......

Komt hier best vaak
    Leeftijd
    53
    Actieve recensies
    50

ABRAHAM GEZIEN BIJ EVA

DEEL 3: INSPECTIE VAN MOND, KEEL, TONG EN GEBIT

Eva en ik gaan weer naar de onderverdieping en ik moet op de behandelingstafel gaan liggen. Enkels in de boeien en m'n polsen worden aan de zijkant van de behandelingstafel gefixeerd. Eva pakt de mondspreider en zet deze op m'n mond en draait de mondspreider in de maximale stand zodat m'n mond maximaal geopend is en Eva zich zonder tegenstribbeling van mijn kant op dit onderzoek storten kan.

Ook zet Eva nog 2 van haar gemeenste schaarklemmen op m'n tepels om de feestvreugde (lees eigenlijk: Haar Feestvreugde) te verhogen. "Aaaaaaaaahhhhhhhhh.....", klinkt er vanuit het diepste binnenste van m'n lichaam. We kijken elkaar midden in de ogen. Met haar ogen weet Eva m'n pijngrenzen altijd maximaal te verleggen. Ze vindt het heerlijk als ik voor haar lijd, en ik lijd op mijn beurt weer zo graag voor haar. Eenvoudig weg omdat zij het is.

Eva pakt een spatel en gaat de binnenkant van m'n wangen onderzoeken. "Sieht gut aus", zegt Eva en ze pakt een wattenstaafje en maakt een uitstrijkje van het slijmvlies aan de binnenkant van m'n wang. "Zum Untersuch im Labor!" Eva legt de spatel op m'n tong en drukt m'n tong stevig naar beneden. "Sag mal: AAAAAAAAA!! Oniram". "AAAAAAAA!!",zeg ik zo goed en zo kwaad als het kan en Eva kijkt diep m'n keel in. Eva knikt goedkeurend: "Ich bin sehr zufrieden, Oniram!". Vervolgens drukt Eva de spatel diep in m'n keel. De tranen schieten in m'n ogen en een mengeling van een slikreflex en een braakreflex maakt zich van me meester. "Schluckreflex ist wirklich ausgezeichnet", zegt Eva me en ze zegt dat ze vervolgens m'n tong zal gaan inspecteren.
    Eva houdt me een klem voor m'n ogen en zet de klem plotsklaps op m'n tong en trekt m'n tong aan de klem naar buiten. "Aaaaaaaaaaiiiiiiiiiii......Evaaaaaaa.....!!!! ! De pijnscheuten aan m'n tong zijn nauwelijks uit te houden., maar de ogen van m'n Herrin verrichten hier ook weer hun wonderen. Eva bekijkt m'n tong en maakt wederom met een wattenstaafje een uitstrijkje van het tongoppervlak. "Auch furs Laboruntersuchung". "Kein Zungenanslag, gute Farbe, wenig bis normale Speichelfluss, perfecte Zungenzustand" geeft Eva haar bevindingen aan me door.

Eva bevestigt vervolgens nog een paar electroden aan m'n tepels en kondigt het gebitsonderzoek aan. Omdat Eva niet alleen een grote waarde hecht aan lichaamsverzorging, maar ook aan tandverzorging zegt ze me dat ze bij iedere afwijking die ze constateert de stroomsterkte op m'n tepels een tandje hoger zal zetten. Eva pakt een tandenstoker en begint m'n tanden en m'n tandvlees na te lopen en te inspecteren. Eva zegt voedselresten te zien en draait het knopje een tandje hoger en er ontstaat een kietelend gevoel aan m'n tepels. "Nicht richtig gut geputzt, Oniram" zegt Eva als ze een andere plek inspecteert en draait het knopje weer een stand hoger.
    "Ich meine dort ein Anfang von Caries zu sehen", zegt Eva op weer een andere plaats en de stroomsterkte op m'n tepels neemt weer toe. Bij verder onderzoek ziet Eva nog 2 zwakke plekken in m'n gebit en de stroomsterkte op m'n tepels wordt weer navenant opgevoerd, maar eigenlijk is deze stroom aan m'n tepels nog best uit te houden.

Eva kondigt vervolgens een uitgebreide mondwassing en gebitsspoeling aan. Ze zakt op haar hurken naast de behandelingstafel en ik hoor een vloeistof in een metalen schaaltje kletteren. Zo te horen is Eva zelf de spoelvloeistof aan het produceren. "Als dat geen Listerine van de allerbeste kwaliteit is dan weet ik het ook niet meer", bedenk ik me.
    Eva verschijnt weer naast me met het metalen schaaltje en een injectiespuit. Ze zuigt haar urine op in de spuit en begint m'n tanden te besproeien. De urine verzamelt zich in m'n keelholte. "Gurgelen und Schlucken", gebiedt Eva me. Doe ik ook braaf, hoewel dit nog niet meevalt met die mondspreider in. Ik krijg ook nog een 2e en een 3e mondspoeling en verwerk de vloeistof ook naar m'n binnenste.

Eva maakt m'n hand los en brengt deze naar m'n pik en beveelt me mezelf naar het orgasme te trekken, want ik moet m'n 2e spermaoffer aan haar gaan brengen want het is weer tijd voor een spermavolumebepaling. Eva begint naar hartelust aan het stroomkastje te draaien en de electrische schokken gieren door m'n tepels. Diep in de ogen van m'n Herrin kijkend kom ik voor de 2e keer klaar. Eva stroopt het condoom weer af en met het spuitje waarmee m'n mond gespoeld is wordt het spermavolume weer bepaald. "4,5 Milliliter. Prima!", zegt Eva en de inhoud van het spuitje verdwijnt weer diep in m'n keel.

Eva zegt me vervolgens dat ik het onderzoek goed doorstaan heb en ze zeer tevreden is over de resultaten en dat ze met een gerust hart m'n verjaardagsmaaltijd klaar kan gaan maken en op kan gaan dienen. Ik heb de maaltijd volgens haar ten volle verdiend.

Ik geef Eva even aan dat ik een rustpauze nodig heb. Het is tot nu toe best een intensieve sessie geweest en ik moet even op adem komen. Eva stopt me in haar kooi en gaat de studio weer wat in orde brengen. Ik kijk Eva vanuit de kooi aan, volg haar bewegingen en kijk haar na. M'n gedachten dwalen af naar het verleden en ik begin wat te dagdromen en te mijmeren (dat ga je immers krijgen op mijn leeftijd). Ik denk terug aan Amsterdam. Ik denk aan het geluk dat ik heb gehad dat Eva's wegen en mijn wegen elkaar gekruisd hebben, inmiddels resulterend in meer dan 4 jaar absolute trouw aan haar. Ik denk aan Eva's wens om ooit een eigen ruimte te hebben waarin zij haar passie voor de SM maximaal zou kunnen uitleven. Ik denk aan haar terugkeer naar Antwerpen. Ik denk aan de uitbreiding van haar onderverdieping. Ik denk aan de opbouw van haar nieuwe bovenverdieping (wat ze altijd geheim voor me wist te houden). Ik denk aan het plan wat ze gesmeed had om me 's avonds spoorslags vanuit m'n werk naar Antwerpen te doen komen waarna ik - als dank voor m'n jarenlange trouw - het lint moest doorknippen om haar bovenverdieping officieel te openen waarna ik een "rondleiding" kreeg langs alle nieuwe toestellen.

"Eva is m'n Absolute en Enige Herrin en de mooiste vrouw op de wereld", mijmer ik verder maar plots wordt ik in m'n dagdromen door Eva verstoord. Eva zet een krukje voor de kooi neer met een grote metalen kom ernaast. Zo te zien is het: Etenstijd.......

Komt hier best vaak
    Leeftijd
    53
    Actieve recensies
    50

ABRAHAM GEZIEN BIJ EVA

DEEL 4: DE VERJAARDAGSMAALTIJD

Ik hoor het koelkastje in Eva's ontvangstruimte opengaan. Eva komt terug en gaat op het krukje zitten. Een pak kwark wordt geopend. "Magere kwark speziell fur dich", zegt Eva en ze schept de kwark met een lepel uit de verpakking en laat de kwark in de metalen kom vallen. Vervolgens slaat Eva de schaal van een ei stuk op de metalen kom en het ei verdwijnt met schaal en al in de kom en ook nog een 2e en 3e ei worden door Eva in de metalen kom gegooid. Dan pakt Eva een bus met slagroom en begint heftig te schudden en spuit vervolgens een flinke lading slagroom in de kom. Om de maaltijd te completeren pakt Eva een tros rode druiven en plukt een aantal druiven eraf en gooit de druiven op de slagroom in de kom. Vervolgens plukt Eva een druif, stopt deze in haar mond en speelt wat met de druif in haar mond om de druif met haar speeksel te bevochtigen, waarna Eva de druif ook in de kom spuwt. Hierna volgen nog een aantal druiven die bevochtigd door Eva's speeksel in de kom verdwijnen. Eva neemt dan een handvol druiven en stopt de druiven in haar mond en begint te kauwen. Ze moet gedacht hebben: "Het vruchtvlees voor mij en de vellen voor m'n slaaf", want een mond vol met druivenvellen worden in de kom gespuwd. Dit herhaalt zich nog een aantal keer en Eva kijkt tevreden naar haar creatie en begint met de lepel het voedselmengsel door te roeren. Eva rochelt nog een aantal keren in de voedselbrij en als de consistentie haar uiteindelijk bevalt haalt ze het slot van de kooi en beveelt me uit haar kooi te kruipen en op m'n buik te gaan liggen met m'n handen op m'n rug.

Eva doet een paar handboeien om m'n polsen en ook worden m'n enkels in de boeien gezet waarna Eva me beveelt om m'n enkels omhoog te brengen waarna Eva de handboeien en de enkelboeien aan elkaar bevestigt zodat ik compleet hulpeloos en machteloos op m'n buik lig met m'n armen en benen hoog in de lucht. Ik voel me net een lieveheersbeestje dat machteloos (met z'n pootjes spartelend naar boven) op z'n rug ligt en zich uit man en macht probeert om te draaien. Omdraaien is voor mij echter niet meer mogelijk, want Eva trekt m'n hoofd hard aan m'n haren naar boven, schuift de kom met het voedselmengsel onder m'n hoofd en drukt vervolgens m'n hoofd de voedselbrij in. "Hier ist dein Geburtstagmahlzeit, Oniram. Guten Appetit en lass es dir schmecken", schatert Eva het uit. En met volle overgave begin ik de voedselbrij te eten en naar binnen te slobberen.

Ik hoor een lucifer langs een luciferdoosje strijken en even later vallen de kaarsvetdruppels op m'n rug. Ik heb de indruk dat Eva met het kaarsvet letters op m'n rug aan het schrijven is. Ik denk nog bij mezelf: "Ik durf m'n ballen eronder te verwedden dat Eva haar naam in m'n rug aan het schrijven is". Het verlossende antwoord van Eva volgt al snel. "Oniram! Ich schreibe jetzt meine Name in deine Rucken damit du mich immer gehoren wirdst, mich immer treu sein sollst, mich immer dienen soll und immer meine Sklave bist". (Ik moet zeggen dat ik dat vooruitzicht nou niet bepaald vervelend vind. Integendeel zelfs. Maar dit even terzijde).
    Ondanks de benarde positie waarin ik me bevind kan ik een gevoel van vreugde en trots niet onderdrukken. Ik heb m'n zelf-geformuleerde weddenschap in ieder geval gewonnen en m'n ballen mag ik houden.

Eva heeft zich met het kaarsvet inmiddels op m'n voeten geconcentreerd en begint het kaarsvet over m'n voeten en m'n voetzolen te gieten wat me een gigantische pijnbeleving geeft, maar door het voedselmengsel naar binnen te werken kan ik m'n pijngevoel aanzienlijk verminderen. Overigens moet ik zeggen dat het voedselmengsel me eigenlijk best goed smaakt en ineens schiet het me te binnen dat ik blij mag zijn dat Eva niet rookt. Eva kennende had dan op zeker de inhoud van haar asbak ook door de voedselbrij gegaan en als ik op die opgerookte peuken had moeten kauwen en kluiven dan had het voedselmengsel een stuk minder aangenaam van smaak geweest bedenk ik me. Zonder geluk vaart dus niemand wel blijkt maar weer eens.
    Eva laat ondertussen de kaarsvetdruppels op m'n billen terechtkomen en dit doet kwa pijnbeleving niet bepaald onder voor het pijngevoel wat m'n voetzolen te verwerken kregen. Ook trekt Eva m'n anus open en de kaarsvetdruppels verdwijnen in de duistere diepten van m'n endeldarm. Tenslotte laat Eva het kaarsvet op het huidgebied rond m'n stuitje vallen. "Dort ist es am schmerzhaften!!!", grinnikt Eva en dat kan ik bevestigen want ik lig inmiddels te trillen en te schudden van de pijn en ik "eet de pijn weg" totdat de metalen kom tot aan de bodem toe leeg is.

Eva ziet inmiddels ook dat ik de kom geheel naar binnen heb gewerkt en ik hoor aan haar hakken dat ze boven de schaal komt staan en zich door haar knieen buigt en boven m'n hoofd hurkt. Een keiharde straal van Eva's urine komt op m'n achterhoofd terecht en loopt langs m'n wangen de kom in. "Hier ist dein Dessert, Oniram!", hoor ik Eva met veel plezier in haar stem zeggen en daar Eva nooit op een paar millilitertjes meer kijkt heb ik weer een aardige slok te verwerken en nadat ik Eva's dessert tot aan de laatste druppel op heb zegt ze me dat ik m'n hoofd pas weer uit de schaal mag halen als ik de kom "complett sauber" heb gelikt en ik begin dan ook als een bezetene te likken en pas als ik er zeker van ben dat het resultaat Eva zeker kan bekoren haal ik m'n hoofd uit de kom en kijk ik Eva verwachtingsvol (alsof ik een puppy ben die voor het eerst naar z'n nieuwe baasje kijkt) aan. Eva is gelukkig zeer tevreden over de afwascapaciteiten van m'n tong en ik leg m'n hoofd zachtjes tegen de tegels van de studio aan. Pfffff...Ik ben inmiddels afgepeigerd.

Eva helpt me om het kaarsvet weer van m'n lichaam te peuteren en daar m'n haar nog vol met etensresten zit wordt het tijd voor een verfrissende douche. Na het nodige schrobwerk van m'n lichaam en nadat ik m'n haar gewassen heb stap ik uit de douche en zeg Eva dat ik weer even een pauze nodig heb. Hoewel ik de gehele sessie tot nu toe in totaal bewegingsloze en machteloze positie verkeerd heb, heeft de sessie me zeer veel energie gekost en ik begin een beetje aan het einde van m'n Latijn te raken.
    Eva zegt dat ze zich dat goed kan voorstellen en dat het inderdaad tijd wordt om me wat te gaan ontspannen, want ze zegt me dat ze - omdat ik een flinke maaltijd opheb en die maaltijd ook weer via de natuurlijke weg m'n lichaam zal moeten verlaten - nog een rectaal onderzoek bij me uit zal moeten gaan voeren om te kijken of daar alles "ganz in Ordnung" is.......

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten