Vandaag bij Marian geweest, zeker met een hoofdletter.
Niet alleen dat ze van buiten supermooi is , van binnen is ze nog veel mooier.
Ging naar binnen om deze dame van dichtbij mee te maken , want ze ziet er gewoon lekker uit.
Daar ik niet neuken wilde maar niet meer dan 69 , heeft zij alles gedaan om dat stukje wippen voor mij te comepenseren. echt alles.
Maar het mooiste van haar komt nog:
Na het sexen vertelde ik haar iets wat me persoonlijk nogal raakt , en zij ging er op in als een echte vriendin. zij was zo superontwapenend en zo super lief en begripvol , dat ik me gelijk bij haar thuis voelde. Alle aandacvht fdie ik nodig had , heb ik van haar gekregen en het was erg oprecht, zelfs haar mobiele nummer kreeg ik om haar na het werk te bellen , wanneer ik dat wilde.
Na de sex hebben we nog meer dan een uur zitten keuvelen , en toonde ze dat ze een erg oprecht en liefhebbend mens is.
Ze keek niet naar tijd , geld of wat dan ook , ze had gewoon belangstelling. Geen seconde had ze zoiets van , de tijd is om , ik had het gevoel , als ik zelf niet was gegaan had ik er nu nog gezeten.
Bovenstaande schrijvers betichten haar van zakelijk ed.
Maar mijn ervaring is , dat zij absoluut degene is die de meeste warmte geeft van heel het zandpad.
Marian is super, en ook de sex is super,
dit was echt de beste dag die ik ooit als wandelaar heb meegemaakt.
MARIAN Bedankt , zie je morgen weer.
estageil
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend