Pagina 1 van 19 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 361

Discussie: Ladyboy Beer Bar

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    0

Standaard Ladyboy Beer Bar

Aangezien de laatste tijd diverse recensies verschenen over:
    - ervaringen met LB's
    - vragen over LB's
    - vragen over LB-lokaties
    - reacties op ervaringen
    - etcetera
    lijkt het me handig en overzichtelijk een nieuw topic te openen om de verhalen van de vragen e.d. te scheiden.

Zo kan er ook directer gereageerd en gecommuniceerd worden op vragen en niet-recensies.

Vr.gr. Wammie, die iedereen hiervoor uitnodigt
    Laatst gewijzigd door Benn0; 29-01-09 om 21:14
    Love the life you live,
    live your dream,
    don't dream your life
    and live the life you love !

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    59
    Actieve recensies
    1

Standaard Re: Thailand: Ladyboys, Shemales, Katoeys

Wie Weet Of Er In Chiang Mai Tegenwoordig Goede Ladyboy Bars Zijn Of Lopen Er Ook Lb Freelancers Rond . Heeft Er Iemand Ervaring Daar .
    In Juni 2008 Zou Ik Naar Chiang Mai Willen Gaan Daarom .
    Ik Heb Al Wel Lb's In Pattaya En Bangkok Gehad Maar Chiang Mai Ken Ik Niet Zo .

tim535
    Guest

Standaard Re: Thailand: Ladyboys in Pattaya

Deze bar is inmiddels gesloten en staat te koop.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wammie Bekijk bericht
    Soi 7 - (naam vergeten) bijna hoek Beach Road - Layboy A-go-go.Erg matige bezetting en weinig tot geen sfeer (tenzij je in gezelschap bent van enkele "wandelvriendjes")

Schrijft best een beetje Hal's schermafbeelding
    Actieve recensies
    0

Club 131 in Soi 13/1 is gesloten.

Maar er is een nieuwe geopend ook in Soi 13/1 met de naam La Bamba.

Deze info komt van wat Thai Ladyboy websites.

Dus misschien valt er weer wat te "onderzoeken" voor de aanwezige "dames" terplaatse
    "love you, love your money, same same"
    "My girl's different"
    "When you find a great looking girl in Pattaya you can be sure she is sponsored"

Komt hier best vaak peterba's schermafbeelding
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    5

Standaard Re: thailnd shemale massage/live sex?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johandevries1983 Bekijk bericht
    hallo,
    ik zou eigenlijk heel graag eens door een leuke shemale gemasseerd willen worden (en wie weet natuurlijk met meer) maar zijn daar ook tenten van? Ik heb natuurlijk al wel eens massage-plaatsen gezien met allemaal meiden, maar is er ook zoiets met katoey's?

ik heb hem algemeen gezet, zodat het zowel op Bangkok als Pattaya en Phuket slaat

en tweede vraag: waar kan ik terecht voor een shemale live sex show?
    shemale massage

in soi 3, of is het 4, over de nieuwe barretjes
    is een massage plaats

werkt een mooie shemale, mmmmmm

mmmmmm

mmmmmm

tim535
    Guest

Standaard Re: Thailand: Ladyboys, Shemales, Katoeys/Triple X Pattaya

Lopend over de 2nd Road richting Central Road kom je aan de rechterkant voorbij Soi Diana Inn en de market. Voor of vlak na Soi Honey Inn zit de Triple X, een Ladyboy Bar met oranje uithangbord, bevolkt door goedogende tiepetjes.
    Deze bar is inmiddels ter ziele, rolluik half gesloten, donker en leeg.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Thailand: Ladyboys in Pattaya

Hallo Wammie

Ook Ben komt regelmatig in Pattaya. Inderdaad stringfellows is matig. Meer Frankenthais. Baas van deze club is dikke duitser die engels wil spreken. Alleen voor de echte diehards. Een echte afknapper
    Prima rapport trouwens

Groeten van Ben

Soi 13.1 - "Stringfellows" - Ladyboy A-go-go.
    Hoog siliconengehalte en matige kwaliteit.
    Laatst gewijzigd door Spring; 30-08-08 om 21:19 Reden: Quote ingekort

Ik lees alleen
    Leeftijd
    67
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Reisgenoot gezocht om Shemales in Pattay te bezoeken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door translover_xl Bekijk bericht
    Ik ben ene jongen van 28 jaar en wil graag een keer naar Pattay gaan. Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot om samen een gezellige vakantie te vieren. Ook wil meer info waar k een reis kan boeken inclusief hotel. K zou het zeer waarderen als jullie me een handje helpen. Geinteresseerde om samen een reis te maken kunnen me pm'n.

