Vorige week zondagmiddag bij Monica binnengestapt, een aardig meisje dat uit Bulgarije komt (volgens haar bestaat de halve DBG uit bulgaarse dames
).
Afgesproken: 50 Euri voor pijpen en neuken.
Nadat we ons hadden uitgekleed, nam ik plaats op het bed, en werd mijn gezicht gelijk op haar mooie boezem gedrukt
, dus mocht ik gelijk die mooie borsten bevoelen en likken, tot mijn grote genoegen
(wel een minpuntje: ze heeft een mooie sili-c-cup, die naar mijn mening toch net iets te stijf is
)
Daarna volgde het orale gedeelte, dat werkelijk subliem was, ik kan niet anders zeggen. Echt een geweldige pijp-beurt dat ze me toch gaf
.
Daarna maakte ze het lekker af in de cowgirl
Deze dame is niet zo heel erg moeilijk te herkennen: ze heeft lang donkerblond haar dat op ongelijke lengte is geknipt, en ze heeft net boven haar lip een soort van piercing? - ik weet niet precies hoe het heet, maar ze heeft een soort van knopje boven haar lip zitten
. En op haar rug heeft ze nog enkele tattoo's staan.
Verder vertelde ze me dat ze nog maar 6 maanden op de wallen werkt, en dat ze verder nergens anders heeft gewerkt
Al met al een lekkere sexpartij, maar toch miste ik iets... moeilijk te zeggen wat, maar ik denk niet dat ze mij nog eens terug zal zien
TheOutsideAgency heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

, een aardig meisje dat uit Bulgarije komt (volgens haar bestaat de halve DBG uit bulgaarse dames
).
(wel een minpuntje: ze heeft een mooie sili-c-cup, die naar mijn mening toch net iets te stijf is
)
.
, maar ze heeft een soort van knopje boven haar lip zitten
Met citaat reageren
. Tijdens het daarop volgende rollebollen op het grote bed, waarbij ik haar lichaam verkende, bleek de poes inderdaad lekker sappig.