Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Heerenveen, Club 88 01, Silvia, Paula, Poli (goed)

Leeftijd
    55

Smile Heerenveen, Club 88 01, Silvia, Paula, Poli (voldoende)

Na lang wikken en wegen, rondgelopen en gepraat, het werd alweer donker, werd het tijd om eens op zoek te gaan. Maria (H4) lachte weer vriendelijk maar had een vriendin op bezoek. Even later kwam een oude bekende van haar aanlopen, groette en ging naar binnen, de vriendin koos het hazepad.

Silvia, was hier volgens mij ook vroeger al eens, was mij vorige week ook al opgevallen, ze bleef vriendelijk groeten als ik al weer eens voorbij liep, dus toen ze bij de deur weer vriendelijk naar me lachtte, ging ik maar eens binnen. Zeer slanke dame vroeg niet eens zo veel. Ik mocht alle kleren op een hoop gooien, zij deed haar slipje uit, hield haar bh aan, volgens mij om te verhullen dat ze wat slappe borstjes heeft, die gepropt in haar bh nog wel wat lijken. Eenmaal op bed ging ze met de kont naar de spiegel op bed zitten, ik ging ernaast liggen en ze begon wat leven in mij te blazen. Dat lukte toch aardig. Ik had een aardig gezicht op haar achterste en licht behaard poes met behoorlijk grote schaamlippen, waar ik dus even mee ging spelen. Nadat het pijpen achter de rug was, deed ze wat smeermiddelen op haar poes en op het condoom en vroeg welk standje. Ik wilde eerst wel een op de ouderwetse manier, dus ging ze liggen. Ik moest even met die lipjes spelen en spreide ze wat, totdat ze een mooie ingang vormden. Dit ging weer van een leien dakje en na een tijd mocht ik nog een standje, dus doggy. Kijkend naar hoe hij in en uit haar ging en haar omhooggestoken anus, voerde mij weer tot het hoogtepunt. Yatta!

Ze was wel wat snel met opstappen, maar reikte vriendelijk papier aan en ook nadat ik alles afgesopt had onder de kraan, stond ze weer klaar met papier. We kusten nog wat wangen en de gordijnen gingen open. Buiten was het al donker ...
    Laatst gewijzigd door theinspector; 09-05-09 om 18:20 Reden: Verhuisd

Dum spiro, spero.

Leeftijd
    47

Actieve recensies
    55

Standaard Heerenveen, Club 88 01, Silvia, Paula, Poli (voldoende)

Keesje was het niet van plan om naar Leeuwarden te gaan,maar door medewandelaar magnum ( v/d ferrari ) op deze dame attent gemaakt.
    Wat blijkt voor de grote uittocht van medio 2004 heeft Poli al in de esperanza gewerkt ,wellicht kan onze mod haar weer boven water toveren.
    Na bij haar kamertje aangeland te zijn was er een moment van herkenning want vroeger was Keesje al een aantal keer bij deze Poli geweest
    Afijn binnen gestapt en waar vroeger een paar naturel ruime cup c aanwezig was, is dit gedegradeerd tot een paar b met gebruikssporen.
    Het arme kind is aan de lijn geweest en is naar eigen zeggen minstens 10 kilo afgevallen, zodat ze nu slank is maar de borsten zijn verworden tot een paar verlepte exemplaren.
    Nu houdt ze tijdens de daad angstvallig haar bh tje aan om het e.e.a. te verdoezelen.
    Aan het eind gevraagd om ze toch even te showen, en ja ze hingen in het verleden al vanwege de zwaartekracht nu door dat ze een beetje verlept zijn.
    Maar om haar toch wat zelfvertrouwen te geven gezegd dat ze nog best aardig om te zien waren ( zijn ze ook wel )
    Nu over tot de actie eerst even laten pijpen, hierna weer liggen likken als lassie, dame is schoon en heeft een paar flinke schaamlippen, daar hou ik zo van een mond vol lekkers.
    Na een tijdje liggen lebberen met de knietjes op de grond voor het bed, haar maar in de 69 stand gevraagd te gaan en door gegaan met het likwerk.
    Na de daad beide even netjes gewassen, en door Poli in de kleertjes geholpen.
    Het was allemaal een beetje vlugvlug tussendoor een keertje vragen gaat het goed, ja hij was zo hard als een tafelpoot dus daar lag het niet aan.
    Kreeg het idee dat het helpen op een gegeven moment moest bijdragen aan een spoedig verlaten van de ruimte ze deed het wel op een aardige manier
    Al met al een leuke ontmoeting kan het overall waarderen met een 7,5 maar ja in de loop der jaren natuurlijk verwend geraakt.
    Keesje reed weer tevree naar huis
    Laatst gewijzigd door theinspector; 09-05-09 om 18:21 Reden: Verhuisd

Leeftijd
    27

Actieve recensies
    37

Smile Heerenveen, Club 88 01, Silvia, Paula, Poli (voldoende)

Hoi vanmiddag eens even wezen kijken daar,en tot m n verbazing zag ik een
    bekende dame uit Walhalla uit Ljouwert met de naam Poli, zag haar ook wel staan op het forum als Paula dus hou ik deze maar aan eerst even door het pandje gestruind en alle kamers hebben bezetting met allemaal zuid amerikaanse dames op middelbare leeftijd niet echt m n favo maar toch maar naar kamer 1 gegaan naar Paula daar binnen gekomen eerst even bijgepraat en daarna de handelingen, werdt pijpen en neuken en een standje van achteren voor 30 euro was wel lekker even heerlijk vanachteren klaargekomen de boel weer gewassen en de kleren aan en weer huiswaarts gekeerd,redelijke wip hou het voortaan wel bij de Weaze !
    M vr gr BaNaNaMaN
    Jelke heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende
    Laatst gewijzigd door theinspector; 09-05-09 om 18:21 Reden: Namen toegevoegd

Leeftijd
    27

Actieve recensies
    37

Thumbs up Heerenveen, Club 88 01, Silvia, Paula, Poli (voldoende)

Zo vanmiddag even getoerd de provincie in en in dit pandje maar weer even gekeken,hetzelfde aanbod als de vorige keer dus terecht gekomen bij deze dame weer,zelfde handelingen en was wel goed dame werkt lekker mee is wel vriendelijk en niet gehaast he ging wel goed tot het moment supreme er weer was en het condoom rijkelijk werdt gevuld !
    Toen weer de zaak gewassen en een soft ijsje gekocht !
    M vr gr BaNaNaMaN.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 09-05-09 om 18:22 Reden: Namen toegevoegd

Leeftijd
    27

Actieve recensies
    37

Standaard Heerenveen, Club 88 01, Silvia, Paula, Poli (voldoende)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzlee Bekijk bericht
    Werkt deze dame nog??
    Ben een paar keer geweest maar heb d'r niet kunnen vinden.
    Hoi deze dame werkt in Heerenveen !
    Groetjes Bananaman !

Opm. mod.:
    De topics van Silvia/Paula/Poli uit Ljouwert en Heerenveen samengevoegd en tegelijk opgeschoond.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 09-05-09 om 18:25 Reden: Namen en opm. mod. toegevoegd

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Heerenveen, Club 88 01, Silvia, Paula, Poli (voldoende)

Vanavond weer eens in heerenveen geweest, deze maal viel mijn oog op silvia uit bulgarije. Na het weer in mijn oogkas terug gestopt te hebben een prijsje met deze dame afgesproken na een gemakkelijke onderhandeling op 25€ uitgekomen. Was een opzich lekkere ervaring met deze mooie slanke meid van zoals ze zelf zegt 27 jaar. Ik geloof het op haar woord, het gebruikelijke pijpen en neuken in 2 standjes was een lekkere ervaring. Maar het uitzicht bij de doggie style was iets minder ze heeft een vreemd uitpuilend poepgaatje wat me toch weer iets minder intresse in haar deed krijgen. Maar ach je kan ook niet alles hebben en de keuze in Heerenveen is ook niet echt super te noemen. Volgende keer maar eens verkassen richting leeuwarden en hoop deze week deventer nog even aan te doen.

Mvg,

H Orny
    H Orny heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    4

Thumbs up Re: Heerenveen, Club 88, kamer 2, Sylvia

In Groningen (Hoekstraat) was niets te beleven. Dus maar weer even gekeken in Heerenveen.
    Daar zit Sylvia weer in kamer 2, ze blijft tot juli.
    Liefhebbers van stevige-geyle-griekse-kont-neuq-seks kunnen bij haar terecht. Deze dame is een geyle teef van een stoot van een moordwijf van een neukmachine want ze vindt het lekker om ´m ook van achteren te krijgen. Alle standjes zijn mogelijk, ze is erg aardig en zeker geen klokkenkijker. Ze praat wel een beetje raar, misschien van vroeger overgehouden van een hazenlip ofzo, maar daar merk je helemaal niets van als ze je piemel in de mond heeft. Pijpen doet ze dan ook zoals het hoort.
    Ze is slank maar houdt de bh wel aan.......inderdaad vanwege de zwaartekracht. Ze is volgens mij tussen de 25 en 30 jaar, denk dat de lengte van 1,80 iets aan de hoge kant is.
    Gewoon een lekker geyl wijf!

Er waren nog een paar nieuwe bulgaarse dames, zagen er ook lekker uit.
    jolientientje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten