Recensie
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 61

Discussie: Arnhem, Sonsbeeksingel 2, Camilla Privé, algemeen
Geef URL door!

Moderator Crashtest Dummy's schermafbeelding
    Leeftijd
    49

Icon3 Arnhem, Sonsbeeksingel 2, Camilla Privé, algemeen

Naam: Camilla Prive

Adres: Sonsbeeksingel 2, 6814 AA Arnhem

Telefoonnummer: 026-4437648

Website: http://www.camilla-prive.nl/

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    ma-vr 10.00-22.00, za 10.00 - 17.00, zo gesloten

Prijzen:
    30 min 70 euro
    45 min 90 euro
    60 min 120 euro
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    Gelegen langs het spoor vlakbij CS en Sonsbeek park. Parkeren kan maar is lastig. Niet veel plaatsen en veel vergunninghouders.

Inrichting:
    Dit privehuis is gevestigd in een bovenwoning tegenover spoortalut. Bij de ingang vaak een klimop, die anno 2012 gesnoeid is.
    In 2011/2012 is het huis en de inrichting behoorlijk gerenoveerd. Alle kamers hebben nu airco en/of extra verwarming.

Verzorging:
    Dames worden een voor een aan je voorgesteld. Waarna je een keuze kunt maken. Zit er niet iets van jouw smaak bij dan kun ongestraft deze gelegenheid weer verlaten. Ook hier geldt niet alle dames verrichten alle handelingen, dus overleg tevoren.

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 15-06-12 om 13:53 Reden: aanvulling op de inrichting
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Leeftijd
    49

Standaard Re: Arnhem, Camilla prive, Algemeen

Samenvatting van de tot nu toe geposte berichten mbt deze gelegenheid, voorzover actueel, niet aangaande dames en relevant.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasq Bekijk bericht
    Zelf ben ik niet meer zo enthousiast over de sfeer bij Camilla Privé in Arnhem en vind ik 60 euro voor een half uurtje best wel veel voor het matige nogal wisselende niveau. Zeker Renate op zaterdag is een mooie meid met een opvallend grote klit! Maar er lopen ook (jonge) meiden rond die er qua sfeer vrij weinig kaas van hebben gegeten.
    Een jaar of vijf geleden vond ik het niveau beter.
    Het pand en de entree kan ook wel een opknapbeurt gebruiken....
    Cindy Privé in Presikhaaf is inderdaad een afknapper, meiden heel afstandelijk en simpel, niet heen gaan dus!!!!
    Pasq.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansk Bekijk bericht
    Ben hier pas ook eens geweest, maar vond het geen aanrader. Ik had betaald voor 45 minuten, maar stond met 40 minuten al weer bij mijn auto. Geweest bij een iets oudere blonde vrouw, met best een leuk figuur. Eerst moest ik haar beffen, daarna ging er een condoom om hansje en werd ik afgetrokken, afgezogen en werd hij tussen haar borsten gedrukt, ook dit was erg lekker, maar hierdoor al snel een HP. Ik verwacht dan altijd dat als de tijd nog over is, in dit geval nog ruin 15 minuten dat er nog wat kan gebeuren, maar het was wassen, aankleden en wegwezen. Ik ben hierover zeer teleurgesteld, want ik betaal toch voor een bepaalde tijd en niet voor 1 HP. Daarom ga ik leiver na iemand prive (bv donna in Almere ) of naar een massagesalon waar je echt waar voor je geld krijgt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ropo Bekijk bericht
    Zo eens kijken of ik nog wat zinnigs over dit privehuis kan schrijven. In het begin van deze berichtenreeks heb ik wel eens genoemd dat ik het een wat vreemde toko vind; of het is mijn beleving of er is werkelijk iets verandert. Laten we er maar van uit gaan dat het mijn beleving is. De duidelijkheid naar de klanten toe is erg verbeterd.

Het grote voordeel van dit privehuis is dat de keuzemogelijkheid wat dames betreft groter is dan bijvoorbeeld bij Huize Renate. Daar zijn de dames vaak allen bezet wat natuurlijk zeker geen slecht teken is.

Camilla heeft nu ook een website;

http://www.camilla.nl/

Of er ook nog andere dames werken weet ik niet misschien iemand anders?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesh45 Bekijk bericht
    : Hallo medelezers,

Als regelmatige bezoeker van Camilla Prive (vandaag nog weer een interessante ervaring rijker geworden), kan Keesh45 begrijpen dat de meeste heren alleen oog hebben voor de daar aanwezige dames.

Camilla heeft een aantal jaren geleden de boel grondig opgeknapt, te weten:

- alles is weer fris geschilderd

- nieuwe (donkerrode) vloerbedekking, welke geheel doorloopt tot op de bedden (heel apart)

- uiteraard nieuwe bedden

- op iedere kamer een leuke plafondschildering (sommige heren hebben dit misschien nog nooit gezien, kijkt u daar toch ook eens naar!)

- de mooie salontafel in de woonkamer

Kortom, naast cijfers die keesh45 uitdeelt aan de dames, geeft keesh45 ditmaal ook een cijfer voor het interieur van Camilla Prive, en dat is een 9.

Camilla Prive is weer helemaal
    ;D up to date, niet alleen wat betreft de nu aanwezige dames, maar ook wat betreft de inrichting.

Heren, u weet niet wat u mist, ga snel maar kijken bij Camilla Prive!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fonsdruk Bekijk bericht
    Beste medewandelaars,

Afgelopen week was ik bij Camilla prive in Arnhem en daar deelde men mij mede, dat de prijs van 60 naar 70 euro was opgeslagen. Het is maar dat jullie het weten.
    Groet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansgelderland Bekijk bericht
    Ik ben al een hele tijd niet meer bij Camilla geweest. Een paar jaar geleden heb ik Samantha daar nog wel eens bezocht, ik vond haar wel een prima meid. Volgens mij werkt ze daar nog steeds. Verder heb ik er niet veel moois gezien. Ik kom er ook niet meer, en 70 euro is veel te veel voor zo'n matige tent.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Hookerwatcher Bekijk bericht
    Matige Tent? ok van buiten heeft 't nodig een opknapbeurt nodig, Maar van binnen ziet het er Schoon en sfeervol uit. Ik kom er bijna elke week voor een bezoek aan Belinda. En als ik binnen kom word ik behandeld als een VORST! Ik maak nooit van te voren afspraken, dus kan het voorkomen dat Belinda bezet is. in dat geval mag ik lekker relext in de huiskamer wat drinken en een praatje maken met de aanwezige dames. Dat kan soms een dik half uur duren, maar dat is absoluut geen bezwaar. Streker nog, als ik kom hoop ik vaak dat Belinda bezet is, zodat ik heerlijk bij kan praten met Camilla. Ik voel me er zeer op m'n gemak en ik wordt als vaste klant zeer serieus genomen.
    Laatst zat er een dame die me absoluut niet beviel vanwege haar manier van werken. Daar heb ik eerst met Camilla over gepraat en later er over geschreven op Hookers over deze Dame om andere wandelaars te waarschuwen voor de desbetreffende dame om de druk op te voeren om deze dame te ontslaan.
    Dat heeft Camilla onmiddelijk gedaan. Ze had er wel kanttekens bij zoals ik dat op Hookers had neergezet. Ze Zei: Je weet dat ik je als vaste klant hoog heb zitten. Als je dat intern had gehouden, zou ik de maatregel evengoed hebben getroffen. Als je zoiets op Hookers zet, geeft dat toch een slecht imago voor dit privéhuis. Ik zou graag willen dat je dat niet meer doet en als er wat is, ben ik altijd bereid om er rustig over te praten. Tjah, in haar positie kan ik dat ook wel weer begrijpen. Maar 't geeft wel aan dat alles in relexte sfeer besproken wordt. Camilla is gewoon een fijn privéhuis waar ik graag kom!
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 06-02-13 om 14:39 Reden: quote van één van de leden er uit gehaald; deze was onjuist

Leeftijd
    49

Standaard Re: Arnhem, Camilla Privé, Algemeen

De volgende tekst kreeg ik per Im toegezonden. Ik weet niet of de schrijver annoniem wenst te blijven maar ga daar even van uit.

AANVULLING Camilla

Op de eigen website van Camilla in Arnhem staan al maanden of zelfs jaren, dezelfde informatie dat niets zegt over de dames zelf. Het zijn ook geen actuele fotobeelden. Een minpunt dus, vind ik.
    met vr. groet

M.

Komt hier best vaak The Hookerwatcher's schermafbeelding
    Actieve recensies
    20

Camilla heeft haar pand van buiten laten opknappen. (schilderwerk) Er komt een electrische garagedeur, Er komen goeie stille airco's op alle kamers en op de kamer waar nu een gewone badkuip is, komt een whirpool.

Om privecy redenen voor de DAMES ZELF worden er geen foto's van de dames die er werken geplaatst op de website.
    Men kan altijd TELEFONISCH info krijgen over de dames die er werken.

The Hookerwatcher.

Banned
    Actieve recensies
    1

Smaken verschillen natuurlijk, ook als het om de dames en de inrichting van het pand / hygienne van de kamers gaat bij Camille Privé in Arnhem.
    Gedateerd zou ik het daar niet noemen, maar echt sprankelend en vernieuwend zijn sfeer en aanbod ook niet.
    De info, via hun eigen site, is ook beperkt en saai. Té standaard.

De kamers heb ik altijd als schoon en netjes ervaren, ook de bedden zijn goed.
    De allochtone dames (Afrikaanse en/of Turkse) waren minder !!

In de jaren '90 vond ik de sfeer en dames vaak beter dan nu.
    En 70 euro voor een half uur is voor deze lokatie vrij duur.

Erotische massage (tantra) zou via de site als extra kunnen worden aangeboden, mits de dames dit ook goed kunnen.

Dames kunnen ook onherkenbaar op de site worden afgebeeld, met het gezicht afgedekt of afgewend. Dus dit vind ik een groot minpunt bij Camilla Privé (en andere privéhuizen). Ik vermoed dat luiheid, de site wekelijks bij- en onderhouden, hierbij een rol speelt ....
    Zie als voorbeeld de site van Huize Stout in Den Haag.

Tomeloos

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    4

ik vind het ook niet geweldig meer.
    Ik hoorde van de dames, dat zij ook erg bezuinigt op de advertentiekosten in b.v. De Telegraaf, hetwelk wordt te kort gedaan aan de Dames, die wel alle faciliteiten moeten betalen, maar niets tegenover staat.
    Ik heb de indruk, dat Camilla het ECHT en alleen maar ECHT doet voor de poen.

Banned
    Actieve recensies
    1

Huize Camilla Privé in Arnhem bestaat sinds 1987.
    Mannen die er vroeger al kwamen, in de jaren '90, weten dat de sfeer en de dames gemiddeld toen beter waren.
    Het is maar wat je verwacht, en de een is sneller tevreden dan de ander.

Maar anno 2010 komt Camilla Privé niet echt sprankelend en vernieuwend over dus, vind ik na jarenlange ervaring.
    Maar ja, de heren komen toch hè, poen, dus is er blijkbaar weinig reden om te vernieuwen, wat bruisender over te komen.

In het algemeen is het aantal recensies over dit privehuis gering en meestal vrij lauw, op een enkele uitzondering na zoals van de Hookwatcher hier.
    Bij Huize "Stout" in Den Haag pakken ze het wat creatiever en gedurfder aan, ook hun website waar de dames prachtig staan afgebeeld, naar wens het gezicht afgeschermd voor de privacy. Zo kan het dus ook ....

Tomeloos

Actieve recensies
    3

Icon9 Re: Arnhem, Camilla Privé, Algemeen

openingstijden 10-22 uur
    Kom je 21.45 kom je er niet meer in!

Moderator Krukkie's schermafbeelding

Icon3 Re: Arnhem, Camilla Privé, Algemeen

Info ontvangen via de IM:

CORRECTIE op algemene informatie over Camilla Prive in Arnhem:

Ik ben er pas nog geweest maar toen, en ook eerder, heb ik NOOIT iets gemerkt dat de kamers niet schoon of fris zijn.
    Ook de klimop bij de ingang is gesnoeid, deze klimop dient overigens mede om de klant iets meer privacy te geven als hij bij de voordeur staat te wachten.

Voorts:
    > Alle kamers hebben nu airco en/of extra verwarming.
    > Dat dit privéhuis(sinds 1987) anno 2010 wat gedateerd overkomt klopt wel.
    > Daarom zijn de prijzen wat aan de hoge kant, vind ik.
    > Ook hun website is erg standaard en prikkelt niet echt.

Dus gaarne deze informatie corrigeren en/of aanvullen.
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Actieve recensies
    0

Tijdens mijn speurtocht naar een leuke dvp in de buurt, ben ik maar weer eens bij dit huis langs gegaan.
    Ik heb hier immers de beste tijden van mijn carriere beleefd (dank je wel sophie).
    Al met al is het gewoon een mooi adres, goed bereikbaar (zowel met de auto als met het ov), het is er schoon, de prijzen zijn oke en last but not least, er zijn meestal wel leuke dames. Deze keer werd ik welkom geheten door scarlet? Zij en samantha waren op dat moment de enige aanwezigen. Samantha was overigens de eerste dvp die ik in een privehuis heb ontmoet (velen jaren geleden). Nu nam ze amper de moeite om haar gezicht te laten zien, zeker wat spannends op de tv (afknapper). Scarlet gekozen, leuk klein halfuurtje gehad, maar helaas (nog?) niet de klik waar ik naar opzoek ben. Zal ook nog graag eens gebruik maken van de specialiteiten van Belinda, jammer dat Nicole er niet meer werkt.Al met al een goed huis, mocht sophie hier nog terug komen na haar avontuur dan is dit een hemeltje op aarde.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    14

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Hookerwatcher Bekijk bericht
    Men kan altijd TELEFONISCH info krijgen over de dames die er werken

Dat klopt niet is mijn ervaring. Toen ik vanmorgen belde af er een bepaald iemand er was, wist men niet te vertellen af ze kwam en als ze al kwam hoelaat. Ook kon ze geen nadere informatie geven over de meiden die dan wel aanwezig waren en dus was ik maar op de bonnefooi naar camilla gegaan waar ik alleen Samantha aantrof, die opzich wel leuk is.

Wat me trouwens ook soort aan huize cammila is dat als de dame drinken gaat halen het een eeuwigheid duurt voordat ze terug is. Vanmiddag duurde het zolang dat ik het idee kreeg dat het gevraagde eerst gekocht moest worden

Banned
    Actieve recensies
    4

Klopt wat Hobbesman hier zegt. Huize Camilla Privé in Arnhem, uit 1987, komt daarom ook wat gedateerd over.
    In het algemeen weinig recensies meer over deze toko hier op Hookers.
    Zit soms best een aardige meid of dame tussen, als je geluk hebt. Maar in het algemeen ga je hier nog slechts heen als je erg droog staat en elders in de buurt alles bezet is.
    De sfeer bij Camilla Privé is wat steriel en zakelijk, weinig gepassioneerd, vind ik.
    En inderdaad, ook hun website is erg gedateerd en standaard, en daarom weinig prikkelend.
    Laatst gewijzigd door Potentio; 06-02-12 om 12:09 Reden: Website Camilla Prive

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    28

Het huis heeft idd een prima opknapbeurt gehad en de website (hoewel er een aantal dames die erop staan volgens mij niet meer werken; Esmee, Sarah & Scarlett toch?) ziet er ook een stuk beter uit!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    28

De info over de dames is zeer beperkt & er zijn niet heel veel (uitstekende) recensies over dit huis. Je kunt met respect voor de privacy van de dames veel meer info geven: dun/dik, cup maat, haarkleur, eventuele specialiteiten etc etc.
    Kijk maar eens op de websites van diverse huizen in Eindhoven of Den Haag! Het is volgens mij een kleine moeite & groot plezier.
    Als Camilla al klanten zat heeft (weinig concurrentie in Arnhem natuurlijk) dan zal dat natuurlijk wat minder noodzakelijk zijn. Vandaar (veel meer concurrentie maar misschien ook een andere visie) dat in wat dichter met privehuizen bevolkte gebieden er meer aan wordt gedaan....
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 15-06-12 om 13:50 Reden: tekstueel

Ben nieuw maar heel ervaren! marty_122's schermafbeelding
    Leeftijd
    60
    Actieve recensies
    1

Icon14 Aanpassen algemene informatie: Arnhem, Camilla Privé

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crashtest Dummy Bekijk bericht
    Naam: Camilla Prive

Adres: Sonsbeeksingel 2, 6814 AA Arnhem

Telefoonnummer: 026-4437648

Website: http://www.camilla.nl/

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    ma-vr 10.00-22.00, za 10.00 - 17.00, zo gesloten

Prijzen:
    30 min 70 euro
    45 min 90 euro
    60 min 120 euro
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    Gelegen langs het spoor vlakbij CS en Sonsbeek park. Parkeren kan maar is lastig. Niet veel plaatsen en veel vergunninghouders.

Inrichting:
    Dit privehuis is gevestigd in een bovenwoning tegenover spoortalut. De inrichting is sober en gedateerd. Het oogt niet super schoon. Ook bij de ingang vaak klimop.

Verzorging:
    Dames worden een voor een aan je voorgesteld. Waarna je een keuze kunt maken. Zit er niet iets van jouw smaak bij kun ongestraft deze gelegenheid weer verlaten. Ook hier geldt niet alle dames verrichten alle handelingen, dus overleg tevoren.

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Het webadres van Camilla-prive is tegenwoordig camilla-prive.nl

Op die site is te zien hoeveel aandacht de laatste jaren is besteed aan het vernieuwen van de inrichting.
    De opmerkingen bij Algemeen van Crashtest Dummy over de inrichting doen dan ook veel afbreuk aan de huidige situatie.

Graag de informatie aanpassen

Groeten Marty_122

Noot mod: webadres aangepast en een toelichting bij de inrichting gegeven.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 04-05-12 om 22:56

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Aanpassen algemene informatie: Arnhem, Camilla Privé

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marty_122 Bekijk bericht
    Het webadres van Camilla-prive is tegenwoordig camilla-prive.nl

Op die site is te zien hoeveel aandacht de laatste jaren is besteed aan het vernieuwen van de inrichting.
    De opmerkingen bij Algemeen van Crashtest Dummy over de inrichting doen dan ook veel afbreuk aan de huidige situatie.

Graag de informatie aanpassen

Groeten Marty_122

Noot mod: webadres aangepast en een toelichting bij de inrichting gegeven.
    Ik belde n.a.v. Scarlet, maar die werkt daar inderdaad al een tijd niet meer.
    Iemand een idee of Vivian de moeite waard is om te bezoeken?
    Ze wordt bij camilla telefonisch omschreven als mooi en blond en een G cup.
    Nu moet ik een aardig eindje rijden om daar te komen, dat geeft om zich niet, maar ik wil na die rit liever niet teleurgesteld worden als blijkt dat het bijv. een verkooppraatje was.

thx alvast,

Actieve recensies
    20

Icon4 Re: Arnhem, Camilla Privé, Algemeen

Ik was gister weer eens bij Camilla En ik heb haar er met klem op gewezen dat ze de rubriek "onze dames"regelmatig moet updaten, want van de dames die er nu opstaan, werken alleen Belinda en Samantha er nog, intussen zijn er weer 3 dames bij die er nog niet opstaam.(Vivian, Desiré en Naomi) Haar dochter shijnt de site te beheren, maar heeft niet veel tijd (of zin) om het regematig bij te houden. Dat vind ik een slechte zaak, want je website is tenslotte je visitekaartje van je toko!
    Wat heb je eraan wanneer er foto's van dames opstaan die er niet meer werken? Ik vind dit een essencieel onderdeel wat up to date behoort te zijn! Hopelijk lezen ze dit bij Camilla en gaan ze er wat aan doen.

Wat Scarlett betreft, Lees hieronder en Vivian heeft bij Cindy Privé gewerkt.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=263058

Groeten Watcher

Actieve recensies
    1

Hoi Watcher, ok, thx, dat is al iets, maar kloppen de omschrijvingen van Vivian ook?
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 04-07-12 om 19:56 Reden: quote er uit gehaald

Actieve recensies
    20

Ik kan dat niet bevestigen, omdat ik haar nog nooit gezien heb, Misschien dat andere wandelaars dat wel kunnen, die haar nog kennen van Cindy Privé.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 04-07-12 om 19:57 Reden: quote er uit gehaald

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    26

Standaard Re: Arnhem, Sonsbeeksingel 2, Camilla Privé, Algemeen

Is het bekend waar Scarlett nu werkt, behalve de GB waar ze aan mee doet?

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten