Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 91

Discussie: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Priscilla (uitstekend)

Leeftijd
    28

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Priscilla (uitstekend)

vanmorgen stout op gebeld met de vraag dat priscilla er was.

en ik had geluk ze was er vandaag na 12 uur.
    was er om 1 uur en ze was er. met haar gezellige en lief gezicht.
    Heb een uurtje met bad genomen.
    heerlijk met ze tweeen eerst in bad gezetten en van alles en nog wat over gesproken. Na een 20 min zijn we uit bad gegaan en ons afgedroogd en op bed gaan liggen. en heerlijk met haar liggen stoeien. Eerst lekker tongen wat is dat heerlijk met die meid. daarna haar heerlijk liggen beffen. Je kan merken dat ze van geniet ze ligt heerlijk te genieten op bed. En daarna het kapotje om en toen werd ik heerlijk verwent door een heerlijke pijpbeurt. En toen aan het werk. Na diverse standjes heerlijk klaar gekomen. en daarna nog heerlijk na liggen genieten met een sigaretje.
    zeer hoog herhalings gevaar!!!!

Kleine opmerking de gastvrouwen Brenda en Francis zeer altijd zeer vrolijk en zeer attent en altijd in voor een praatje. Enkel Linda vind ik streng en zeer zakelijk dat is het einge minpuntje.

Actieve recensies
    21

Thumbs up Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Priscilla (uitstekend)

Toen ik vandaag na afloop van mijn aangenaam samenzijn met Caroline (zie separaat recensie) nog een glas aan de bar van Huize Stout zat te drinken, liep een zeer schaars geklede Priscilla langs. Wat een mooie meid is dat! Blond, superslank en met een door de zon (geen zonnebank!) fraai gebronsde huid.

Direct besloten om mijn verblijf in Huize Stout nog maar even te verlengen en de tijd aangenaam door te brengen met deze blonde schoonheid. Op de kamer aangekomen na het wassen vrij snel tot actie overgegaan. Het pijpen dit keer maar overgeslagen en mij op haar vagina geconcentreerd. Die is aangenaam strak. Opvallend was dat zij op een bepaald moment droog werd nadat wij al enige tijd in een bepaald standje bezig waren. Na wisseling van standje werd zij vervolgens echt behoorlijk nat. Zo'n lichamelijke reactie, doet je als wandelaar natuurlijk goed! Glijmiddel was niet nodig. Vervolgens nog de nodige standjes afgewisseld. Desgevraagd liet Priscilla mij weten dat "doggy-style" ook haar favoriet is. Opvallend hoeveel vrouwen dat ook vinden. Mijn voorkeur gaat daarnaar uit vanwege het fraaie uitzicht op de billen, de nauwe opening en omdat je dan ziet waar je mee bezig bent.

Het was verder ook heel aangenaam kletsen met Priscilla. Onder andere uitgewisseld op welke bijzondere plaatsen wij "HET" wel eens gedaan hadden.

Kortom, mooie, leuke en gezellig meid die je een goed gevoel geeft en een ervaring die voor herhaling vatbaar is.
    Aristoteles O. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Als er geen vrouwen bestonden, had al het geld van de wereld geen betekenis.
    Voluptas ex omni quaeritur!

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    133

Thumbs up Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Priscilla (uitstekend)

Bij voorstelronde veel nieuwe en knappe gezichten bij Stout gezien, hoe flikken ze dat toch weer iedere keer. Ik wilde eens wat nieuws en had net een slechte ervaring elders in Den Haag gehad en die vervelende smaak even wegspoelen. En Priscilla oogde vrolijk en leuk en was ook een frisse verschijning en had er al veel goeds over gelezen. Nou dat bleek ook zo te zijn!

Lekker in de jacuzzi lekker vrijen, strelen en zoenen, en na een tijdje gingen we op het grote bed verder waarbij ik ook haar vrouwelijkheid mocht verwennen Met een kleine massage tussendoor werd ik daarna op een lekkere wijze gepijpt waarna we 2 standjes deden en ik al neukend en zoenend heerlijk klaar kwam!

Priscilla is een frisse knappe meid die goede inzet toont!

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Priscilla (uitstekend)

Ik had weer trek om mijn stoute schoenen aan te trekken en een bezoekje te brengen bij mijn hartsvriendin Priscilla. Zij is een week of 2 uit de running geweest. Deze week stond zij op de advertorial van Stout te prijken. Maandag, dinsdag en donderdag geen gelegenheid gehad om dit lieftallige dame te bezoeken. Voor de zekerheid een afspraak geregeld voor de vrijdag. Het moment was aangebroken dat we naar boven gingen. Ze had zich verslapen en ik had de eer haar eerste klant te zijn voor deze middag. Ze liep, zoals gewoonlijk, voor mij de trap op. Het voorspel is begonnen. Ik zat haar benen tot aan het minuscuul slipje te volgen, ik voelde het in mijn broek behoorlijk steigeren. Boven op de kamer aangekomen trok zij haar zwarte jurkje uit en bleef zij slechts gehuld in zwarte slipje voor mij staan. Wij hebben eerst een tijdje lekker staand met elkaar gevreeen , zoals je vroeger met je vriendinnetje deed. Toen zijn we samen ons gaan wassen en zijn het bed in gedoken. Haar lichaam is zo verschrikkelijk mooi. Zij zegt : deze keer mag jij eerst beginnen. Dat laat ik me geen 2e keer zeggen. Ze lag al met haar benen gespreid voor me. Haar kutje zag er zo mooi uit , met haar pink roze lipjes. Toen ben ik haar op een voor mij professionele manier gaan likken. Zij werd gaander weg steeds natter. Op een bepaald moment kwam ze heftig schokkend klaar. Nu was ik aan de beurt en kreeg een lekker pijpsessie. Dit kon ik ook niet lang laten duren, anders was ik al klaar gekomen. Meteen haar op een lekkere manier geneukt. Lucky me. Ze heeft mij daarna lekker klaar getrokken. Ik verval in herhalingen. Zij is voor mij de ultieme GFE. Zij houdt er van lekker in je armen liggen en te knuffelen. Op naar het volgende bezoek.
    Elvis de Pelvis heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    12

het is alweer een week geleden dat ik op een middag binnenliep bij stout. Dit keer zonder afspraak, een zoete inval zullen we maar zeggen. En het het was alsof ik het paradijs binnenliep.

Er was niemand aan de bar, behalve Francis dan.. Die liet de dames zich even voorstellen. Ik kon de namen gweoon niet onthouden. het waren er te veel en een boel leuke dames ook, waarvan ik er een aantal voor het eerst zag. Zo ook Priscilla. Daar ga ik mee naar boven besloot ik en zo geschiedde.

Priscilla is een knappe jonge blondine, met een knap koppie. Overigens ook met een mooi lijf mag ik zeggen. Van praten kwam weinig terrecht. Ze leek me een beetje nerveus. Maar gelukkig was de nonverbale communicatie uitstekend. Er was spanning in de lucht en al zoenend belanden we al snel op het grote bed.

Priscilla is heerlijk en laat zich graag verleiden volgens mij. Ze nam dan ook niet meteen het initiatief. gelukkig vond ik het niet erg om even de lead te nemen en dus daalde ik al snel af. na enig gekreun vond ik het wel tijd om aan mezelf te denken en mocht Priscilla haar Franse kunsten tonen. Helaas met rubber, wat ik altijd jammer vind. Maar wel mét gevoel! helaas wat kort, want ze wilde wel weer wat actie. Omdat ik een orgasme al voelde opkomen heb ik haar heel voorzichtig geneukt. Echte GFE-seks.

Eindelijk kwam Priscilla wat los en werd er gelachen en wat gepraat. Niet veel en al snel versnelde ons tempo en na wat positiewisselingen stond ik echt op knappen. Het was heerlijk!

Voldaan en ontspannen verliet ik weer het pand. Een volgende keer met haar zal beter zijn denk ik. Het was jammer dat ze wat nerveus was. Omdat ik een knappe kerel was zei ze. Ach wat vleierij ben ik ook niet gevoelig voor! Tot snel Priscilla..
    the_saint heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    20

Den Haag Vrijdag 19 juli 13:50
    Het weer was geen reden tot vrolijkheid, nat en donker. Toch loopt de wandelaar opgewekt verder, zo'n 200 meter verder ziet hij zijn bestemming, Stout prive huis. Even later staat hij voor de deur, nieuwsgierig wie open zal doen.
    Priscilla, blond, slank en schaars gekleed doet open. Hij moet glimlachen want ze is zich duidelijk niet bewust van het feit dat hij een afspraak heeft gemaakt met haar.
    Hij loopt achter haar aan naar binnen, intussen een blik werpend op haar fraaie slanke billen. Hij ziet dat hij een goede keuze heeft gemaakt.
    Het is altijd weer een gok maar na het korte gesprek 2 weken geleden wist hij al dat hij snel een keer met haar naar boven wilde.
    Zittend achter zijn cola'tje, hoort hij Sandra tegen Priscilla zeggen "Richard is je date Priscilla, jullie kunnen naar kamer 3". Heerlijk die verbaasde blik. Glimlachend en al pratend lopen ze naar boven. Op de kamer merkt hij dat ze nog wat afwachtend is.
    Logisch denkt hij, ze wil eerst eens "aftasten" wat voor persoon de wandelaar is.
    Na de vaste plichtplegingen, waaronder een nicotine stoot voor Priscilla, verwarmt het warme water van de jaccuzi beide naakte lichamen. Lichamen die elkaar nog nauwelijks hebben aangeraakt. Gezellig pratend over allerlei zaken stijgt de temperatuur. Niet van het water maar van de wandelaar.
    Zacht zoenend voelt hij haar kleine maar oh zo leuke borsten. Vol overgave zoent ze terug. Nog geen tien minuten later vind hij zichzelf terug op het bed, op zijn rug liggend, waar Priscilla zijn lid met wisselend tempo vrij diep in haar mond laat verdwijnen. Hij kreunt zacht.
    Als het hem haast teveel wordt vraagt hij haar om op het bed te gaan liggen en laat hij, languit steunend op handen en voeten, zachtjes en behoedzaam zijn lid
    in haar mond verdwijnen. Hij heeft moeite om zich te beheersen en niet diep door te stoten. De hemel is nabij.
    Opnieuw nemen hun lichamen een andere pose aan. Na een eerbetoon aan de missionarissen vraagt hij haar om op hem te komen zitten. Zijn heupen gaan met toenemende snelheid op en neer terwijl zij de competitie met iedere cowgirl aan kan door het tempo te volgen en zelfs nog wat op te voeren. De rit duurt voor zijn gevoel niet meer dan 5 minuten waarna hij explodeert en voldaan terugvalt op het bed.
    De lucht vult zich met vrolijk gelach van hem en haar. De klik was er gelukkig en hij heeft geen spijt van zijn "blind date".
    Ook terwijl ze teruglopen naar beneden is het geen moment stil..een goed teken denkt hij.
    Of hij het naar zijn zin gehad heeft vraagt Sandra hem enig minuten later. Zeker weten antwoord hij terwijl hij aan zijn koffie nipt. Helaas is het kort daarna al tijd om weer op te stappen. Na de heerlijke tijd met Priscilla zou het jammer zijn als hij zich moeten
    haasten om het vliegtuig terug naar Londen te halen. Hij kijkt al weer uit naar de volgende keer dat hij weer in Den Haag moet zijn.
    Weer Priscilla of....... |De kans dat hij weer voor deze slanke blonde dame kiest is groot. Echt een aanrader.

The best is yet to come, although a lot already came my way :=)

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Helaas, helaas. Na alle goed recensies moest ik natuurlijk ook een keertje met deze leuke dame kennis maken. Aan de bar leuke kennis gemaakt met de nieuwe bardame Corina, en daarna met Prisicilla. Ze was in een enorme melige bui bijna meisjesachtig vrolijk. Dus dat moest wel goed komen op kamer 3. Samen in bad beetje gezellig zitten kletsen. Na een goed 30 min het bed opgezocht, lekker tongen en knuffelen. Zoenen was prima maar niet echt passie vol en voor de rest vlogen de vonken er ook niet echt af heb me maar snel laten klaar trekken en toen gauw naar huis. Hoop dat het aan haar bui lag, dat neem ik dus ook maar gewoon aan want als ik de andere ervaringen lees moet het een topper zijn. Helaas niks van ervaren gisterenmiddag.
    LiveStrong heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    3

Op zoek naar een goede besteding voor een stoute middag, heb ik Stout Privehuis bezocht om een uurtje met Priscilla door te brengen. Haar had ik via hier al enkele berichten uitgewisseld en gelukkig werkte ze vandaag.
    Een heerlijke tijd gehad. Priscilla ziet er heel goed en verzorgd uit. Ze is gezellig, vrolijk en spontaan. Ze is eerlijk en heeft duidelijke grenzen en dat spreekt me wel aan: een sterke persoonlijkheid.
    Tongen doet ze fantastisch en ook intiem is ze zeer bedreven. Ik ben dan ook niets tekort gekomen. Wel was de tijd tekort helaas maar ik kon niet langer blijven vanwege andere verplichtingen.
    Priscilla is een kanjer in de sex maar is ook goed in het creëren van goede sfeer. Ze zien me bij Stout nog vaker terug!
    dirk101 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door dirk101; 16-08-08 om 18:17 Reden: waar komt de waardering slecht vandaan aan het einde van het bericht?

Actieve recensies
    1

Het was een verveelde dag en ik besloot eens te gaan websurfen....hierbij kwam ik op de site van stoutprivehuis.nl en bekeek de foto's en dacht:"tja waarom ook eigenlijk niet." Ik heb een vriendin dus dat was eigenlijk de reden geweest dat ik nooit betaalde voor sex ,maar zij zat op dit moment in het buitenland en kon onmogelijk de jeuk wegnemen waaraan gekrabt moest worden.
    Dus besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en naar Den Haag te rijden. Hier werd ik ontvangen een soort bar waar de meisjes een voor een werden voorgesteld. Er was nog meer dus ik wilde wel iedereen zien. Na wat wachten kwam er een meisje naar beneden die enigszins bekend voorkwam en ook tegelijk de leukste was van het stel. Ik besloot voor haar te kiezen. Ze moest nog wel even wat eten dus ik wachtte nog een half uurtje. Liever geen sex met een meisje dat zo snel mogelijk weg wil omdat ze honger heeft. Toen ze klaar was gingen we naar boven.
    Eerst even ontspannen in de jacuzzi. Hier vertelde ze dat ze uit dezelfde stad kwam als ik. Toen vertelde ze dat ze bij een supermarkt had gewerkt waar ik bijna dagelijks kwam. Mijn vermoedens waren terecht ik had haar daar al vaak gezien en waarschijnlijk op dat moment gedacht:"Daar zou ik het wel een keer mee willen doen." Dat ging nu gebeuren. Het leek een beetje op een date die je voor de ereste keer hebt. Ze keek een beetje zenuwachtig maar geintresseerd en dat gevoel had ik ook. Toen ik vroeg of ik haar mocht zoenen mocht dat en ze kwam in het water op mijn schoot zitten. Daar zoende we zoals ik niet vaak met meisjes gezoend heb. Het was heerlijk, ondertussen speelde ik een beetje met haar roze delen. Na wat gezoen en verharding van mijn delen verplaatsten we naar het bed. Waar we verder gingen met zoenen. Na een tijdje wilde ze van positie wisselen om zo met haar mond andere zaken te verrichten. Dit stelde ik ook voor bij haar te doen en hebben zo een tijdje 69 gelegen. Dit ging ook zeer proffesioneel. Vervolgens kwam ze op me zitten en wisselden we vaker van positie wat alle gevallen voor een prettige ervarig leidde. Op het laatst nam ik haar van achteren en zag dat ze flink in het matras greep, maar toen ik vroeg of ik haar pijn deed zei ze nee dus ging ik er maar vanuit dat het genot was. (altijd leuk om te weten.) Ze voelde echte heerlijk aan dus heb ik het zo afgemaakt. Daarna nog even in de jacuzzi gezeten en daar nog wat gepraat en daarna nog wat gezoend.
    Kortom een plezierige ervaring voor een eerste bezoek ooit.
    Hagar1970 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    28

Actieve recensies
    1

Eindelijk na een lange tijd weer gelegenheid om naar stout te gaan.

Belde s'morgens effe op wie er waren.

Priscilla was er ook en zal om 12 uur er zijn, zei de gastvrouw Franscis.

Was daar net na 12 uur en de schoonheid was er ook met haar prachtige uitstraling en een onweerstaanbare lach in haar rode jurk. En ja dan ben je gelijk verkocht aan deze dame.

Francis de gastvrouw had kamer 10 geregeld voor ons, dat is de grootste kamer die stout heeft.

Lekker in bad. Eerst heerlijk zitten praten en uit zitten dagen. ze is heerlijk spontaan in haar acties.

Na wat plagen en opgeilen werd het tijd om het bad te verruilen voor het grote bed, Heerlijk het bed ingedoken.

Eerst heerlijk liggen strelen en zoenen. Heerlijk is dat. Na een lange tijd heb ik met zachte kusjes op haar zijde satijne lichaam me naar haar poesje toe gewerkt. En toen heerlijk liggen beffen. Hierna me weer met zachte kusjes op haar zijde satijne godelijke lichaam naar boven toe gewerkt. En toen weer heerlijke gezoend en liggen vrijen met haar. Na een tijd was mijn paal op sterkte. Na een heerlijk pijpsessie met diepe halen en likken was het tijd voor het echte werk.

Na verschillende standjes ben ik heerlijk klaar gekomen. Toen hebben we nog heerlijk na liggen vrijen en zoenen, en ja toen was de tijd helaas om. Heb na deze heerlijk uurtje nog een drankje gedronken aan de bar en heb de gastvrouw Francis bedankt. En ben met een voldaan gevoel naar huis gegaan.

Actieve recensies
    1

Smile Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Priscilla (uitstekend)

Ik kan eigenlijk alleen maar de andere schrijvers groot gelijk geven:
    Wat een heerlijk lekkere ondeugende meid!
    JoeSchmoo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    33

Actieve recensies
    1

Als eerste wil ik het volgende toelichten dat ik niet wil mee doen aan de wedstrijd van stout prive,aangezien ik net een account heb gemaakt en dit mijn eerste recensie is..en ik niet wil dat dit lijkt op een ‘fake’ recensie omdat ik graag mijn eerste ervaring in een privé huis wil delen.

Na lang rond kijken op het internet naar verschillende huizen was mijn oog gevallen op stout privé.
    Bij stout aangekomen werd de deur open gedaan door de gastvrouw die mij wat te drinken aanbood om vervolgens uit te leggen hoe alles in een privé huis werkt aangezien het mijn eerste bezoek was..
    Vervolgens kwamen de dames zich 1 voor 1 voorstellen.
    Er waren erg veel meiden, die echt van alle kanten vandaan kwamen.
    Er werd als laatste 1 meisje uit de tuin gehaald die zich kwam voorstellen.
    Ze kwam al vrolijk en lachend binnen..
    Ze kwam aangelopen in een mooi rood losvallend jurkje, waarin haar mooie slanke lichaam goed uit kwam en haar mooie stevige borstjes die mooi rechtvooruit staan,
    “Hoi Priscilla’ zei ze..en lachte even lief naar me..
    Hoe kun je zo’n lach dan nog weerstaan.
    Priscilla is een mooie blonde meid van 22 jaar, al dacht ik zelf dat ze een jaar of 19 was.
    Wat een mooie,stralende en sprekende ogen heeft zij.
    Ik heb zoals je kunt begrijpen dus voor Priscilla gekozen en een uurtje met bad genomen, omdat de gastvrouw al aangaf dat Priscilla wel van een bad houd.
    Als eerste gingen wij ons wassen, ik verbaasde mij aan de hoeveelheid spullen die zij uit haar tas haalde,wat een fijn gevoel gaf te weten dat ze enorm veel om hygiëne geeft.
    We hebben eerst heerlijk in bad gezeten,waar ze al een goeie sfeer weet te brengen...
    Ze merkte dat ik wat nerveus was..en kwam heerlijk naast me zitten en zoende en streelde me..Wat doet ze dat lekker zeg.. heerlijk zacht en teder en met zo veel passie alsof het mijn eigen vriendin was, alsof ik haar al jaren kende, wat een heerlijk gevoel,
    Daarna kwam ze nog even op mijn schoot zitten..
    Ik dacht “Wat een genot” toen zij heerlijk met haar heuveltje over mijn penis gleed..
    We zijn daarna maar naar het bed gegaan waar ik haar vroeg of ze kon masseren..
    Heel bescheiden zei ze: “geen idee, maar kan het altijd proberen toch” waarop weer zo’n onweerstaanbaar lief lachje te voorschijn kwam.
    Dat bescheiden zijn had ze achteraf wel kunnen laten..
    Vervolgens heb ik me omgedraaid en zoende en streelde wij nog wat.
    Toen het condoom op gezocht waarna ik heerlijk gepijpt werd.
    Ze doet dat zo lekker dat ik het niet lang uit hield en zij dus even stopte.
    Vervolgens verschillende standjes gedaan, zij kwam o.a. boven op mij en kan dit heel snel..Heerlijk!
    Waardoor ik vervolgens lekker klaar kwam.
    Daarna nog even in bad gezellig zitten kletsen en weer wassen een aankleden.
    Een uur is eigenlijk te kort om met deze mooie dame door te brengen.
    Ik ga snel weer langs bij stout en bij Priscilla, maar dan wat langer.

Priscilla je bent echt een lief ding, tot gauw

Leeftijd
    28

Actieve recensies
    1

Smile Re: Den Haag, Bilderdijkstraat 106, Stout Privéhuis, Priscilla (uitstekend)

Vandaag stout weer eens een keer gebeld, om te vragen of dat de topper van stout Priscilla er was.
    Ik kreeg van de gastvrouw Francis te horen dat ze er was en maakte gelijk een afspraak met mij vaste dame bij stout.

Heb een heerlijk uurtje met bad genomen met voor mij het leukste en spontaanste meisje van de club.
    Eerst heerlijk zitten praten en elkaar plagen. En uitdagen daar is ze een kei in deze dame met haar verleidelijke ogen en ondeugende koppie.
    Na het spel in het bad zijn we naar bed toe gegaan. Eerst lekker knuffelen en vrijen, toen naar standje 69 geggan. Dan kan je de vrucht van deze dame proeven en ze geniet er van, terwijl ze mijn paal een heerlijke pijpbeurt geeft.
    Na een tijdje heb ik haar op haar rug gelegd en heb haar vrucht heerlijk verwend waardoor ze een orgasme kreeg deze ondeugd. Hierna heb ik haar zacht en teder genomenin diverse standjes waardoor ik ook tot een knallend orgasme kwam.

Hierna nog effe weer terug in bad gegaan en daar na nog heerlijk met elkaar aan het knuffelen geweest.

Deze dame is een echte topper in dit privehuis en kan haar van harte aanbevelen om haar eens een bezoekje te brengen. En toch ...... is Priscilla een meisje waar we zuinig op moeten zijn.
    johan82 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    24

Het is alweer vorige week dat ik na een tijdje afwezigheid toch weer eens de stoute stappers aan heb getrokken en door de files heen naar Den Haag ben gereden... Gewoon weer eens helemaal in den blinde - niet de site gechecked en geen afspraak gemaakt. Beetje Russisch Roulette gezien de hitrate van mijn favourite meisjes.
    De grootste verrassing kwam al aan de deur.... Brenda die open deed... Gezellig!!! En dan ook Francis achter de toog - vanouds. Nu nog een keuze maken. Lukte niet een twee drie - en met weinig hoop gevraagd waar Priscilla uithing... die bleek wonderbaarlijk vrij nog vrij rond te lopen. Snel aan de haak geslagen en op naar de kamer - boven gelijk het afgesproken uur uitgebreid met bad en tijd. Priscilla is namelijk niet alleen een plaatje om te zien, maar ook een heerlijke kroelkont en een lekkere kusser,.... om van de rest nog maar te zwijgen. Zowel in bad als bed weer genoten en een stuk vrolijker op mijn gemakkie in de nacht verdwenen, met het vaste voornemen weer sneller bij de kanjers Stout/Priscilla aan te kloppen.
    Speedy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Gisteren bij Stout geweest. Laten we zeggen dat ik getipt was om Priscilla maar eens te bezoeken. Even gebeld of ze er was, daar kreeg ik een positief antwoord op, dus hup richting Den Haag. Bij aankomst bleek ze wel even bezet te zijn, maar ik had geen afspraak gemaakt dus dat betekende dus simpel even wachten. Gedurende de 40 minuten wachten werden mij diverse keren een verfrissing aangeboden, krantje erbij, alles dus keurig onder controle!
    Nadat ik de Telegraaf van begin tot eind doorgelezen had kwam Priscilla naar beneden. Ze stelde zich direct vrolijk aan me voor, ging even 5 minuutjes ontspannen en toen ze terug kwam keek ze even naar me of we maar eens iets samen moesten doen. Ik zal het maar direct verklappen: ze ziet er oogverblindend leuk uit, dus hup naar boven.
    Op de kamer (groot!, netjes!) aangekomen stelde ze me direct volkomen op mijn gemak, even wassen, knuffellen op bed. Ondertussen liep het bad vol...
    Na enige tijd lieten we ons maar in het (behoorlijk) warme water glijden en kwam Priscilla erg prettig tegen me aan zitten. Heren, heeft u hier beelden bij??
    Jezus wat een vrouw! Ze is zo spontaan, vrolijk en naturel, je gelooft je ogen niet. Althans, ikke niet hoor! Maar ja, de kraan moest toch maar eens dicht, want na 10 minuten zo'n heelijk lichaam dat tegen je aan ligt te glijden, wordt het toch eens tijd om eens het grote matras te testen. Ze streelt, knuffelt en kust je op een zeer prettige manier, ze voelt perfect aan hoeveel er gepraat kan worden. Ze stelt dan voor om het rubber maar eens te gaan gebruiken, goed plan kanjer! Ik schiet in de lach als ze spontaan tijdens de wederzijdse lichamelijke inspanningen roept dat ze zeker nog even lekker op d'r buik wilt liggen, "tsja, dat vind ik nou eenmaal zo lekker, echt....!" zegt ze. We laten elkaar om beurten even "het werk" doen en eindigen dus "op de buik". Ehh..Priscilla dus, ik mag werken!... Mooie billen trouwens, kijk dat zie je dan nog eens duidelijk zo. Keurige versiering boven de bilpartij, mooi rood hartje.
    Priscilla is een jonge, spontane vrouw, die er erg verzorgt uitziet en ik vind haar ronduit prachtig. Zelf zegt ze daarop: "ach, ik vind het wel meevallen allemaal", maar juist dat "lekkere buurmeisje"-uiterlijk vind ik zo leuk. Ze gedraagt zich volgens mij precies zoals ze ook is, niks geen toneelstukje opvoeren.

Heren: Go for it!
    Priscilla: Je was enorm! Nu ik toch stout ben geweest, ik ga je over een paar weken weer opzoeken hoor!

Actieve recensies
    0

Wat een geweldige vrouw, vorige week 1 1/2 uur bij haar geweest.
    Had eigenlijk zin in een trio maar ben zo blij alleen met haar op de kamer te zijn beland.
    Lief is het enige woord wat ik voor haar kan bedenken, enorm lief zelfs!
    Marc
    fanm heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    37

Actieve recensies
    0

Hallo collegae,

Dit is mijn eerste bezoek bij Stout en ook daardoor dus mijn 1e recensie op Hookers. Ik heb eerst de foto’s op de Advertorial bekeken en mijn oog viel meteen op Priscilla. Zou zij in het echt ook zo er uit zien? Dat was de 1e vraag dat bij mij opkwam. Ze kunnen tegenwoordig de foto’s zo in hun voordeel manipuleren. Ik ben zonder afspraak naar Stout gegaan, want ik zag op de Advertorial dat Priscilla vandaag zou werken. Want mocht ze in het echt tegenvallen dan kan ik alsnog voor een ander kiezen dacht ik bij mij zelf. Daar aangekomen vroeg de gastvrouw of ik eerder bij hun geweest was. Ik zei van niet, dus werd mij op een discrete wijze alles uitgelegd . Daarna werden de dames aan mij voorgesteld. Ik herkende Priscilla meteen van de foto’s. Jullie geloven het niet…… in het echt is ze precies zoals op de foto’s. Alleen in het echt heeft ze een onwijs mooie uitstraling. Ze staat bekend , zoals men kan lezen in de vorige berichten, om haar lieve lach. Inderdaad een girl next door . Nu alleen nog maar testen of zij de gave bezit waarover in eerdere berichten wordt gesproken namelijk het gevoel geven van een “ Girlfriend expirience” Om dit te kunnen ervaren is de enige mogelijkheid om met haar op de kamer te gaan. Jullie hebben het al begrepen……Ik heb daarvoor gekozen. Zij had vandaag een blauw pakje aan (= een rokje met daaronder een minuscuul slipje en een blauwe bh waar haar tepels parmantig doorheen staken ) . Zij liep voor mij de trap op , dus het uitzicht was bijzonder fraai. Lekker zo als het er allemaal uit ziet . Je kan het net niet goed zien, dus het blijft allemaal spannend en gissen hoe dat straks zonder kleding er uit gaat zien. Ze ging me voor bij het wassen en daarna ging ze mij wassen. We zijn eerst het bad ingegaan en ik heb haar ingezeept en gemasseerd. Zij kwam lekker tegen me aan zitten, terwijl ze me zachtjes aftrok. . We bleven lekker zo een tijdje tegen elkaar liggen. Lekker knuffelen en zoenen. Dit bedoelen ze waarschijnlijk met GFE. Als Priscilla niks gezegd had was ik zo in haar armen weg gezwijmeld. Ze zegt ….. zullen we naar het bed gaan?. Dat was niet voor dovemans horen gezegd. Ze heeft me lekker met condoom diep gepijpt. Daarna mocht ik haar kutje van dichtbij bekijken en heb haar zalig gelikt. Volgens mij kwam ze lekker klaar. Wij hebben daarna wat dingen uit het kamasutra boekje doorgenomen. Doggystyle en missionaris. Ik vind het toch het lekkerste als ze me klaar pijpt en dat is ook gebeurd. Al met al voor herhaling vatbaar.
    mountzion heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    41

Veel positieve dingen gelezen over Priscilla en dat girlfriend gevoel sprak mij bijzonder aan, en ook natuurlijk de mooie foto's!
    Priscilla bleek in het echt kleiner dan ik dacht maar dat mocht de pret niet drukken, vrolijk leuk ding en zag er goed uit in haar setje, ga je mee vroeg ze vrolijk, nou dat heb ik natuurlijk gedaan, verder zal ik niet in detail treden, maar Priscilla is mijn beste ervaring in een privehuis en dus bij Stout.
    Lekker zoenen en lekkere relaxte sex met een vriendelijke leuk knap meisje.

Gr,

Lonelyracer
    LonelyRacer heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Via deze site had ik ontdekt dat priscilla ook bereikbaar was via msn. Dus na haar toegevoegd te hebben, zag ik een paar dagen later dat ze online was. Ik dacht, kan mij het schelen, dus heb ik haar daar aangesproken. Had nog nooit eerder op deze manier afgesproken en sex gehad, dus was wel spannend. Maar ja, toch eerst een paar keer contact met haar gehad via msn. Ook omdat ik via deze manier erachter kon komen, of we wel een klik met elkaar hadden. Heb haar vandaag dan eindelijk bezocht, en ze is in het echt nog veel mooier dan op de foto's! En zo lief en spontaan. Heb echt een heerlijk uur met haar gehad, ook al had ik nie anders verwacht na ons msncontact.
    gekkebartje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    33

Actieve recensies
    1

Ik ben afgelopen vrijdag voor de 2de x bij priscilla geweest.Eerst een afspraak gemaakt voordat ik ernaast grijp.Ik zat net koud aan de bar en toen kwam ze aangelopen in een leuk pakje,waarachter haar mooie lichaam schuil houdt.Ze kwam aan met een big smile op haar gezicht.Ze herkende me meteen van de eerste x.Ik houd dit x me recensie heel kort,maar het was net als de eerste x een volmaakte uurtje geweest.Ze is gewoon een mooie meid met een hele mooie vrolijke en spontane uitstraling
    dongoean heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

I have known Priscilla for just over a year, but only began seeing her as a client in April 2008 at Helmstraat 3, and then followed her to Stout. Since April I have seen her so many times, I have lost count. Priscilla is simply the best of the best at what she does. And what she does is make me feel wonderful.

I'm not going to bore you with descriptions of the positions we like or any of that shit. I'm just going to tell you how being with Priscilla makes me feel...

-- Like feeling the warm sun shining on a cold, Amsterdam day.
    -- Like I'm 22 again, myself. Better...I never had a lover like Pris when I was 22!
    -- Like I'm with a bright, honest, caring, loving friend...my girlfriend for the time we're together.
    -- Like I'm in a living dream come true. Priscilla is gorgeous beyond all belief.

I'm so lucky now to be living in Amsterdam, and so lucky to know Priscilla, and to call her my friend. I will see her as often as I can, for as long as she will continue to see me.

They just don't get any better than Priscilla, at least in my book. Any questions?

Dead, but too stupid to lie down

Leeftijd
    25

Actieve recensies
    0

Hallo medewandelaars,
    Ik heb er tijdje over nagedacht ….. zal ik een recensie schrijven over Priscilla. Ik ben inmiddels 3x bij haar geweest. 2x een half uur om uit te proberen zeg maar en daarna toch gekozen om een heel uur met haar in bed en bad door te brengen. Geen moment spijt van gehad. Ik kom hier regelmatig als gast op Hookers, nu maar een account aangemaakt. Ik heb de vele foto’s op de Advertorial eerst bekeken voordat ik de stoute schoenen aantrok. En zoals in meerdere recencies werd beschreven….. In het echt is ze leuker om te zien. Haar gulle lach en niet te vergeten haar gevoel voor humor geeft je een heerlijk gfe en dus een goed gevoel. In het kort komt het hier op neer. Ik heb heerlijke sex gehad en het uurje vloog voorbij dus ga dit ook zeker herhalen want een uur met pris is als een koning in het koninkrijk groetjes magicstar
    magicstar heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 11-12-08 om 12:56 Reden: Upgrade dienstverlening.

Actieve recensies
    18

Gisteren weer eens in de Haagse regio en vooraf maar even afgesproken met Priscilla. De recensies van vorige "genieters" en de foto's op de site maakten dat ik erg nieuwsgierig was naar haar ...
    Ik was wat te vroeg bij Stout, dus even lekker een bakje koffie van Francis, waarna Priscilla zich meldde en we vertrokken naar kamer 3 voor een sessie met bad.

Alles is al eens gezegd over het samenzijn met Priscilla en toen ik tijdens de conversatie in het bad tegen haar zei, dat gezien de goede recensies en mijn hoge verwachtingen het feitelijk alleen maar tegen kon vallen, gaf ze aan dat ze hier zelf ook wel bang voor was (in het algemeen).

Ik zal niet te veel uitwijden over het uur dat we doorbrachten. Een ervaring met Priscilla is er één om nooit te vergeten. Je kunt ook niet zo goed beschrijven wat het nu precies is, dat het zo plezierig maakt, maar het feit, dat ze zo naturel en volledig zichzelf is, draagt hier erg aan bij.

Ik had de pech, dat ze tusendoor twee keer dringende privé telefoontjes moets afwerken, wat het aangename toch wat onderbrak. Overigens was ze ook hierin heel correct, netjes uitleggen dat het even niet anders kon en keurig de tijd bijtrekken aan het eind. Klasse.

Ondanks deze interrupties een fantastische date, die beslist herhaald zal worden en zoals ik ook al tegen Prisciulla zei, met haar is iedere duur, die je boekt, te kort.
    Ik weet op wie ik moet stemmen bij de verkiezing van "miss van het jaar".
    iloveit heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    1

Vanmiddag had ik een date met Priscilla.
    Het was de eerste keer dat ik bij haar was, en ik kan je verzekeren... zeker niet de laatste keer.
    Ik was iets eerder dan de afgesproken tijd, dus eerst even een verse kop koffie. Daarna kwam Priscilla mij halen. We hebben even leuk gekletst, en daarna lekker het grote bad in. Lekker bij elkaar gezeten, lekker genuffeld en gezoend om daarna heerlijk op bed het een en ander voort te zetten.
    Ik vond het heerlijk om haar te likken en ze genoot er zelf ook van. Daarna condoom voor een heerlijke pijpsessie. Dat voelde heel erg lekker. En niet alleen dat het lekker voelde, het zag er ook nog eens erg lekker uit.
    Vervolgens hebben we lekker geneukt in missionaris, waarbe ze haar benen zowat in haar nek legde. Heerlijk strak was ze en de aanblik op deze mooie meid zorgde ervoor dat ik mij niet lang kon inhouden. Waasschijnlijk was het ook een beetje de spanning wat mij (te) snel deed ontladen. Waarschijnlijk zal dat de volgende keer beter gaan.
    Ik heb dus een heerlijk uurtje met haar beleefd.
    Remko007 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    0

Priscilla and I just closed out 2008 in grand style at Stout, and this is my second of two reviews covering the many wonderful times that we have had together this year. It is really a short love letter to Pris, entitled:

What do I like most about Priscilla?

Is it her face? Helen of Troy...the face that launched a thousand ships...should have such a face! Her smile is like the sun coming out from behind a cloud.

Hair Up? She looks like an innocent teen ager. Curious, vulnerable.

Long blonde hair down? She looks like a sophisticated seductress. Irresistible.

Is it her body? To die for! Long, lean, perfect.

Or is it her attitude, her personality, her style? Loving, caring, funny, bright, passionate; just a pleasure to be with!

I can't decide...they are all inseparable parts of this wonderful person that I know and love.

Thanks, Pris, for the great year.

Dead, but too stupid to lie down

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste

Regels voor berichten