Re: Den Haag, Doubletstraat 08 k8, Isio (Bul) (voldoende)
Hallo,
Vanavond in me ééntje gaan Doepe, de andere clanleden lieten het afweten en er moet toch iemand de honeurs waarnemen.
Deze Isio zat eerlijk gezegt al een tijdje in me hoofd en vandaag moest het er maar eens van komen vond ik. Dus eerst een rondje door de Hunse/Geleen waarna ik koers zette naar de Doep. Eenmaal in de Doep zag ik haar al staan maar eerst een keertje heen en weer Doepe en door de 75p. Weer terug op de hoogte van nr8 zag ik haar weer en zij mij en wenkte me naar haar deur te komen, wat ik dus ook deed en besloot naar binnen te gaan.
Binnen in haar kamer gaat het gesprek in het Engels en aardig wat Nederlands wat het wel gezellig maakte. Nadat ik haar had betaald en me kleding had uitgedaan ging ze de ketsbuis wassen. Op het bed ging gelijk de ketsjas erop met haar mond, dit geeft altijd wel een extra gevoel. Ketsbuiszuigen deed ze normaal met soms behoorlijk diepe halen. Ketse ging met drie standjes wel lekker. Eerst ging ze on top, misionaris, doggie en nog een keer misionaris en dit keer in een hoger ketstempo waarna de ketsbuisexplosie kwam.
Dit was voor mij de derde ketssessie in de Doep als ze allemaal zoals deze zijn volgen er meer. Bij Isio zou ik nog weleens terug kennen komen.
KETSER.
Baby, out in the street I just feel all right
Meet me out in the street, little girl, tonight