Recensie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 51

Discussie: Simpelveld, Rolduckerweg 68, Privé 68, Algemeen
Geef URL door!

Moderator Crashtest Dummy's schermafbeelding
    Leeftijd
    49

Icon3 Simpelveld, Rolduckerweg 68, Privé 68, Algemeen

Naam: Privé 68

Adres: Rolduckerweg 68, 6422 PT Simpelveld (Heerlen)

Telefoonnummer: 045-5416126

Website: geen

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    ma-vr 11.00-22.30
    za 11.00 - 23.00
    zo 12.00 - 18.00

Prijzen:
    30 min 50 euro
    60 min 80 euro
    Specials, raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    Toute: Rolduckerweg is de oude verbindingsweg tussen Kerkrade-West en Simpelveld. 1). Vanuit Kerkrade-West, Parkstad Limburgstadion, en afritten autoweg (Beitel/Simpelveld) rij je eerst richting Vaals / Simpelveld. Na de Peppermill (aan de rechterhand) duikt na enkele honderd meters aan de linkerkant het herenhuis met het adres 68 op.
    2). Vanuit zowel Vaals als Gulpen sla je ter hoogte van Nijswiller af richting Simpelveld. Het is nu een rechte weg met enkele flauwe bochten, door de bebouwde kom van Simpelveld richting Kerkrade. Nadat je Simpelveld achter je gelaten hebt en uit het dal bent ligt Prive 68 na enkele honderd meters aan de rechterkant.
    Bij de oprit staat links en rechts een roze hart met de naam. In het donkere jaargetijde goed opletten anders ben je er zo voorbij!

Parkeren; Ter hoogte van Prive 68 is er een doorsteek tussen Rolduckerweg en de ventweg. Er kan langs de ventweg worden geparkeerd, de wagens zijn dan vanaf de Rolduckerweg zichtbaar of op het kleine parkeerterrein naast het herenhuis.

Inrichting:
    Alleenstaand herenhuis; aan een ventweg langs de Rolduckerweg, de weg aan de zuidkant van het Industrieterrein De Beitel. Het is een zeer verzorgd huis met eigen parking die weinig zicht vanaf de straat heeft. Er zijn weinig buren dichtbij. Het adres heeft zowel links als rechts afstand van de eerstvolgende bebouwing. Aan de achterkant vrij uitzicht richting Duitse grens.

Om de ingang te bereiken moet je de oprit op en ligt onder een afdakje aan de zijkant van het herenhuis.
    De begane grond is stijlvol ingericht.
    De kamers zijn over 2 verdiepingen verdeeld en zijn proper en strak ingericht. Elke etage beschikt over een badkamer met toilet. Verschillende kamers beschikken ook over een eigen douche.

Verzorging:
    Ontvangen wordt men meestal aan de bar in de "woonkamer". Hier worden ook de dames voorgesteld. Is er reeds een gast in de woonkamer aanwezig dan wordt de volgende bezoeker naar een kleine kamer aan de voorkant verwezen. De ontvangstruimte is ruim en licht. Alle kamers zijn ruim. Er is op vele kamers douche-gelegenheid aanwezig.
    Beddegoed en handdoeken zijn ruim voldoende en schoon.
    Het hele huis is uitermate schoon itt vele anderen!

Aan het barretje wordt je een drankje aangeboden en kan je je wensen kenbaar maken. Desgewenst kunnen de dames je worden voorgesteld als je niet voor iemand speciaal kwam. Vast klanten kunnen afspraken maken voor een favorieten,; dit werkt vaak prima. Goede infrastructuur waar vele duurdere clubs niet aan kunnen tippen.

Algemeen:
    Van alle range en standen, formaten en specialiteiten. Gezien de prijzen en de aard (privehuis) zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Redelijk veel dames die er werken verspreid over de dagen van de week.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 15-04-13 om 17:32 Reden: tijden zaterdag aangepast
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Thumbs down Re: Simpelveld, Rolduckerweg 68, Privé 68, Algemeen

Mijn ervaring met deze club heeft me doen besluiten om er niet meer heen te gaan. Ik ben er diverse malen geweest, met verschillende dames. Op zich prima, niks mis met de dames, maar wanneer ik afspraken probeer te maken met de twee gastvrouwen, gaat het vaker mis. Ik heb al een aantal malen beleeft dat er een dubbele boeking is gedaan of dat de tijden waarop ik de afspraak had niet klopten. Zeer teleurstellend voor een anders zo prima zaak.
    Zeker een aandachtspunt voor de eigenaar!

Banned H9876's schermafbeelding
    Actieve recensies
    49

Standaard Re: Simpelveld, Rolduckerweg 68, Privé 68, Algemeen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wipp Bekijk bericht
    Mijn ervaring met deze club heeft me doen besluiten om er niet meer heen te gaan. Ik ben er diverse malen geweest, met verschillende dames. Op zich prima, niks mis met de dames, maar wanneer ik afspraken probeer te maken met de twee gastvrouwen, gaat het vaker mis. Ik heb al een aantal malen beleeft dat er een dubbele boeking is gedaan of dat de tijden waarop ik de afspraak had niet klopten. Zeer teleurstellend voor een anders zo prima zaak.
    Zeker een aandachtspunt voor de eigenaar!
    Moet ik weer mijn tong afbijten.....

Een lid sinds nu ingeschreven heeft 0 recensies en 1 bericht; Ja HOOR!!!
    Het is een negatief bericht en het lid beweert al vaak hier te zijn gekomen (2x)).
    Waarom wordt het lid dan u pas lid?
    Waarom niet eerder de positieve ervaringen gemeld?

Gewoon een gedacht: was al langer lid onder een andere naam maar wil als zo danig niet bekend worden over zijn kritiek......

Ik heb vroeger toen ik ook wel eens bij deze club was, ook een mislukte afspraak gehad. Dat komt hier voor en dat komt bij andere clubs voor.

Meneer Wipp: kom voor je echte nick uit of is je kritiek niet geloofwaardig? Ik snap het gewoon niet waarom je een nieuwe nick pakt als dit gebeurt is; kan toch?

Mod: ik flame hier niemand m.i. , ik probeer wel duidelijkheid te krijgen en vind het gewoon verdacht en vreemd.

H9876

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Ik geef gewoon mijn ervaring weer welke ik met deze club heb opgedaan. Zoals ik zei, heb ik er zeker leuke tijden gehad. Echter het niet nakomen van afspraken, vind ik niet (meer) acceptabel.
    Ieder zijn mening.

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    40

Inderdaad een vreemd verhaal....

Ben hier nu een keer of 8 geweest. Altijd van te voren gebeld voor de dame in kwestie, nooit een probleem gehad met afspraken! Naar mijn mening stuk voor stuk kwaliteitsvolle dames in een huis met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

PS: Weet iemand of er naast Kim nog andere dames aan Grieks doen? Ben toch wat verlegen aangelegd om dit 'op de vrouw af' te vragen.

Schrijft best een beetje Globetrotter7's schermafbeelding
    Leeftijd
    52
    Actieve recensies
    4

Thumbs up Re: Simpelveld, Rolduckerweg 68, Privé 68, Algemeen

Ben hier ook al zeer vaak geweest en in al die tijd slechts 1 keer mee gemaakt dat een van te voren geboekte afspraak niet kon worden waargemaakt vanwege een dubbele boeking.
    Dit valt bijj onder de noemer, waar mensen werken kunnen ook fouten gemaakt worden. Ik ga er altijd zeer tevreden weer naar buiten, zeker na een uurtje met Jacqueline.

Ben nieuw maar heel ervaren! Turbinepim's schermafbeelding
    Actieve recensies
    1

Beste medewandelaars,
    Ik kom hier bij Privé 68 nu zo een 3 jaar iedere 5 á 6 weken eens.
    Nog nooit is een afspraak niet nagekomen door de club zelfs een keer toen ik te laat was door eigen schuld, had even gebelt was geen probleem.
    Het enigste waar je voor moet opletten, tenminste dat is mij overkomen, parkeer niet je auto aan de overkant van die zonwering winkel. Een oudere dame die daar woont noteert kentekens, en dat vind ik een beetje griezelig, je weet maar nooit.
    Voor de rest alleen maar lof. Ik heb altijd eerlijke sex van (h)eerlijke dames mogen ontvangen.

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    33
    Actieve recensies
    10

Prrima club,

er zijn maar 1 hooguit 2 dames die mij bekoren gewoon bellen en afspreken.
    ga meestal naar nina slanke jonge meid, eigelijk gek dat ze voor dat geld werkt.
    maar ik ben er blij mee, beste kwaliteit/prijs verhouding. 50,- half uur vind je nergens.

Is de 100 voorbij! OCD's schermafbeelding
    Leeftijd
    30
    Actieve recensies
    22

Ze adverteren nu in de trompetter met een vanaf prijs van €30,-! Iemand enig idee welke service hiervoor wordt verleend? Want dan wordt het een heel leuk alternatief voor Aken!

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    36

Ik denk een kwartiertje of zo. Zou gewoon even bellen als je het echt wil weten.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OCD Bekijk bericht
    Ze adverteren nu in de trompetter met een vanaf prijs van €30,-! Iemand enig idee welke service hiervoor wordt verleend? Want dan wordt het een heel leuk alternatief voor Aken!
    Bij de bar hangt de prijs op van 30 euro: een kwartiertje.

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    33

Icon14 Re: Simpelveld, Rolduckerweg 68, Privé 68, Algemeen

In het (bijna) afgelopen jaar hebben er bij Prive 68 enkele veranderingen plaatsgevonden.

De eerste zullen de regelmatige wandelaars al lang geleden gemerkt hebben. De uurprijs is niet meer 80 Euro maar 90 Euro.

De 2de verandering houdt in dat Prive 68 nu ook over een eigen website beschikt: www.clubprive68.nl. Voor de wandelaars, die het Duits niet machtig zijn, is er een nadeel want de site is alleen in de taal van onze oosterburen!? Verder wordt er in tegenstelling tot de meeste Duitse sites geen aandacht aan de dames geschonken. Je kan via de site wel contact opnemen met Prive 68.

Nu ik de website gezien heb en dit schrijf realiseer ik mij dat ik Simpelveld dit jaar een beetje heb verwaarloosd. Wordt doch weer eens tijd m Jacqueline, Jessica en de anderen met een bezoekje te vereren.
    Laatst gewijzigd door nl1813; 05-12-10 om 17:11 Reden: verschrijving

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    14

Icon5 Re: Simpelveld, Rolduckerweg 68, Privé 68, Algemeen

Nou het ziet er zeker voor dat geld leuk uit, maar hoe is de kwaliteit van de dames?
    Zien ze er wel een beetje goed uit of zijn het allemaal dames uit de categorie ouder,dik etc. en hoeveel zijn er meestal in een line up beschikbaar??

Komt hier best vaak
    Actieve recensies
    6

Ze hadden beter de prijs kunnen laten zoals die wat en geen website want die voegt helemaal niks toe

gbvonk
    Guest

weet iemand wat hier de prijs voor een trio half uur?

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    33

Icon7 Re: Simpelveld, Rolduckerweg 68, Privé 68, Algemeen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gbvonk Bekijk bericht
    weet iemand wat hier de prijs voor een trio half uur?
    Staat reeds sinds 2008 vermeld en is ng steeds 50 Euri. Een uurtje daarentegen is een tientje duurder geworden.

Vernam deze week toevallig dat men sinds enkele weken op zaterdag ook tot 23.00 uur gepend is.
    de Sjameur nl-1813

Ik lees alleen
    Leeftijd
    51
    Actieve recensies
    1

Thumbs up Re: Simpelveld, Rolduckerweg 68, Privé 68, Algemeen

Veel nieuwe jonge vrouwen... Het is de moeite waard om te kijken ... Goede club goede dienst moooie vrouwen..............

Is de 100 voorbij! Hans k k's schermafbeelding
    Actieve recensies
    2

Hallo beren,

Volgende vrijdag moet ik in Limburg voor mijn werk. Dan heb ik een paar uurtjes in de middag om wat leuke en stoute dingen te doen . Ik denk aan een bezoekje voor YY of Privé 68 in Simpelveld. Over Privé 68 heb ik niet zo veel informatie, in het bijzonder over de types en kwaliteiten van de dames. Zijn de dames van Privé 68 te vergelijken met een Saunaclub of een PT of iets anders?

Groeten,

Hans

Schrijft best een beetje Yoentje's schermafbeelding
    Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    32

Vorige week ben ik nog eens bij Privé 68 geweest. Helaas slechts keuze tussen 2 oudere dames. En het was niet omdat er vele meisjes bezet waren, want er stond geen auto op de parking. Jammer, want ik heb hier al meermaals geile tijden beleefd. Hopelijk verbetert dit snel. Vooral jammer dat Ellen er niet meer is. Iemand enig idee waar zij nu eventueel werkt???

Komt hier best vaak jeepie's schermafbeelding
    het leven is goed in het Brabantse land. het land waar mijn wieg heeft gestaan.
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    51

ze hebben ook al een tijdje een eigen website http://www.clubprive68.nl alleen jammer dat er geen foto's van de dames erbij staan. misschien in de toekomst

vind wel leuk dat ze ook de link van hookers.nl op hun site hebben gezet
    Sletten moet je leasen. nooit aanschaffen voor het leven

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten