Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Utr., Zp 160-5, Danielle (Bulg.) (uitstekend)

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Smile Utr., Zp 160-5, Danielle (Bulg.) (goed)

in de avond al enkele weken deze blondine gespot, niet veel open, en wat toys aan de muur. Danielle is een zeer vriendelijke Bulgaarse, van achter in de 20 rond de dertig schat ik, goed figuur, gezicht niet heel knap, maar wel ruim voldoende, verder zeer vriendelijke en ook actieve dame.

gewone sex en soft kinky mogelijk waarbij Danielle gepassioneerd aan de gang gaat, ik koos voor uitgebreid anaal spel bij mij met vingers en toys en dat was op zich prima en goed.

Het is dat ik betere dames ken dat is dan ook de enige reden waardoor ik niet snel terug zou gaan want verder is ze gewoon goed!
    frankkinky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    1

Thumbs up Re: Utr., Zp 160-5, Danielle (Bulg.) (goed)

Op 24-12-2008 ben ik weer is even bij die leuke Danielle langs geweest voor een lekker potje sex met haar ze geeft echt het gevoel aan je dat haar man of vriend bent zo lekkere sexen is het met haar en voor de rest erg schoon en vriendelijke meid die haar geld meer dan waard is.

en hier nog wat punten
    1 ze is in voor kinky sex
    2 je krijgt lekker iets te drinken
    3 ze neemt de tijd voor je
    4 ze doet ook soft-sm
    5 ik heb 1 min punt haar werk tijden zijn niet duidelijke
    volgens mij gaat vanaf 07-01-2009 in de dagdienst werken dus het word beter

voor de rest is ze top

grt sexwillem
    sexwillem heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    87

Thumbs up Re: Utr., Zp 160-5, Danielle (Bulg.) (uitstekend)

Wat een heerlijke meid. Puur natuur, mooie verschijning, mooi zwart haar, heerlijke billen. Echt een goede ervaring met haar gehad. Zag haar uiteraard al tijden staan, maar ging steeds weer naar een ander. Een aanrader vind ik haar. Hehe eindelijk weer eens tevreden van mijn favoriete pad wedergekeerd. Wat ik met Danielle heb is een klik en die was wederzijds, maar verliefd worden? NEE dat nooit. Werkt niet volgens mij!Ik krijg hier toch geen discussie over net als bij die dame op 128-2?
    Zandpadlover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Utr., Zp 160-5, Danielle (Bulg.) (uitstekend)

Is dit nog steeds dezelfde dame die er nu staat (nacht) ?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten