Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Antwerpen, VT 44, Lucia (goed)

Actieve recensies
    1

Thumbs up Antwerpen, VT 44, Lucia (goed)

zondag bij lucy geweest wel vaak gezien maar nooit mijn andacht getrokken maar op zondag ochtend was er niet veel te beleven en naar haar toe gegaan heb 20 euro betaalt voor alleen pijpen halfuur was 50 zei ze maar eerst eens kijken wat het is dacht ik zo
    ze begon gelijk te kussen soms met haar tong heeft lekker gestreelt en is gaan pijpen mocht lekker aan haar kutje zitten ik zei even rustig slowdown en dat de ze na ongeveeer 10 min weer verder en heeft ze me lekker klaar gepijpt met condoom !!
    goede ervaring dus en dat voor 20 euro ik dacht dat het 146-5 was maar laaat ik nog definitief weten

Ik heb me vergist het is 148-6 ???(148-4)
    Ze heeft een donkere huidskleur heeft altijd zwart leer aan en staat vaak buiten over haar deur te hangen,grote borsten en wel wat fors.
    Maar ja je kan al voor 20 euro terecht.

Groet Utreg

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Standaard

Omdat ik las dat je bij Lucy (Lucia?) voor weinig een pijpsessie kan laten uitvoeren heb ik haar vanmiddag maar eens bezocht, als opwarmertje voor het echte werk zeg maar. (zie recensie Rashida). Het is een vriendelijke dame, niet mooi, maar ze kan prima pijpen.
    Pikmans werd eerst zeer uitgebreid gewassen, vervolgens gelikt en toen kon het echte werk beginnen.
    Nix mis mee.

Noot v/d mod: goed zo pikky
    Pikky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 22-04-06 om 22:58

dikky pikky Guest

Standaard

Ik heb vandaag deze wat mollige dame uit santa domingo bezocht.
    Ze heeft wel wat grotere borsten dan c cup ik zou zeggen d cup.
    Toen ze zag dat ik mijn aandacht op haar vestigden begon ze met een grote dildo te spelen :P
    Ik heb haar eventjes een beurt gegeven of zij mij ,het is maar hoe je het bekijkt :P
    Een aanrader als je van wat mollige types houdt.

dikky pikky

dikky pikky Guest

Standaard

Weer bij deze lucia geweest.Ik was zo nat van de regen dat ze besloot mij geheel af te drogen.
    Ze is weer aardig met mij bezig geweest die kleine kabouter.
    Jammer dat ze niet in denhaag werkt :'(

moderators ik hou het toch op d-cup echt ,ik heb er namelijk tussen gezeten ;D

dick

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    33

Standaard

Afgelopen zaterdag bij Lucia geweest. Zij is een enthousiaste dame, die veel praat, hoewel ik moeite had haar te verstaan met haar mengelmoes van duits, nederlands en spaans.
    Na het uitkleden eerst wassen en begon ze te zoenen (niet tongzoenen) en te pijpen zc. Na een tijdje pijpen vroeg ze of ik in haar kontje wilde neuken. Ik had 80 euro bij me en dat was goed. Ze deed een condoom om mijn lul en wat glijmiddel en toen stopte ik mijn lul voorzichtig in haar kont. Na een tijdje stoten haalde ik 'm eruit, zij deed het condoom eraf en kwam ik klaar tussen haar lekkere grote tieten.
    Daarna werd ik weer gewassen en na een praatje en een zoen ben ik weer gegaan.
    B.Y.T. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    47

Actieve recensies
    10

Standaard

Lucia is een lieve wat tragische vrouw, die gewoon aandacht nodig heeft en eihgenlijk een man zoekt die ze
    mee kan nemen naar de dominicaanse republiek om te vertroetelen.

er zat om 6.00 s morgens een keer niemand en ik ben aangetrokken door die voorgevel naar binnen gegaan,
    omdat zij mij riep.

prijs € 30,00 daar kun je je geen buil voor vallen.

Lucia was een en al vriendelijkheid, schonk koffie, rum
    zette een film op en nam alle tijd om haar hele levensverhaal aan mij te vertellen.

eigenlijk had ik al geen zin meer om te neuken, maar toen begon zij enthousiast te pijpen en wilde in alle standjes genomen worden, ook in haar kontje.

daarna wilde ze me meenemen, ik was geweldig, zij zou nog gauw wat verdienen en voor altijd naar de dom.rep. verdwijnen met mij.

aangezien ik al een vaste partner en een vaste vriendin heb begon het me toen wat benauwd te worden en vertelde ik haar dat ik nu echt weg moest.

mijn geld wilde ze niet hebben, ik kreeg nog een dikke zoen en we zouden snel afspreken wanneer we zouden gaan.

ik weet tegenwoordig niet hoe snel ik voorbij haar raam moet rijden/lopen want ik ben er absoluut nog niet klaar voor

dikky pikky Guest

Standaard

Haagse Dick was ook weer eens in Utrecht. Ja er zit best wel mooi spul op de bootjes. Op de een of andere manier toch weer bij Lucia terecht gekomen, ze herkende me nog van de vorige keren. Ze was best wel ondeugend want ze wilde mij best wel zonder pijpen, maar bedankte voor de eer. Wel tussen haar borsten in mijn naakie zonder jasje gedaan. Ja het was weer eens een heet Zuid Amerikaans half uurtje, maar dat kun je Bobby Vitale niet wijs maken.

Ome Dick

Actieve recensies
    22

Standaard

Ze leek van een afstand wel aardig enspontaan. Haar kamer hangt mudvol attributen en op de breedbeeld-TV draaide een instructie-flim.
    Binnen vroeg ze om E 30 en bood me direct koffie aan en vroeg mijn mobiletje te leen. Een gesprek van een halve minuut om condooms te bestellen en een gesprek van twee minuten naar haar vaderland. En ik lag daar maar op dat bed te wachten!
    Dankzij mijn kennis van het Spaans kwam er enigszins een gesprek op gang, maar dat ging eigenlijk nergens over. Later kon ze mij ook niet meer antwoorden. Dat gaat ook moeilijk met een pik in je mond.

Het was voor mij eens maar nooit meer.
    Een triest ,verward type. Bovendien twijfel ik er aan of zij daar wel vrijwillig zit.

Ik kwam blijkbaar niet in aanmerking als verloofde, omdat ik op de fiets kwam.
    Richard Aantwater heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

dikky pikky Guest

Standaard

Ondanks dat het aanbod van latina's ruim was op het zandpad, toch weer bij de goedlachse Lucia uitgekomen. Ik zou haar zo mee naar Den Haag willen nemen, een hele aardige dame.

Ome Dick

Actieve recensies
    7

Standaard

Gisteren begaf ik mij in Utrecht en het was een kleine moeite om even het zandpad te bezoeken. Mijn aandacht werd getrokken door Lucia. Of beter gezegd: Haar lakleren outfit, met laarzen en uithangende tieten. Eenmaal dichterbij gekomen moest ik even slikken ...... van schrik. Dichterbij was deze dame minder aantrekkelijk dan van een afstandje. Maar goed toch 50 euro voor half uurtje afgetikt. Een grondige wasbeurt volgende. De dame praat veel in brabbel duits, spaans, engels. Ik begreep er geen reet van. En om haar kop even te laten houden, trakteerde ik haar op een likbeurt. Ze is nogal lichtgevoelig aan haar klitje en tepels. Vervolgens in de missionaris houding. Of ze was kletsnat of ze is inmiddels zo opgerekt, maar ik had weinig gevoel. Ook op zijn hondjes was niet echt top. Vervolgens condoom eraf getrokken en de dame aan het pijpen gezet. Dit was duidelijk het betere werk. De complete stam en ballen werden meegenomen. Een standje 69 volgde en dit kon haar duidelijk bekoren. Geheel tegen de verwachting in mocht het tot het einde volgen.

Uiteindelijk een goed (uit)einde, maar de rest was pet. Tussendoor zoende ze me, maar dat kon me niet opwinden.
    marrotterdam heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    4

Standaard

Vanmorgenvroeg hoge nood,dus naar het zandpad getogen,en even langs de bootjes gelopen om een dame uit te zoeken.Veel gesloten gordijnen,maar op mijn tweede ronde een rondborstige dame gespot,Lucy.Pzc voor 30 euro afgesproken.Even mijn kleine jongen gewassen,op het bed gaan liggen,en werd vervolgens hartstochtelijk zo ongeveer over mijn hele gezicht gekust,en af en toe kwam haar tong mijn mond binnen.Toen begon Lucy te pijpen,maar dat had meer weg van aftrekken met mijn eikel in haar mond,dus aftrekken maar over genomen,en vervolgens heerlijk in haar mondje klaargekomen.Voor vertrek wel mijn gezicht met zeep gewassen,dat zat namelijk onder de lippenstift.Bij mijn vertrek heeft ze me twee keer bedankt voor mijn bezoek.Tikkeltje onzekere dame,maar niet verkeerd qua dienstverlening,en voor een net prijsje.
    boerensmurf heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Schimi Guest

Thumbs up Re: Utr., Zp 148-4, Lucia

Zag Lucia ook afgelopen woensdag het was slecht weer enne weinig dames,dus van haar een aanbod gehad van 39 P&N nou daar kan je geen bult aan vallen.
    Heerlijk zoenend op bed beland een lekkere B2B gehad waar het vleesstokje lekker tussen de volle borsten belanden , daarna pijpend naar hoogte punt gebracht

rustige relaxte latina

vr.gr.mr.S

Actieve recensies
    52

Standaard Re: Utr., Zp 118-2, Lucia (goed)

Vandaag besloten om het nieuwe jaar op gepaste wijze op het Utrechtse zandpad in te luiden,en behalve Poolse Monica ook een oud en bekend gezicht uit het verleden herkend op zp118-2,te weten de weinig besproken Lucia.

Pzc voor 30 euro afgesproken.Na het gebruikelijke wasritueel vrij stevig en doeltreffend door Lucia gepijpt,en gedeeltelijk in haar mond klaargekomen.Nadien door haar gewassen.

Tja,de pijpbeurt was gewoon goed,en zo'n stevige latina met flink achterwerk en flinke borsten is op zijn tijd toch ook wel weer eens lekker.Enige nadeeltje:tijdens het aankleden wordt ze een beetje knuffelig,kusserig,plakkerig en zeurderig,en vraagt of je gauw weer terugkomt.Ze blijft tot 20 februari op dit adres werkzaam.

Prima adres voor een snelle pijpbeurt,daarna weer snel wegwezen!
    FredB. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    54

Standaard Re: Utr., Zp 118-2, Lucia (goed)

Omdat er geen enkele van mijn favo's langs het pad te bekennen waren (ik hoopte op Noa of Estelle), deze pzc Lucia maar eens uitgeprobeerd.

Eigenlijk is mijn ervaring een kopie van wat FredB. heeft meegemaakt. Enige extra opmerking: tijdens het pijpen zat Lucia met haar hoofd van mij afgewend.

Kwa leeftijd schat ik haar zeker 10 ouder dan wat er op dit moment in het rec. formulier staat. Op zich niets mis mee, ik ben zelf ook 47. Maar ik val toch meer op het "jongere spul"

Dit bezoek was eenmalig.

Groet, Ew
    Een Wandelaar heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    2

Thumbs up Utr., Zp 142-2, Lucie (goed)

Lucie zit nu gedurende de hele dag op nr 142-2. Het is een erg sociale dame; aardig en altijd in voor een praatje. Ze heeft ook mooie grote borsten. Ze komt zeker na wat ze beloofd. Heerlijk rustig pijpen, waarbij ze ook de rest van je zaakje lekker likt. Daarbij een beetje spelen. En als afronding heerlijk in twee standjes neuken. Ze neemt haar tijd en is erg sociaal.

Aanradertje!

Ze gaf aan nu in deze kamer te blijven werken.
    cumvlinder heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    22

Thumbs down Re: Utr., Zp 142-3, Lucia (goed)

Ik ben vroeger wel vaker bij Lucia geweest ('s ochtends een snelle wip voor het werk voor 25 Gld).

Na jeren weer eens een keertje langs. Ik vroeg - omdat ik het hier gelezen heb - om anaal. Ze zij eerst nee maar toen ik omdraaide om te gaan ging ze akkoord.

Goed, wassen, strelen, likken (ook aan de ballen), rubber om, pijpen en toen zei ze in haar half Duits/half Spaans gebrabbel "von hinten".

Dus ik achter haar op de knieen. Meerdere keren geprobeerd en eindelijk een gat gevonden. Ze deed alsof dit haar pont was, maar ik weet wel beter. Dus nog een keer en toen begon ze te piepen, dat het niet kon, 20 euro te weinig was (ik had haar 30 gegeven) etc. Toen zei ik dat ze het beloofd had. Dus nog een paar pogingen maar jullie weten het ook, als zij niet wil krijg je hem er nooit in.

Dan maar gewoon doggie afgemaakt.

Voor mij valt zij af van de lijst van dames die mijn geld krijgen.
    Ik ga niet meer terug.
    pnetratie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    2

Thumbs up Re: Utr., Zp 142-3, Lucia (goed)

Na mijn slechte ervaring op de europalaan maar naar het zandpad gegaan. Was ff klaar met slanke snelle tiepjes en mijn oog viel op deze rondborstige dame, Lucia op 142-3. Leuke meid, vrolijk, hygienisch, lekker lijf, fijn pijpbekkie (beetje te goed, aan neuken kwamen we niet meer toe, das dan voor de volgende keer) in zo'n beetje alles het tegenovergestelde van wat ik eerder vandaag meemaakte. Misschien tikkeltje ouder dan de gemiddelde aanwezige dame op het pad, maar gewoon lekker en gewoon goed.
    kleintjepik heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    48

Actieve recensies
    1

Thumbs up lucia

is delaatste tijd diverse keren bij deze dame uit santa domingo geweest en is me steeds goed bevallen praat alleen een mengelmoes van duits/spaans/engels er is veel mogelijk bij deze dame is nu helaas voor 5 weken naar haar vaderland

Leeftijd
    48

Actieve recensies
    37

Standaard Re: lucia

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gts wizzard Bekijk bericht
    is nu helaas voor 5 weken naar haar vaderland
    Lucia (Dom) is niet teruggekeerd naar Utrecht, maar zit tegenwoordig in Villa Tinto in het Schipperskwartier te Antwerpen waar ze de afgelopen weken zowel op Villa Tinto 44 als op Villa Tinto 5 (op Zaterdagmiddag 14/08) aanwezig was. Haar naambordje heeft ze niet meer in het raam, maar deze oudere Dominicaanse is te herkennen aan de hoge rode laklaarzen die ze meestal aanheeft.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten