Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: De Pijp, Ruysdaelkade 125 rts, Julia (matig)

Actieve recensies
    26

Red face De Pijp, Ruysdaelkade 125 rts, Julia (matig)

Dit is weer in tijden een TMM (ook sinds tijden weer een berichtje) wat een koele zakelijke bitch die kan beter een ander vak kiezen of heel snel vertrekken. Wat een waardeloos bezoek. Aan het raam van alles beloven en op de kamer in één keer bevriezen (koel en zakelijk) Daarom eigenlijk al na 10 minuten vertrokken. Postuur is iets meer dan normaal maar wel lekker maar wat een domper als je binnen bent. Pijpen is een 3 en de hygiëne ook een 3 (ze stonk naar zweet)

Doe er je voordeel mee en ga er niet naar toe!!!!!

Gegroet Pietje Puk 69
    Pietje Puk 69 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    29

Standaard Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 rts, Julia (slecht)

Omdat er 's morgens vroeg nog niet veel dames zijn bij deze Bulgaarse binnengestapt. Ik ben het gedeeltelijk met Pietje Puk eens. Misschien is ze een beetje bijgedraaid want ze bleef aardig en ik heb redelijke sex gehad. Er zijn inderdaad betere DVP's !! Maar als ik Pietje Puk gelezen had was ik niet naar binnengegaan. Toen ik na afloop over de kade liep waren er meerdere dames en had ik dus beter even kunnen wachten.
    arnold_a1 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    1

Standaard Re: De Pijp, Ruysdaelkade 125 rts, Julia (matig)

Tja, eergisteren bij haar geweest. Had ik maar eerder deze recensies gelezen, dan was ik waarschijnlijk niet naar binnen gegaan. Dame was zeer afstandelijk en praatte weinig. Contact maken was lastig en er was weinig gevoel te ontdekken. Heb me klaar laten pijpen en ben vervolgens weer gegaan. Jammer, maar weer een ervaring rijker...

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten