Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Utr., Zp 114-1, Marja (uitstekend)

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Smile Utr., Zp 114-1, Marja (goed)

Vorige week bij Marja binnen geweest. Marja werkt al 8 jaar op het zandpad , komt uit Utrecht werkt door de weeks in de avond. Ze is te herkennen aan haar lichtbak voor het raam met de densten die ze aanbiedt. Vreemd dat er geen meer reacties zijn.

Bij Marja gekozen voor een soft sm sessie voor 75 euro voor een klein half uur. Ze heef tme vastgebonden op het bed en daarna met wat zweepjes bewerkt. Vervolgens weer wat geplaagd met veertjes en een trilapparaat op mijn pik. Vervolgens pakte ze een dildo waarmee ze mijn kontje heeft vewend en me tegelijk langzaam heeft afgetrokken. Kwam vervolgens met poppers heerlijk klaar.

Marja is echt een aardige meid en bood me wat te drinken aan. Ze is niet echt de knapste maar is een prima sexwerker en kijkt niet op de klok. Ze probeerde me het echt naar de zin te maken.

Groet Swartjes
    Swartjes heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Utr., Zp 114-1, Marja (goed)

vanavond reed ik over het pad een vrolijke glimlach trok mijn aandacht.
    Daar zat zij een mooie dame met een heerlijk lichaam. Ik de auto weg gezet, uitgestapt op de loopbrug kreeg ik weer die geile glimlach. Zij deed de deur op en ze vroeg waar kan ik mee van dienst zijn. Nou ik zou graag vast gebonden willen worden en dan anaal genomen willen worden, dit bleek geen probleem. Het was top.
    monnik007 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    16

Standaard Re: Utr., Zp 114-1, Marja (uitstekend)

Normaal ga ik voor kinky sex / soft sm bij de toplookers op het pad, jong en strak.....
    In een experimentele bui toch eens bij Marja binnengestapt, ze heeft een geile uitstraling achter het raam en had een geil zwart laksetje met laarzen aan. Absoluut niet het type waar ik normaal op val, schat over de 40 en niet echt knap.....gelukkig wel nog lekker strak voor haar leeftijd.
    En wat bleek: het was een bijzonder geile geslaagde sessie, ze kan je aardig geil krijgen en heeft duidelijk veel ervaring en inzet op dit vlak.....
    herhalingsgevaar voor mij gering vanwege de looks maar toch een zeer geslaagde sessie !

walkon.....
    walkon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 23-04-10 om 23:40

Actieve recensies
    11

Standaard Re: Utr., Zp 114-1, Marja (uitstekend)

people, zit ze er tegenwoordig nog op dat zandpad die marja.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten