| Live Sex Chat Forum Home |
Re: Wuustwezel, Privéontvangst , Kelly (uitstekend) |
|
|
(#26)
|
|
|
Ben nieuw maar heel ervaren!
Actieve recensies: 7
|
Na enige maanden Peggy niet meer bezocht te hebben, is dat 3 weken terug weer gebeurd. Het voelde gelijk weer vertrouwd. Mooie meid. Beetje tegen het softe aan (terwijl ze toch ook wat sm activiteiten onderneemt) maar oké.
Heerlijke borsten, een smal lijntje en lekkere stevige ronde billen met een leuk koppie als toetje. Ga van de week weer eens fijnproeven!
sanne111
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
|
|
|
|
|
|
(#27)
|
|
|
Officieel meubelstuk van de site
Actieve recensies: 68
Leeftijd: 28
|
Wie is het nu ? Peggy of Kelly
![]() En waar kan men contactgegevens terugvinden van deze dame ? |
|
|
|
|
|
(#28)
|
|
|
Schrijft best een beetje
Actieve recensies: 3
Leeftijd: 41
|
|
|
|
|
|
|
(#29)
|
|
|
Ik lees alleen
Actieve recensies: 0
Leeftijd: 49
|
Vroeger was ik een regelmatige bezoeker bij Kelly. Een vrouw die jarenlang mijn nylon-fantasiën kon vervullen. Bij mijn laatste bezoek vond ik haar echter 'afwezig' niet echt bekoorlijk en had ik kon ik maar half zoveel genieten als al de vorige keren. Zijn er nog anderen die deze ervaring hebben? Het zou jammer zijn na een lange periode goed gesteld te zijn geweest, nu op zoek te gaan naar een andere dame die wijn wensen kan invullen.
grtz |
|
|
|
|
|
(#30)
|
|
|
Ik lees alleen
Actieve recensies: 0
|
Hoi mychnylon,
Met spijt lees ik dit berichtje, als je zoals je zegt al jaren klant bij me bent, waarom doe je je klacht dan niet aan mij persoonlijk, en doe je dit langs deze weg, en dan nog met een nickname zodat ik je naam niet herken. Zoals je weet, probeer ik altijd aan de wensen van mijn clienteel te voldoen, (zoals het dragen van nylons, hoge hakken, enz.). Iedereen kan eens een slechte dag hebben, ik ben geen robot. kusjes Kelly |
|
|
|
|
|
(#31)
|
||
|
Woont hier bijna
Actieve recensies: 88
|
Citaat:
![]() ___________________________________ No you can't help it... if you have been tempted... by fruit hanging ripe on the tree... |
|
|
|
|
|
|
(#32)
|
|
|
Ben nieuw maar heel ervaren!
Actieve recensies: 5
Leeftijd: 29
|
Ging er met de verwachting naar toe een andere ervaring te krijgen, dan bij de dames achter het raam en dat is zeker zo uitgekomen.
Eerst ging Kelly haar tanden poetsen, waarna we onze geslachtsdelen gingen opfrissen. Terug in de kamer begon ze mij met condoom te pijpen, waarna ik haar frisse poesje ben gaan likken. Je ballen worden niet vergeten. Daarna kwam ze op mij zitten en in dat standje hebben we het ook afgemaakt. Ze vertelde me dat haar vriendinnen op de andere dagen beschikbaar zijn.
denizbrabant
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
|
|
|
|