Groetjes,
    translover_xl Als je daar naar toe gaat, mijdt, voor dat soort zaken, de shemales die 's nachts op Beach Road staan. Daar zitten veel verslaafden onder, die regelmatig hun klanten beroven. Ook worden ze regelmatig agressief tegen klanten, die geen gebruik van hun diensten willen maken. Waar je wel veilig terecht kan dat weet ik niet.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Standaard Re: Reisgenoot gezocht om Shemales in Pattay te bezoeken.

Trek het je niet aan trans-lover.
    Soms kom je iemand tegen op fora als het deze die pakweg 3 maand geregistreerd is en nogal de neiging heeft om hele pagina's vol te kladden met een mengsel van fictie en realiteit en vervolgens bij iedere thread die niet specifiek om hem draait een oproep te doen aan de moderator om die thread te sluiten.
    Om op je vraag in te gaan:
    Een reis boeken incl. hotel zou 'k enkel doen als je 'n 5-sterren hotel wil (bvb Best Tours met verblijf in Dusit Resort, Dusit was de nummer 1 hier maar wordt nu wat voorbijgestoken door Royal Cliff, Sheraton, Amari, ... hoewel ze recent weer proberen hun blazoen als voorheen op te poetsen, blijft een zeer aangenaam hotel).
    De grote operators hebben daar flinke kortingen en kunnen je daar dan ook een mooie kamer aan een interessante prijs aanbieden.
    Gewone hotels via internet boeken of ter plaatse lijkt me interessanter.

Shemales vind je inderdaad genoeg. Rond Royal Garden Plaza (in de kfc aldaar), soi 6, walking street, enkele barretjes tegen 2nd road (klinkt nu allemaal wellicht allemaal even onbekend maar zodra je hier enkele dagen zal zijn ken je deze straten allemaal) ...
    Als je de pro's beu wordt, kan je beginnen aan de jacht op zij die in restaurantjes, kledingzaken, ... her en der werken. Jacht is dan misschien wat veel gezegd want je moet er zelden veel moeite voor doen, maar het is dan toch weer een leuke afwisseling met de puur zakelijke transacties.

Groeten en een prettige reis!!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    1

in Soi 6 komt boven is een ladyboy bar Pook a gogo dacht ik en die gaat binnenkort boven een body to body massage beginnen !
    ben benieuwd naar de ervaringen !!

bij mijn weten de eerste body to body met ladyboys of vergis ik me?

wreker
    Guest

Ik ben het even nagegaan, maar bij de 'meiden' was niets bekend over massage, zegt natuurlijk niet alles, maar toch...

De beide Pook bars (soi 6 en soi bakua) zijn prima plaatsen om te beginnen. En ik ben het met voorgaande sprekers eens; Don't press your luck on Beachroad, dan moet je echt weten wat je doet!

Ook in Walking kun je terecht alleen een beetje duurder, en niet echt mooier! Trouwens in elke soi staan na sluitingstijd veel katoy, dus keuze genoeg, maar ben voorzichtig!

Groet van De Wreker, die het bij pussy houdt!

Is de 100 voorbij! SATORI's schermafbeelding
    Leeftijd
    50
    Actieve recensies
    4

stelling: ladyboys zijn beter in oraal als de dames.

deze bewering hoor je wel eens en ik moet zeggen door nieuwsgierigheid geprikkeld overweeg ik de proef op de som te nemen.
    echter ik zou dan inderdaad op ''zeker'' gaan en een fraai exemplaar uit de jenny star bar nemen die volgens velen haast wereldberoemd is.

gegeven: 95 % van de mannen die sex met katoys hebben zijn gewoon hetero omdat homosexuelen ze te vrouwelijk vinden.

persoonlijk denk ik dat een ervaring met het 3e geslacht in patts afhankelijk is van tijd-omstandigheden en gesteltenis maar dat is het met alle interacties natuurlijk.

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Thailand: vragen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hunk23 Bekijk bericht
    Lijkt me best spannend zo`n Katoy. Maar ik zag er ook mannen overdags mee wandelen hand in hand Dat zou ik niet doen of durven. Schaam, schaam.... Een simpele pijpbeurt waar kun je dat halen in Pattaya door een katoy? Liever niet naar de kamer meenemen.

Ik zat effe voor jou in mijn agenda te kijken welke club het beste bij jou zal passen.
    Gezien jou leeftijd denk ik dat ( Pook Ladyboy Bar ) het beste keuze is.
    Hier troeven een helleboel tiener ladyboy`s denk dat je dan meer op je gemaak zal voelen met iemand van je eigen leeftijd

Weblink van de club.
    http://www.pookswanhouse.com/Pookbar.html

Picca`s van de ladyboy`s
    http://www.pookswanhouse.com/Lady_Boys.html

Wens je veel pijp plezier , Cheers

Officieel meubelstuk van de site PaulusXXX's schermafbeelding
    Leeftijd
    51
    Actieve recensies
    19

Standaard Ladyboy Beer Bar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hunk23 Bekijk bericht
    Lijkt me best spannend zo`n Katoy. Maar ik zag er ook mannen overdags mee wandelen hand in hand Dat zou ik niet doen of durven. Schaam, schaam.... Een simpele pijpbeurt waar kun je dat halen in Pattaya door een katoy? Liever niet naar de kamer meenemen.
    Katoys bieden zich zo'n beetje overal aan voor een simpele pijpbeurt . Behalve in de 7-11 zijn er genoeg plekken te vinden om even "apart" te gaan met een Katoy.

Als je onervaren ben zou ik het afraden om naar "haar kamer" te gaan. Hou het heft altijd zelf in handen bij een Katoy. Ga ermee naar een ST-Hotel, bijvoorbeeld het PS Hotel in soi Yamato. Rond middernacht zie je de Katoys daar in grote getale rond fladderen.

Voor de ervaren liefhebbers van Strandkatoys heb ik nog een tip. Tijdens een wandelingetje bij de stranden van Noord Pattaya, vanaf Dusit richting Naklua's The Sanctuary of Truth werd ik onzedelijk toegesproken door een aantal Katoys die "het" wel even in de bosjes wilden doen voor 200 baht. Mijn zin was niet zo groot dus ik kan geen ervaringen posten hier, er zullen vast wel lezers zijn die wel ervaringen met deze Strandkatoys hebben. Laat het ons weten.

Dit is de plek die ik bedoel:

PaulusXXX

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cams Bekijk bericht
    wat gebeurt er eigenlijk als je wordt gesnapt in de bosjes terwijl je bezig bent :P? is dat iets wat je niet wil meemaken of zal het niet zo veel uitmaken. In steden als pattaya kijken ze daar natuurlijk wel minder van op, maar toch :P
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Ik zou het niet aanraden om het in de bosjes te doen als je zonder probleem het kunt doen in een confortabele kamer Als er dan iets gebeurt,wat dan ook,heb je een verhaal...maar als ze je in de bosjes beroven ben je heeeel ver weg van huis.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX Bekijk bericht
    Je kan je beter niet laten pakken, straffen zijn niet voor de poes in Thailand. Deze viespeuk liet zich ook in de bosjes pakken en zal een flinke straf krijgen:

http://www.pattayadailynews.com/show...EWS=0000008275
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cams Bekijk bericht
    ik had dat bericht al gelezen, maar voor die italiaan is het normaal dat hij gestraft wordt. een ladyboy is wel iets anders dan een kind. ik was het niet van plan om de bossen in te duiken, maar ik vroeg het me af
    Laatst gewijzigd door Benn0; 29-01-09 om 17:02
    Tempus te salutant!

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Thailand: vragen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stealth Bekijk bericht
    Gezien jou leeftijd denk ik dat ( Pook Ladyboy Bar ) het beste keuze is.
    Hier troeven een helleboel tiener ladyboy`s denk dat je dan meer op je gemaak zal voelen met iemand van je eigen leeftijd

Weblink van de club.
    http://www.pookswanhouse.com/Pookbar.html

Picca`s van de ladyboy`s
    http://www.pookswanhouse.com/Lady_Boys.html

Met alle respect voor je info Stealth.

De Pook-bar in Soi 6 heb ik bijna bezocht. Ik vond het geen uitstraling hebben. Een open bar en dus geen privacy. De "serveersters" trokken mij niet aan en ik vond het meer een kantineachtig geheel.
    Het kan aan het moment gelegen hebben en ook smaken verschillen uiteraard.

De Pook-bar die ik in mijn vorige recensie bedoelde ligt in Soi Bekauw. Vanaf 2nd Road Soi Diana in en aan het einde linksaf Soi Bekauw op. Na enkele honderden meters ligt deze Pook-bar aan de overzijde.

Gezellige tent met 2 podia. Leuke bar met zitjes binnen; normale prijzen voor drankjes. Mogelijkheid om "naar boven" te gaan. Barfine 500 THB en ST of LT in overleg met de uitverkorene.

Vr.gr. Wammie
    Love the life you live,
    live your dream,
    don't dream your life
    and live the life you love !

Woont hier bijna buzz_129's schermafbeelding
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Ladyboy Beer Bar

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX Bekijk bericht

Dit is de plek die ik bedoel:

PaulusXXX
    Volgens mij is het die gast niet echt bevallen, hij loopt zo hard.
    Maar hoe krijg je zo'n plaatje er nu in? Mij lukt het met copy-paste in ieder geval niet.

Officieel meubelstuk van de site zoegaanum's schermafbeelding
    Actieve recensies
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door buzz_129 Bekijk bericht
    Maar hoe krijg je zo'n plaatje er nu in? Mij lukt het met copy-paste in ieder geval niet.
    Je moet je foto eerst uploaden naar een foto-site zoals: image shack of photobucket of Image bam welke Paulus heeft gebruikt. Hier kun je dan je IMG code (in sommige gevallen een HTML code) kopieren en plakken in de tekst alhier.

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    0

Standaard Transseksuelen - Part 1

( Het Ontstaan Van Een Ladyboy )

- Voorwoord -

Er zijn nog mensen die denken dat een ladyboy in het algemeen een man was die effe moe is om een man te zijn door wat voor rede dan ook en ineens een besluit neemt om de andere geslacht te gaan kiezen en een vrouw wil worden , zo werk dat niet !!!
    Bij elke echte ladyboy ( een vrouw die in een mannen lichaam zit ) is een heel lange lijd weg en soms zit een drama verhaal er achter en het ontstaan van een ladyboy is voor elk van deze later prachtige dames anders.
    De kern van het verhaal zit namelijk al sinds het geboorte daar gaat iets vreselijk mis !!!
    Hersenen van transseksuele mannen vertonen vanaf het 20ste jaar een flink onderscheid in het deel dat de sekse-ontwikkeling stuurt. Dat krimpt, aldus een promovendus , waarschijnlijk door gebrek aan testosteron rond de geboorte.
    De onderzoekers zien het verschil in een klein gebied (de BSTc), gelegen vlak bij de hypothalamus. Dat deel van de hersenen regelt onder meer het seksueel gedrag.
    De BSTc is bij vrouwen en transseksuele mannen (mannen die zich vrouw voelen) ongeveer de helft zo groot als bij mannen.
    De grootte van het seksuele regelcentrum in de hersenen wordt bepaald door het afsterven van cellen (apoptose). 'Je moet je voorstellen dat de hersenen tijdens het leven worden geboetseerd.
    Op een bepaalde plek verdwijnt een stukje, elders komt er iets bij onder invloed of door het ontbreken van mannelijk geslachtshormoon testosteron stoffen in het lichaam zetten de cellen zich aan om zelfmoord te plegen , het onderscheid tussen man en vrouw is een hormonenkwestie.
    En door het ontbreken van de mannelijke hormoon die niet meer wordt aangemaakt ontwikkel de hersenen automatisch in die van een vrouw met het gevolg dat zij zich als een vrouw gaat gedragen met al het gevolgen van dien.
    Dus voor de gene die minachtig doet ten opzicht van ladyboy`s of hun als een vreemd dier behandelen zij zijn zo geboren dus hun kunnen hier niks aan doen het is geen bewuste keuze !!!!
    De medische naam voor dit afwijking in de hersenen wordt Genderdysoforie genoemd

- Het Gebruik Van Hormonen –

In de ladyboy wereld heb je 3 verschillende klasse:
    1- Pre Op – Die hebben nog een lul maar maken hier geen gebruik van ( Passive ladyboy`s )
    2- Pre Op – Die hebben een lul en willen hier ook gebruik van maken ( Active Ladyboy`s )
    2- Post Op – Die hebben een omgebouwde lul naar een kut.

Bij elke van deze klasse is de hormoon gebruik weer anders.

Pre-op transseksuelen ( Passive )
    Pre-op transseksuelen streven over het algemeen naar een volledige en liefst zo snel mogelijke feminisatie. De standaardbehandeling voor transseksuelen bestaat dan ook uit het voorschrijven van een anti-mannelijk hormoon en oestrogenen.
    Indien gekozen wordt voor spironolactone als anti-mannelijk hormoon, dan kan het noodzakelijk zijn om ook progesteron of een progestageen voor te schrijven om een vollediger ontwikkeling van de borsten te krijgen.
    Het vinden van de balans in de hormoontherapie kan soms lastig zijn. Standaardrecepten zijn niet te geven omdat elke patiënt anders is, en de behandeling anders ervaart.

Pre-op Transseksuelen ( Active )
    Transgenderisten vormen eigenlijk de lastigste groep, want ze streven naar een balans tussen twee uitersten. En dat zoeken naar die balans is soms best wel lastig.
    De wensen van transgenderisten kunnen tegenstrijdig zijn, bv volledig mannelijk libido bewaren, en tegelijkertijd geheel feminiseren. En dan wordt het zoeken, zoeken naar de juiste cocktail van hormoonpreparaten die brengt wat men nastreeft, maar niet de nadelen heeft die men niet wenst. En compromissen sluiten over het gewenste eindresultaat.
    Idealiter kan dit zoeken het beste gebeuren met hulp van een endocrinoloog, maar helaas zijn er maar weinig endocrinologen die zich hiermee bezig willen houden. Het devies voor veel transgenderisten luidt: rustig beginnen en evalueren (infaseren dus.) Door met lage doseringen te beginnen, krijgt de patiënt de ruimte om te ervaren hoe het bevalt. Een regelmatige evaluatie van de situatie (te denken valt aan tweemaandelijkse evaluatie) biedt de mogelijkheid om de hormoonbehandeling indien nodig aan te passen.
    Een preparaat dat voor sommige transgenderisten van groot nut kan zijn is Livial®. Livial® is een vreemde stof die zich zowel aan testosteron-, oestrogeen- als progesteronreceptoren bindt. Het heeft geen feminiserende of masculiniserende werking, maar voorkomt wel vervelende bijwerkingen, zoals bijvoorbeeld osteoporose.

Post-op transseksuelen
    Tijdens de geslachtsaanpassende operatie vindt een orchidectomie plaats en worden de testikels dus verwijderd. Dit zorgt voor een geheel andere situatie met betrekking tot de hormoontherapie. De belangrijkste veranderingen zijn dat de testosteronproductie (meestal) niet meer onderdrukt hoeft te worden, en dat de behoefte van het lichaam aan oestrogenen nu gemeten kan worden.
    In principe kan nu het anti-mannelijk hormoon worden weggelaten. Echter, sommige post-op's produceren net teveel testosteron, of hun lichaam blijkt iets te gevoelig voor het weinige testosteron dat het lichaam nog produceert. In voorkomende gevallen kan het blijvend voorschrijven van een lage dosis anti-mannelijk hormonen noodzakelijk zijn. Het opvolgen van de testosteronspiegels kan hierbij van belang zijn.
    De oestrogeenbalans kan bij post-op transseksuelen die geen anti-mannelijke hormonen slikken, worden gemeten aan de LH en FSH concentraties in het bloed (zie appendix 1). Hoe hoger de concentraties van LH en FSH, hoe meer behoefte het lichaam heeft aan steroïdhormonen en terwijl men moet streven naar zo laag mogelijke LH en FSH spiegels. Een hoge LH/FSH concentratie in het bloed duidt er dan ook op dat de dosis oestrogenen verhoogd moet worden.
    Ook als de feminisatie nog niet voltooid is, is het noodzakelijk om nog een relatief hoge dosis oestrogenen voor te schrijven opdat die feminisatie nog verder gaat. Vanaf het moment dat de feminisatie volledig is, is het belangrijkste doel van hormoontherapie het voorkomen van
    bijwerkingen en het in stand houden van de bereikte feminisatie. Soms, maar niet altijd kan dan de dosering hormonen worden verminderd.

Weblink naar een paar van de vele klinieken in Thailand.
    http://www.europeants.org/WTPS/Papers/srs-thailand.htm
    http://www.pai.co.th/
    http://www.phuket-plasticsurgery.com/

Verhaal van een Ned Transseksuel in Thailand
    http://www.europeants.org/WTPS/Papers/op_eigen_kracht.htm

Cheers , Stealth

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    0

Standaard Transseksuelen - Part 2 ( Ladyboy`s Lifestyle )

Geaccepteerd Worden Door De Samenleving.

Gelukkig tast de Genderdysoforie Syndroom alleen de hersen cellen aan die de sekse ontwikkeling aan stuurt de rest wordt met rust gelaten.
    En hier door kan hij tot een volwaardige zij opgroeien maar dit gaat gepaard met heel veel up`s en downs en zeer stress volle moment vooral tijdens het uit de kast komen en respect afdwingen om geaccepteerd te worden.
    En dit is het moeilijkste moment in een leven van een ladyboy want niemand neemt de tijd om effe na te denken wat met haar gaande is, zou dat zo zijn dan zullen ze minder gediscrimineerd worden en beter in ons samenleving kunnen passen.
    Hier door is het aantal ladyboy`s die aan Psychische Stoornissen en Depressie lijdt enorm en bij de gene die dit verandering in hun lichaam niet aan kunnen is het plegen van Zelfmoord de enige uitweg en dit gebeurt jammer genoeg nog steeds heel veel.
    Van alle landen waar ladyboy`s wonen is Thailand het enige land waar zij vrijuit kunnen leven al krijgen ze van dag tot dag meer en meer last van de import bewoners die hun lifestyle afkeuren.
    In andere landen worden zij minder getolereerd en behoorlijk gediscrimineerd en zelfs zwaar mishandeld
    In sommige landen is ladyboy zijn verboden als je gepakt wordt kan je hier voor de doodstraf krijgen.

Weblink met een verhaal van een Ladyboy, om dit verhaal beter te begrijpen moet je tijdens het lezen je zelf in haar schoen verplaatsen dan pas snap je een beetje wat ik met een lange lijdensweg en drama verhaal bedoelde.
    http://www.transsexual.org/aprimer.html

De Zoek Tocht Naar Een Partner

Net zo als alles is het vinden van een goede partner voor een ladyboy ook een heel gedoe die staan niet in de rij te wachten om iets met een Transseksuelen te beginnen.
    Door het onbegrip en taboe dat rond de ladyboy`s hangt wil geen hetero jongen iets met hun te maken hebben qua relatie.
    Ladyboy`s worden in het algemeen alleen gezien als geile neuk poppen en het menselijke gedeelte van hun wordt weg gestopt
    Je kunt gerust zeggen dat Ladyboy`s die naar een Pre-op lifestyle streven ( Passive ) of Post-op na 5 jaar intensief gebruik van het hormoon keur helemaal geen mannelijke genen meer hebben.
    Dus je heb hier met een vrouw te maken die nog rond loopt in een mannelijk lichaam met al de mannelijke na sleep die je dan krijgt zo als , een lul , adams appel , wild haar groei , etc etc.
    Maar er zijn genoeg klinieken die dit allemaal kan recht zetten al kost sommige ingreep een fortuin.
    Met het veranderen van de sekse naar een vrouw krijgt zij ook vrouwelijke trekjes en verlangens.
    Ladyboy`s zoeken hetero mannen voor een relatie en willen alleen door hetero mannen geneukt worden. Voor hen is deze herkenning zeer belangrijk om hun zelf vertrouw in stand te houden. Jammer genoeg lukt dit niet altijd en moeten ze alleen verder gaan in het leven tot hun dood

Pre-op ( Active ) ladyboy`s hebben wat meer geluk en zijn meer inventief omdat hun gekozen hebben om nog gebruik te maken van hun lul is een neuk partner een must , zij zoeken Bi meiden op die zijn wat makkelijker te vinden en in omgang en omdat het een dame is kan zij later in de relatie een kind baren als dit de afspraak is tussen die twee.
    Voor de ladyboy met een hetero partner is een kind adopteren de enige optie.
    Met de komst van het internet is de weg naar de buiten wereld voor vele een geschenk uit de hemel zo kunnen ze discreet toch contact leggen.

p.s ik zal later in de topic ( Asian Date ) uitgebreid over deze soort website ingaan.

Ladyboy`s In De Sex Wereld – ( Thailand )

Net als haar Ago go en Beer bar zusjes moet de ladyboy ook overleven en haar vaste lasten betalen en een deel aan haar family afstaan.
    Ladyboy`s werken overal maar je vindt ze het meeste in hotels als kamer meisje of bij de receptie, restaurant als bedienster of kok , in de massage salons , en in de schoonmaak , in de schoonheid salon etc , etc.
    Deze meiden kan net hun hoofd boven water houden met hun inkomen en om iets meer te verdienen gaan ze snacht`s de prostitutie in.

De nog jongere gasten die wat beter uit zien proberen hun geluk bij een Ago go of een beer bar , maar hier telt ( The Survival Of The Fittist ) als je wil mee tellen moet je vet in je zelf investeren door silicone tieten , heup en nog andere kostbaar ingreep te doen om zo jong en sexy mogelijk te blijven.
    Anderen krijgen een kans om in een cabaret dans groep op te treden.

Tussen al deze meiden spring de Elite met kop en schouders boven uit die zien er bloed mooi uit sommige hebben zelfs hun eigen escort business met website en al en hebben een Royal leven.
    Laatste tijd is Post-op Ladyboy`s een ware rage dit zijn ladyboy`s met een kut.
    Als je met een ladyboy praat willen ze allemaal hun lul behouden al maken sommige hier geen gebruik van er zijn alleen maar een paar die het weg willen hebben de meeste werken in de escort branch
    De vraag naar Post-op ladyboy`s is erg groot bij de Europese klanten die leggen grote bedragen neer voor een 2 uur neuk partij

Weblink met de aller daagse ladyboy`s
    http://www.thai-blogs.com/index.php/c290/?blog=8
    http://www.krachtvancultuur.nl/actueel/2008/augustus/deleilah

Weblink achter de schermen bij de Ladyboy Ago go ( Cascade ) Bangkok
    http://www.katoeygirl.com/LifeStyle.htm

Weblink van een paar van de Elite ladyboy`s
    http://www.maybangkokxxx.com/
    http://www.waldemar-xxx.com/galls/shemale/maybangkok/reddress/index.html
    http://www.areeyasworld.com/static.php?page=about
    http://www.ladyboymoo.com/
    http://www.ladyboyamy.com/
    http://hawaiishemales.com/

Weblink met Post-op ladyboy`s met een kut waar je info kan krijgen en contact mee kan maken.
    http://ladyboypussy.com/
    http://www.pussyladyboy.com/
    http://www.postopasia.com/

Cheers , Stealth

Schrijft best een beetje Pussybeast's schermafbeelding
    Actieve recensies
    0

Whoooo Steath,

Gave links. Heb er erg van genoten
    Nu ik ladyboy ga ontmoeten is dit "voor"genieten extra leuk.
    Krijg er steeds meer zin in.

Thanks.

Pussybeast
    Keep the pussy's wet!!

Pagina 1 van 19 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten