Na lang wikken en wegen, rondgelopen en gepraat, het werd alweer donker, werd het tijd om eens op zoek te gaan. Maria (H4) lachte weer vriendelijk maar had een vriendin op bezoek. Even later kwam een oude bekende van haar aanlopen, groette en ging naar binnen, de vriendin koos het hazepad.
Silvia, was hier volgens mij ook vroeger al eens, was mij vorige week ook al opgevallen, ze bleef vriendelijk groeten als ik al weer eens voorbij liep, dus toen ze bij de deur weer vriendelijk naar me lachtte, ging ik maar eens binnen. Zeer slanke dame vroeg niet eens zo veel. Ik mocht alle kleren op een hoop gooien, zij deed haar slipje uit, hield haar bh aan, volgens mij om te verhullen dat ze wat slappe borstjes heeft, die gepropt in haar bh nog wel wat lijken. Eenmaal op bed ging ze met de kont naar de spiegel op bed zitten, ik ging ernaast liggen en ze begon wat leven in mij te blazen. Dat lukte toch aardig. Ik had een aardig gezicht op haar achterste en licht behaard poes met behoorlijk grote schaamlippen, waar ik dus even mee ging spelen. Nadat het pijpen achter de rug was, deed ze wat smeermiddelen op haar poes en op het condoom en vroeg welk standje. Ik wilde eerst wel een op de ouderwetse manier, dus ging ze liggen. Ik moest even met die lipjes spelen en spreide ze wat, totdat ze een mooie ingang vormden. Dit ging weer van een leien dakje en na een tijd mocht ik nog een standje, dus doggy. Kijkend naar hoe hij in en uit haar ging en haar omhooggestoken anus, voerde mij weer tot het hoogtepunt. Yatta!
Ze was wel wat snel met opstappen, maar reikte vriendelijk papier aan en ook nadat ik alles afgesopt had onder de kraan, stond ze weer klaar met papier. We kusten nog wat wangen en de gordijnen gingen open. Buiten was het al donker ...

Met citaat reageren