Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Utr., Zp 130-3, Nelly (goed)

Actieve recensies
    27

Standaard Re: Utr., Zp 130-3, Nelly (goed)

Vanmiddag bij dit leuke grietje geweest. Twijfelde bij het langslopen maar is een goede keuze geweest. Nelly pijpt heerlijk met haar piercing, lang en diep. Daarna een lekkere cowgirl en afgemaakt in een diepe missionaris. Dame is zeer vriendelijk en schoon. 4 maanden in nederland maar spreekt ook al redelijk NL. Aanrader voor de volgende keer!

Actieve recensies
    10

Thumbs up Re: Utr., Zp 130-3, Nelly (uitstekend)

Hi Nelly,

hope you read this.

It was fantastic and I promised you to make some good comments about you here...

Heren,

het was super, ze is heel vriendelijk, neemt de tijd..Ga niet verder in op de details maar ze zit zeker bij de top 5 ever voor mij hier..
    Pino1977 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    27

Standaard Re: Utr., Zp 130-3, Nelly (uitstekend)

Vanmiddag weer eens bij deze kanjer geweest!!Blijft een heerlijke vrouw met dito lichaam..
    Het was super, rustig pijpen en van achteren afgemaakt!!
    Remon33 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    20

Smile Re: Utr., Zp 130-3, Nelly (uitstekend)

Wat een meisje! Op het eerste gezicht een beetje flauw, maar een perfect lichaam, dus toch maar (weer) geprobeerd. Echt een mooie lieve meid! Voorlopig mijn favoriet weer!
    verygood heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    24

Thumbs down Re: Utr., Zp 130-3, Nelly (uitstekend)

Ik begrijp helemaal niets van voorgaande recensies, laat staan van de kwalificatie 'uitstekend'. Hier KLOPT HELEMAAL NIETS VAN !!

Enige wat juist is, is dat ze er wel lekker uitziet. Maar binnen is het allemaal zeer klinisch, nergens aankomen, bovenstukje gaat niet uit enz enz. en ze had het over bacterien !

Zondert in de details te treden is dit een TMM !! Vond het al verdacht want tijdens een paar keer langsrijden, ging er niemand naar binnen. Helaas was ik de pisang en ben er dus met open ogen ingetuind....was bijna van plan tijdens de sex op te stappen, tja maar naar je geld kun je fluiten!

Medewandelaars, ik adviseer u met een grote boog om dit raam heen te lopen, is mijn slechtste ervaring in Utrecht !

Leeftijd
    47

Actieve recensies
    4

Lekkere meid zeg!
    Mooi gezichtje en strak lijf, Spaanse 21 jaar met flinke stevige tieten. Ze heeft lekker lang gepijpt, waarbij ze me regelmatig aankeek en met haar tong langs mijn pik likte.
    Daarna ging ze er boven op zitten en mocht ik met haar tieten spelen.
    Ze bereed me een tijdje in verschillende tempo's en vroeg daarna of ik een ander standje wilde.
    Ik vroeg om standje hond en ze stak haar kontje lekker naar achter omhoog. Ze maakte haar rug hol en liet toe dat mijn pik er echt helemaal in ging. In de spiegels voor mij en naast mij had ik goed uitzicht op de geile gebeurtenissen. Ze had haar benen erg wijd uit elkaar waardoor ik haar met lange halen goed diep kon penetreren. Zo kwam ik heerlijk in haar klaar en pompte nog wat na. Toen ik mijn piemel er uit liet glijden bleef ze nog even in dezelfde stand liggen en kon ik zo in haar openstaande kutje kijken. Ik had haar gelijk wel weer willen neuken. Maar ja dat bewaar ik voor de volgende keer. Hier kom ik zeker nog eens terug. Een aanrader mannen!!
    Geile groeten van ratje.
    ratje44 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    24

Dit meisje met idd een prachtig figuurtje heb ik bezocht . Ik schrijf niet vaak recensies, alleen als ik vind dat een meisje uitzonderlijk presteert en dit onvoldoende op deze site naar voren komt.

Een recensie over bijv. de meisjes op bootje 114 is niet nodig, is gewoon uitstekend daar en dat weten we allemaal !

Van dit meisje weten we blijkbaar niet wat een verschrikkelijke slechte sex hier wordt gegeven: een echte TMM , dat hier andere mannen een uitstekend ervaring hebben kan ik me echt niet voorstellen, want het is gewoon helemaal niets, weggegooid geld dus.

Wie dit niet gelooft, ga rustig zelf je geld daar weggooien, maar wees dan wel eerlijk en schrijf op wat je (niet) meemaakt, zodat anderen zich vooraf beseffen wat ze (niet) kunnen verwachten
    johnsonxxx heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Actieve recensies
    9

Zeer mooie meid, kijkt je tijdens het pijpen heel intens aan. Ik vind haar super. Gebruikt ook goed haar tongpiercing tijdens het pijpen. De sex is heerlijk. Zij bovenop, met veel gevoel en tempowisselingen. en wederom die intense blik. Ik ga hier vaker komen.
    Appeltje13 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Toch weer op pad....

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Smile Re: Utr., Zp 130-3, Nelly (uitstekend)

Dit meisje had ik al maanden in mijn vizier maar iets hield mij tegen en ook de tegenstrijdige recensies hier op hookers.nl. Gisteren ben ik dus eindelijkn naar binnengeweest en ik moet zeggen het is mij prima bevallen!

Nelly is een 21-jarige Spaanse lekkere slanke meid die prima Nederlands praat en een heel lekker figuur heeft met mooie volle C-cup siliconen borsten

Ik zag wat kinkytoys (dildo's, boeien, zweepje, strapp-on) hangen/staan en ik vroeg naar de strapp-onmogelijkheid en die was aanwezig.

Nelly is een rustige lieve relaxte meid die netjes vroeg waarmee te beginnen en dat werd dus een heerlijke Franse massage. Nu ben ik niet zo snel onder de indruk van de kwaliteiten van een dame betreffende uitvoering van een Franse massage, maar deze was met heel veel gevoel en bijzonder lekker en ook langdurig, ik moest zelf aangeven om te stoppen om vervolgens over te gaan op 2 standjes neuken waarbij Nelly met haar heerlijke lijf boven op mij ging zitten en mij ging berijden als een volleerde amazone, mmmm heerlijk uitzicht die 2 prachtige borsten en het ondeugende lachje met oogcontact van deze Spaanse, vervolgens stelde ik missionarisstandje voor, enigzins verbaasd dat ik geen doggy wilde, voldeed Nelly aan mijn verzoek, ja haar billen zijn prachtig, maar ik ben nu eenmaal een liefhebber van oogcontact tijdens de sex.

Ik neukte heerlijk en kon ook mijn eigen ritme aangeven waarbij ik het vrij lang vol kon houden totdat ik dacht nu moet ik even stoppen anders verschiet ik mijn kruit, want de strapp-on lag klaar en Nelly deed deze om, de dikte van de roze dildo was mij al opgevallen, maar in de juiste geile mood is dat geen probleem voor me, en ik stelde voor aan Nelly mij in missionarishouding te nemen, wat veel meisjes met een strapp-on toch moeilijk vinden qua neuktechniek, maar ja het oogcontact, uitzicht tijdens het geneukt worden en het feit dat ik dan gemakkelijker mij zelf kan aftrekken dan in doggystyle maken dit standje voor mij favoriet. En weer was Nelly hier gewoon goed in! OOk haar uithoudingsvermogen was prima, want ik was even door de poppers en warmte in haar kamer bevangen waardoor een orgasme bij mij even uitbleef, maar Nelly ging lang en vrolijk verder, totdat ik zelf aangaf dat ze mocht stoppen, ze vroeg nog echt?, ja ik moest ff bijkomen en even later zat ik rechtop op mijn knieen op de rand van het bed waarbij Nelly voor mij stond en mijn tepels stimuleerde met haar vingers/nagels waarbij ik mijzelf aftrok en niet veel later heerlijk klaarkwam.

Ik kan dus als kritische klant zeggen dat Nelly naar mij toe een zeer klantgerichte service aanbood, met veel mogelijkheden, niet lettend op de tijd en ook technisch alles zeer goed uitvoerde. Het enige persoonlijke minpuntje vind ikd an dat ze misschien qua sex iets te lief voor mij is, of iets extra geile interactie mis. Maar verder meer dan uitstekend!
    frankkinky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    16

Ook ik had deze dvp al maanden op mijn lijstje staan, maar ook bij mij hield iets mij tegen.
    Uiteindelijk pas toch maar naar binnengegaan op zaterdagochtend en veel was er op dat momente niet te beleven op het ZP.

Zoals frank al omschreef is Nelly is een lekkere slanke meid en een heel lekker figuur heeft met mooie volle C-cup siliconen borsten en heerlijk geile uitstraling als ze je aankijkt.

We begonnen met een goede lange Franse massage.
    Om daarna haar als cowgirl bovenop te zitten wat ze erg lekker doet en een heel hoog tempo erop kan leggen en door kan gaan.
    Na heel erg mijn best te doen om het moment uit te stellen ben ik heerlijk gekomen met haar bovenop.
    Ze is zeker voor herhaling vatbaar.
    as150476 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    12

Een paar dagen geleden deze dame bezocht omdat ze er zo lekker uitzag. Ook deed ze anaal, daar had ik wel zin in.

Ik vond het geen success. De dame deed geen moeite om het mij naar mijn zin te maken, maar voerde het geheel plichtmatig uit. Hierbij viel het het seksspel regelmatig stil omdat de dame niet goed snapte wat ik wilde. De taalbarrière zeg maar. Dit soort onderbrekingen deden mijn kleine vriend geen goed en Nelly vond dat wel best zo. Uiteindelijk vertrokken zonder het anale gedeelte afgemaakt te hebben omdat Nelly zei dat de tijd 'bijna' op was. Ze lette dus ook nog eens stevig op de klok. Wat mij betreft had ze best wat beter haar best mogen doen.

De dame ziet er dus lekker uit en heeft een mooi kaal kutje, maar voor seks zal ik haar niet meer bezoeken.
    facial lover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    13

Thumbs up Re: Utr., Zp 130-3, Nelly (goed)

Vanochtend bij deze spaans bulgaarse sex tijgertje geweest, ondanks dat ik al een half jaar niet bij haar ben geweest herkende ze mij nog wel. Ging voor een standaard bezoekje en het was weer genieten. Nadat ik me zelf had gewassen lag ze al op bed op mij te wachten. Ze begon mijn tepels te strelen en begon toen aan mijn oorlelletje te sabbelen en in mijn nek te kussen, tegelijkertijd pakte Nelly wat glijmiddel en begon mijn half stijve lul te masseren en binnen enkele seconden stand hij paraat zowel de verwennerij aan mijn paal en het sabbelen aan mijn oorlel maakte mij echt super geil en zo keek ze mij ook aan. Na dit schouwspel te hebben aangezien via de spiegel ging ze tussen mijn benen liggen en deed een jasje om mijn paal en begon mij vol overgave te pijpen alleen zoals zij dat kan en maakte goed gebruik van haar tongpiercing en dit ging zo een paar minuten door. Daarna heb ik gekozen om haar in missionaris te nemen ik moest me wel ff inhouden anders had ik haar binnen no time volgespoten, haar benen deed ze lekker wijd pakte wat glijmiddel en ging een beetje vingeren en kreunde daar ook zo bij en keek me aan met zaadvragende ogen, ik stopte mijn paal in haar kaal kutje en ging met lange langzame halen heen en weer. Nu wou ik helemaal genieten van het uitzicht en vroeg of ze mij wou berijden maar eerst nog ff aan haar borsten gezogen en ging ik op mijn rug liggen en ze liet haar kutje langzaam over mijn harde paal glijden en ging met diverse tempowisselingen heen en weer en ze voelde dat ik bijna ging komen en deed nog meer haar best en ging super snel op en neer en met vol overgave spoot ik het jasje vol en was even van de wereld en ze keek me echt lief aan toen ik klaar kwam, ze ging nog even heen en weerom de laatste druppels er uit te krijgen dat ging nog goed ook want mijn paal liet me niet in de steek en bleef nog even hard als voor de lozing. Ze pakte een servetje deed het rubbertje eraf en maakte voorzichting mijn paal schoon dat zie je nog weinig die service. Heb mezelf nog ff gewassen en daarna aangekleed, 3 kusjes gekregen en met een voldaan gevoel de deur uitgelopen.
    Jim6969 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 12-06-09 om 06:36

Actieve recensies
    42

Nelly is op vakantie , want vandaag stond er een ong. 1.70mtr lange dame op haar kamer.

Actieve recensies
    346

Question Re: Utr., Zp 130-3, Nelly (goed)

In wandelkringen veel lof over deze Nelly die nog steeds actief is op het zandpad, alleen de recensies blijven wat achter, komt dat!?

Ciao, Badmad Lindros

Toolmaster of the hookers universe

Actieve recensies
    1

Heren,

Is dit soms de Spaans/Bulgaarse Nelly die in ieder geval het laatste half jaar op 112-4 zat? Haar werktijden zijn overdag tot ongeveer half 7.

Tot mijn grote spijt heb ik haar al een aantal weken niet gezien..

Groet,
    Erik

Leeftijd
    28

Actieve recensies
    3

Nee, is ze niet. Ze werkt gewoon nog, zag d'r vanmiddag nog.

Ziet er wel erg goed uit!!!

Actieve recensies
    1

Heb je toevallig nog bij 112-4 naar binnen gekeken? Ik wilde zaterdag bij Nelly op 112-4 langs, maar ze was er niet.

Groet,
    Ronald

Actieve recensies
    0

Al 2 weken niet meer gezien op dit adres , weet iemand waar zij nu werkt of is zij op vakantie ?

Actieve recensies
    1

nelly is gestop met die werk.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten