Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Discussie: Utr., Zp 136-5, Maria (goed)

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    17

Thumbs up Utr., Zp 136-4, Maria (goed)

Zaterdag bij Maria geweest. Een kleine Spaanse, met kleine maar lekkere tietjes,
    niet echt opvallend.

Als je binnen bent begint ze je eerst te tongen, likken, je word helemaal opgegeild. Dan begint het pijpen pas, en je mag niet klaarkomen van haar, ze zal je neuken. Tijdens het pijpen draait ze zich zo dat je goed uitzicht hebt en haar kutje lekker kan beffen. Smaakte erg lekker, bovendien komt ze dan zelf ook klaar, wardoor het geil over je gezicht loopt.

Na 25 minuten kompleet leeg weer weggegaan. Echt heel goed.

Fret

torpedq Guest

Standaard

Vanmorgen bij Maria langs geweest. Had zin in eens wat anders. Heb voor 50 E gekozen voor pijpen en geneukt worden ;D Ik wilde weleens meemaken waarom een boel vrouwen niet anaal doen omdat het pijn doet. Maria bond vervolgens een kunstlul voor. in vergelijk met m'n eigen gereedschap toch wel behoorlijk uit de kluiten gewassen. Vervolgens pijpte ze me heerlijk, met condoom. Na verloop van tijd stelde ze voor om t dan maar eens te proberen. Ze smeerde een klodder glijmiddel op de voorbindpik en ging geil voor me staan. Vervolgens probeerde ze voorzichtig t zaakje bij mij naar binnen te schuiven. Ik begrijp nu waarom toch heel veel dames anaal niet zien zitten. Ik dacht dat ik achterlijk werd, leek wel een zenuwbehandeling maar dan op een andere plaats. Dus maar overgestapt op een wat kleinere, die ging goed
    terwijl ze me neukte, trok ze me lekker af. Omdat ik me niet wilde laten kennen na verloop van tijd nog eens geprobeert of dat grote ding naar binnen wilde. Uiteindelijk is t gelukt, maar lekker vond ik t niet. pfff
    Maria bleef tijdens deze escapades geduldig. Na een 25 minuten toch wel heel aparte ervaring lekker klaar gekomen. Toch met een gevoelige kont de hele dag verder in de auto gezeten.

Maria, bedankt voor het geduld en de ervaring. Voor mij eenmalig. Ik beperk me voortaan tot de wat minder ingrijpende zaken.

Actieve recensies
    6

Standaard

Vanmiddag weer eens bij Maria langs gegaan.
    Ze zat op bootnr. 140-2.

Ze is een tijdje weg geweest, naar zeggen naar huis geweest.

Ze begroette me weer heerlijk, flink zoenend zijn we uiteindelijk via de badkamer op het bed beland.

Begon ze me lekker te pijpen zonder condoom, ze pijpt heerlijk gewoon.
    Je mag overal aan zitten en likken :P.
    Vandaag haar eens lekker diep gevingerd onder het pijpen, ze begon gewoon haar heerlijke kontje naar achter te duwen om mijn vingers er nog dieper in te krijgen.
    Na het pijpen haar lekker doggystyle ;D genomen en mijn duim in haar heerlijke kontje geduwd.
    Ze is lekker strak.
    Voor haar hield ik er te snel mee op met haar kontje te vingeren, want ik moest er mee verder gaan.

We kwamen tegelijk klaar.
    Heerlijk !!!

Ga gauw weer terug.

Greetz
    Bennie 8)

Laten we lekker .... gaan doen

Actieve recensies
    1

Standaard

Enorm lekker ding. Duurde afgelopen week ff voor ze beschikbaar was en ging toen met de buurvrouw kletsen, maar uiteindelijk stond ik binnen. Recensies zijn waarheidsgetrouw m.u.v. van pijpen zonder condoom. Dat doet ze dus ECHT niet. Langdurig laten pijpen en ondertussen met mijn vingers in haar kutje. Daarna straf afgemaakt op z'n hondjes. De volle mep waard, maar niet alles wat ze zegt is te volgen
    zaadsmijter heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Ton69 Guest

Standaard

Vandaag heb ik Maria opgezocht, en ze was goed. Lekker gezoend, gebeft, gepijpt en geneukt.

Voor de verandering wilde ik eens het Zandpad bezoeken.
    Zo kwam ik de recensies over Maria (say it loud and there's music playing) tegen en die spoorden mij aan om haar te bezoeken.
    Nou heren, bedankt voor de tip! Maria was geweldig. Ze kuste me, ze pijpte me lekker en langdurig. Ze heeft een schoon kutje dat ik lekker kon beffen. Het neuken in meerdere standjes was ook zeer aangenaam.
    Nadat ik was klaargekomen had ze ook geen haast om me de deur uit te werken. We hebben nog even wat gekletst voor zover dat mogelijk was, want haar Nederlands is nog niet volmaakt.
    Maria is niet alleen lekker in bed, ze is ook nog heel aardig.

Actieve recensies
    45

Standaard

Na wat gewandeld te hebben naast een file van stofopwerpende etalages zonder gordijnen maar met wielen viel het aanbod van de door mij op het verlanglistje gezette dames tegen. Na een paar keer heen en weer gewandeld te zijn ging het gordijn bij Maria open. Dus besloot ik het bij haar maar eens te proberen. Nadat ik mij van mijn kleding ontdaan had, begon zij al zittend op de badrand met een uitgebreide wasbeurt van haar onderlichaam. Toen ik haar aanraakte werd ik verordonneerd op bed te gaan liggen, de toon was gezet. Mijn eerste gedachte was mischien is ze ongesteld. Na de wasbeurt begon ze te zoenen waarbij mij het gebruik van knoflook wel opviel.
    Hierna ging ze schuin op mij liggen waar bij het uitzicht op haar orale activiteiten werd belemmerd. Na dit pijpgebeuren kwamen we toe aan drie standjes die mij duidelijk beter bevielen dan het likwerk aan mijn jongeheer. Totslot trok ze mij af waarbij ze nadat ze haar vinger van een condoom had voorzien mij anaal stimuleerde. Misschien was ze op die dag uit haar hum, maar voor mij is niet een dame om weer te bezoeken.

Heren autobezitters parkeer, sta op en wandel op het smalle wandelpad!

Anteros
    anteros heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    7

Standaard

??? Maria is een wilde spaanse die enthousiast haar product aan de man brengt. Pijpen zonder condoom is voor haar vanzelfsprekend, als ook uitgebreid zoenen. Neuken doet ze met condoom. Hoewel zij je erg verwend ga je toch wel met gemengde gevoelens bij haar weg over haar hygiene. Die is wel op het randje vind ik
    MrJ43 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    4

Standaard

vandaag deze maria bezocht,

op jullie advies. met het uiterlijk was ik niet zo tevreden alles is een beetje slap hoort misschien ook een beetje bij de leeftijd.
    Maar met de service is niks mis vrijen kan ze als de beste en over haar pijpkunsten hoefde ik jullie al niks te vertellen kortom klasse :-*

dit was de eerste vandaag maar niet de laatste
    Charly heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    27

Standaard

Ik ben maandag na het lezen van alle goede recencies hier ook eens geweest. De ontvangst was zeer vriendelijk en het "speciale pijpen" ook ;D ;D
    Daarna kwam Maria bovenop en van achteren afgemaakt.

Leuke dame, maar een volgende keer ga ik toch weer naar Isabelle of Michelle.

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    15

Standaard

Vanmiddag weer eens een hernieuwde kennismaking gehad mer spaanse Maria die voorheen tijdelijk op boot 140-2 zat. Het was weer ouderwets. In voorgaande recensies is dit allemaal al ruimschoots beschreven. Het blijft een leuke spontane dame. Passionele sex geeft ze. Mannen die niet van zoenen houden kunnen beter wegblijven ;D Vandaag wou ze me alleen oraal bevredigen als ik dat ook bij haar zou doen ??? Zo ken ik maar weinig dames :-\ Uiteindelijk het spel afgemaakt in dogie style met een vinger diep in haar kontje. Dit blijft een apart gevoel wanneer je zelf voelt hoe je klaar komt. Het was kortom weer heerlijk.
    En....geen blonde haar te ontdekken op haar lijf. Dus waar dit verhaal vandaan komt ???

Noot v/d Mod.: OK vergeten we dat blonde haar. De eerste dag dat zij van haar vakantie terug kwam had zij blond haar, nu alleen maar ietsjes donkerblond ???

PS. Maria gaat week 31 even naar huis om haar verjaardag te vieren

Actieve recensies
    1

Standaard

Vrijdagmiddag 23/7 heb ik deze dame ook bezocht en wat mij opviel is dat voor en na zeker 5 min haar lekkere kustje wast en haar tanden poetst.
    Tjee wat kan zij lekker pijpen en dat doet ze gelukkig zonder en heerlijk diep, ik had best wel moeite om niet te komen.
    Toen heb ik haar heerlijk geneukt met haar tong in mijn mond want zij houdt van tongen, daar begint zij al mee als je binnen komt.
    Daarna heb ik mezelf helemaal leeggespoten toen ik haar in doggy-style nam.
    Jamer dat zij donderdag a.s even naar spanje gaat want ik kan alleen vrijdags naar het zandpad.
    Mij ziet ze vaker het is echt een lekkere geile dame.
    Alleen dat vragen om meer euros als je binnen bent vind ik niet zo prettig.
    Maar al met al heb ik een heerlijke 40 minuten met haar gehad.

Ton69 Guest

Standaard

Na meer dan een jaar heb ik Maria weer eens opgezocht
    Haar haar is inderdaad geblondeerd geweest, maar inmiddels weer wat uitgegroeid.

Wat mij ook opviel was dat ze ook bij om meer geld vroeg nadat ik had betaald.
    Wat me opviel was dat het bij haar een beetje alles of niets was. Ze begon heel enthousiast en kuste ook mijn gezicht, wat ik fijn vond. Vervolgens kwam ze in 69 op me zitten en begon me zc te pijpen. Dat deed ze heel enthousiast, maar ook ietwat hardhandig. Bovendien kwam ze zo op me zitten, dat ik haar clit niet kon likken.
    Het neuken was heel lekker, maar toen ik niet snel genoeg klaarkwam wilde ze mij aftrekken. Door haar haast om mij klaar te laten komen was er eigenlijk weinig meer aan. Bij mijn vertrek was ze weer heel lief, maar ja.

Actieve recensies
    27

Standaard

Ben gisteren weer eens ons pad gaan bezoeken en wilde eigenlijk Miss A bezoeken maar dat gordijntje ging helaas niet open.
    Toenmaar weer eens bij Maria naar binnengegaan. Ben lekker op bed gaan liggen en liet me heerlijk zonder pijpen tot het einde ;D ;D. Helaas niet echt diep maar wel heerlijk stevig. Daarna nog een lekkere massage gehad en nog in missionaris afgemaakt. Kortom een heerlijk half uurtje bijna gehad.

Groet Likkielekker ;D ;D
    Remon33 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    6

Standaard

Vandaag bij Maria geweest.

Een prima ontvangst als vanouds.

Ze heeft heerlijk gepijpt, en ik haar gelikt tot ze bijna klaar kwam en gelijk pielemans erin.
    Na flink tekeer gegaan te zijn, samen fijn klaar gekomen.

Greetz
    Bennie 8)
    BennieBang heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Laten we lekker .... gaan doen

Actieve recensies
    37

Standaard

:P

Vanmorgen op weg naar de dame op 150-1 voor een pijpbeurt ZC, maar die was om 7.00 al gesloten.
    Kwam nu bij Maria uit die me ook heerlijk heeft gepijpt ZC.
    Daarna lekker door geneukt MC.
    Ga zeker nog eens terug.

engel heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    9

Standaard

Omdat er zoveel over Maria geschreven is ging ik ook maar eens een kijkje nemen.... Niets is haar te gek, pzc, tongen, likken enz enz. Maar ik vind haar gewoon niet aantrekkelijk en das toch een vereiste, helaas.....
    GeileBeer@home heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Schimi Guest

Standaard Re: Utr., Zp 118-3, Maria (goed)

Wat Fret schrijft is waar heb deze dame ook met een bezoek vereerd alles P&N, massage en zoenen en standje 69 en dat alles voor 50 eurie zeker het geld waard

the one and only,mr.S
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 22-05-06 om 03:39

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Utr., Zp 136-5, Maria (goed)

Lang niets gehoord over Maria op 136-5 , deze stoute Colombiaanse(en niet spaans hoor , dat is alleen haar taal) heeft inmiddels haar borsten laten vergroten , maar ziet er verder nog steeds zo uitdagend uit , ook het pijpen zonder condoom heeft ze nog niet verleerd!
    Bezocht haar onlangs en gewoon lekker half uurtje gehad , zal haar snel s opzoeken om 1 of 2 uurtjes aan de gang te gaan want denk dat ze dan echt los komt!

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    90

Unhappy Re: Utr., Zp 136-5, Maria (goed)

Zelden heb ik me zo slecht op mijn gemak gevoeld bij een DVP. Maria heeft zoals veel Latina's de neiging om voortdurend liefie, papi, mooie man, grote pik etc. etc. uit te kramen, wat ik op zich al ergerniswekkend vind, maar bij haar zit er ook nog een soort dwingende ondertoon bij waar ik me niet prettig bij voelde.

Goed, ik kreeg waar ik voor gekomen was (PZC tot het einde) maar toch vond ik het een weinig geslaagd bezoek. Het verbaast me dat het me nog gelukt is om klaar te komen, waarschijnlijk omdat ik al een week ofzo geen orgasme meer gehad had.

Maria heeft zich aan de afspraken gehouden en objectief gezien heb ik niets te klagen, maar door de volstrekt ontbrekende klik weet ik wel zeker dat ik hier nooit meer terug zal komen.

Ik heb haar als 'matig' beoordeeld, maar dat is puur persoonlijk: ik denk dat ze voor liefhebbers van Latina's juist een aanrader is.

H.
    H. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Utr., Zp 136-5, Maria (goed)

maria is geen spaans hoor is colombians
    NCNC heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    343

Lightbulb Re: Utr., Zp 136-5, Maria

Maria nog steeds actief op het zandpad.

Ciao, Bacchus Lindros

father of berend & eric lindros the oldest lindros of them all

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten