| Live Sex Chat Forum Home |
![]() |
|
|||||||
|
|
|
Discussietools | Weergave |
Boortmeerbeek, Provinciesteenweg 8, Lanna Thai Massage, Rougnran (uitstekend) |
|
|
(#1)
|
|
|
Is de 100 voorbij!
Actieve recensies: 54
|
Bij Lanna Thai houdt men van afwisseling want telkens ik hier kom ontmoet ik nieuwe meisjes. Vandaag zie ik weer nieuwe gezichten en op mijn goed gevoel kies ik Rougnran: een mooie jonge vrouw met aanstekelijke lach. Bovendien spreekt ze goed nederlands wat het gesprek tijdens de massage gemakkelijk maakt. Mooi figuur, beetje zwangerschapssporen en hou niet zo van siliborsten maar voor de rest zeer slank met mooi kontje. Nog wat onwennig met de massage maar niet verlegen en direct op verkenning naar mijn gevoelige plaatsen. Die vind ik ook bij haar en regelmatig roept zij 'Oh my God' dus dat zit wel schor. Lekker afgemaakt en dan samen nog de douche in: dat vind ik altijd wel leuk om af te sluiten. Moeilijke naam Rougnran, maar ik zal hem niet vergeten.
Joyforever
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
|
|
|
|
Re: Boortmeerbeek, Provinciesteenweg 8, Lanna Thai Massage, Rougnran (uitstekend) |
|
|
(#2)
|
|
|
Is de 100 voorbij!
Actieve recensies: 54
|
Ik was in de buurt en werd als een magneet aangetrokken naar het adres van Lanna Thai. Rougnrean was gelukkig vrij en zoals meestal, een 2de keer is beter dan de 1ste. De klik was er weer: na een grondige massage en b2b kwam het knuffelen, zoenen en strelen. Dan in 69, zij op mij, lekker klaarkomen en uitrusten in lepeltjeshouding. Uiteindelijk op wolkjes weer buiten.
Geweldig lieve meid die RR. ![]() |
|
|
|
Re: Boortmeerbeek, Provinciesteenweg 8, Lanna Thai Massage, Rougnran/Bum (uitstekend) |
|
|
(#3)
|
|
|
Ik lees alleen
Actieve recensies: 2
|
Ik kan dit enkel maar beamen.
Bij Thai Lanna is het steed dik in orde ( www.thai-lanna.be) mooi proper en kwaliteit. Ik kom er zeker terug, maakt niet it bij welke meid het zijn er allemaal top . The Thai lover
2mike
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
|
|
|
|
Re: Boortmeerbeek, Provinciesteenweg 8, Lanna Thai Massage, Rougnran/Bum (uitstekend) |
|
|
(#4)
|
|
|
Is de 100 voorbij!
Actieve recensies: 23
Leeftijd: 41
|
Het gebouw van Lanna-Thai staat te koop, zouden ze ermee gaan stoppen?
|
|
|
|