Live Sex Chat Forum Home

Ga terug   Hookers.nl > België > Specialiteiten > Massagesalons

Antwoord Post/Edit recensie

Discussietools Weergave
Sint-Amandsberg, Dendermondsesteenweg 379/2, Wandee (of Nok) (goed)
Oud 28 februari 2009, 12:30
  (#1)
RedLightDistrictLover
Ben nieuw maar heel ervaren!

Actieve recensies: 1
Smile Sint-Amandsberg, Dendermondsesteenweg 379/2, Wandee (of Nok) (goed)

Gisteren eens naar het "nieuw" salon in Sint-Amandsberg geweest. In het begin was het een heel erg rare bedoening. Ik had een afspraak met Namfon, maar het uur was blijkbaar dubbelgeboekt dus moest ik eventjes wachten. Ik kon ondertussen een halfuurtje gratis op het net surfen met de laptop van een van de dames. Wait five minute, wait one minute kreeg ik te horen toen Namfon af en toe eens buitenkwam. Ik moest eventjes in een kamertje apart om de voorgaande klant niet te zien en dan kon ik de net ververste kamer binnen, mocht ik me uitkleden en plaatsnemen op het bed. Namfon was blijkbaar ziek geworden (lag het aan de voorganger?) en stelde haar vriendin Wandee voor met de woorden "beautiful girl". Dat was inderdaad zo dus voor mij was dit geen probleem. Ik lag daar naakt in kamer 1, maar Wandee (of Nok hoe ze ook wel genoemd wordt, ze wisselen graag van naam ) stelde kamer 2 voor omdat die beter zou zijn. In mijn nakie dan maar naar kamer twee, met mijn kleren in mijn armen. Hilarisch!
Aldaar een heel goeie massage gekregen (met soms de geluiden van een overgevende Namfon op de achtergrond maar allez) en een lekker erotisch gedeelte. Omdat ik had moeten wachten en een ander meisje moest kiezen, heb ik meer dan een half uur extra gekregen. Mooie compensatie en tevreden terug naar huis gegaan.

RedLightDistrictLover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Met citaat antwoorden
Re: Sint-Amandsberg, Dendermondsesteenweg 379/2, Wandee (of Nok) (goed)
Oud 28 februari 2009, 12:54
  (#2)
Joyforever
Is de 100 voorbij!

Actieve recensies: 54
Standaard Re: Sint-Amandsberg, Dendermondsesteenweg 379/2, Wandee (of Nok) (goed)

http://namfonthaimassage.be/
http://wandeethaimassage.be/

A Thing of Beauty is a Joy for Ever (John Keats)

Met citaat antwoorden
Oud 03 maart 2009, 09:18
  (#3)
ramones
Schrijft best een beetje

Actieve recensies: 17
Standaard Re: Sint-Amandsberg, Dendermondsesteenweg 379/2, Wandee (of Nok) (goed)

Ik ben er gisteren ook eens bijgeweest, slechts voor 50 om eens te testen. In het kort: een goede massage (zelfs geen BTB), zeer flauw erotisch gedeelte. Beperkte zich tot 2 min. handjob.

ramones heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2009, 15:32
  (#4)
pappilon
Ik lees alleen

Actieve recensies: 1
Leeftijd: 43

vandaag ook geweest en was ook dubbel geboekt en ma wachten dan komt ze bij mij en ben binnen gegaan om 13.00 en moest 20min wachten en dan om 13.55zat ik weeral in wagen zodus heb voor een uur betaald ma heb ma half uur gekregen en de massage trok op niks niet voor herhaling vatbaar

Met citaat antwoorden
Oud 01 april 2009, 18:29
  (#5)
duke nukem
Schrijft best een beetje

Actieve recensies: 4

Een groot liefhebber van erotische massage ben ik ook eens bij Wandee langsgeweest, maar ik dacht dat ik me van adres had vergist. Dit is een heel klein apartementje met twee kleine, bijna lege kamertjes met een schamel bedje en een krukje waar je met moeite je kleren op kwijt kan. Bovendien komt er om de haverklap bezoek aan de deur waarbij Wandee gewoon een hele tijd verdwijnt en je alleen laat... de erotische sfeer, die er eigenlijk al niet was, is dan helemaal zoek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door figootje Bekijk bericht
Wat is de service van Wandee ? Enkel afwerking met de hand of is ook PZC erbij ?
Geen B2B en ook geen pijpen. De massage van de rug viel goed mee, maar het erotische gedeelte was kort en zeer ongeïnteresseerd. Ze zat nog net niet te geeuwen. Vriendelijk meisje, dat wel. Namfon ziet er integendeel steeds nogal boos uit vind ik en ik verwacht ook niet dat haar massages veel beter zullen zijn.

Met citaat antwoorden
Antwoord Post/Edit recensie

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

© 2002 - heden Hookers.nl

Adverteren - Hookers Voorwaarden - E-mail ons - Hookers.nl - Archief - Naar boven
Algemene Voorwaarden - Privacy Statement