PDA

Volledige versie bekijken : Uden, Vorstenburg 10, De Vorst

Omega 7
08-12-08, 18:16
Naam: huize de vorst

Adres: vorstenburg 35
uden

Telefoonnummer: 0413253835

Website: http://www.devorst.nl/

Aard:cinema shop club/bar

Openingstijden:
ma-do 11.00-2400, vrij za 11.00 - 0.200 zo 12.00-24.00 uur

Prijzen:
30 min 75.00euro
45 min 95.00y euro
60 min 125.00 euro
specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
tegenover disco pepper

Inrichting: mooie kamers

Algemeen: mooie zaak met veel mogelijkheden

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.

twan
08-12-08, 21:20
Naam: huize de vorst

Adres: vorstenburg 35
uden

Telefoonnummer: 0413253835

Website: http://www.devorst.nl/

Aard:cinema shop club/bar

Openingstijden:
ma-do 11.00-2400, vrij za 11.00 - 0.200 zo 12.00-24.00 uur

Prijzen:
30 min 75.00euro
45 min 95.00y euro
60 min 125.00 euro
specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
tegenover disco pepper

Inrichting: mooie kamers

Algemeen: mooie zaak met veel mogelijkheden

klaasjje
14-12-08, 11:14
Vind de zaak erg tegenvallen.
Er zijn altijd vrouwen aanwezig dat is waar, een drie tal negers, niet mijn voorkeur maar ieder zijn voorkeuren.
Maar als je met 1 van hen naar boven gaat krijg je echt het idee even afgewerkt te worden.

De bios is smerig, soms als je erg veel gelukt hebt is er wel wat te doen.

t gastenboek op de website wordt goed beheerd alle kritiek wordt verwijderd, en als je niet oppast je ip gebanned.

Voor homo's een super tent denk ik, de homo cinema is meestal wel druk...

marco@arnhem
21-05-09, 16:41
Ik ga binnenkort met een dame naar de Vorst toe. Eens kijken hoe het er nu is.

steeds op zoek
08-06-09, 09:59
Ben er afgelopen vrijdag geweest,was er om 21 uur want dan zou spremaslet thea daar zijn en ze zouden beginnen met een opwarmertje in de bios.Eerst toilet opgezocxht en ja geen wc papier en geen deur.Niet smerig of zo.Daarna mij op een bank gezet,beetje doorgezakt,voorin zat een koppeltje gewoon netjes naast elkaar film te kijken op een beetje slecht scherm.
Na een uur liep het stel weg zonder ook maar iets gedaan te hebben.
Daarna liepen de heren ook 1 voor 1 weg.
Ik kwam voor e vrouwen maar er was er maar 1 en die deed niks,tussen door kwam er om het kwatier een flinke blonde vrouw de zaal in om te kijken ze zei hallo en liep weer weg.
Jammer dat ze niet even bij je kwam om je even aan te raken dat doet meer als even kijken denk ik.
Na 2 uur niks gedaan te hebben ben ik maar weer naar huis gegaan.

Dus al met al een tegenvaller voor een bios!

senator
11-06-09, 14:34
hoi
volgens mij was dat zaterdagavond dat spermaslet thea er was .
(op vrijdagavond is het slettenavond volop aktie )

en ja het klopt spermaslet thea was aanwezig maar deed dus niks . had dus vanalles op het gastenboek gezet wat ze ging doen . maar deed totaal niks

maar dat ligt niet aan de deur van de wc of aan de bios
ben een regelmatige bezoeker van de vorst en maak daar regelmatig wat mee

en heren als je iets met een dame wil kun je haar ook zelf aanspreken ipv de hele avond wachten

zaadgranaat
14-06-09, 15:41
hey,

is er ooit wat te doen in de hetero-cinema van de vorst en hoe kom ik er achter wanneer dit is?

grtz

zaadgranaat

Big Spender
16-06-09, 09:36
Hallo,
Dan moet je kijken op hun website www.devorst.nl
Iedere vrijdagavond is er iets van slettenavond.
Dan zitten er amateur huisvrouwtjes die tegen betaling hand en spandiensten verrichten.
Op dinsdagmiddag is altijd gang-bang.

Al het overige moet je gewoon net treffen dat jij in de cinema zit, en dat er dan heeeel toevallig net een stelletje binnen zou komen waar jij iets mee zou mogen doen. Die kans is heel klein denk ik.
Ikzelf neem dan meestal daar maar een dame van plezier tegen betaling.
Die heb je daar namelijk ook.
Maar moet zeggen dat ik er nu al 1 jaar niet meer geweest ben, maar heb gisteren nog op hun site gekeken. Wat dat betreft is niets veranderd.

zotteke
19-06-09, 10:49
Daar is voortdurend wat te doen: nl. homo's uit de omgeving die daar van alles met elkaar uitspoken wat jij waarschijnlijk niet met een man zou willen doen...;)

hey,

is er ooit wat te doen in de hetero-cinema van de vorst en hoe kom ik er achter wanneer dit is?

grtz

zaadgranaat

coen38
30-08-09, 12:38
heeft iemand ervaring met de slettenavond? is die in de bioscoop? Ik weet dat ie 35 euro kost, is dat all in of zijn er nog meer kosten aan verbonden?

Michello
04-11-10, 21:42
in plaats van de sletten-avond, organiseren ze nu op vrijdag een gang-bang. Ben hier nu paar keer geweest en is niet heel slecht, maar echt druk is het nog niet. Ze doen dit volgens mij nu een paar weken, wellicht dat het meer aandacht gaat krijgen van mede wandelaars.