Vanmiddag bij dit leuke grietje geweest. Twijfelde bij het langslopen maar is een goede keuze geweest. Nelly pijpt heerlijk met haar piercing, lang en diep. Daarna een lekkere cowgirl en afgemaakt in een diepe missionaris. Dame is zeer vriendelijk en schoon. 4 maanden in nederland maar spreekt ook al redelijk NL. Aanrader voor de volgende keer!

Met citaat reageren
. Ik schrijf niet vaak recensies, alleen als ik vind dat een meisje uitzonderlijk presteert en dit onvoldoende op deze site naar voren komt.
, want de strapp-on lag klaar en Nelly deed deze om, de dikte van de roze dildo was mij al opgevallen, maar in de juiste geile mood is dat geen probleem voor me, en ik stelde voor aan Nelly mij in missionarishouding te nemen, wat veel meisjes met een strapp-on toch moeilijk vinden qua neuktechniek, maar ja het oogcontact, uitzicht tijdens het geneukt worden en het feit dat ik dan gemakkelijker mij zelf kan aftrekken dan in doggystyle maken dit standje voor mij favoriet. En weer was Nelly hier gewoon goed in! OOk haar uithoudingsvermogen was prima, want ik was even door de poppers en warmte in haar kamer bevangen waardoor een orgasme bij mij even uitbleef, maar Nelly ging lang en vrolijk verder, totdat ik zelf aangaf dat ze mocht stoppen, ze vroeg nog echt?, ja ik moest ff bijkomen en even later zat ik rechtop op mijn knieen op de rand van het bed waarbij Nelly voor mij stond en mijn tepels stimuleerde met haar vingers/nagels waarbij ik mijzelf aftrok en niet veel later heerlijk klaarkwam.