Live Sex Chat Forum Home

Ga terug   Hookers.nl > Geouwezwam > Geouwezwam Algemeen > Een hoop geklets

Antwoord

Discussietools Weergave
Re: Gedwongen achter de ramen??
Oud 22 augustus 2009, 09:13
  (#51)
broodpoot
Komt hier best vaak

Actieve recensies: 32
Standaard Re: Gedwongen achter de ramen??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hitsige man Bekijk bericht
Een boodschapper is zelf verantwoordelijk voor zijn imago...
Het is helaas een erg ingewikkeld probleem, dat niet zo maar simpel kan worden voorgesteld met kant en klare percentages.
Daarnaast kan het vervelend overkomen wanneer andere wandelaars op betweterige, haast denigrerende toon de les wordt gelezen, alsof zij het niet willen zien en het te luchtig zouden opnemen. Dat doet geen recht.
Ik zou nooit durven beweren dat dit probleem zich makkelijk zou laten oplossen, percentages zijn altijd discutabel aangezien er geen enkel gerechtvaardigd onderzoek is dat één op één gebruikt kan worden.
Dat er enige wrevel is tussen de boodschapper enerzijds en een aantal leden anderzijds zal best maar daar wil ik me - mede gezien het feit dat ik dit onderwerp net even te belangrijk vind - verre van houden. Ik constateer alleen dat er bij een aantal leden een bepaalde tendens heerst om maar zo min mogelijk over deze problematiek te willen horen, ongeacht wie de boodschapper is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hitsige man Bekijk bericht
Er zijn twee mensen primair verantwoordelijk voor het probleem, namelijk de pooier en het meisje. Alleen zij zijn volledig op de hoogte van de ongewenste situatie, die alleen kan voortbestaan zolang zij allebei hun volledige medewerking blijven verlenen. Mooier kan ik het niet maken.
De wandelaar kan zijn ogen en oren openhouden, maar behalve in extreme gevallen kan hij niet veel doen en is het op basis van één of enkele bezoekjes sowieso al moeilijk om conclusies te trekken. Het risico zit er zelfs in dat je een vrijwillige dame in de wielen gaat rijden als je een verkeerde conclusie trekt en vindt dat er werk van gemaakt moet worden.
Het valt mij op dat veel mensen altijd begrip en sympathie lijken te hebben voor een gedwongen dame. Voor mij ligt dat echter iets anders. Ik kan dat alleen opbrengen als ze de wil toont om haar situatie te verbeteren.
Ze hoeft haar problemen niet alleen op te lossen, natuurlijk niet, maar ze moet wel eerst zelf in beweging komen, geholpen willen worden en aangifte willen doen.
Aan mensen die niet geholpen willen worden, kun je beter niet te veel energie besteden. Dat noemt men trekken aan een dood paard. Dan zijn ze er waarschijnlijk nog niet aan toe om hun leven drastisch om te gooien.
Uit de verslavingszorg wisten we al dat iemand vaak pas uit zijn ellendige situatie komt wanneer helemaal de bodem van de put is bereikt, helaas niet eerder...
Mooier zou ik het niet kunnen en willen maken, ik zal dan ook de hand in eigen boezem steken en toe willen geven dat er ook bij mij een lik boter op m'n hoofd zit, hoewel m'n bezoekfrequentie wel degelijk flink is afgenomen de laatste tijd (niet alleen maar door deze problematiek, maar toch).
Ben het verder ook niet oneens met je hoor, hadden de dames in kwestie maar een rood kruisje op hun voorhoofd, helaas is de waarheid een tikje weerbarstiger.
Ik zou dan ook graag van Withered en/of Vlinder willen horen of zij wellicht nog aanwijzingen kunnen geven op basis waarvan je eea zou kunnen herkeennen hoewel ik me realiseer dat een heksenjacht het laatste is waar we op zitten te wachten.

De laatste allinea van Kale Bas zou ik overigens nog wel even willen aanhalen, helemaal mee eens!!

Nou ja, just my 2 cents.

Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2009, 10:28
  (#52)
feelgood
Schrijft best een beetje

feelgood's schermafbeelding

Actieve recensies: 11

Maar de "boodschapper" moet geen lulkoek verkopen en hele groepen mensen in een hoek proberen te zetten, welke zich administratief in een zodanig slechte situatie bevinden dat ze geen kant meer op kunnen.
En ze daarom ervoor kiezen van de nood een deugd te maken.
En daarna door "wandelaars' bezocht worden die verder kennelijk van toeten nog blazen weten en dan vervolgens als een soort van onwetende idioten te boek gezet moeten worden en dan doel ik hier specifiek op "wandelaars" die opmerkingen maken over "gelegenheden" die vrij vol zitten met met name Nigeriaanse meisjes!

feelgood

Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2009, 23:27
  (#53)
warf
Is de 100 voorbij!

warf's schermafbeelding

Actieve recensies: 16

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Withered Bekijk bericht
Hallo,
Ik gebruik gelijk even nu de mogelijkheid mij voor te stellen,
Ik ben nu 28 jaar, en 8 jaar uit de prostitutie.
12 Jaar geleden ben ik slachtoffer geworden van een loverboy.
Ik lees hier de verhalen en schik eigenlijk een beetje van sommige reactie's hoe makkelijk er over gedacht word.
Loverboys weten precies welke meisjes ze moeten pakken.
Dit is niet een klusje van een dag, maar ze werken er maanden naar toe.
Bij mij deed hij zich voor als een goede vriend die wist hoe het was om het thuis slecht te hebben. Na mij een tijd geobseveed te hebben, wisten ze dat ik thuis problemen had, en speelde daar op in. Door mijn vertrouwen te winnen kon hij macht op me uitoefenen. Door me te "helpen" en me dan een schuldgevoel aan te praten.
Uiteindelijk geloofde ik hem en dat ik thuis niet gelukkig kon worden maar ergens anders wel, hij had een kamer voor me en zou me eerste huur betalen zodat ik een baan kon vinden en hem kon terug betalen. Ik liep weg van huis en werd de volgende dag in elkaar geslagen en moest werken. Als ik het niet deed werd het me dood. Uit angst ben ik het gaan doen.

De wereld die achter de gesloten gordijnen/deuren is, die de meeste klanten, mensen, politie en overige mensen, niet te zien is ook te erg voor het daglicht.
Dan heb ik het over verkrachtingen, mishandelingen en ook moord.

Een meisje geeft met hints aan dat ze gedwongen zit, omdat ze het niet durven uit te spreken, omdat ze erg geïntimideerd worden. De verhalen van meiden uit het buitenland, kloppen nog steeds, er word hun verteld dat mensen meiden ronselen om achter het raam te gaan werken, dat hun er van walgen en dat hun netwerk daar erg tegen is. Een meisje word gemanipuleerd dat hun wel echt een baantje hebben in het hotel, restaurant of bar.

Ik ben ook dagelijks met de dood bedreigd en leefde vol in angst. Nu 12 jaar na de eerste klant, zit ik er nog mee, daarom heb ik me verhaal openbaar gegooid, wat er met mij is overkomen en dat heeft mij bevrijd.
Heb alleen nog 1 ding waar ik erg mee zit, en dat is een stukje waar ik hier voor ben. Dat is namelijk over klanten.
Na een zware mishandeling waarbij ik gewurgd ben en geslagen
Ik zat onder het bloed, kon bijna niet lopen door de pijn in me knie, me stem was beschadigd en hoestte continu bloed op. Was bont en blauw en zat onder de wonden.

Maar wat ik toen erg vond, is ik moest doorwerken van me loverboy, en kreeg ook klanten. Waarom? Waarom wil een man betaalde sex hebben met een meisje die duidelijk zwaar mishandeld is?
Ik kreeg hierdoor een hekel aan elke man, maar wil nu het bekijken vanuit de ogen van een klant. Wat jullie reactie er op is, voor me verwerking.

Een hekel aan de prostitutie heb ik niet. Vind het juist goed dat het er is. Alleen het gedwongen gedeelte is niet goed, de criminaliteit erin is niet goed. Helaas zal dat ook altijd blijven.
knap,zeer knap dat je dit durft op te schrijven en jezelf kwetsbaar opsteld al is het "veilig" vanachter je pc.helaas zul je inderdaad altijd misstanden blijven houden en zolang de politiek (lees justitie) niet of nauwelijks kan of wil optreden tegen bv loverboys zullen dit soort wagelijke praktijken blijven bestaan.ben wel blij dat sommige wandelaars op dit forum er wel mee bezig zijn om dit probleem te onderkennen.de oplossing ligt helaas niet voor het oprapen maar dat er bv hogere straffen moeten worden uitgedeeld is mijn inziens wel duidelijk.

wat niet kan is nog nooit gebeurd !!

Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2009, 15:42
  (#54)
Withered
Ik lees alleen

Actieve recensies: 0
Leeftijd: 29

Om alle vragen even te beantwoorden, weet ik niet gelijk meer wie wat heeft gezegd haha..

Hoe het afgelopen is met mijn loverboy, die heeft voor zware mishandeling, vrijheidsontneming, gedwongen prostitutie van een minderjarige maar liefst 3 maanden cel gehad. Waarvan de voorarrest afgetrokken werd, en hij met goed gedrag een paar dagen na de zitting weer buiten stond. Op naar zijn volgende slachtoffer.

De hints die ik afgaf, was me angst, paranoide om me heen kijken, waar ik hem zag, angstig op de tijd letten, want als het te lang duurde, dan kwamen ze polshoogte nemen. Soms opmerkingen maken, in trand van als een man zei ben blij dat jij er bent, zei ik wel eens, dan ben je de enigste die zo denkt was liever thuis en als hij dan vroeg wat ik bedoelde was het ohh niets. Sorry moest ik niet zeggen. Want ik wist als hij zou horen dat ik dat gezegd had, ik klappen kreeg of erger. Een meisje zou nooit ook uit haarzelf zeggen dat ze gedwongen zit. Omdat ze ook niet wil dat een klant problemen krijgt. Of uit angst dat ze dood eindigen. Ik heb zelf dan ook gezien dat dit geen grapje is. Heb meerdere malen meiden gevonden, die mij geen woord meer konden zeggen, om het netjes te benoemen.
Ik denk eerlijk gezegd als klant zijnde, je niet veel eraan kan doen. Tenzij een meisje het je verteld. Dan melden bij misdaad anoniem of stichting stoploverboys.nu melden, ook bij twijfel is dit de beste en veiligste optie.
Als klant kan en hoor je ook niet meer te doen, voor jezelf echt in problemen raakt, aangezien de loverboys of pooiers vaak ook nergens voor terug deinzen.

Op reactie's waarom meiden er in blijven en in deze situatie blijven hangen is heel simpel te verklaren, pure angst.
1e actie van een loverboy/pooier is manipuleren, zorgen dat het meisje je gelooft, vertrouwd.
2e actie is wat voor het meisje doen, haar laten inzien dat hij gelijk heeft en de rest niet.
Dan als het meisje zo ver is, hem gelooft, woorden uitspreekt als jij hebt gelijk, me ouders/vrienden/kennissen hebben het niet goed voor met me, of aanneemt wat hij doet, dit kan zijn een baantje, huisje, vriendschap, spelen ze in op het geweten, want hun doen dat wel allemaal voor jou, zo geweldig zijn ze.
3e actie is, meisje lokken, dat ze of weg lopen of diegene zo vertrouwen en de rest van de wereld wantrouwen, inpraatten dat dit de oplossing is.
Lukt het niet met de aardige hand. Dan nemen ze je mee naar bijv vrienden, die ook niets meer als verkrachters zijn, en hij laat hun doen met je wat je wilt. Veel meiden durven niet te vertellen wat er dan gebeurt is, omdat ze zich vies voelen, en bang dat hun ouders boos worden. Daardoor doen ze wat de dader zegt omdat ze bang zijn dat hij het openbaar maakt, vaak worden er dan ook filmpjes of foto's gemaakt.
Ze weten de juiste meiden eruit te pikken, meiden die onzeker zijn, meiden die thuis geslagen worden, of gewoon problemen hebben.
In mijn geval was het, ik had veel problemen thuis, was naief en ook nog eens onzeker... perfect slachtoffer voor hun.

Over hoe ik over klanten denk, is verschillend. Met sommige klanten heb ik het heel goed gehad, dat waren de klanten die respect toonde. Dan is je taak doen ook leuk. Dan kon je een gezellig praatje hebben, de sfeer was ontspannen en daardoor de voor mij onvrijwillige sex, makkelijker uit te voeren.
Maar vaak waren er ook klanten die je echt behandelde als een ****, me zonder enkel respect benaderde of zo hun ding deden. De blik van deze klanten herken je gelijk, kijken je van top tot teen aan, en zullen ook geen aardig woord kunnen zeggen, als ze ook wat tegen je zeggen.
Dan heb ik ook een aantal keer klanten gehad die ik gewoon beesten vind, bedreigen, dat als afgesproken was alleen neuken, me dwongen ook te pijpen, en in erge gevallen zelfs een mes op pistool op je hoofd zetten om je te laten doen wat hun willen.
Om echt een bepaald beeld over klanten te zetten is niet mogelijk. Zolang een klant, de meiden met respect behandeld en goed voor ze is, is er geen enkel probleem met een klant. Daar mogen er van mij meer van zijn.
Ik heb ook nog wel klanten die ik vandaag de dag nog wel eens mis, dat waren gezellige mannen, die echt blij waren me weer te zien, soms wel uren bleven, om het geld boeide het mij toch niet, zag ik niets van. Maar dat je merkte dat iemand het leuk met je had, je respecteerde ondanks dat je eigenlijk maar een **** was/bent, dat gaf mij ook weer een gevoel dat ik belangrijk was, dat mijn leven ertoe deed, wat ik ook deed.

Ik denk ook echt eerlijk dat als de klanten meiden met respect behandelen, ook al is het met een woord als je bent mooi of gezellig of leuk, dat het voor de meiden die dit doen, veel kan betekenen. Dat maakt het werk doen, een stuk prettiger.

Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2009, 17:11
  (#55)
Brunetté
Schrijft best een beetje

Brunetté's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delpierro Bekijk bericht
Ondanks dat het bekend is dat er soms sprake is van schrijnende situaties vraag ik mij toch een ding af: waarom blijft iemand acht jaar lang in zo'n situatie hangen?
Gezien de schrijfstijl lijkt mij dat we niet te maken hebben met een dom meisje en er zijn zeker voor een Nederlands meisje zoveel mogelijkheden om hulp te zoeken.
Is een Logische verklaring voor!

het mensenlijke geheugen onthoudt dingen die indruk op mensen gemaakt hebben, of het nu een goede of slechte ervaring is doet er niet toe.

Om maar een simpel voorbeeld te geven: vertel een bejaarde demente oma/opa iets en kom er één uur later op terug! waarschijnlijk zijn ze nu al vergeten wat je verteld hebt. vraag nu eens naar hun trouwdag, geboorte van hun kinderen of iets over de oorlog. dat weten ze nog exact omdat dat soort dingen indruk op mensen maken.

Overigens denk ik niet dat ze in de situatie hangt denk alleen dat de herinnering blijft hangen, omdat het dus een diepe indruk heeft achtergelaten!!!

Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2009, 17:48
  (#56)
hoereloper1969
Is de 100 voorbij!

hoereloper1969's schermafbeelding

Actieve recensies: 10
Leeftijd: 41

[quote=Withered;1132005]Om alle vragen even te beantwoorden, weet ik niet gelijk meer wie wat heeft gezegd haha..

Hoi Withered,

Ik ben zeer blij met jouw inbreng in deze topic, omdat dat jij als slachtoffer van gedwongen prostitutie vanuit de praktijk duidelijkheid verschaft in dit onderwerp.

Graag zou ik weten of de "Gedwongen Prostitutie" op grote schaal voorkomt of op kleine schaal. Officiële instanties doen ramingen van tussen de 50% en 80%, dacht ik. Maar deze cijfers lijken mij niet betrouwbaar. 1) Omdat beide percentages wel heel erg veel uit elkaar lopen. 2) Omdat de politiek mijns inziens niet betrouwbaar is en nog wel eens met onderzoeken en cijfers "rommelen" om het door hun gewenste beleid uit te voeren.

Elke DVP die gedwongen werkt is er één te veel, laat ik dat gezegd hebben. Maar is nu heel de prostitutie doordrongen van criminaliteit en werkt 80 % of meer gedwongen of valt dit mee en is dit bijvoorbeeld maar 10%.

Withered, hoe groot schat jij als ervaringsdeskundige (helaas) het percentage gedwongen Dames Van Plezier? Ik schat de mening van een ex-DVP of van een DVP hierover hoger in dan van een wandelaar omdat een DVP veel meer uren in deze wereld door(bracht)brengt en omdat zij de situatie van binnenuit kon(kan) bezien. Dus ik ben zeer benieuwd naar je reaktie!

groet,

HL 69.

Niets menselijks is mij vreemd.

Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2009, 19:10
  (#57)
Geiledoos
Banned

Leeftijd: 47

Citaat:
Om alle vragen even te beantwoorden, weet ik niet gelijk meer wie wat heeft gezegd haha..

Hoe het afgelopen is met mijn loverboy, die heeft voor zware mishandeling, vrijheidsontneming, gedwongen prostitutie van een minderjarige maar liefst 3 maanden cel gehad. Waarvan de voorarrest afgetrokken werd, en hij met goed gedrag een paar dagen na de zitting weer buiten stond. Op naar zijn volgende slachtoffer.

De hints die ik afgaf, was me angst, paranoide om me heen kijken, waar ik hem zag, angstig op de tijd letten, want als het te lang duurde, dan kwamen ze polshoogte nemen. Soms opmerkingen maken, in trand van als een man zei ben blij dat jij er bent, zei ik wel eens, dan ben je de enigste die zo denkt was liever thuis en als hij dan vroeg wat ik bedoelde was het ohh niets. Sorry moest ik niet zeggen. Want ik wist als hij zou horen dat ik dat gezegd had, ik klappen kreeg of erger. Een meisje zou nooit ook uit haarzelf zeggen dat ze gedwongen zit. Omdat ze ook niet wil dat een klant problemen krijgt. Of uit angst dat ze dood eindigen. Ik heb zelf dan ook gezien dat dit geen grapje is. Heb meerdere malen meiden gevonden, die mij geen woord meer konden zeggen, om het netjes te benoemen.
Ik denk eerlijk gezegd als klant zijnde, je niet veel eraan kan doen. Tenzij een meisje het je verteld. Dan melden bij misdaad anoniem of stichting stoploverboys.nu melden, ook bij twijfel is dit de beste en veiligste optie.
Als klant kan en hoor je ook niet meer te doen, voor jezelf echt in problemen raakt, aangezien de loverboys of pooiers vaak ook nergens voor terug deinzen.

Op reactie's waarom meiden er in blijven en in deze situatie blijven hangen is heel simpel te verklaren, pure angst.
1e actie van een loverboy/pooier is manipuleren, zorgen dat het meisje je gelooft, vertrouwd.
2e actie is wat voor het meisje doen, haar laten inzien dat hij gelijk heeft en de rest niet.
Dan als het meisje zo ver is, hem gelooft, woorden uitspreekt als jij hebt gelijk, me ouders/vrienden/kennissen hebben het niet goed voor met me, of aanneemt wat hij doet, dit kan zijn een baantje, huisje, vriendschap, spelen ze in op het geweten, want hun doen dat wel allemaal voor jou, zo geweldig zijn ze.
3e actie is, meisje lokken, dat ze of weg lopen of diegene zo vertrouwen en de rest van de wereld wantrouwen, inpraatten dat dit de oplossing is.
Lukt het niet met de aardige hand. Dan nemen ze je mee naar bijv vrienden, die ook niets meer als verkrachters zijn, en hij laat hun doen met je wat je wilt. Veel meiden durven niet te vertellen wat er dan gebeurt is, omdat ze zich vies voelen, en bang dat hun ouders boos worden. Daardoor doen ze wat de dader zegt omdat ze bang zijn dat hij het openbaar maakt, vaak worden er dan ook filmpjes of foto's gemaakt.
Ze weten de juiste meiden eruit te pikken, meiden die onzeker zijn, meiden die thuis geslagen worden, of gewoon problemen hebben.
In mijn geval was het, ik had veel problemen thuis, was naief en ook nog eens onzeker... perfect slachtoffer voor hun.

Over hoe ik over klanten denk, is verschillend. Met sommige klanten heb ik het heel goed gehad, dat waren de klanten die respect toonde. Dan is je taak doen ook leuk. Dan kon je een gezellig praatje hebben, de sfeer was ontspannen en daardoor de voor mij onvrijwillige sex, makkelijker uit te voeren.
Maar vaak waren er ook klanten die je echt behandelde als een ****, me zonder enkel respect benaderde of zo hun ding deden. De blik van deze klanten herken je gelijk, kijken je van top tot teen aan, en zullen ook geen aardig woord kunnen zeggen, als ze ook wat tegen je zeggen.
Dan heb ik ook een aantal keer klanten gehad die ik gewoon beesten vind, bedreigen, dat als afgesproken was alleen neuken, me dwongen ook te pijpen, en in erge gevallen zelfs een mes op pistool op je hoofd zetten om je te laten doen wat hun willen.
Om echt een bepaald beeld over klanten te zetten is niet mogelijk. Zolang een klant, de meiden met respect behandeld en goed voor ze is, is er geen enkel probleem met een klant. Daar mogen er van mij meer van zijn.
Ik heb ook nog wel klanten die ik vandaag de dag nog wel eens mis, dat waren gezellige mannen, die echt blij waren me weer te zien, soms wel uren bleven, om het geld boeide het mij toch niet, zag ik niets van. Maar dat je merkte dat iemand het leuk met je had, je respecteerde ondanks dat je eigenlijk maar een **** was/bent, dat gaf mij ook weer een gevoel dat ik belangrijk was, dat mijn leven ertoe deed, wat ik ook deed.

Ik denk ook echt eerlijk dat als de klanten meiden met respect behandelen, ook al is het met een woord als je bent mooi of gezellig of leuk, dat het voor de meiden die dit doen, veel kan betekenen. Dat maakt het werk doen, een stuk prettiger.
Moedig om dit te melden. Maar je had eerder hulp moeten zoeken.

Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2009, 19:42
  (#58)
Kale Bas

Actieve recensies:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geiledoos Bekijk bericht
Sorry,maar dat vind ik toch makkelijk gezegd,want de dame werd aan alle kanten bedreigd,en heeft zelf gezien wat de daders met andere dames deden.
Ze was waarschijnlijk gewoon te bang!
Groetjes Kale Bas.

Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2009, 21:52
  (#59)
broodpoot
Komt hier best vaak

Actieve recensies: 32

Citaat:
Godallemachtig, iemand die d'r hele hebben en houwen met alle ellende van dien op tafel gooit en dan als reactie zo'n dooddoener krijgt, on-ge-lo-fe-lijk.

Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2009, 22:39
  (#60)
Brunetté
Schrijft best een beetje

Brunetté's schermafbeelding

Citaat:
Ik vind dat je dat niet zomaar kan zeggen, want je weet niet hoeveel moed zij heeft moeten verzamelen om hulp te zoeken.

Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2009, 22:47
  (#61)
Geiledoos
Banned

Leeftijd: 47

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brunetté Bekijk bericht
Ik vind dat je dat niet zomaar kan zeggen, want je weet niet hoeveel moed zij heeft moeten verzamelen om hulp te zoeken.
Was ook zeker niet kwetsend bedoeld. Blijkbaar is mijn berichtje bij sommigen wat hard over gekomen. Ik begrijp haar wel. Als dame heb ik dergelijke zaken ook in mijn nabije omgeving gezien. Maar ondanks de bedreigingen denk ik dat je zo snel mogelijk moet vluchten en de politie inschakelen. Ondanks dat je bedreigd word. Maar nogmaals, dit vereist heeeeel veel voorbereidingsacties.

Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2009, 02:15
  (#62)
lustslaafje
Banned

Actieve recensies: 47
Leeftijd: 36
Red face Re: Gedwongen achter de ramen??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delpierro Bekijk bericht
Ondanks dat het bekend is dat er soms sprake is van schrijnende situaties vraag ik mij toch een ding af: waarom blijft iemand acht jaar lang in zo'n situatie hangen?
Gezien de schrijfstijl lijkt mij dat we niet te maken hebben met een dom meisje en er zijn zeker voor een Nederlands meisje zoveel mogelijkheden om hulp te zoeken.
De dames zijn toch gedwongen? En waar bestaat deze dwang uit? Juist bedreigingen en uitvoering daarvan. Dus dan ga je niet zo snel hulp zoeken, want je bent bang voor die uitvoering van die bedreigingen, lijkt me niet zo moeilijk

Met citaat antwoorden
Oud 25 August 2009, 10:07
  (#63)
Withered
Ik lees alleen

Echt een schatting doen naar de percentage ervan zou ik niet kunnen. Dit meer omdat er geen duidelijk beeld van is, en het elke dag veranderd. Wel merk ik dat het er behoorlijk veel zijn.
Doordat ik nu zelf ook me verhaal openbaar gemaakt heb op een bekende vriendesite, krijg ik erg veel reacties binnen van mensen die ook weer een meid kennen, of die vermist worden, of zelfs meiden zelf die nu langzaam me een beetje durven te vertellen dat ze ook gedwongen zitten. Maar ik denk wel dat het tussen de 50 a 60 % zeker is dat gedwongen zit.
Elke dag vluchten meiden eruit, of worden vermoord, maar ook elke dag komen er nieuwe bij. En door de angst van de meiden, zal er nooit een correcte schatting gemaakt kunnen worden. Qua instanties moet ik je ook gelijk geven, daar heb ik ook totaal niets mee, beloven veel maar bakken er weinig van.
En hulp is er niet zoveel, nu is dat aan het groeien, door Stichtingen die zich inzetten voor slachtoffers en die het echt doen om te helpen en niet omdat het moet.

De opmerking van eerder hulp zoeken is inprincipe ook een logische opmerking.
Die ik ook al honderden keer eerder gehoord heb. Nu is het bekend dat er slachtoffers zijn, de taboe is aan het verdwijnen. 12 jaar geleden als ik zei, ik ben gedwongen achter het raam gezet, werd ik uitgelachen en was ik een vies en zou wel vol zitten met elke soa. Vrienden zag ik niet meer, die kregen het ook over zich heen als ze gezien werden met me.
Dus je gaat er vanuit dat je gewoon dom bent geweest en gaat verder met het leven, muur omhoog en gaan. Bij ging het al die jaren redelijk, 6 jaar lang hulp gehad waar ik niets aan had, die me alleen wouden volstoppen met medicatie om me mak als een lammetje te maken. Ze bedenken een stoornis voor je en klaar. Zo heb ik al gehad dat ik borderline zou hebben, adhd, zelfs dachten ze aan autisme. Nu ben ik er van overtuigd dat ik PTSS heb en dat is met de juiste therapie te verhelpen, EMDR daar start ik ook in sept mee.
Juiste hulp vinden in deze problematiek is zeer moeilijk, omdat er zo veel gebeurt is met de meiden, alle meiden die gedwongen zijn, zijn geestelijk en lichamelijk mishandeld in ernstige maten. Juiste opvang is ook moeilijk te vinden. Zo worden veel slachtoffers naast veroordeelde loverboys neer gezet, zo'n meisje is dan al kwetsbaar en beschadigd en trapt zo er weer in.
Daarom ben ik ook zeer blij met stichtingen zoals stoploverboys.nu. Dat zijn allemaal ervaringsdeskundige die weten wat de slachtoffers nodig hebben en dat ook bieden. De overheid doet er echt veel en veel te weinig aan.

De politie is ook niet altijd bereid op de juiste manier te helpen. Zo heb ik wel geluk gehad dat ik een agent had die me echt wou helpen. Maar dat was eerst ook niet van zelfsprekend, ik was doodsbang en hun bleven pushen op een aangifte. waardoor ik ook tijdelijk ondergedoken heb gezeten voor de politie zelf. Ene kant werd ik bedreigd en als ze me vonden zou het me dood worden en de andere kant bleef bellen, langs komen met de formelieren voor aangifte. Uiteindelijk heb ik aangifte gedaan, omdat je niet kan onderduiken voor de politie en ze me weer gevonden hadden. Dit deed ik om met rust gelaten te worden. Maar er zijn ook veel gevallen dat de meiden door de politie worden uitgelachen, vragen krijgen als "Vond je het niet lekker dan"' Of "is je vriendje vreemd gegaan dat je hem terug pakt".
Als je als slachtoffer dan eindelijk de moed hebt gehad om je verhaal te vertellen, is dat het meestal ook. Begeleiding krijg je niet of een verwijzing naar Parnassia.

Over het onthouden van gebeurtenissen, veel gebeurtenissen herinner ik me elke dag, elke seconde. Zo was het ook dat ik wekelijks langs een straat moest, waar ik veel heb meegemaakt. Als ik in het openbaar vervoer zat en kwam in de buurt van de straat, werd ik misselijk, begon lichtelijk te hyperventileren en kreeg buikpijn. als ik er langs kwam, kreeg ik geen lucht, zweette me kapot en was helemaal licht in me hoofd en voelde niets meer en zag niets meer. Hoe meer we er van weg reden, trok het langzaam weg. Dit heb ik opgelost door er terug heen te gaan, in de kamer te gaan staan waar alles gebeurt was, van mishandeling tot bedreiging met een pistool op me hoofd. Na terug te zijn geweest, kan ik nu er langs zonder paniekaanval.
Zeer ingrijpende gebeurtenissen kan je ook om te overleven weg stoppen, die herinner je niet meer tot iets je er aan herinnerd. Dat heb ik ook, zo was ik in gesprek over pedofielen en droomde een gedeelte wat leek uit een film. Ben de volgende dag nog gaan zoeken tussen omschrijvingen van films of ik die tegen kwam, maar toen besefte ik dat het geen film was, maar mijn gebeurtenis. En toen dacht ik, ik ben geen stap verder, heb nog bijna niets verwerkt alleen weg gedrongen. Nog steeds zijn er een heleboel gebeurtenissen die ik verdrongen heb, die hoop ik nu op te kunnen halen doormiddel therapie. Om ze zo alsnog een plek te geven.

En het is inderdaad elk meisje dat gedwongen zit, is er 1 teveel. Want de prostitutie kan ook een mooi beroep zijn. Meiden die er zelf voor kiezen dit te doen, vind ik zeer sterke vrouwen. En sta er ook zeker achter dat de gehele taboe ervan afgaat. Vooral ook omdat veel meiden het kiezen om een betere opleding te kunnen doen dit doen, of hun kinderen meer te kunnen bieden dan wat je kan van een uitkering.

Ik ben blij dat het gewaardeerd word dat ik hier de dingen zeg op het forum. Het is voor mij ook zeker niet om de prostitutie of de klanten aan te vallen of ze slecht neer te zetten. Het is zeker alleen om een kijkje mee te geven in de donkere kant van dit vak. Die er helaas bij zit. Ik denk dat het juist ook voor klanten erg moeilijk moet zijn. Je wilt je behoefte kwijt, want kan bij een DVP en dan later kom je er misschien achter dat dit meisje het niet vrijwillig deed.

Voor mij is het ook goed om jullie kant te horen, merk nu al dat het me ook een andere kijk geeft op klanten. Ik heb nooit een hekel aan de klanten gehad, maar je vraagt je toch wel eens af, waarom? en vind het wel jammer dat het voor mij te lang geleden is, had me eigen review wel willen weten

Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 19:24
  (#64)
hoereloper1969
Is de 100 voorbij!

hoereloper1969's schermafbeelding

Actieve recensies: 10

Hoi Whitered,

Weer een mooie bijdrage van jouw hand in deze topic! Dat kijkje dat jij ons gunt achter de schermen van de "Gedwongen Prostitutie" is voor mij als wandelaar zeer leerzaam en verhelderend. Ik hoop daarom ook nog meer bijdragen van jou te kunnen lezen hier in deze topic.

Je geeft aan dat het ook voor jou als ex-gedwongen DVP moeilijk is om te kunnen zeggen hoeveel van de DVP gedwongen werkt. Het door jou geschatte percentage van 50 a 60% zet mij wel te denken. Als dat zo is dan is de prostitutiebranche behoorlijk crimineel en dan hebben wij als wandelaars dus behoorlijk veel met gedwongen DVP te maken!!!

Whitered, ik heb benieuwd naar jouw sociale leven in de tijd dat je gedwongen werkte. Zou je daar wat meer inzicht in willen geven? Bij voorbaat dank! Had je nog contact met familie of een enkele vriend of kennis van voor die tijd? Of bestonden je sociale contacten alleen uit vrienden en kennissen van je loverboy? Hoeveel uren en dagen werkte je per week? Ben je in die tijd wel eens op vakantie geweest of zo maar een dagje weggeweest? Had je elke dag wel even tijd voor jezelf of was het alleen maar werken en slapen. Werd je continue in de gaten gehouden of werd je door geestelijke chantage in het gareel gehouden? Woonde je samen met jouw loverboy? Had jouw loverboy nog meer meiden voor zich werken of was jij de enige? Weten de DVP die gedwongen werken dat van elkaar en praten zij hier onderling over? Zo ja, worden er dan plannen gemaakt om er aan te ontsnappen?

groet,

HL 69.

Niets menselijks is mij vreemd.

Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 20:55
  (#65)
warf
Is de 100 voorbij!

warf's schermafbeelding

Citaat:
Echt een schatting doen naar de percentage ervan zou ik niet kunnen. Dit meer omdat er geen duidelijk beeld van is, en het elke dag veranderd. Wel merk ik dat het er behoorlijk veel zijn.
Doordat ik nu zelf ook me verhaal openbaar gemaakt heb op een bekende vriendesite, krijg ik erg veel reacties binnen van mensen die ook weer een meid kennen, of die vermist worden, of zelfs meiden zelf die nu langzaam me een beetje durven te vertellen dat ze ook gedwongen zitten. Maar ik denk wel dat het tussen de 50 a 60 % zeker is dat gedwongen zit.
Elke dag vluchten meiden eruit, of worden vermoord, maar ook elke dag komen er nieuwe bij. En door de angst van de meiden, zal er nooit een correcte schatting gemaakt kunnen worden. Qua instanties moet ik je ook gelijk geven, daar heb ik ook totaal niets mee, beloven veel maar bakken er weinig van.
En hulp is er niet zoveel, nu is dat aan het groeien, door Stichtingen die zich inzetten voor slachtoffers en die het echt doen om te helpen en niet omdat het moet.

De opmerking van eerder hulp zoeken is inprincipe ook een logische opmerking.
Die ik ook al honderden keer eerder gehoord heb. Nu is het bekend dat er slachtoffers zijn, de taboe is aan het verdwijnen. 12 jaar geleden als ik zei, ik ben gedwongen achter het raam gezet, werd ik uitgelachen en was ik een vies en zou wel vol zitten met elke soa. Vrienden zag ik niet meer, die kregen het ook over zich heen als ze gezien werden met me.
Dus je gaat er vanuit dat je gewoon dom bent geweest en gaat verder met het leven, muur omhoog en gaan. Bij ging het al die jaren redelijk, 6 jaar lang hulp gehad waar ik niets aan had, die me alleen wouden volstoppen met medicatie om me mak als een lammetje te maken. Ze bedenken een stoornis voor je en klaar. Zo heb ik al gehad dat ik borderline zou hebben, adhd, zelfs dachten ze aan autisme. Nu ben ik er van overtuigd dat ik PTSS heb en dat is met de juiste therapie te verhelpen, EMDR daar start ik ook in sept mee.
Juiste hulp vinden in deze problematiek is zeer moeilijk, omdat er zo veel gebeurt is met de meiden, alle meiden die gedwongen zijn, zijn geestelijk en lichamelijk mishandeld in ernstige maten. Juiste opvang is ook moeilijk te vinden. Zo worden veel slachtoffers naast veroordeelde loverboys neer gezet, zo'n meisje is dan al kwetsbaar en beschadigd en trapt zo er weer in.
Daarom ben ik ook zeer blij met stichtingen zoals stoploverboys.nu. Dat zijn allemaal ervaringsdeskundige die weten wat de slachtoffers nodig hebben en dat ook bieden. De overheid doet er echt veel en veel te weinig aan.

De politie is ook niet altijd bereid op de juiste manier te helpen. Zo heb ik wel geluk gehad dat ik een agent had die me echt wou helpen. Maar dat was eerst ook niet van zelfsprekend, ik was doodsbang en hun bleven pushen op een aangifte. waardoor ik ook tijdelijk ondergedoken heb gezeten voor de politie zelf. Ene kant werd ik bedreigd en als ze me vonden zou het me dood worden en de andere kant bleef bellen, langs komen met de formelieren voor aangifte. Uiteindelijk heb ik aangifte gedaan, omdat je niet kan onderduiken voor de politie en ze me weer gevonden hadden. Dit deed ik om met rust gelaten te worden. Maar er zijn ook veel gevallen dat de meiden door de politie worden uitgelachen, vragen krijgen als "Vond je het niet lekker dan"' Of "is je vriendje vreemd gegaan dat je hem terug pakt".
Als je als slachtoffer dan eindelijk de moed hebt gehad om je verhaal te vertellen, is dat het meestal ook. Begeleiding krijg je niet of een verwijzing naar Parnassia.

Over het onthouden van gebeurtenissen, veel gebeurtenissen herinner ik me elke dag, elke seconde. Zo was het ook dat ik wekelijks langs een straat moest, waar ik veel heb meegemaakt. Als ik in het openbaar vervoer zat en kwam in de buurt van de straat, werd ik misselijk, begon lichtelijk te hyperventileren en kreeg buikpijn. als ik er langs kwam, kreeg ik geen lucht, zweette me kapot en was helemaal licht in me hoofd en voelde niets meer en zag niets meer. Hoe meer we er van weg reden, trok het langzaam weg. Dit heb ik opgelost door er terug heen te gaan, in de kamer te gaan staan waar alles gebeurt was, van mishandeling tot bedreiging met een pistool op me hoofd. Na terug te zijn geweest, kan ik nu er langs zonder paniekaanval.
Zeer ingrijpende gebeurtenissen kan je ook om te overleven weg stoppen, die herinner je niet meer tot iets je er aan herinnerd. Dat heb ik ook, zo was ik in gesprek over pedofielen en droomde een gedeelte wat leek uit een film. Ben de volgende dag nog gaan zoeken tussen omschrijvingen van films of ik die tegen kwam, maar toen besefte ik dat het geen film was, maar mijn gebeurtenis. En toen dacht ik, ik ben geen stap verder, heb nog bijna niets verwerkt alleen weg gedrongen. Nog steeds zijn er een heleboel gebeurtenissen die ik verdrongen heb, die hoop ik nu op te kunnen halen doormiddel therapie. Om ze zo alsnog een plek te geven.

En het is inderdaad elk meisje dat gedwongen zit, is er 1 teveel. Want de prostitutie kan ook een mooi beroep zijn. Meiden die er zelf voor kiezen dit te doen, vind ik zeer sterke vrouwen. En sta er ook zeker achter dat de gehele taboe ervan afgaat. Vooral ook omdat veel meiden het kiezen om een betere opleding te kunnen doen dit doen, of hun kinderen meer te kunnen bieden dan wat je kan van een uitkering.

Ik ben blij dat het gewaardeerd word dat ik hier de dingen zeg op het forum. Het is voor mij ook zeker niet om de prostitutie of de klanten aan te vallen of ze slecht neer te zetten. Het is zeker alleen om een kijkje mee te geven in de donkere kant van dit vak. Die er helaas bij zit. Ik denk dat het juist ook voor klanten erg moeilijk moet zijn. Je wilt je behoefte kwijt, want kan bij een DVP en dan later kom je er misschien achter dat dit meisje het niet vrijwillig deed.

Voor mij is het ook goed om jullie kant te horen, merk nu al dat het me ook een andere kijk geeft op klanten. Ik heb nooit een hekel aan de klanten gehad, maar je vraagt je toch wel eens af, waarom? en vind het wel jammer dat het voor mij te lang geleden is, had me eigen review wel willen weten
beste withered,nogmaals hulde voor je dappere bijdrage aan deze discussie.hopelijk volgen meer dames je voorbeeld zodat er steeds meer bekend wordt over een aantal misstanden in deze wereld en kan dat bijdragen tot vermindering van het aantal misstanden!

Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 22:51
  (#66)
warf
Is de 100 voorbij!

warf's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drieduizend Bekijk bericht
Ontroerend! Vooral de reacties van de wandelaars.... Komen ze tot inkeer? Worden ze amateur-hulpverlener?

"elke dag vluchten meiden eruit of worden vermoord" Dat is nogal wat, vermoord. Waarom lezen we hier nooit over?
is dit sarcastisch bedoeld? dan sla je de plank volkomen mis! zeker met zo'n serieus onderwerp als dit is deze opmerking misplaatst

Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2009, 06:17
  (#67)
H.
Komt hier best vaak

H.'s schermafbeelding

Actieve recensies: 90
Leeftijd: 46

"elke dag vluchten meiden eruit of worden vermoord" is niet echt geloofwaardig. Sorry.

H.

Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2009, 21:25
  (#68)
De Cock
Officieel meubelstuk van de site

De Cock's schermafbeelding

Actieve recensies: 54

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kale Bas Bekijk bericht
Withered bedankt dat je jouw verhaal met ons wilt delen.
Dit gedeelte: "Maar wat ik toen erg vond, is ik moest doorwerken van me loverboy, en kreeg ook klanten. Waarom? Waarom wil een man betaalde sex hebben met een meisje die duidelijk zwaar mishandeld is?"

Daar kan ik helaas ook geen antwoord op geven.
Ik ben eigenlijk nog nooit een dvp tegen gekomen die onder de blauwe plekken zit.En had in ieder geval niet met je gesext.
Ik ben wel heel erg benieuwd,naar wat jij vind dat wij wandelaars hadden kunnen doen om jou te helpen. Ook als je die plekken niet had gehad.
En had je hulp aanvaart of was je te bang?

Hitsige man je hebt het weer mooi en duidelijk verwoord.
Ik ben het dan ook zonder meer met je eens.

De Cock heeft met zijn post ook gelijk vind ik.
Enkel de eerste zin:"Is een on op te lossen probleem en ZEKER niet aan ons!"
Wil ik een beetje weerleggen.
Wij hoeven uiteraard geen recherche werk te doen,maar ik vind dat als we iets kunnen doen waar de dame echt mee geholpen is,dan kunnen we dat doen.
Maar dan moet de dame inderdaad wel geholpen willen worden,en dat aangeven.
Groetjes Kale Bas.
Goede weergave / verduidelijking van mijn alinea, nadruk LIGT m.i. puur op de dame moet het willen en helaas 'willen' de meeste niet 'geholpen' worden........

of kunnen simpelweg NIET geholpen worden, omdat ze zo onder druk staan van buitenaf (vriendje etc) of hun eigen(wijze) steeds maar weer terug vallen in de armen van hun 'vriendje'.

Vraag de werkelijke hulpverleners maar HOE ZWAAR en lastig het is, deze vorm van dwaling te helpen.

Grt,

De is erg lastig dit Topic Cock.

Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 12:12
  (#69)
Withered
Ik lees alleen

Dat er dames ook vermoord worden, heb ik helaas met me eigen ogen moeten aanschouwen.
Waarom daar niets over gehoord word. Het zijn vrijwel altijd de buitenlandse dames die dan omgelegd worden, zo'n moord is voor de wereld niet meer belangrijk, omdat het snel en simpel gebeurt. Maar denk ook dat het niet naar buiten gebracht word. Sinds de DVP een "zelfstandige" is geworden, dus belasting betaald, is het voor de staat een winstpakker.
Teveel negativiteit naar buiten brengen, kan mensen bang maken waardoor dit onderuit valt.

Verder hoef ik niet geloofd te worden. Mijn reden hier is nog steeds om te laten zien wat er ook kan gebeuren in deze wereld, die een mooie kant heeft maar ook een zeer zwarte.
Mijn doel in me leven is nu, mensen vertellen wat ik heb meegemaakt, wat ik gezien heb en daarmee hoop meiden te redden, doormiddel van praten (dat ze na jaren hun verhaal aan iemand durven te vertellen) doormiddel van redden, meiden weg halen bij de loverboys en ze ondersteunen in het straftraject en verwerkingstraject. Dat ze iemand hebben die hun wel begrijpt.

De DVPers of wandelaars onderuit halen, bang maken, of wat dan ook is niet mijn bedoeling. Alleen het bewust maken dat er meiden gedwongen zitten, die misschien na jullie bezoek wel geslagen worden, bedreigd of erger. En jullie een kijk te geven in wat er omgaat aan trauma's van een slachtoffer.
Ik heb beide kanten mee gemaakt, gedwongen en vrijwillig.

De taboe moet van deze wereld af, niet alleen voor de gedwongen meiden maar ook voor de vrijwillige en wandelaars. Zo dat het ook makkelijker is om een gedwongen meisje te herkennen en dit (anoniem) aan te kunnen geven. En het ook makkelijker is om deze wereld te verkennen.
Op mijn hyves kan je mijn globale verhaal lezen over mijn gedwongen tijd en een ervaring die ik heb mee moeten maken. (even me naam aanklikken en daar is me hyves te vinden)

Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 18:04
  (#70)
Kris2
Is de 100 voorbij!

Actieve recensies: 4

Citaat:
Dat er dames ook vermoord worden, heb ik helaas met me eigen ogen moeten aanschouwen.
Ben je ermee naar de politie gegaan?

Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 18:28
  (#71)
B-King
Woont hier bijna

Actieve recensies: 64

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris2 Bekijk bericht
Ben je ermee naar de politie gegaan?
Dan had ze zelf ook niet meer geleefd en onze rechtstaat kennende ...

Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 18:38
  (#72)
Kale Bas

Actieve recensies:

Citaat:
Wat hadden wandelaars kunnen doen om jou te helpen. Ook als je die plekken niet had gehad.
En had je hulp aanvaart of was je te bang?
Withered bedankt voor je reactie,s tot nu toe.
Maar kan je mischien nog antwoorden op deze vraag? Want hier ben ik erg benieuwd naar.
Groetjes Kale Bas.

Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2009, 20:57
  (#73)
Withered
Ik lees alleen

Citaat:
Withered bedankt voor je reactie,s tot nu toe.
Maar kan je mischien nog antwoorden op deze vraag? Want hier ben ik erg benieuwd naar.
Groetjes Kale Bas.
Ik denk dat ik hulp wel wilde aanvaarde maar daar zeker bang voor was. Als iemand de politie had gebeld, en hun me mee genomen hadden, had ik denk ik wel alles eruit gegooid. Omdat ik dan ook weet dat ontkennen geen zin had.
Er is toen wel hulp gekomen alleen vanuit verkeerde hoek, een andere loverboy.
Die is de volgende dag gekomen, met de mededeling dat ik 2 keuzes had, of nu mee gaan of ik zou zo vermoord worden. Ze lieten me ook zien dat er een deal plaats vond waar me huidige loverboy een wapen aan het kopen was.Ik heb de eerste keuze genomen, me spullen werden gepakt. Omdat ik op dat moment slecht kon lopen, kwamen twee andere mannen me ondersteunen dat ik sneller vooruit kwam en zo naar een auto kon vluchten, daar moest ik op de vloer van de auto liggen en zo ben ik weg gevlucht.
Het blijft altijd een moeilijke situatie, je wild zo graag eruit dus gered worden. Maar de angst laat je het niet toe. Ik heb toen wel geluk gehad, ben daarna niet meer geslagen, door de tweede zeg maar. Het is natuurlijk ook voor elk meisje anders. alleen denk ik dat 1 ding wel gelijk is bij elk slachtoffer, ze zijn bang en willen het niet. Een meisje eruit halen duurt soms erg lang, maanden tot jaren. Vooral omdat ze zelf moeten inzien dat ze weg kunnen en het aandurven en dat ze op een plek komen waar ze echt veilig zijn.

Of ik aangifte heb gedaan, nee, dat is me ook niet gevraagd. Heb wel de politie gebeld dat er twee meiden lagen die niets meer deden. Ze zijn geweest, hebben ze weg gehaald en ze bedankte me voor bellen en zijn gegaan. Nooit meer wat gehoord.

Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2009, 01:58
  (#74)
STL
Komt hier best vaak

STL's schermafbeelding

Citaat:
======
Als je geen schattingen kan maken, moet je het inderdaad maar nalaten.

Citaat:
, en in erge gevallen zelfs een mes op pistool op je hoofd zetten om je te laten doen wat hun willen.
Echt realistisch dat iemand dit meerdere keren overkomt of was het aldoor dezelfde?

Citaat:
Waarom daar niets over gehoord word. Het zijn vrijwel altijd de buitenlandse dames die dan omgelegd worden, zo'n moord is voor de wereld niet meer belangrijk, omdat het snel en simpel gebeurt. Maar denk ook dat het niet naar buiten gebracht word. Sinds de DVP een "zelfstandige" is geworden, dus belasting betaald, is het voor de staat een winstpakker.
Teveel negativiteit naar buiten brengen, kan mensen bang maken waardoor dit onderuit valt
==============
Getuige zijn van twee moorden....
Citaat:
Of ik aangifte heb gedaan, nee, dat is me ook niet gevraagd. Heb wel de politie gebeld dat er twee meiden lagen die niets meer deden. Ze zijn geweest, hebben ze weg gehaald en ze bedankte me voor bellen en zijn gegaan. Nooit meer wat gehoord.

..hiervan melding doen en nooit meer iets van de politie horen.

Schokkend dat deze GETUIGE X hier serieus genomen wordt.

Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2009, 02:10
  (#75)
jaccoone
Officieel meubelstuk van de site

jaccoone's schermafbeelding

Actieve recensies: 90
Leeftijd: 43

Ik ben het met STL eens, dit verhaal klopt gewoon niet.
De politie komt echt geen twee lijken weghalen en laat vervolgens niks meer van zich horen.

Groet, Jaccoone

Ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier!!

Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

© 2002 - heden Hookers.nl

Adverteren - Hookers Voorwaarden - E-mail ons - Hookers.nl - Archief - Naar boven
Algemene Voorwaarden - Privacy Statement