Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Haarlem, Priveontvangst , Fleurils (v/h Guusje)
Geef URL door!

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    90

Icon14 Zaandam, Priveontvangst , Guusje (goed)

Vandaag bij Renate en Guusje geweest. Ik had gekozen voor Guusje want dat was meer mijn type van de twee. Lekker slank en lang zwart haar. We begonnen met een tongzoen op bed en daarna standje 69 wat op zich wel aardig was. Toen ging ze boven op me zitten en ik maakte het missionaires standje af. Ze heeft wel een enorm strak kutje ondanks haar leeftijd, ik schat 40+.

Al bij al een prettige ervaring maar ik vind 70 euro voor een half uur toch iets te veel van het goede.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx
    waterman heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door itsme; 25-09-12 om 09:37 Reden: link kinky aangepast

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    24

Standaard Re: Haarlem, Priveontvangst , Guusje

Guusje (en Renate) ontvangen al weer een tijdje in Haarlem zuid, in de buurt van de bekende Toekan.

Intussen al een bezoekje gebracht aan Guusje, was zeker de moeite waard

Is de 100 voorbij! liefhebberen's schermafbeelding
    Actieve recensies
    53

Standaard Re: Haarlem-Zuid, Priveontvangst (motel) , Guusje (Goed)

Ik ben ook bij guusje geweest.
    Ze doet wat in de avertentie op kinky staat.
    Je kan ervoor, en erna opfrissen. Douche aanwezig.
    Ze heerlijk zoenen(tong).
    Een vriendelijke vrouw, die niet op de klok kijkt.
    Na de sex nog na gepraat met een drankje.
    liefhebberen heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    7

Standaard Guusje, Zaandam

Op Kinky.nl adverteerde Guusje dat ze in Zaandam (zit meestal in Haarlem geloof ik) ontvangt.
    Guusje ontvangt je in een hotel aan de rand van Zaandam waar je discreet naar binnen loopt.
    Na binnenkomst even kennisgemaakt, het zakelijke gedeelte geregeld en toen een douche genomen, daarna kon het feest beginnen.
    Eerst even lekker knuffelen en zoenen, gevolgd door een stevige pijpbeurt die ik moest afbreken om niet te snel een einde aan mijn feestje te laten komen want mijn zaakje explodeerde al bijna. Daarna kwam Guusje bovenop me zitten en ging wild tekeer, hierna nog verschillende standjes gedaan en uiteindelijk afgemaakt in doggystyle en heerlijk klaargekomen.
    Was wel een hele aanslag op mijn conditie bij temperaturen van boven de 30 graden

Guusje in een slanke vriendelijke vrouw met borstjes die net in je hand passen. Ruikt schoon en fris, is erg vriendelijk en zalig om een ontspannen uurtje mee te hebben. Wel denk ik dat Guusje wat ouder is dan de 40 jaar die ze in de advertentie aangeeft maar dat mocht de pret niet drukken.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    33

Wink Re: Zaandam, Priveontvangst , Guusje (goed)

Bij Guusje geweest. Aardige vrouw. Na binnenkomst eerst even wat gedronken.
    Daarna na boven. Eerst gemasseerd. Daarna over gegaan tot elkaar verwennen.
    Al met al leuk uurtje.
    Ps. ze heeft een navelpiercing.
    alb4bob heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ben nieuw maar heel ervaren! teezme43's schermafbeelding
    Actieve recensies
    4

Standaard Re: Zaandam, Priveontvangst , Guusje (goed)

Vandaag in een geile bui Guusje gebelt voor een afspraak, had op internet al het e.e.a. gelezen en de foto's gezien (die doen haar geen recht in het echt is ze veel mooier ) gelukkig voor mij kon ik snel bij haar langs. Ze had op verzoek kousen en heels aangetrokken en dat kon ik wel waarderen. Ze heeft een vlotte babbel en een heel mooi lijf. Ik ga verders niet in detail treden maar ik heb van iedere minuut genoten, Guusje weet wel wat ik bedoel.
    Al met al een dikke 10 ;-) en ik ga zeker vaker langs bij deze mooie vrouw.

Ben nieuw maar heel ervaren! teezme43's schermafbeelding
    Actieve recensies
    4

vorigee week vrijdag in een geile bui Guusje gebelt voor een afspraak, had op internet al het e.e.a. gelezen en de foto's gezien (die doen haar geen recht in het echt is ze veel mooier ) gelukkig voor mij kon ik snel bij haar langs.
    Ze had op mijn verzoek kousen en heels aangetrokken en dat kon ik wel waarderen. Ze heeft een leuke vlotte babbel en een heel mooi lijf. Ik ga verders niet in detail treden maar ik heb van iedere minuut genoten, Guusje weet wel wat ik bedoel.
    Al met al een dikke 10 ;-) en ik ga zeker vaker langs bij deze mooie vrouw.
    teezme43 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    36

Ben bij Guusje geweest, makkelijk een afspraak gemaakt.
    Aangekomen bleken er 2 dames active te zijn Guusje en Rene.
    De dames zijn tegen de 40 zeg maar.
    Wel best de moeite waard de sex was goed en guusje heeft een zalig strak kutje.

Heb het prima naar me zin gehad.
    Hygiene was prima ,douche voor en na , Guusje was ook erg fris.

Heb geen spijt van me bezoek.

Boven staande recenties kloppen, prima

Komt hier best vaak stoomloc's schermafbeelding
    Actieve recensies
    137

Icon10 Re: Zaandam, Priveontvangst , Guusje (goed)

Vorige week bij Guusje geweest.
    Guusje ontvangt samen met andere dame in een leuke woning.
    De ontvangst is aangenaam, het bed is heerlijk en het linnengoed is schoon.
    Dus je krijgt een schone handdoek mee om even te douchen.
    Kun je meteen op temp komen als je uit de vrieskou komt want heet is ie.

Guusje is een slanke dame van iets boven de 40.
    Heeft mooie rondingen met lekkere borsten gewoon prima om even mee te relaxen.
    Ze kan lekker pijpen en doet dit zoals jij dat aangeeft.
    In mijn geval een lekker hoog tempo en zo af en toe een afkoelings pauze.
    Ze zal je zeker niet even snel afwerken!!

Ik heb haar heerlijk in diverse standjes geneukt en ze heeft een zalig kutje. Lekker glad en vrij krap. Mooi uitzicht als je doggy doet. Krijg het er opnieuw warm van.
    Dus de sex service is uitstekend hier. echt prima.
    Verwacht geen strakke 20 jarige maar een meer ervaren vrouw.
    Pijpen doet ze met maar zeker voeld net zo lekker als zonder.
    Jammer is wel dat het iets buiten de route is, wat verder van de A8 maar dat mag de pret niet echt drukken. Je auto staat veilig daar en geen trappen die genomen moeten worden. Dus wat mij betreft een dikke GO.
    Alles is echt hier puur van de natuur gerijpt.

Heb na de daad even een lekkerbekkie genomen aan de overkant wahahahah (hint)
    stoomloc heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Ik lees alleen Harry Piel's schermafbeelding
    Actieve recensies
    0

Standaard Haarlem , Priveontvangst , Guusje

Ik ben vanmiddag bij Guusje langs geweest, en ik moet zeggen leuke maar ook aardige vrouw.

Ze stelde mij op mijn gemak en begon met een massage en waarna ze mij overheerlijk pijpte en diverse standjes gedaan en ze mij ook al even heerlijk aftrok en ik geweldig klaar kwam.

Zeker een aanrader en ik ga zeker weer een keertje terug ;-)
    Harry Piel heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Zaandam, Priveontvangst , Guusje(goed)

Na een afspraakje met Guusje moet ik een kleine opmerking maken,je kan merken dat Guusje er minder zin in heeft, een aantal jaren geleden was het top, misschien ben ik verwend , ben een aantal jaren niet op het forum aanwezig geweest.
    Blijft een zeer aardige dame op en top hyg. Maar de spirit was niet aanwezig, had ik pech ? en had zij haar dag niet , dat kan gebeuren , maar toch je komt je eurri brengen,
    egln heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Qua patet orbis

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    18

Hoe zit dat met het spuitend klaarkomen, squirt ze???

Leeftijd
    38
    Actieve recensies
    6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egln Bekijk bericht
    Na een afspraakje met Guusje moet ik een kleine opmerking maken,je kan merken dat Guusje er minder zin in heeft, een aantal jaren geleden was het top, misschien ben ik verwend , ben een aantal jaren niet op het forum aanwezig geweest.
    Blijft een zeer aardige dame op en top hyg. Maar de spirit was niet aanwezig, had ik pech ? en had zij haar dag niet , dat kan gebeuren , maar toch je komt je eurri brengen,

Ik ben het helaas helemaal eens dat Guusje er beduidend minder zin in heeft. Ik had een tijdje geleden van 14.00 tot 15.00 uur afgesproken en zag bij binnenkomst dat ze haar klok bijna een half uur voor had lopen. Toen het op haar klok 15.00 uur was, werd ik vriendelijk verzocht weg te gaan. Toen ik zei dat het op mijn klok pas 14.35 uur was en ik dus voor 25 minuten extra betaald had, kreeg ik een weinig bemoedigend ''maar de volgend klant komt er zo al aan'' te horen. Dan is je zin in seks (waar je toch voor komt) direct weg. Al je geilheid voel je zo verdwijnen. Ik voelde me dan ook letterlijk en figuurlijk genaaid en vind het absoluut geen stijl. De dame in kwestie wist natuurlijk dondersgoed dat ik niet voor 35 maar 60 minuten had betaald en toch probeert ze je er ruim voor de afgesproken tijd uit te werken. Ik ga zeker weten ook nooit meer naar deze dame. Was één van mijn hele weinige tegenvallers tijdens het wandelen.

Leeftijd
    38
    Actieve recensies
    6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de rommelaar Bekijk bericht
    Hoe zit dat met het spuitend klaarkomen, squirt ze???
    Bij mijn afspraak squirte ze ja. Leek me geil om te ondergaan. Het was bij mij overigens meer druppelwerk dan grote volle stralen.

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Haarlem, Priveontvangst , Fleurils (v/h Guusje)

Fleurrils kende ik al van Guusje tijdperk, ik was er een hele tijd niet geweest maar heb wederom een heerlijk uurtje gehad, het blijft een heerlijke vrouw, en met wat respect en vrouw vriendelijkheid krijg je een hoop terug
    egln046 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Regels voor berichten