| Live Sex Chat Forum Home |
Rotterdam, Priveontvangst , Naomi (uitstekend) |
|
|
(#1)
|
|
|
Schrijft best een beetje
Actieve recensies: 16
Leeftijd: 37
|
Rotterdam kent vele verborgen talenten.. Ontdekte ik vorige week op Zuid een leuke Marokkaanse jonge, leuke, knappe en opwindende meid, nu bracht ik een bezoek aan de Surinaamse Naomi op het Noordereiland. Ik had haar advertentie op Kinky gezien en de foto’s spraken mij aan. Ik had al wat eerder gebeld, maar op dag is zij meestal niet beschikbaar, omdat ze nog op school zit. Nu trof ik het. Ze was zojuist gearriveerd en zich aan het opfrissen. Bij aankomst stokte mijn adem achter in de keel. Als ik een bril zou hebben, zou ik zeker mijn glazen gepoetst hebben. Een donkerharige jonge schoonheid waar geen man tegen bestand is. Na betaling aan haar huisgenoot, die zich discreet afzonderde, begon zij mij gelijk te tongzoenen. Ik kleedde me snel uit, waste me en ging achter haar staan om haar uit haar slip en bh te helpen. Ik kon slechts stamelen…allemachtig wat mooi ! Ze vleide zich op het bed neer en al strelend en tonzoenend verkenden we elkaars lichaam. Haar heerlijke gladde jonge poesje smaakte naar meer…..en meer…..en nog meer. Terwijl ik haar befte, speelde ze heerlijk met haar mooie jonge borsten. Zacht en gelijktijdig stevig met mooie grote tepels. Heel opwindend was het wanneer zij met haar overheerlijke borsten speelde en er in kneep als ik aan haar tepels zoog. Ze pijpte me zonder condoom in verschillende standjes, me daarbij steeds ondeugend en geil aankijkend. Haar egaal, gladde en mooie donkere huid was niet alleen exotisch, maar ook erg erotiserend. Zij pijpte niet deepthroat, maar wel uitgebreid waarbij zij ook mijn ballen niet vergat. Na haar weer even gebeft te hebben (je krijgt er niet genoeg van), deed ze een condoom om en kwam boven op me zitten. Het panorama langs de Waterkant in Paramaribo is er niets bij, dit was gewoon veel en veel mooier. Terwijl haar borsten uitdagend op het ritme heen en weer wipten, kneden zij mijn ballen met haar handen achter haar langs. Ja en wees dan maar eens een grote jongen om je naderende hoogtepunt nog uit te stellen. Onder luid gekreun mijnerzijds liet ik mijn gevoelens de vrije loop. Een pareltje waar ik zeker nog eens terug ga en dan langer. Zij is iedere cent (ook al is zij niet echt goedkoop) waard !
Roffel
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
|
|
|
|
Re: Rotterdam, Priveontvangst , Naomi (uitstekend) |
|
|
(#2)
|
|
|
Is de 100 voorbij!
|
Graag een link naar haar advertentie...
|
|
|
|
|
|
(#3)
|
|
|
Schrijft best een beetje
Leeftijd: 37
|
|
|
|
|
|
|
(#4)
|
|
|
Komt hier best vaak
Actieve recensies: 30
|
Hoi,
Dit meisje vorige maand ook eens bezocht. Ja het is echt een (black) beauty maar of ze dit werk uit volle overtuiging vrijwillig doet vraag ik me af. Ze ontvangt bij haar "vriend", aardige gozer die zich discreet terugtrok na de betaling. Deze "vriend" had eerst een ander donker meisje voor zich laten werken vertelde hij mij. Ik geloof uit Capelle. Naomi was erg onwennig. Ze vertelde dat ze nog niet zoveel ervaring hiermee had. Maar zoals gezegd het kwam niet echt vrijwillig over. Op een gegeven moment kwam ze lekker los en kreeg ze mij 2 x keer tot een hoogtepunt. Verder niets ten nadele van dit onervaren meisje maar je mag hopen dat ze gewoon haar school afmaakt. Dit is dan wel jammer voor ons maar voor haar beter. Ik heb trouwens al een maand haar advertentie niet meer gezien. Hoi, J
J
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
De F het flamousje waar hij graag in past......... |
|
|
|
|
|
(#6)
|
|