Ik had deze mooie meid enkele weken geleden opgemerkt. Helemaal mijn type, mooie en grote borsten, lang zwart haar (in een kapsel dat haar gezicht echt accentueert), lekker gebruind - kortom om in te bijten.
En vandaag, na een vorige poging die de mist inging, eindelijk bij haar binnengestapt. Bij het arriveren in the SKW was ze vrij maar ik wou eerst nog bij een andere meid binnen gaan. Met als gevolg dat ik zo ongeveer een uur heb mogen wandelen vooraleer ik eindelijk succes had.![]()
Maar dan, ze glimlachtte lief naar me en deed de deur open met de vraag of ik engels sprak? Nou voor zo een meid spreek ik alle talen die ze wil...![]()
De standaardprijs voor het standaardpakket afgsproken en we ontdeden ons van onze kleding. Waar ze eerst een flinterdunne zwarte jurk droeg die een prachtig uitzicht gaf op haar cleavage had ze een witte jurk aangetrokken (denk aan die jurk van Kylie Minogue in de clip can't get you out of my head) die nog veel meer liet zien. Een overal gebruind lichaam met prachtige borsten kwam te voorschijn. Ik moet zeggen dat voor mij al de helft van het geld waard was...
Ze vleide zich naast me neer en begon mijn gereedschap te stimuleren en ze aaide tevens mij ballen. Omdat het reeds de 2de keer voor me was duurde het wel even maar zonde commentaar deed ze voort. Rubbertje werd erover getrokken en ze begon me te pijpen met lange halen en ze bleef maar met mijn ballen spelen![]()
Toen ik paraat stond kwam ze boven me zitten en me te berijden. Leuk tempo en tegelijk kon ik haar borsten volop onder handen nemen. Normaal is deze positie eerder een afknapper voor me maar in dit geval moest ik haar afremmen omdat ik anders ging klaarkomen. Ze stopte en vroeg me toen welke positie ik nu wou waarop ik zei dat ik graag had gehad dat ze me klaarpijpte (was immers niet zo goed in vorm als gevolg van een paar weken met veel te veel werk en te weining slaap). Zonder morren werd het condoom ververst en begon ze me leeg te zuigen. Het zicht op haar prachtige lichaam plus de stimulatie van mijn ballen en haar pijptechniek deden mijn weerstand snel afbrokkelen en ik vulde het rubbertje.
Ze vroeg me opnieuw of het lekker was wat ik alleen maar kon beamen en we begonnen te praten. Ik zie haar dat het een leuke ervaring was om binnen te stappen bij een stoot van een vrouw en dan ook nog lekkere sex te hebben. Jammer genoeg is vaak het tegendeel waarWaarop ze zei dat in het begin de meesten gewoon naar haar keken en niet durfden binnen stappen maar eenmaal die drempelvrees was doorbroken de meesten vaak terugkeren. Gezien haar uiterlijk, de service en haar vriendelijkheid is het herhalingsgevaar voor mij dan ook zeer groot.
![]()
Haar naam is Monica, ze is 28 en afkomstig uit Bulgarije en zoals ik al vermoedde had ze eerst in Brussel gewerkt maar sinds 4 maanden zit ze in het SKW. Ze werkt iedere dag behalve de maandag tijdens de dagshift.stroller heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

. Een overal gebruind lichaam met prachtige borsten kwam te voorschijn. Ik moet zeggen dat voor mij al de helft van het geld waard was...
Waarop ze zei dat in het begin de meesten gewoon naar haar keken en niet durfden binnen stappen maar eenmaal die drempelvrees was doorbroken de meesten vaak terugkeren. Gezien haar uiterlijk, de service en haar vriendelijkheid is het herhalingsgevaar voor mij dan ook zeer groot.
.
. Superknap gezichtje, met mooie donkere kijkers en een heerlijk slank figuurtje met prachtige natuurlijke borsten...misschien wel de mooiste die ik gezien heb. Of ze de maat D halen weet ik niet, ik zou het op een volle C houden.
De 2 blonde dames waren al gevlogen en vlakbij deze ramen zag ik een schittering van een leuke dame.Ik loop t bruggetje op en .....
.