Recensie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 22

Discussie: Uebach-Palenberg - Lily's Lustoase, Freiheitsstrasse 45, Lilly
Geef URL door!

Officieel meubelstuk van de site Lalande's schermafbeelding
    Leeftijd
    63
    Actieve recensies
    9

Standaard Uebach-Palenberg, Freiheitstrasse 45, Lillys Lustoase

Naam: Lillys Lustoase

Adres: Freiheitstrasse 45, 52531 Übach-Palenberg

Telefoonnummer: 02451 4098310
    Vanuit Nederland: 0049 2451 4098310

Website: www.lillys-club.de

Aard: priveclub

Openingstijden:
    maandag t/m vrijdag van 10:00 - 22:00
    zaterdag van 11:00 - 18:00
    zondag van 11:00 - 18:00

Prijzen:
    niet helemaal duidelijk. Op grond van de recensies schat ik EUR 60,- per halfuur.

Algemeen:

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 19-10-11 om 15:34 Reden: Update

Banned H9876's schermafbeelding
    Actieve recensies
    49

Standaard Re: Übach-Palenberg, Freiheitstrasse 45, Lillys Lustoase

Je schatting klopt aardig L.L.
    Ik weet nog steeds niet wat alles precies kost.
    Volgens Lily zou ik het ondertussen moeten kennen!
    Driekwartier, pijpen zonder zonder k.i.m. is 1oo euro.

Er bestaat itt vele priveclubs GEEN mogelijkheid tot afspraken maken.
    Maw: wie het eerst komt, komt! Anders; wachten of DIY.

H9876

Banned
    Leeftijd
    49
    Actieve recensies
    4

Volgens Website (www.lillys-club.de) is Lillys Lustoase nu zondags tot 18:00 uur geopend.

Groetjes,

Threesomes

NM. Het schema is aangepast. Dank. (L)
    Laatst gewijzigd door Lalande; 12-07-08 om 16:41

Banned
    Leeftijd
    49
    Actieve recensies
    4

Post Nieuwe openingstijden

Vandaag zag ik opnieuw op de website van Lillys Lustoase dat de openingstijden hier opnieuw werden uitgebreid.

Deze zijn nu:

Maandag t/m vrijdag: 10:00 - 23:00 uur
    Zaterdag: 11:00 - 23:00 uur
    Zondag: 11:00 - 19:00 uur

Ik hoop dat deze informatie voor de een of ander nuttig is.

Threesomes

NM. Aangepast. Dank. (L)
    Laatst gewijzigd door Lalande; 19-11-08 om 15:21

Moderator Alexanderrr's schermafbeelding

Na enige tijd te zijn verbannen uit Hookers vanwege aanhoudende spamberichten, is deze algemene topic over Lilly's heropend.

Berichten over Lilly's en recensies over dames uit deze club die ruiken naar spam worden rücksichtlos verwijderd.

Leden die zich ondanks waarschuwing bij herhaling zondigen aan vermeende spam lopen kans op een ban.

Laten we de informatie wel zuiver houden!
    Moderator Zweetclubs, Loophuizen en Schöne Mädel

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    1

Ik heb via mail en telefonisch kontakt gehad met deze vrouw die zich Lilly noemde. Ze adverteert ook op kinky.nl onder de provincie Limburg. Omdat ik heb geen interesse heb in een priveclub of iets gelijksoortigs vroeg ik, of zei daarvoor werkte. Ze vertelde me dat ze prive werkte en dit allemaal bij haar thuis in de huiskamer deed. Nou dat was al gelijk al een grote leugen en natuurlijk om mij te lokken. Daarbij kon je op de achtergrond de andere meiden horen praten en lachen. Ze vroeg 75 euro voor een korte blowjob met kidm. Ik heb bedankt want dat vond ik toch net iets teveel. Misschien was ik nog wel gegaan ondanks die hoge prijs maar ik laat me niet graag belazeren.

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    25

Ik ben in het verleden wel een keer of 5 daar geweest. Het is inderdaad min of meer een gewone woning, niet echt een club. Ik denk dat de woning inderdaad van Lilly is. Maar er werken inderdaad meerdere dames. Zie ook http://www.lillys-club.de/
    Over de diensten van Lilly ben ik overigens zeer te spreken, en zal haar in de toekomst zeker nog eens bezoeken. Ik heb ook enkele andere dames 'gehad'. Herhalingsgevaar 0,0 bij deze dames. Wat ook een nadeel is dat je van te voren niet met een dame kunt afspreken (dat was in verleden zo, neem aan nog altijd). Dus als je voor Lilly wilt gaan, kun je alleen even van te voren bellen of ze die dag aanwezig is, en dan op goed geluk er heen dat ze niet bezet is.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 22-08-11 om 19:01 Reden: niet relevante quote eruit

Ik lees alleen
    Leeftijd
    54
    Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Übach-Palenberg, Freiheitstrasse 45, Lillys Lustoase

Hoi medewandelaars
    Ik ben vorige week voor het eerst bij Lily geweest. Ze adverteert op Kinky en op Speurders
    Prijs info vooraf was varierend van EUR 125 tot EUR 250 per uur.
    Na uitleg bij aankomst over de verschillen in prijzen gekozen voor de duurste optie; is weliswaar een flinke rib, maar omdat deze wandelaar nu eenmaal een grote fan van anaal is (is bij dat bedrag inbegrepen evenals alles wat verder denkbaar is), toch maar eens diep in de buidel getast.
    Achteraf was het geld zeker waard. 1 uur werden er bijna 2, de dame weet heeeeel goed hoe ze de onderdelen van een vent verwennen moe. Zeer vriendelijke en lieve dame die oprecht geniet van wat ze doet. Dit blijkt ook uit het feit dat ze precies aangeeft hoe zij het graag heeft en als de vibrator al klaar heeft liggen om eventueel een batterijtje te helpen

Actieve recensies
    2

dag heren,

na een lange tijd nergens meer na toe gewandeld te zijn had ik weer eens jeuk en wat gespaard. Zo kon ik me nu eens een duurdere dame veroorloven en door tegenvallende resultaten bij mij uit de buurt het ook maar eens verderop gezocht. zo kwam ik terecht bij lilly. Afspreken ging makkelijk via telefoon, adres gekregen en zondag ernaar toe gereden. Bij binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen door de dame van de foto en werd ik de huiskamer des huizes binnengeloodst, alwaar me een drankje werd aangeboden en er de uitleg kreeg over het mogelijke en de vergoeding die ertegenover staat, ook aan haar vriendin katja voorgesteld.(maar ja beperkt budget) Gekozen voor een uurtje en naar de slaapkamer, daar mocht ik me uitkleden en ging zij me voor naar de badkamer. Terug op de slaapkamer moest ik even wachten zodat zij zich ook kon gaan verfrissen. Toen ze terug kwam elkaar een beetje opgegeild, zegt ze mach die augen zü und entspan dich. tja toen ging er voor mij een wereld open die me heeft doen besluiten dat je beter meer kunt uitgeven dan het dicht bij huis wat goedkoper op te zoeken. Ze is ook de eerste dame die mij ervan overtuigd heeft dat een uur net dat beetje meer heeft. ging om 10 voor 5 binnen en kwamvoldaan om kwart voor 7 weer buiten. Voor mij een zeer plezante ervaring die ik zeker wil herhalen, leuke GFE, aardige en lieve meid.
    grtz jef

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Om alle nonsens uit de wereld te helpen:
    Openingstijden van maandag tot vrijdag vanaf 10.00 uur tot 22.00 uur.
    zaterdag en zondag vanaf 11.00 uur tot 18.00 uur.
    Er zijn minimaal twee a drie dames Aanwezig en ben nog noot voor een gesloten deur gekomene.

NM: Dank voor de info; bericht # 1 aangepast. (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 19-10-11 om 15:35 Reden: Nota Moderatore

Actieve recensies
    2

Ik ben 2 keer bij Lillys LO te gast geweest. Ik ben bij haar terecht gekomen omdat zij ook "doet" in gedragen slipjes. Bij het afhalen van een slipje maakte Lilly zelf een erg prettige indruk op mij. De week daarna heb ik dan ook een afspraak gemaakt. Deze keer met Katja omdat Lilly er zelf niet was. Goedkoop is het inderdaad niet: €75 voor een half uur voor pijpen zc (en €60 mc). Maar alles bij elkaar was het de prijs wel waard: goede hygiene, prettig contact, kussen hoort erbij (vind ik essentieel), een heerlijke bef en op de klok wordt niet nauwkeurig gekeken. Inclusief een drankje en de verzorging voor- en achteraf was ik toch meer dan een uur kwijt.

De week erna ben ik bij Lilly terecht gekomen. Ik had voor een half uur afgesproken. Lilly heeft wat voller vrouwelijke maten dan Katja en dat heeft mijn voorkeur. Ze was erg spontaan en heeft heeft mij een schitterend halfuur (nou ja, dat was wel wat ruimer) bezorgd. Wij hebben lekker geknuffeld, gekust, gebeft en ze pijpte mij zc. Wat mij erg beviel was dat zij ook aangaf wat ze zelf lekker vond. Misschien wel wat duurder dan normaal, maar ik ga hier zeker nog eens naar toe.

Actieve recensies
    2

Ik kom graag bij LLO. Vandaag had ik een afspraak van een half uur met Jenny. Ik loop het risico dat ik van reclame beticht word, maar ik kan niet anders zeggen dat ik ook nu een erg mooie date heb gehad.
    Na een kopje koffie en gewoon wat gekeuvel zijn wij naar de naar de kamer gegaan. Wassen is dan gebruikelijk bij LLO. Jenny kwam binnen, kleedde zich uit vond dat wij niet direct "zur Sache" moesten komen, dirigeerde mij op mijn buik en heeft mijn rug gemasseerd met haar tong. Heerlijk!!. Vooraf aan het pijpen hebben wij even geknuffeld. Dat vond ik achteraf het minste van de zaak, want ik had het idee dat ze niet erg graag met mij tongzoende en dat vind ik zelf wel essentieel. Dat kan overigens ook aan mij gelegen hebben, want ik had de dag vooraf Gyros met waarschijnlijk behoorlijk wat knoflook gegeten.
    Het pijpen en beffen daarna was heerlijk. Zij pijpte niet recht toe recht, maar speelde ook op veel plaatsen met haar tong. Tegelijkertijd heb ik haar gebeft (69), gevingerd en haar clitoris bespeeld. Zij werd daarbij goed nat en is klaargekomen (althans ik ga ervan uit c.q. ben ervan overtuigd dat dit niet gefaked was). Ik ben daarbij dus ook erg lekker klaar gekomen. Volgens mij hebben wij er allebei plezier van gehad.

LLO heeft met mij een vast klant.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Icon14 Re: Uebach-Palenberg - Lily's Lustoase, Freiheitsstrasse 45

Lezers van dit Forum.

Vaker lees ik de commentaren van andere lezers, over de bezoeken die zij aan dames hebben gebracht.
    Vandaag heb ik mij zelf aangemeld op het forum. Om ook eens een reactie achter te laten over een gisteren afgelegd bezoek aan een dame.

Gisteren heb ik eens een keer Lillys-Club te Übach-Palenberg bezocht. Gevonden via Internet (www.lillys-club.de).
    De deur werd geopend door een mooie en vriendelijke blondine, die zich voorstelde als Lilly.

Een goedverzorgde, vriendelijke en charmante dame. Ik werd eerst naar de woonkamer begeleid, waar mij een drankje werd aangeboden om eerst even kennis te maken met de dames van het huis.
    Op de website staan 3 dames. Gisteren waren 2 dames aanwezig, een heette Katja, een goedverzorgde en vriendelijke slanke blondine. En Lilly. De bazin des huizes. Die zelf ook naar wens van de klant op kamer gaat.

Gisteren heb ik gekozen voor Lilly. Omdat ik er een goed gevoel bij had, heb ik de eerste keer meteen gekozen voor een bezoek van 2 uur. Dat viel absoluut niet tegen. Met veel passie ging zij aan het werk. Zowel de dienstverlening als de Hygiene,- vriendelijkheid en het niveau is zeer goed.

De diensten uit de rubriek; overige diensten zijn gewoon zeer goed. Zal echter niet aangeven van welke diensten ik uit die rubriek gebruik heb gemaakt. Vind ik te intiem.

Een adres, waar ze mij beslist nog vaker zullen zien.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    3

Icon14 Re: Uebach-Palenberg - Lily's Lustoase, Freiheitsstrasse 45, Jenny

Ben in het zuiden van het land en bezocht vandaag Belgie ivm afspraakjes.
    Had vanavond niks te doen en mijn limburgse vrienden waren naar een bijeenkomst van de vakbond.
    Dus de auto en hop naar Ubach.
    Genoten van het begin tot het einde bij Jenny.
    Alles gaat nog goed en ik zal er nog regelmatig komen ondanks de vele negatiev publiciteit die vele geven.
    Maar ja voor € 10, 00 op de eerste rij zitten is heden uit en boze.
    Dames bedankt alvast voor jullie goede zorgen en tot spoedig weer.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Standaard Re: Uebach-Palenberg, Freiheitstrasse 45, Lillys Lustoase

Gisterochtend heb ik Übach-Pallenberg opgezocht voor een afspraak met Liliy.
    De stoute schoenen aangetrokken, en voor het eerst gebruik gemaakt van "erotische ontspanning tegen vergoeding".

Liliy adverteerd oa op Kinky en daar was ik dan ook haar profiel tegen gekomen.
    Na kort telefonisch contact was een afspraak met haar snel gemaakt.

Parkeergelegenheid rondom Liliy`s nestje is prima.
    Uiteindelijk het adres heel makkelijk gevonden en aangebeld..
    Met een zoemer wordt de deur voor je geopend en met toch wel knikkende knieën, en gierende zenuwen stap ik naar binnen en de trap op naar boven.
    Een hele mooie en sympathieke blonde meid, stond al boven op me te wachten en begroete me hartelijk.
    Met haar spontane en vriendelijk karakter stelde ze me meteen op m`n gemak.
    Lily deeld een ruim appartement met nog twee andere hele leuke dames, Jenny, en Katja genaamd..
    Ik werd ontvangen in de salon, waar me een drankje aangeboden werd, en waar en heel ontspannen gesprekje plaats vond.
    Lily informeerde daar naar m`n wensen, en daarna ging het verder richting kamer en douche.
    Vooraf wordt eerst even gedoucht, wat duidelijk aangeeft dat het hier met de hygiëne wel snor zit !
    Jenny, stelde zich overigens ook tijdens het gesprek in de salon kort voor.
    In de tijd die daarna volgde heeft Lily toch echt mijn hart gestolen, maar Jenny en Katja mogen er beiden als zijnde goed uitziende dames, ook zeker wezen.

Lily is dus echt gewoonweg super....
    Ik had voor een uurtje gekozen, maar naar afloop stelde ik toch vast dat dit uurtje aardig was uitgelopen.
    Ze is van nature heel erg lief, en als je haar dan ook wat liefde en respect teruggeeft, zal ze je als een koning behandelen.
    Met haar lieve karakter, en heerlijke lichaam met prachtige volle rondingen, op de naar mijn smaak, juiste plek
    laat ze je wegdrijven op een heerlijke roze wolk van ontspanning.
    Kortom, het was geweldig en ik kan dit adres na mijn ervaringen alleen maar verder aanprijzen.

Greetz...

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    42

Standaard Re: Uebach-Palenberg, Freiheitstrasse 45, Lillys Lustoase

Vandaag voor het eerst bij Lilly geweest. Voor een uur full-service €250,-••••••••••••bepaald niet weinig. Maar het was voor een keer best de moeite waard. Douchen vooraf en erna. Huis is wel een beetje flutterig, losse voegjes, plinten op sommigen plekken gapen. Allemaal niet erg, maar geen strak voorkomen als bijv. Aspasia.
    Lilly is de moeitewaard, doet werkelijk alles om het je naar de zin te maken. Een uur betalen liep uit naar anderhalf uur binnen, wel incl douchen dan. Dat is soms wel anders.........
    Enfin,lekker elkaar verwend en ook mijn liefhebberij (anaal) kwam perfect aan bod. Op een gegeven moment vroeg ze of ik een vingertje meer erin wilde hebben. Dat mondde uit naar een hele hand erin......mehn, niet gedacht dat dat ging lukken. Maar ze bouwt het rustig op, en heeft kleine handjes.
    Niet goedkoop, wel erg goed.

Ben nieuw maar heel ervaren! Minute_man's schermafbeelding
    Leeftijd
    36
    Actieve recensies
    11

Standaard Re: Uebach-Palenberg - Lily's Lustoase, Freiheitsstrasse 45, Lilly(uitstekend)

Ook ik ben afgelopen zomer een keer bij Lily geweest; bij aankomst gaf ze aan dat ik eerst even had moeten bellen voor een afspraak, omdat ik anders het risico loop dat er niemand beschikbaar is. Gelukkig was Lily zelf beschikbaar, want de andere dame die aanwezig was, is (voor mij althans) absoluut geen toppertje..

Lily is een forse dame, grote borsten en flinke kont, maar toch met een taille waardoor het figuur een mooie zandloper vorm heeft. Qua ervaring: een echte GFE, een dame die de tijd neemt en die met heeel veel plezier aan al je wensen wilt voldoen.. Cijfer: een ruime 8.. Nadeel: het Duitstalige.. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik in een of andere slechte, nagesynchroniseerde tiroler sexfilm terecht ben gekomen .. Geef mij maar Nederlands of Engels!

Leeftijd
    34
    Actieve recensies
    2

Icon7 Re: Uebach-Palenberg - Lily's Lustoase, Freiheitsstrasse 45, Lilly(uitstekend)

Na het zien van Lilys advertentie op kinky,vanmorgen afgezakt naar de Freiheitstrasse.Ik had een paar dagen vooraf gebeld voor een afspraak met Lily zelf.Gekozen voor een uur met alles erop en eraan,niet goedkoop maar voor mij toch van het beste wat ik heb meegemaakt.Ze is voor veel in en geniet ook met volle teugen.Na het ruime uur heb ik nog gezellig koffie gedronken en een sigaret gerookt in de keuken met de andere dames.Dit is echt een relaxte plaats en ik zal nog vaak teruggaan ondanks de afstand.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Uebach-Palenberg - Lily's Lustoase, Freiheitsstrasse 45, Lilly(uitstekend)

29-12-2012 Een dag naar mijn verjaardag.
    Lily is mijn kado en wat voor een.
    Wat er gebeurde kan ik nog altijd niet onder
    worden brengen en ik laat het erbij.
    Ik ben zo wie zo het type dat zich gauw
    tuis voelt maar Lilly is het voor mij helemaal.
    lerak57 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Uebach-Palenberg - Lily's Lustoase, Freiheitsstrasse 45, Lilly(uitstekend)

Verschillende keren in Duitsland geweest bij deze vrolijke dame.
    Ze is super vriendelijk en vind orale sex geweldig om te nemen en geven.
    Privacy wordt altijd netjes verzorgt, enige nadeel is dat ze je altijd wel even laat wachten om zichzelf op te frissen. De echte speeltijd in bed is altijd ruim voldoende haar lach is aanstekelijk.

nog nooit aan intiem toegekomen om het orale gedeelte heeeerlijk is
    dirk1826 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten