Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Utr., Zp 168-1, Monica (Bul) (uitstekend)

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    88

Thumbs up Utr., Zp 168-1, Monica (Bul) (uitstekend)

Vorige week zondagmiddag bij Monica binnengestapt, een aardig meisje dat uit Bulgarije komt (volgens haar bestaat de halve DBG uit bulgaarse dames).

Afgesproken: 50 Euri voor pijpen en neuken.
    Nadat we ons hadden uitgekleed, nam ik plaats op het bed, en werd mijn gezicht gelijk op haar mooie boezem gedrukt, dus mocht ik gelijk die mooie borsten bevoelen en likken, tot mijn grote genoegen (wel een minpuntje: ze heeft een mooie sili-c-cup, die naar mijn mening toch net iets te stijf is)

Daarna volgde het orale gedeelte, dat werkelijk subliem was, ik kan niet anders zeggen. Echt een geweldige pijp-beurt dat ze me toch gaf.

Daarna maakte ze het lekker af in de cowgirl

Deze dame is niet zo heel erg moeilijk te herkennen: ze heeft lang donkerblond haar dat op ongelijke lengte is geknipt, en ze heeft net boven haar lip een soort van piercing? - ik weet niet precies hoe het heet, maar ze heeft een soort van knopje boven haar lip zitten. En op haar rug heeft ze nog enkele tattoo's staan.
    Verder vertelde ze me dat ze nog maar 6 maanden op de wallen werkt, en dat ze verder nergens anders heeft gewerkt

Al met al een lekkere sexpartij, maar toch miste ik iets... moeilijk te zeggen wat, maar ik denk niet dat ze mij nog eens terug zal zien
    TheOutsideAgency heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    13

Arrow Re: Wallen, Dollebegijnensteeg 114, Monica (goed)

jA het is Monica heb haar gisteren bezocht. Zij staat er misschien 's avonds en overdag of alleen 's avonds want heb haar de laatste tijd 's avonds zien staan.

Heeft een erg suoer lekker figuurtje. Wat mij opvalt is dat ze niet zoveel wordt bezocht want ze is vrij weinig bezet, dat maakte me aan het twijvelen maar ten onrechte want het was zeer goed. Uitstekend pijpen en neuken (meerdere standjes) voor 50 euro voor 20 minuten. Keek ook niet op de tijd. Ga zeker vaker bij haar langs, heb het niet vaak meegemaakt dat een eerste bezoek zo goed is. Ook nog erg aardig.

Kon niet zeggen dat ik wat miste, naar mijn mening net iets beter dan haar (schuin tegenover) over buurvrouw (alexandria) omdat ze lekkerder pijpte en het iets minder haastig moest.
    kempie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Standaard Re: Utr., Zp 152-5, Monica (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oniram Bekijk bericht
    Klopt TOA,

De Monica met de piercing door haar bovenlip en de tattoo's en met de "Roxana/Stella"-achtige look die vroeger op de Dollebegijnesteeg 114 zat, zit nog gewoon op Zandpad 152-5 te Utrecht. Ze heeft tegenwoordig trouwens een zwart bordje met "Soft SM" voor haar raam staan.
    " at your service " zeg ik dan maar gewoon .....

Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Standaard Re: Utr., Zp 152-5, Monica (uitstekend)

Woensdagmiddag deze dame bezocht op het zandpad.

Deze dame stond geil in de deur opening te dansen en riep me om even te praten. Ze had een bordje met soft-sm voor het raam staan en daar was ik nieuwschierig naar. Kon binnen komen voor 50 euro voor 20 minuten en dat maar gedaan.

Monica ging helemaal uit de kleren en ik moest op het bed plaats nemen en werd vastgebonden. Ze vertelde dat ze erg geil word als ze een man vast bind op bed. Nou dat merkte ik gelijk zeg. Ze kwam op mijn buik zitten en liet af en toe wat spuug in mijn mond vallen en werd ik enorm geteased door haar. Kreeg klappen op mijn pik en ballen en werd anaal gevingerd door haar.
    Als laatste kwam ze met haar kont naar mij toe zitten en moest haar kontje likken terwijl ze me heerlijk klaar trok.

Leuke ervaring met deze dame. Kijkt ook niet op de klok. Ben ruim 20 minuten binnen geweest voor 50 euro

Groet Swartjes
    Swartjes heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Utr., Zp 152-5, Monica (uitstekend)

Hallo, hier ook een goed bericht van deze nieuweling over Monica

Afgelopen zaterdag ochtend na een zware week en lange nacht gewerkt te hebben een bezoekje gebracht aan deze dame van plezier.

In de vroege ochtend reed ik er voorbij, een beetje vermoeid dus keek rustig rond. Plots zag ik haar staan en was meteen klaarwakker!
    Ze wenkte me en ik viel ervoor haha, eenmaal binnen was ze heel rustig en kletste vrolijk over dagelijkse dingentjes.
    Monica was de naam en ze kwam uit Bulgarijë vertelde ze.
    Monica heeft lang blond haar met een of twee geverfde lokken erin, slank lichaam en lekker zachte borsten (volgens mij wel met siliconen) Ze doet ook aan soft sm maar dat vond ik niet zo, Gewoon is ook mogelijk dus daar koos ik voor.
    Ze is zeker zaterdags en zondags aanwezig en doordeweeks ook wel begreep ik eruit, ik vroeg hiernaar want kom denk ik nog wel eens terug.
    Ben er een uurtje gebleven voor €200,- heel erg naar mijn zin gehad, ze houd ook wel van muziek en kletst vrolijk mee, als je zelf iets verteld luisterd ze er ook wel naar, vind ik zelf wel fijn.
    Langzaam van geklets naar uitkleden, haar gemasseerd en zij mij. Daarna een goede pijpbeurt in een creatieve houding van haar. Kon heerlijk genieten van haar lichaam, langzaam overgegaan naar neuken en toen was het uurtje helaas alweer om.

Hoop dat deze nieuweling een goede bijdrage heeft geleverd.
    RiedaDrive heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 01-12-09 om 06:03

Actieve recensies
    346

Talking Re: Utr., Zp 152-5, Monica (uitstekend)

Monica verhuisje gedaan naar Zp 168-1. Ze heeft ook zwart sm bordje met gouden letters SM.

Ciao, Badmad Lindros

Toolmaster of the hookers universe

Actieve recensies
    60

Standaard Re: Utr., Zp 168-1, Monica (Bul) (uitstekend)

Na te lang deze sexuele parel weer eens opgezocht.

Ik wil niet veel uitweiden, maar ik hoop dat ze er nog wat van kon bakken bij de volgende klant,...

Afgepeigerd lagen we daar. Als je de juiste klik hebt dan is het voor beide een genot...

GT
    Gran Turismo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    7

Thumbs up Re: Utr., Zp 168-1, Monica (Bul) (uitstekend)

Gisteren was ik in de buurt van Utrecht en ik hoopte mijn favoriete dame Sahra tegen te komen op bootje 148-3, maar helaas stond er iemand anders. Na een tijdje rond gelopen te hebben ging de gordijnen open bij Monica.
    De looks waren goed dus ik probeerde het maar voor € 50,-
    Ik moet je zeggen dat ik geen spijt van heb gehad.
    Ze is zeker één van de betere van het Zandpad, altans dat is mijn mening.

Actieve recensies
    77

Ik had al een 'Zandpadprinses' (Daisy, Bul) en sinds vandaag heb ik er een 'Zandpad queen' bij . Geheel onverwacht had ik vanmiddag namelijk een van mijn beste wandelervaringen in de afgelopen jaren. En nog wel met een dame die ik nooit eerder had bezocht. Dat is opmerkelijk, want zo'n eerste bezoek valt bij mij meestal tegen. Zo niet met deze blonde godin Monica (Bul). Het was meteen 'game, set, match' .

Was eigenlijk voor een andere dame naar het Zandpad gekomen, maar die was er niet. Daisy dan? Ook afwezig , Dus maar eens een rondje gelopen. Als 's middags de zon schijnt achter de bootjes dan zie je echt geen moer, maar ik had nu een baseball cap opgezet en dat hielp. Helaas zag ik hoofdzakelijk lege kamers, dichte gordijnen en latina's . Maar helemaal aan het eind stond ze op de loopplank, deze flamboyante blonde Bulgaarse met die krachtige, bijna intimiderende, erotische uitstraling. Ze glimlachte vriendelijk en sprak me aan. Een paar seconden later kon het feest beginnen. En een feest werd het .

Uiterlijk

Tja, wat moet ik daar nog over zeggen, Monica heeft het voor mij gewoon . Bijna 1.70 lang, mooie benen en dito figuur (ergens tussen slank en normaal), een aantrekkelijk gezicht met prachtige blauwe ogen en een flinke bos fraai gemodelleerd blond haar. (Moderator: kleur ogen staat nu op 'bruin'. Dit moet worden gewijzigd in 'blauw'). Borsten vermoedelijk siliconen, maar voelen natuurlijk aan. Voor de Haagse wandelaars: Monica is uiterlijk vergelijkbaar met Stella (Bul), Geleenstraat 23.

Cijfer uiterlijk: 9,0

Diensten

De keiharde techno die Monica op had staan om wachtend op klandizie zo af en toe een dansje bij te maken, ging gelukkig ongevraagd uit . Tijdens de voorbereidende handelingen kletsen we wat over koetjes en kalfjes.

Monica vertelde dat ze van dit warme weer 'so horny' werd . Nou, dat kwam dan goed uit . Tijdens het daarop volgende rollebollen op het grote bed, waarbij ik haar lichaam verkende, bleek de poes inderdaad lekker sappig.

Er volgde een uitgebreide pijpbeurt, waarbij Monica tussendoor van positie wisselde zodat ik mijn verkenning van haar lichaam vanuit verschillende invalshoeken kon voortzetten.

Geneukt werd er op mijn verzoek in missionaris. Hieraan kwam gelukkig geen glijmiddel te pas. De poes voelde goed aan, met voldoende weerstand. Ik was intussen al aardig opgewonden en de hevige ontlading liet dan ook niet lang op zich wachten .

Cijfer diensten: 8,5

Communicatie

Monica spreekt, zoals de meeste Bulgaarse dames, goed Engels. Ze maakt een professionele indruk, maar ik vond haar ook erg aardig en communicatief .

Cijfer communicatie: 8,0

Eindcijfer Monica: 8,5

Conclusie: Mooie blonde meid en uitstekende seks
    Red Label heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door Red Label; 24-06-10 om 22:24

And then, God created Bulgarian women........

Actieve recensies
    77

Vanmiddag op herhalingsbezoek geweest bij Monica (Bul), de flamboyante blondine die iets wegheeft van Pamela Anderson.

Het was allemaal niet zo gepland. Het idee voor een bezoekje aan het Zandpad kwam pas in de loop van de middag bij me op; we zullen het maar houden op de zondagmiddag blues .

Zoals gewoonlijk parkeerde ik mijn auto op het parkeerterrein bij de ingang en ging ik te voet verder. De bezetting was weer matig, zowel kwantitatief als kwalitatief. Een paar weken geleden telde ik 's middags dat 60 procent van de kamers in gebruik was en het zal vanmiddag niet veel anders zijn geweest. Ik hoopte die andere Bulgaarse blondine, mijn Zandpadprinses Daisy (Bul), aan te treffen. Die zou inmiddels terug moeten zijn van vakantie. Maar helaas: Daisy was er niet.

Monica was er gelukkig wel. Ik was inmiddels verrast door een hevige regenbui en ondanks mijn paraplu zeiknat geworden, dus besloot ik maar even bij Monica te schuilen en mijn natte kleren uit te doen .

Bij Monica krijg ik zowel door haar uiterlijk als door haar aanpak een kind-in-de-snoepwinkel gevoel. Ik weet haast niet waar ik moet beginnen. Ze voert een enthousiaste act op en houdt van stevig rollebollen, zo ongeveer als Katarina (Let) in de Haagse Doubletstraat.

Ik heb niet zo gek veel wensen tijdens het samenzijn met een dvp, want het draait bij mij om straight sex zonder toeters en bellen en gericht op intiem klaarkomen. Maar ik heb sterk het gevoel dat bij Monica veel meer mogelijk is, ook zonder dat meteen de kassa gaat rinkelen. Ze wil gewoon dat de klant het met haar naar de zin heeft .

Voor en na de seks is Monica in voor small talk en ze gedraagt zich daarbij alsof we elkaar al jaren kennen. Dat vind ik wel speciaal.
    Laatst gewijzigd door Red Label; 29-08-10 om 20:45

And then, God created Bulgarian women........

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten