| Live Sex Chat Forum Home |
Re: Tina, Priveontvangst, Rotterdam (slecht) |
|
|
(#1)
|
|
|
Ben nieuw maar heel ervaren!
Actieve recensies: 4
|
Tina is een aziatisch meisje, dat ontvangt in Rotterdam. Advertentie staat bijna elke dag op Kinky.
Afgelopen zaterdag een afspraak gemaakt. 1 uur met pijpen zonder voor € 120,=. Ze kwam al niet erg spontaan over en het strelen en pijpen was erg plichtmatig (niet uit vrije wil?). Ik mocht ook niet met haar kutje spelen, later bleek waarom. Toen maar condoom er om en neuken. Weer erg plichtmatig met standaard kreungeluidjes. Toen ik van standje wilde veranderen wilde ze dat eigenlijk niet. Wat bleek toen ik mijn lul er uit haalde: ze was ongesteld ![]() Ik ben gelijk gestopt en heb mijn condoom er af laten halen. Met moeite nog € 50 terug gekregen, want ik was toch al een half uur binnen geweest en ze had me gepijpt. Wat mij betreft een meid om nooit meer naar toe te gaan!!
sylv
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht
|
|
|
|
Re: Rotterdam, Priveontvangst , Tina (slecht) |
|
|
(#2)
|
|
|
Banned
Actieve recensies: 0
|
Hier idem dito.
NIET NAAR TOE GAAAAAN!! aan de telefoon krijg je een spontante dame, eenmaal daar een klein iel Thais meisje die kijkt alsof ze net is opgestaan en en zonder te melden opeens een vreemde aan de deur staat. Ik neeem noooooit meer een Thais meisje (ik d8 laat me eens wat anders proberen), geef mij maar de latina's brasileras en overoge zuidAmerikaanse chica's. Dit had ik nog nooit meegemaakt; wilde dr bijna wakker slaan. Heb mn pik eruit gehaald (eerst nog een paar keer keihard en diep gestopen, deed lekker pijn) en toen maar ermee genokt. Gare shit die Tina ![]() |
|
|
|
Re: Rotterdam, Priveontvangst , Tina (slecht) |
|
|
(#3)
|
|
|
Ben nieuw maar heel ervaren!
Actieve recensies: 0
Leeftijd: 49
|
Gents, can't agree more. Ik schrijf eigenlijk alleen als het me té gek wordt en dat is met deze Tine het geval. Ook ik ging enthousiast naar Kralingen na lezing van de ad en na een belletje met 'Tina'. Daar gearriveerd was al mijn lust meteen verdwenen, om gelijke redenen als mijn voorganger hier beschrijft. Met een smoes vertrokken zonder zelfs het glaasje water dat ze inschonk aan te raken. Niet gaan!
|
|
|
|