Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38

Discussie: Utr., Zp 168-3, Maria (goed)

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    0

Thumbs up Utr., Zp 168-1, Maria (goed)

Maria , je kan bij haar terecht voor vastbindspelletjes en overige vormen van SM. Pijpt als een stofzuiger en doet haar best om het je naar de zin te maken. Ze is van de Dominicaanse Republiek. Dat is de Maria die ik ken (al een poos) van boot 154.
    Die Maria neemt de tijd voor je is mijn ervaring. Zelf mag je aangeven wat je lekker vind en ze doet echt haar best!! Ze wil je graag als vaste klant houden, geeft een drankje weg en maakt een gezellig praatje. Ze heeft veel ervaring omdat ze lang in het vak zit dus wellicht dat ze goed kan faken. Maar desalniettemin is het een lekker ding.

Kdec

Actieve recensies
    135

Standaard

Om te hooggespannen verwachtingen voor toekomstige bezoekers en lichte teleurstelling te voorkomen bijgaand mijn berichtje:

Vandaag Maria wederom bezocht voor een half uurtje, nu puur gekozen voor soft-sm. Jammer maar dit is niet haar sterkste punt. Ze is beter in soft sm met P+N. Als je dus op zoek bent naar Sm of soft-Sm is deze spontane, attente, geile vrouw net iets te soft. Overigens wordt je er zeer respectvol behandeld, ze is erg aardag en achteraf altijd een drankje. Dus geen kwaad woord over haar is een schatje. Voor kinky sex she´s very good!

Leeftijd
    54

Actieve recensies
    7

Standaard

Ben wel eens een paar keer bij haar geweest, als mijn 'vaste' dominicaans schatje er niet was. Ze is inderdaad een heel lief ding. Klein, strak en warm. Ze wordt wel snel kletsnat en heeft dan de eigenschap om haar natte doosje af te vegen met een doekje en neemt dan ook meteen je vingers mee en/of je mond. Een klein nadeeltje vond ik wel dat ze al snel om extra geld vraagt om langer te blijven.

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Standaard

Maandagmiddag Zandpad: mijn favo's (miss A 146-2 en Maria 160-4) druk bezet cq afwezig, dus maar voor Maria gekozen. Inderdaad: een lekker ding. Erg enthousiast pijpstertje en haar cowgrilstandje is ook prima. Nix mis mee. Ze vertelde overigens dat zij van ma-vr mi werkt en haar zus (die veel op haar zou lijken) in het weekend. Toch ook eens zusje proberen.

Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Actieve recensies
    11

Standaard

Als ik de berichtgeving hier zie, lijkt het wel alsof ik de enige nog ben die Maria bezoekt ;D Gelukkig (voor Maria) weet ik wel beter.

Afgelopen maandag ben ik maar weer eens bij haar langs geweest, na mijn Colombiaanse debacle bij Gloria vorige week. Maria had een lekker strak, kort sexy zwart jurkje aan en droeg (naar mij later zou blijken) er geen slipje onder. Haar lijf is al zo goddelijk, maar verpakt in dat lekkere strakke zwarte jurkje is het helemaal kwijlen... :P

Anyway, ik kwam voor business en als je dat kunt combineren met pleasure, dan graag. Bij Maria ben je voor 'business and pleasure' op de juiste plaats. Je rekent ? 50,00 af (bijvoorbeeld, kan ook meer zijn als je andere wensen hebt) en het plezier kan beginnen.

Maria weet hoe een man te verwennen. Lees de andere verslagen maar, iedereen is vol lof over haar. Behandel haar met vriendelijkheid en respect en ze zal je zalig verwennen. Meer wil ik er niet over kwijt (anders kort wimwim het verhaal toch weer in ;D)

Martin 8), die geniet van een lekkere nazomer

Plezier is een groot goed!

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Standaard

Even ter info: Maria gaat binnenkort op vakantie voor 6 weken. Komend weekend werkt ze daarom om extra centjes te verdienen.
    Ik heb haar afgelopen dinsdagochtend rond 11 uur bezocht (hoewel ik van plan was Miss A te bezoeken, maar net toen ik uit de auto stapte ging er iemand naar binnen, een bekende van deze site??) en het was weer heerlijk. Ze heeft een top kontje en haar tepels zijn wel heel snel in erectiectieve staat.
    -overigens zijn eerdere formulieren niet top ingevuld: ze is latina (DomRep) en van haar cup kan ik echt niet meer dan B maken-

Actieve recensies
    5

Standaard

Vandaag om een uur of 11 maar eens bij Maria naar binnen gestapt. Ik had haar al veel gezien maar was nog nooit tot daden gekomen. Wat een heerlijke relaxte meid en dan dat lichaam... Je zou zo je de hele middag willen blijven. Ze geeft je precies de aandacht die je nodig hebt. Klasse! En van ophouden heeft ze nog nooit gehoord, ze pijpt tot het allerlaatste druppie. Helaas deed ze het zo goed dat er van alternatieve standjes niets meer terecht kwam. Eind januari is ze er weer na een verdiende vakantie.... en ik ook weer. Toppertje die Maria.
    mooieauto heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    11

Standaard

Te lang, veel te lang ben ik niet meer bij Maria geweest. En daar kwam deze week verandering in.

Te lang, veel te lang is er niets over deze dame geschreven: de Domenicaanse parel van het Zandpad.

Ik heb afgelopen maandag een heerlijk klein half uurtje met Maria doorgebracht. Zoals gewoonlijk besteedt ze veel aandacht aan je, maar de sex zelf is gewoonweg goed! Nog steeds een topper dus. Die naar mijn bescheiden mening te weinig aandacht krijgt hier...

Martin 8), zonder verder commentaar...

Actieve recensies
    24

Standaard

Nooit eerder was ik bij Maria binnen geweest, simpelweg omdat ze vanuit de auto gezien niet echt m'n type leek. Maar omdat er vanavond verder weinig leuks op het zandpad zat en Maria er wat eenzamig bij leek te zitten dan toch maar eens naar binnen gegaan, met alle goede verhalen van hier in m'n achterhoofd.

Ik heb heerlijk genoten. Ik was in 't begin niet helemaal op m'n gemak, maar toen ze me rustig begon te strelen ging dat al beter. Ze begon met m'n pik in te smeren met massageolie en verdraaid, dat was eigenlijk best heel lekker. Eerst wat nobel handwerk en daarna pijpen. Heerlijk. En steeds als ik dacht "nu gaat ze stoppen en gaan we neuken" streelde ze me even, lachte even mysterieus om vervolgens weer door te gaan met pijpen. Lekker, langzaam, lang. En weer stoppen... me in spanning houden... en WEER pijpen, en weer, en weer. Heerlijk om op die manier lekker verwend te worden en ontspannen te raken.

Toen ze merkte dat ik het wel prettig vond vroeg ze of ik misschien zin had om het lekker rustig aan te doen en wat langer te blijven. Normaal heb ik daar een vreselijke hekel aan, maar omdat er zo'n relaxte sfeer was en ik me goed op m'n gemak voelde en net op dreef kwam vond ik het deze keer niet erg en heb ik haar 20 euro extra geboden voor wat meer tijd.

Geen spijt van gekregen. Nog meer pijpwerk. En toen vroeg ze of ik wou neuken. Tuurlijk.... en ze ging me doodleuk weer pijpen, de grapjas ;D Ze zat me gewoon een beetje op te jutten.
    Toen ging het condoom af en vol spanning vroeg ik me af wat er nu weer ging komen. Ze trok een latex handschoen aan en de lotion kwam weer tevoorschijn. Ik begreep die handschoen niet zo toen ze me met lotion erbij weer af begon te trekken en heerlijk m'n ballen masseerde met haar andere hand... maar het werd al spoedig duidelijk: ze kwam plagend steeds dichter bij m'n kontgaatje, steeds een beetje meer, steeds een beetje verder. Op een gegeven moment gaf ik me gewonnen, ging verliggen en ze heeft me heerlijk gevingerd, iets wat ik wel eerder had meegemaakt maar nog nooit zo. Ze ging diep, ze ging hard, ze wist precies wat ze deed, het was lekker, het deed geen pijn en ze trok me ondertussen af met haar andere hand. Het scheelde niet veel of ik had het plafond gewit :P maar ik wilde me inhouden want ik had haar kutje nog niet uitgeprobeerd.

Ik hoefde geen "stop" te zeggen. NET niet. Dat heeft ze feilloos aangevoeld. Eindelijk kwam ze lekker bovenop me zitten. Nog even gevraagd of ze 't ook anaal deed, het antwoord was "nee, maar dat hoeft niet, want ik heb een lekker strak kutje!". Er was geen woord van gelogen, zo merkte ik al snel Vanwege zoveel strakheid en de behandeling ervoor hield ik het precies 5 halen uit, en terwijl ik spoot vroeg ik me werkelijk af of zoveel zaad wel in 1 condoom zou passen!
    Ik bleef maar komen en ze hield me lekker binnen tot de allerlaatste schok!

Daarna rustig wassen, aankleden, ik kreeg een colaatje aangeboden en nog even wat gekletst, ze spreekt en verstaat prima nederlands. Helaas vond haar buurvrouw het nodig om de radio keihard te zetten, we konden elkaar zowat niet meer verstaan, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Met een kus en "tot ziens" afscheid genomen, en dat "tot ziens" was welgemeend! Heerlijke meid, deze leeftijdsgenote!

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Standaard

Vanmiddag het paadje weer eens bezocht en ook verbouwingen hebben hun voordeel (vrij naar JC).
    Bij Maria in het kamertje stond een andere Latina. Normaal werkt zij op 160-5, maar dat wordt dus verbouwd. Ze heet Jenny ofzo. Ze heeft wel hele kleine borstjes, maar goed.
    Ik kwam snel tot de conclusie dat een triootje zo gek nog niet zou zijn. Maria kende ik al en ik wist dat het weer genieten zou worden. En ja: er is nix mis mee als 2 lekkere latina's eerst langdurig lekker met je lul spelen, vervolgens 1 voor 1 lekker pijpen (met een kleine nieuwe-condoom-pauze, hygiene is prima verzorgd hier). Ik heb me door Maria laten berijden en zo het 3e condoom volgeplempt. Ik kreeg nog een drankje en ik moest beloven dat ik de volgende keer Jenny zou neuken. Wordt dus wellicht vervolgd.

-de cijfers op het formulier gelden voor Maria, voor Jenny geldt: pmc 8, azc 8-

[size=3] pikky the stallion of 2003 [/size]

Actieve recensies
    24

Standaard

Op koninginnedag maar even de opbrengsten van de vrijmarkt wezen verkwisten, voor 50 euro een iets snellere herhaling van de vorige keer, maar dat kwam vooral omdat ik zelf wat gehaast was.

't Was wel weer heerlijk!
    badmuts heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    11

Standaard

Vamorgen weer eens bij Maria op bezoek geweest. Ouderwets lekker! Voor de verandering eens gekozen voor lekker langdurig pijpen met een vinger in mijn kontje (uiteraard een vinger van Maria ;D).

Het hoogtepunt was geweldig. Maria is en blijft geweldig. Ook 's morgens om 08.30 uur... Geen ochtendhumeur en dat kan Martin niet elke ochtend van zichzelf zeggen ;D Maria verwend een man zoals een man dat wil: lang en lekker.

Martin 8)

Actieve recensies
    11

Standaard

Vorige week onder andere weer bij Maria langsgeweest. Was weer prima. Heb nu eens voor wat variatie gekozen: oliemassage met afbinden zak/ballen.

Langzaam, bijna tergend werkt Maria met haar handen en haar mondje (MC) naar een gigahoogtepunt. Maria was trouwens ook weer eens echt leuk gekleed met zwarte kousen.

Top, top, toppertje!

Martin 8)

Actieve recensies
    4

Standaard

triootje is ook bij Maria geweest. Ik was er al een keer eerder geweest maar nog geen recensie. Bij deze dan.
    Maria is misschien niet het mooiste meisje van het zandpad....maar ze is wel geweldig. Ze doet er echt alles aan om het je naar het zin te maken en dat bevalt me wel. Het blijft toch de kunst van het lopen om de juiste balans te vinden. Natuurlijk ik wil de mooiste vrouwen van het zandpad neuken. Maar die nemen niet allemaal de moeite om het jou naar het zin te maken. (Miss A, Jenny....best lekker om te zien maar of ze je opgeilen zoals Maria...ik denk van niet) Ze zijn zo mooi dat als jij niet meer komt dan komt er wel een ander....er is ondanks de recessie nog vraag genoeg op het zandpad. Deze dame, Maria dus, is perfect. Ze maakt er werk van. Alle tijd, geduld en aandacht voor de dingen die dat verdienen

Hoe dan ook voor de 2x een prima ervaring bij Maria. Veel olie, massages, enorm goed pijpwerk en lekker afgemaakt in verschillende standjes.
    triootje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    11

Standaard

't Was minder lang geleden dan de recencies doen vermoeden, maar nog steeds te lang geleden... Kortom, ik ben weer eens langs gegaan bij Domenicaanse Maria op 154-3. Laat ik dus maar de laatste 2 bezoeken bij haar samenvatten in deze recencie:

Het was werelds!!!!

Martin
    Martin_XXX heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Standaard

Jaja, ze is er weer onze kinky Maria. Ik heb mij eens heerlijk laten verwennen, was te lang geleden.

Het is echt een superlieve Latina en ze kan heeeeeel lekker pijpen. Verder oliemassage van Pikmans, afbinden van het klootgebeuren en genieten maar.
    Daarna even relaxt een drankje, ff kletsen (ze praat goed NL).
    Pikky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    50

Actieve recensies
    2

Standaard

Ik kom al een aantal jaren bij Mari en heb vele plezierige uurtjes met haar doorgebracht. Mari houdt ervan dat je wat langer blijft zodat ze je lekker kan verwennen (uiteraard tegen meer geld). Zoals vele dames op het zandpad vraagt zij ook of je langer wil blijven, maar als je haar duidelijk maakt dat je niet meer wil uitgeven dan zal ze ook stoppen met vragen. Communiceren is met haar geen probleem, uiteraard spreekt ze spaans maar ze verstaat ook redelijk Nederlands. Je moet haar niet vergelijken met haar zuster maria, beiden hebben hun specialiteiten.
    Ik ben het met de vorige recensie schrijver dan ook niet eens, Als Lantina kenner moet ik constateren dat het Zandpad een aantal toppers herbergt en waar Mari er 1 van is. Je weet bij haar wat wel en niet mag, Ze houdt niet erg van beffen en kussen doet ze ook niet, maar de rest is top. Als ik dat wil doen moet ik naar 1 van de andere gaan. Ik respecteer haar en doe dan ook geen dingen die zij niet lekker vind. Zij weet dat en doet elke keer haar uiterste best om mij heerlijk te laten komen.

sexoloog heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    5

Standaard

Maria is niet echt SM, maar wel lekker kinky. Nadat ik me de eerste keer, een paar weken gelden had laten vastbinden, heb ik het nu zonder laten doen. Dat was een goede beslissing. Ik mocht aan haar lekkere ronde kont en kunt zitten. Maria is erg enthousiast en zorgt dat je goed aan je gerief komt. Ik kijk al weer uit naar de volgende keer, 's kijken of ik haar dan mag beffen :P
    luckylips heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    7

Standaard

Maria is inderdaad een aparte dame!Ik heb haar in het verleden wel vakker bezocht.Ik vind nog steeds dat haar specialiteit pijpen is.Hoop dat we nog lang van haar mogen genieten in de toekomst!

Actieve recensies
    6

Standaard

Bij deze dame ben ik zeker een keer of 10 geweest. laatste 2 keren niet super. Raar, want vroeger was ze werkelijk fantastisch. Ik mocht de laatste keren nergens aan zitten en de sex was ook niet goed. Ik ga hier nooit meer heen . Maria is een afrader voor iedereen.
    formule 1 fan heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    17

Standaard Re: Utr., Zp 154-3, Maria (goed)

Ze is inderdaad terug en weer als vanouds. Ik denk dat ik toch wel heel vaak hier langs ben geweest. Mijn vorige berichten zijn echter weggevallen. Massage, vooral die met de hete lotion, pijpen en neuken, ballen afbinden en tegelijkertijd haar vingeren, alles is weer aan bod geweest. Na afloop[ nog even bijpraten en wat drinken en tevreden weer weg. Ze werkt op wat merkwaardige uren vanwege de jetlag, dus midden in de nacht ipv overdag.

Fret
    fret heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 20-05-06 om 06:40 Reden: Tekst toegevoegd.....

Actieve recensies
    5

Standaard Re: Utr., Zp 154-3, Maria (goed)

Had het genoegen om door haar behandeld te worden. Ze had een zeer leuk pakje aan wat jammer genoeg ook aanbleef. Kreeg een repertoire van ballen afbanden, kontmassage, gloeiend hete olie en een of andere trilstaaf. Ze had gelukkig geen haast dus ik kon even lekker genieten, niet in in de laatste plaats door een paar snuifjes popper. Al met al zeker aan te bevelen.
    plato72 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    140

Standaard Re: Utr., Zp 168-1, Maria (goed)

Bij afwezigheid van Noa en Estelle en de continu dichte gordijnen bij Rachida deze lekker uitziende chick (mooi strak lichaam, knap gezicht) bezocht, geen spijt van gehad want aardig, doet goed haar best en een frisdrankje toe maar komt bij een in mijn ervaring niet meer dan redelijke 'klik' toch wat 'automatische piloot-achtig' over. Herhalingsbezoek alleen bij hoge nood en als mijn favo's er niet (beschikbaar) zijn maar mijn beoordeling "goed" heeft ze wel verdiend.
    sixty9er heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 09-10-06 om 19:44 Reden: Tekst toevoeging...

Actieve recensies
    9

Standaard Re: Utr., Zp 168-1, Maria (niet meer wat het was)

Maria is niet meer wie ze was. Zat er vroeger nog wel eens wat variatie in, in de laatste twee keer vertrok ik niet meer met een "wouw.........". Maria is aardig, ze doet haar werk maar steeds meer als een automatische piloot. Jammer Maria.

neba Guest

Smile Re: Utr., Zp 168-1, Maria (goed)

Ik moet zeggen: dit was goed.
    Een Dominicaanse lekkernij. Ik ken wat Dominicaanse dames op het pad maar dit is één van de lekkere.
    Lekkere stevige borsten en een romig kutje waarin je je gang kunt gaan. Ze let ook goed op hoever je bent en past zich daarop aan. Ze heeft véél ervaring. Een professional. Hou ik wel van.
    Maar... (niet onbelangrijk): wees geen boer. Ga met respect te werk en je krijgt een gewillige dame terug.
    Deze chica gaat me veel geld kosten

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten