PDA

Volledige versie bekijken : Eindhoven, Mecklenburgstraat 19, Eindhoven Privé, algemeen

Omega 7
08-12-08, 17:37
Naam: Eindhoven Privé
Adres: Mecklenburgstraat 19
Telefoonnummer:040-2454290
Website:www.eindhovenprive.nl

Aard: Privehuis

kamerprijzen:
1/2 uur 35 euro
3/4 uur 45 euro
1 uur 55 euro
1 uur luxe kamer (is incl bubbelbad) 75 euro

Openingstijden:
alle dagen 11.00 - 24.00 uur

Routebeschrijving en parkeren:
Parkeergelegenheid in nabijheid van dit adres (gratis)

Inrichting: Nette uitstraling, nette verzorging, kamers idem dito.

Algemeen: Klanten worden ontvangen in Separe, waarvan er 3 zijn.
Hier stellen de beschikbare dames zich voor, waarna de keuze aan de gastvrouw kan worden medegedeeld.
Huis is voorzien van diverse camera's

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.

tamara.EP
20-12-08, 23:34
Naam:

Adres:
Telefoonnummer:
Website:
Aard:
Openingstijden:
ma-vr 11.00-22.00, za 12.00 - 17.00, zo

Prijzen:
30 min xx euro
45 min yyy euro
60 min zzz euro
specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.

Mecklenburgstraat 19
040-2454290
www.eindhovenprive.nl
Privehuis
correcte tijden: alle dagen 11.00 - 24.00 uur

kamerprijzen:
1/2 uur 30 euro
2/4 uur 40 euro
1 uur 50 euro
1 uur luxe kamer (is incl bubbelbad) 75 euro

Digimaster
06-09-09, 22:18
Ik moest vandaag 6-09-2009 voor een uur € 55,- kamerhuur betalen:....Dus dubbel genaaid.

Of is het normaal dat ze zomaar iets vragen?

blueglasses
07-09-09, 14:16
Bedankt!Nu weet ik de prijzen van de kamerkosten,en weet iemand wat de kosten van de DVP?:p
Alvast bedankt!!!!

bazookajoe
07-09-09, 19:31
Ik moest vandaag 6-09-2009 voor een uur € 55,- kamerhuur betalen:....Dus dubbel genaaid.

Of is het normaal dat ze zomaar iets vragen?
Volgens mij zijn de prijzen voor kamerhuur onlangs verhoogd. Ik meen dat een halfuur nu 35 en driekwartier 45 euro is. En een uur idd dus 55 euro. Met dank aan de heren en dames die het niet leuker willen maken. Het schijnt dat de dames nu per klant een vast bedrag -10 Euro- aan belasting betalen ongeacht de duur of de prijs van het bezoek.

Bedankt!Nu weet ik de prijzen van de kamerkosten,en weet iemand wat de kosten van de DVP?:p
Alvast bedankt!!!!
De dvp's hebben eigen prijzen. Volgens mij hanteert Eindhoven prive geen all inclusief prijzen. Ik denk dan je voor een half uurje op ongeveer 100 euro moet rekenen (afhankelijk of je frans met of zonder wilt)

Omega 7
08-09-09, 20:44
Prijzen in eerste bericht aangepast.

:)7

BenBrak
06-10-09, 21:05
Klinkt het "voorzien van camera's" niet een beetje afschrikwekkend? De kamers zijn, voor zover ik weet, cameravrij.

etienne100
07-10-09, 20:47
Ze hebben een nieuwe website. Heel mooi vind ik.

Met foto's van een groot aantal dames :)

midnightoil
11-10-09, 18:26
laatst had ik de website gezien van eindhoven prive
eindelijk hebben ze de website wat veranderd en mooie foto's geplaatst
van enkele mooie dames
een groot compliment

gr. Midnightoil

jeeehaaa
13-10-09, 13:25
Iemand ervaring met Cecilia? Ik kan nergens iets over haar vinden. Dankje alvast.

the penitrator
13-10-09, 18:17
Ja, ze is de moeite...

Na enkele weken by Body-To-Body gewerkt te hebben, is ze sinds enkele maanden actief bij Eindhoven Privé.

Ze is van Duitse afkomst, met Italiaanse roots.

Een prachtig meisje, die met zachte hand behandeld wilt worden.

PZC is voortreffelijk en neuken met haar is een groot plezier :)

mennekemenneke
19-10-09, 15:35
Ja, ze is de moeite...

Na enkele weken by Body-To-Body gewerkt te hebben, is ze sinds enkele maanden actief bij Eindhoven Privé.

Doet ze ook aan tongzoenen en zo ja, lekker intens of oppervlakkig?

Omega 7
19-10-09, 17:22
Ja, ze is de moeite...

Recensies over Cecilia graag in een apart (nog te openen) topic :).

Omega 7

BenBrak
21-10-09, 20:40
Doet ze ook aan tongzoenen en zo ja, lekker intens of oppervlakkig?

Nope. 7890

fallus
18-11-09, 12:07
iemand ervaringen met Britt, Eileen, Estel, Leona, Marina, Maya:confused:
Fotos zijn te zien op website.
Graag recenties:p

XgoX
18-11-09, 17:59
Heeft er iemand ervaring met Fleur of Daantje?

300tdt
18-11-09, 18:25
Heeft er iemand ervaring met Fleur of Daantje?

Vorige week nog een res.van Daantje geplaatst...,ook van Fleur zijn er volgens mij al res.verschenen.

Alvast veel plezier met 1 van beide dames!

Johan3
27-11-09, 00:15
Hoi 300tdt,

ben vorig jaar een keer bij Daantje geweest: leuke ietwat kleine blonde dame
beetje zakelijk
maar heeft me een prima beurt gegeven.
Ze zat goed in haar vel, wat ik mij herinner. Lekkere zachte billen. Pijpte goed, ik ben lekker bij haar aan mijn trekken gekomen.

Johan

etienne100
02-12-09, 00:01
:)Vandaag al heerlijk genoten van het December Festival bij Eindhoven Prive.

Voor info zie www.eindhovenprive.nl

Volgens mij inmiddels een jaarlijks terugkerend feest van heerlijke kortingen :D
EP ik zou zeggen een prima traditie die wat mij betreft kan blijven.

Rhythmstick
02-12-09, 10:56
...een jaarlijks terugkerend feest van heerlijke kortingen.
De kamerprijzen stijgen ieder jaar, maar de kortingen zijn nog tot op de euro hetzelfde.

Toen het kamergeld voor een uur 43 euro bedroeg, was 18 euro nog een korting van 42% en leidde die tot een ronde prijs van 25 euro. Nu is het kamergeld voor een uur 55 euro, en is 18 euro nog maar een korting van 33% die leidt tot een prijs van 37 euro.
Toen het kamergeld voor een half uur 25 euro bedroeg, kwam 10 euro neer op een korting van 40%. Bij een kamerprijs van 35 euro is 10 euro korting nog maar 29%.
De prijzen die de dames vragen, zijn procentueel en absoluut nog harder gestegen dan het kamergeld, zodat Eindhoven Privé intussen tot de duurste privéhuizen van het land behoort.

johan3000000
02-12-09, 11:40
Was weer bij daantje geweest
ze is toch mijn favoriete meisje daar bij
eindhoven prive samen met jessica ook echt
een toppertje maar ze is er helaas niet zo vaak
effin lekker met daantje een uur naar boven geweest
wat heeft die meid toch een heelijk figuurtje en
lekkere blonde haren
Het december festival was weer begonnen dus ik had
ook nog een leuke korting te pakken.
daantje bedankt en tot snel

Omega 7
02-12-09, 17:37
Was weer bij daantje geweest
ze is toch mijn favoriete meisje daar bij
eindhoven prive samen met jessica ook echt
een toppertje maar ze is er helaas niet zo vaak
effin lekker met daantje een uur naar boven geweest
wat heeft die meid toch een heelijk figuurtje en
lekkere blonde haren
Het december festival was weer begonnen dus ik had
ook nog een leuke korting te pakken.
daantje bedankt en tot snel

Over je ervaring met Daantje kun je in dit topic schrijven :

Daantje (http://www.hookers.nl/showthread.php?t=86679)

bvd

bazookajoe
02-12-09, 18:39
De kamerprijzen stijgen ieder jaar, maar de kortingen zijn nog tot op de euro hetzelfde.

Toen het kamergeld voor een uur 43 euro bedroeg, was 18 euro nog een korting van 42% en leidde die tot een ronde prijs van 25 euro. Nu is het kamergeld voor een uur 55 euro, en is 18 euro nog maar een korting van 33% die leidt tot een prijs van 37 euro.
Toen het kamergeld voor een half uur 25 euro bedroeg, kwam 10 euro neer op een korting van 40%. Bij een kamerprijs van 35 euro is 10 euro korting nog maar 29%.
De prijzen die de dames vragen, zijn procentueel en absoluut nog harder gestegen dan het kamergeld, zodat Eindhoven Privé intussen tot de duurste privéhuizen van het land behoort.

En ik denk, nu ze nog minder concurrntie hebben, dat het alleen maar erger gaat worden met het prijsbeleid voor een goudeerlijke wandelaar. Toch oefen ik mijn hobby ook graag dicht bij huis uit, dus zal ik morrend akkoord blijven gaan met de "inflatiecorrecties" van de leiding aldaar. ;)

T
02-12-09, 21:42
Nou net even naar de prijzen bij de recensies gekeken maar van een prijs van 150 euri voor een vol uur schrik ik niet dit betaal je bijna overal en het ziet er netjes en luxe uit met veel dames.
Ik heb al meer betaald voor een club met een stuk mindere dames vrees dat je voor een uur tegenwoordig overal rond dit bedrag zit dus dit is zeker niet een van de duurdere huizen
Maar ja mocht je interesse hebben moet je voor de huidige prijs en aanbod en dames maar eens bellen met ze.
maar vond eindhoven prive zeker niet verkeerd uitzien (wouw dat de club in maastricht lag zelfs;)
De groeten van een wandelaar uit het uiterste zuiden van Nederland

Hank48
03-12-09, 00:18
Over smaak valt niet te twisten en ook niet wat je er voor over hebt.
Eindhoven Prive vind ik een mooi en schoon privehuis met een een goede ontvangst en vooral aantrekkelijke en mooie dames.
Ik vind ze niet te duur.
De december aanbiedingen zijn mooi meegenomen en ik ga daar ook gebruik van maken om mijn favoriete dame met een bezoekje te vereren.

Rhythmstick
03-12-09, 13:29
Ik heb al meer betaald voor een club met een stuk mindere dames vrees dat je voor een uur tegenwoordig overal rond dit bedrag zit dus dit is zeker niet een van de duurdere huizen
De gelegenheden die jij noemt, zijn clubs en geen privéhuizen. In clubs liggen de prijzen van oudsher duidelijk hoger.

...Eindhoven Prive vind ik een mooi en schoon privehuis met een een goede ontvangst en vooral aantrekkelijke en mooie dames...
...Voor minder kun je misschien bij elders terecht in Eindhoven. Ik ben daar een paar keer geweest maar kan niet echt opgewonden raken van de dames daar, I am sorry. Gelukkig is EP daar in de buurt...
We hebben bij de voorloper van hookers en in de begintijd van hookers.nl een heel bombardement van berichtjes gehad waarin steeds het ene huis werd opgehemeld en het andere afgezeken. Ga die fittie tussen privehuizen onderling nou geen nieuw leven inblazen. Anders loop je wellicht het risico dat beide huizen van hookers worden verbannen.

Omega 7
03-12-09, 17:11
Nogmaals :

In de algemene topics graag ervaringen en/of actuele info (kortingsacties ;)).
Discussie's over prijzen kunnen elders op 't forum worden gevoerd, evenals 't uiten van persoonlijke voorkeuren (saunaclubs, ramen, Privehuizen etc. ).

bvd

Ps. Geldt voor alle algemene topics :rolleyes:.

BorstenLiefhebber
19-05-10, 15:26
Zo te zien zijn er inmiddels wat aanpassingen op de site gedaan, met name bij de foto's van de dames. Van enkele dames die er niet meer werken is de foto verwijderd (o.a. van Cecilia), nieuwe foto's zie ik niet (maar ik kan me vergissen) en van één dame klopt de foto niet: de Kitty die ik daar enkele keren heb bezocht lijkt niet op de foto die bij haar naam staat. Als je op die foto klikt staat er opeens Eileen als naam...
Nog wat werk te doen voor de beheerder lijkt me. Zou ook mooi zijn als er nieuwe foto's zouden worden geplaatst, in ieder geval van de dames die nu nog geen foto op de site hebben.

johan3000000
07-06-10, 12:30
Ze hebben nu bij Eindhoven Prive nu ook een advertorial op deze site.
Moet zeggen dat ik dat wel top.
Er staat nu eindelijk per dag vermeld wie er aanwezig zijn en daarbij ook de foto's van de meisjes.
Ik zou zeggen:Eindhoven Prive ga zo door en bouw het nog verder uit.

stefannn
07-09-10, 18:42
Kan iemand iets vertellen hoe het ongeveer te werk gaat bij Eindhoven Prive?

Je komt binnen, dames worden een voor een voorgesteld... stel dat er niks van mijn smaak bij zit? Wat dan? Heb je dan een probleem of kun je gewoon zeggen, sorry, volgende keer beter?

Ook zie ik bij de recenties behoorlijk verschillende bedragen tussen "een standaard half uurtje". Van pakweg 80 euro tot 150 euro, hoe weet je nou hoeveel je kwijt gaat zijn??

Stel je gaat voor een half uur maar komt al klaar na 5 minuten tijdens het pijpen ofzo, is het dan jammer dan, wassen en de deur uit? Of mag je nog voor een 2e ronde zolang je maar binnen een half uur de deur uit bent?

Is het een discrete bedoeling? Of ga je met een enorme parfum-geur het huis uit zodat m'n vrouwelijke collega's zich meteen afvragen wat ik in de pauze gedaan heb?

BorstenLiefhebber
07-09-10, 23:06
Kan iemand iets vertellen hoe het ongeveer te werk gaat bij Eindhoven Prive?

EP is naar mijn idee een prettig privé huis: netjes, anoniem, aardige gastvrouw, leuke dames en relaxte sfeer, zeker niet opdringerig.

Je komt binnen, dames worden een voor een voorgesteld... stel dat er niks van mijn smaak bij zit? Wat dan? Heb je dan een probleem of kun je gewoon zeggen, sorry, volgende keer beter?

In mijn ervaring is het geen enkel probleem om te vertrekken als er geen dames van je smaak zijn, heb dat zelf ook wel eens gehad bij mijn eerste bezoekjes aan EP. Inmiddels heb ik een aantal favoriete dames en maak meestal een afspraak, dus dan geen gevaar onverrichter zaken weer te vertrekken.

Ook zie ik bij de recenties behoorlijk verschillende bedragen tussen "een standaard half uurtje". Van pakweg 80 euro tot 150 euro, hoe weet je nou hoeveel je kwijt gaat zijn??

Verschil in prijzen bij de recensies kan meerdere oorzaken hebben. Ten eerste posten sommige wandelaars de prijs betaald aan de dvp, dus exclusief de kamerhuur (die betaal je aan het huis), anderen posten de totale uitgave dus inclusief kamerhuur. Daarnaast kan het zijn dat er gebruik is gemaakt van extra diensten waar ook extra voor betaald moet worden (jacuzzi, pzc, anaal, cim, etc.).
De standaard prijzen variëren niet zoveel. De kamer huur is altijd zoals in de eerste post van deze thread genoemd. Een enkele keer hebben ze speciale aanbiedingen waar wat korting op de kamerhuur wordt gegeven, maar die momenten zijn schaars (o.a. vorig jaar rond de kerst).
De tarieven voor de dames zijn ook vrij stabiel voor de standaard diensten. Ik ga vrijwel altijd een uur op bezoek, voor het standaard pakket rekenen de verschillende dames tussen de €90 en €110. Zoals geschreven moet voor extra diensten bijbetaald worden, hoeveel hangt uiteraard af van de dienst en de dame zelf.

Stel je gaat voor een half uur maar komt al klaar na 5 minuten tijdens het pijpen ofzo, is het dan jammer dan, wassen en de deur uit? Of mag je nog voor een 2e ronde zolang je maar binnen een half uur de deur uit bent?

Als je vooraf al het gevoel of de bedoeling hebt twee of meer keer te willen komen is het beter om dat te bespreken met de dame: dat schept duidelijkheid voor iedereen. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad op dit gebied. Ik kan mijn orgasmes over het algemeen goed timen. Een keer kwam ik vrij snel klaar (na 10 of 15 minuten van een sessie van een uur), de dvp waar ik mee was heeft na een korte pauze haar uiterste best gedaan om me weer op oorlogssterkte te krijgen en me nog een keer te laten komen (wat prima lukte :)). De tweede keer was wat later in de sessie (met een andere dvp), we hebben vervolgens het uur gevuld met een massage en knuffel, streel en zoen werk.

Is het een discrete bedoeling? Of ga je met een enorme parfum-geur het huis uit zodat m'n vrouwelijke collega's zich meteen afvragen wat ik in de pauze gedaan heb?

Ik heb nog nooit een sterke parfum geur overgehouden aan een bezoek. Uiteraard ruiken de dames lekker, maar dat is meer een frisse zeep geur en zeker geen zware parfum geur die je de rest van de dag met je meesleept. Die keren dat ik een massage heb gehad gebeurde dat met reukloze olie. Het is wel zaak goed op te letten die na gedane zaken goed te verwijderen: zo niet dan kunnen er lastig te verklaren vlekken in de kleding ontstaan.

Discretie is verder prima geregeld. De deur staat altijd open, waarna je in een portaaltje komt waar je moet aanbellen. Dat portaal is geheel uit het zicht, je staat dus niet op straat te wachten tot je binnen kunt.
Na binnenkomst wordt je meteen in een separe gezet waar de dames zich (kort) komen voorstellen en je de financiële zaken afhandelt.
Bij het verlaten van het huis (via het zelfde portaal) kun je niet zien wie er toevallig net op straat voorbij komt, dus dat kan eventueel een minder prettige verrassing zijn. De straat is niet overdreven druk, maar er is wel volop autoverkeer.

stefannn
08-09-10, 19:11
Bedankt voor je uitvoerige post! Zeer verhelderend!

De tarieven voor de dames zijn ook vrij stabiel voor de standaard diensten. Ik ga vrijwel altijd een uur op bezoek, voor het standaard pakket rekenen de verschillende dames tussen de €90 en €110. Zoals geschreven moet voor extra diensten bijbetaald worden, hoeveel hangt uiteraard af van de dienst en de dame zelf.

Bedoel je dan dan je voor een uur in totaal 90-110 euro kwijt bent, of komt daar dan nog de kamerhuur bij? Kloppen die prijzen nog van de startpost?

Ik probeer een beeld te krijgen van wat het me in totaal kost voor bijvoorbeeld een "standaardpakket voor een half uur" en een "standaardpakket voor een heel uur".

Als je vooraf al het gevoel of de bedoeling hebt twee of meer keer te willen komen is het beter om dat te bespreken met de dame: dat schept duidelijkheid voor iedereen.

Maar dat is dan natuurlijk weer iets waar je extra voor moet betalen?

BorstenLiefhebber
08-09-10, 23:08
Bedoel je dan dan je voor een uur in totaal 90-110 euro kwijt bent, of komt daar dan nog de kamerhuur bij? Kloppen die prijzen nog van de startpost?

Ik probeer een beeld te krijgen van wat het me in totaal kost voor bijvoorbeeld een "standaardpakket voor een half uur" en een "standaardpakket voor een heel uur".

Een standaard uur gaat je €55 voor de kamer + €90 tot €110 voor de dame kosten, totaal dus rond de €155.
De prijzen (en overige informatie) in de startpost kloppen, die informatie wordt regelmatig geupdate.

Maar dat is dan natuurlijk weer iets waar je extra voor moet betalen?

Nee, je zult daar over het algemeen niet extra voor hoeven betalen, vrijwel alle dames zullen daar geen enkel probleem mee hebben. Om verrassingen te voorkomen is het goed om dat vooraf te bespreken als je van plan meerdere keren klaar te komen.

BenBrak
09-09-10, 21:17
Dat is me al enkele malen gebeurd bij EP (en andere huizen) en het is nooit een probleem geweest om onverrichter zake te vertrekken.

Volgens mij begint een half uurtje bij EP bij €35 huis en €50 dame. Dat is meestal een kamer met een 1½-persoons bed. Bij een uur krijg je wat ruimers en sjiekers.

Ik ben bij EP nog nooit voor tijd de deur uitgeschopt, twee keer neuken in een half uur zou ik echter niet verwachten.

bazookajoe
10-09-10, 16:40
Kan iemand iets vertellen hoe het ongeveer te werk gaat bij Eindhoven Prive? Zoals gezegd EP is een aardig huis. De straat is redelijk rustig. De voordeur -eerste deur- staat altijd open en vervolgens wordt je ontvangen in een ruimte met verschillende separe's. De gastvrouw legt je als je er voor het eerst bent de procedure uit en dan komen de dames die vrij zijn zich voorstellen

Je komt binnen, dames worden een voor een voorgesteld... stel dat er niks van mijn smaak bij zit? Wat dan? Heb je dan een probleem of kun je gewoon zeggen, sorry, volgende keer beter?Nee het is absoluut nooit een probleem. Afgelopen weekend nog was ik bij EP, er waren op dat moment slechts drie dames beschikbaar. Geen van de drie kon mij niet konden bekoren maar er konden drie dames elk moment -de langste tien minuten- naar beneden komen. Ook daar zat niets voor mij tussen en zelfs toen werd niet moeilijk gedaan dat het huis verliet, zonder met een dame meegeweest te zijn.

De kamerhuur staat vast en vervolgens hanteren de dames hun eigen tarieven. Dit huis maakt dus geen gebruik van de opting-in waarbij prijzen altijd vast staan. Je kunt kiezen voor standaard, luxe en uitgebreid. Dat is het verschil dat je in de recensies tegenkomt. Zoals Benbrak schrijft als basisprijs voor een half uur hanteren de meeste dames 50 euro, exclusief de 35 euro voor de kamer. Wat een dames daarvoor doet kin je het beste aan haarzelf vragen.
Ook dat is geen probleem bij EP. Je kunt als je dat wilt aan de gastvrouw vragen of je een van de dames van jouw keuze mag spreken. Ook dan hoef jij je niet verplicht tot iets te voelen.

Bij een half uur zullen de meeste dames een probleem hebben met twee keer komen. Als je dat wilt -en kunt- zul je dat zeker van te voren moeten afspreken (lees extra betalen). Bij een uur is voor de meeste dames tweemaal geen probleem.

Zoals Stefan schreef hebben de meeste dames een vrij neutrale reuk. De meeste dames weten dat hun klanten vaak getrouwd of samenwonend zijn, of vrouwelijke/mannelijke collegas hebben die zich afvragen waar ineens de vrouwelijke geur die aan jou kleeft vandaan komt.
Persoonlijk vind ik het juist heerlijk als de dames parfum op heeft, maar die dames moet je echt heel goed zoeken.

B-Front
26-10-10, 19:49
Ik heb een vraag aan EP....
De Kim die op de website bij foto's staat is dit de dame die voorheen ook bij jullie heeft gewerkt?

bazookajoe
01-01-11, 15:37
Ik heb een vraag aan EP....
De Kim die op de website bij foto's staat is dit de dame die voorheen ook bij jullie heeft gewerkt?

Ik vraag me sowieso af hoe regelmatig de site wordt ge-update en hoe actueel de informatie erop is. De afgelopen dagen stond in de advertorail "Victoria" een paar keer op de aanwezigheidslijst vermeld, maar zij staat niet op de website. Evenzo vraag ik me af of Sandra nog aanwezig is. Zij staat nog wel op de website maar al een poos niet meer op de lijst gezien.

Eindhoven Privé
01-01-11, 22:03
Dat zie je vaker. Komt er een goede site en in het begin word ddie goed bijgehouden. En dan gebeurt er weken niets meer. Een goede site leidt tot reclame. Als er regelmatig wat nieuwe fotos opkomen te staan, kijken de klanten vaker en hoe vaker men kijkt, hoe eerder men een bezoekje pleegt. Helaas zie je vaak dat men twee hooguit drie keer per jaar eens wat nieuwe fotos plaatst en wat update.

Heb ook een berichtje gezien warin ze zeiden dat er met kerst nog wat speciale fotos zouden komen. Het is alweer januari en niets nieuws te bespeuren. :(

Dag, Wij hebben nimmer beloofd kerstfoto's te publiceren, er had wel 1 persoon gevraagd of die er zouden komen, dat was op onze advertorial, ons antwoord daarop was: wie weet?

Echter om voor 1,5 week aparte foto's te maken vonden wij niet de moeite.

Qua website willen wij melden dat wij een website hebben waarop we ons huis presenteren en algemene info + de dames die bij ontvangen. Er is alleen best wel eens verloop van dames dat het niet altijd qua fotografie bij te benen is. Wij laten onze dames namelijk professioneel vast leggen door een fotografe om zo kwaliteit te bieden die overeenkomt met onze service en ons privehuis.

Om jullie beter van dienst zijn hebben wij juist een advertorial (zie http://www.hookers.nl/showthread.php?t=226775) hier op Hookers.nl genomen. Daarop updaten wij meerdere malen per dag, en dat 7 dagen per week informatie en foto's van dames die die dag aanwezig zijn. Dat is toch echt maximale info die jullie dagelijks 24 uur per dag tot jullie kunnen nemen;)

En vervolgens is het natuurlijk spannender om de dames in en het echt te zien en te beleven, een foto is ook maar een foto, toch?

En er moet ook iets te raden en te fantaseren overblijven toch?:D

Daarnaast wil niet ieder meisje op de foto, zij voelen zich het prettigst met een gast op de kamer. Ook uit privacy-overwegingen zijn veel dames toch voorzichtig met fotoshoots, laat staan meerdere. Wij hopen dat jullie dat standpunt ook willen begrijpen, omdat het vak van dame van plezier vaak door de privé-omgeving niet wordt gewaardeerd:(

Wij wensen iedereen een geweldig 2011 toe!:)

Management Eindhoven Privé en alle girls! :)

bazookajoe
03-01-11, 15:18
Dag, Wij hebben nimmer beloofd kerstfoto's te publiceren, er had wel 1 persoon gevraagd of die er zouden komen, dat was op onze advertorial, ons antwoord daarop was: wie weet?

Echter om voor 1,5 week aparte foto's te maken vonden wij niet de moeite.

Qua website willen wij melden dat wij een website hebben waarop we ons huis presenteren en algemene info + de dames die bij ontvangen. Er is alleen best wel eens verloop van dames dat het niet altijd qua fotografie bij te benen is. Wij laten onze dames namelijk professioneel vast leggen door een fotografe om zo kwaliteit te bieden die overeenkomt met onze service en ons privehuis.

Om jullie beter van dienst zijn hebben wij juist een advertorial (zie http://www.hookers.nl/showthread.php?t=226775) hier op Hookers.nl genomen. Daarop updaten wij meerdere malen per dag, en dat 7 dagen per week informatie en foto's van dames die die dag aanwezig zijn. Dat is toch echt maximale info die jullie dagelijks 24 uur per dag tot jullie kunnen nemen;)

En vervolgens is het natuurlijk spannender om de dames in en het echt te zien en te beleven, een foto is ook maar een foto, toch?

En er moet ook iets te raden en te fantaseren overblijven toch?:D

Daarnaast wil niet ieder meisje op de foto, zij voelen zich het prettigst met een gast op de kamer. Ook uit privacy-overwegingen zijn veel dames toch voorzichtig met fotoshoots, laat staan meerdere. Wij hopen dat jullie dat standpunt ook willen begrijpen, omdat het vak van dame van plezier vaak door de privé-omgeving niet wordt gewaardeerd:(

Wij wensen iedereen een geweldig 2011 toe!:)

Management Eindhoven Privé en alle girls! :)

Ik snap wel dat niet alle dames hun foto -zelfs als hun gezicht niet zichtbaar is- op internet willen staan, zeker niet als een van de dames van een privehuis. Daar gaat het niet om. De advertorial werkt prima en daarvoor mijn complimenten.
Het enige is dat het wel wat mij betreft wel iets extras toevoegd aan de jullie website wanneer er een meer actuele lijst van dames, met of zonder foto, op staat die werkzaam bij de club. Nu zie ik soms namen op de lijst -Victoria- die niet op de webpagina staan. (En is bv Sandra nog werkzaam bij jullie?)

randyrockstiff
03-01-11, 17:32
oh wat ik bij het vorig bezoek vergeten te vragen was, daantje is die er nog of is ze weg ?

Amante de Latinas
05-01-11, 12:53
Van de week voor het eerst bij Eindhoven Prive geweest en zag er allemaal heel netjes uit. De twee deuren bij de ingang zijn fijn, zo sta je niet op straat te wachten. Het was enorm druk, maar de gastvrouw was erg vriendelijk en vroeg me even te wachten, geen probleem.
Prijzen voor de kamers voor een half uur 35, 45 min 45 euro en voor een uur 55 euro. De dames mogen zelf de prijs bepalen, wat bij de meeste neerkomt op ongeveer 50 euro voor half uur, 75 voor 45 minuten en 100 voor een uur. Zeker niet verkeerd, ze zullen mij vaker terug zien hier.

300tdt
05-01-11, 20:42
oh wat ik bij het vorig bezoek vergeten te vragen was, daantje is die er nog of is ze weg ?

Iemand al iets gehoord over Daantje,of is ze van de aardbodem verdwenen?:confused:

bazookajoe
29-10-11, 18:50
Dag allemaal,

Wij hebben een Twitteraccount geopend om zo nog sneller info en service te kunnen geven. Natuurlijk kan onze gastvrouw jullie voor specifieke vragen ook direct telefonisch te woord staan.

Het is nu eenmaal zo dat niet alle informatie zo maar openbaar verstrekt kan worden omdat we de privacy van de dames willen waarborgen;)

Wij hopen op jullie begrip hiervoor.

Onze gastvrouw staat jullie graag te woord, 1 telefoontje en je hebt de informatie die je wilt hebben indien deze gegeven kan worden.

Hopende op jullie begrip.

PS onze Twitter account vindt je via http://twitter.com/#!/eindhovenprive

Vriendelijke groet,

Managementteam Eindhoven Privé

De leuke advertorial -inclusief de namen van de aanwezige dames- is al een poos verdwenen van hookers. Ook het twitteraccount is sinds 3 augustus niet meer geupdate. Kan ik nu weer alleen door ouderwets te bellen weten of mijn favouriete dame er vanavond is?
Maw komt de advertorial terug? Of komt straks op de website de agenda van de dames te staan.

lovemachine
30-10-11, 09:05
De leuke advertorial -inclusief de namen van de aanwezige dames- is al een poos verdwenen van hookers. Ook het twitteraccount is sinds 3 augustus niet meer geupdate. Kan ik nu weer alleen door ouderwets te bellen weten of mijn favouriete dame er vanavond is?
Maw komt de advertorial terug? Of komt straks op de website de agenda van de dames te staan.

En wordt het niet eens tijd voor een update van de website?
De foto`s zijn niet allemaal meer actueel. Dames komen en dames gaan. Maar de fotosite blijft onveranderd.
Ook ik mis de advertorial.

bazookajoe
26-11-11, 16:09
hoe kom je er dan achter welke dames er werken, alleen door bellen?

Daar lijkt het dus op. En als je geluk hebt staat hun foto op de site van het huis

jeepie
26-12-11, 17:52
en heeft ehv prive' nog kortingactie's tussen kerst en nieuw

lovemachine
29-12-11, 16:53
Dit huis is het voorbeeld van hoe het jammer genoeg kan gaan in de branche.
Eerst hard aan de weg timmeren en tot de beste privehuizen van de regio en zelfs Nederland behoren, om vervolgens veel weer af te breken. Ik bedoel:
- men had een actuele advertentie op hookers, maar die is inmiddels verdwenen
- er kwam een nieuwe website, maar die is niet meer bijgehouden
- dames die er al lang niet meer werken, staan nog steeds op de website met foto en al
- de kwaliteit van de dames daalt hard, voorheen was bijna elke meid een toppertje, dat geldt nu nog maar voor enkele meiden
- de separé is verouderd, behang verwijdert en met goedkope verf is het wat opgesmukt in plaats van fatsoenlijk vervangen
- de prijzen rijzen hier behoorlijk de pan uit en staan niet meer in verhouding tot de verleende diensten

Ik heb er hele goede ervaringen gehad in het verleden, maar de laatste tijd is het helaas anders. Dames die weten hoe ze dit beroep uit moeten oefenen verdwijnen en worden vervangen door meiden die er niet voor geshcikt zijn. Zeker met de prijzen die ze vragen vind ik dat de service top moet zijn en de dame oogverblindend. Dus niet dat op de kamer als de kleding uitgaat enkele verborgen gebreken tevoorschijn komen of de service zeer matig is. Als privehuis dien je de kwaliteit te bewaken en niet iedereen maar aan te nemen of toe te laten tot het personeelsbestand.

Voor mij geen optie meer om eens spontaan te gaan kijken wie er aanwezig zijn. Wel als het gaat om een afspraak met een toppertje, vooraf per telefoon gemaakt. Die dames leveren een geweldige service, zijn schitterend om te zien en vragen ook nog eens minder geld. Vreemd toch?!

Ik hoop dat ze bij Eindhoven Prive de oude stijl weer op gaan pakken en er weer voor zorgen dat het een zekerheid voor een heerlijk avontuur wordt.

zwelgjes
29-12-11, 16:59
Ik heb helaas dezelfde ervaring als love machine. Vroeger mijn standaardstek. En na een tijdje niet meer gewandeld te hebben echt een paar ongelofelijke missers daar gehad. Wat ik vooral vreemd vind is het prijzenbeleid. De dames in kwestie mgoen dat zelf bepalen begreep ik van de gastvrouw. Met als gevolg dat je bij de een echt voor alles moet bijbetalen, terwijl het bij de ander gewoon bij de prijs inbegrepen zit.

Weet niet of het management van EP dit soort berichten ook volgt, maar ik zou als eigenaar/bedrijfsleidster hier paal en perk aan stellen

Zwelgjes

535GT
29-12-11, 22:39
Ja, helaas moet ik me hier ook bij aansluiten. Heb leuke en goede ervaringen gehad in dit huis tot ongeveer zomer 2010. Toen is, naar mijn mening, het verval ingezet.
Ik had bij dit laatste bezoek een dame waar ik achteraf niet blij van werd, slechte - plichtmatige - service. Vanaf toen viel mij op dat het aantal recenties over dit huis op deze site minder werd. De advertorial verdween, en de website vermeld - zoals eerder geschreven - dames die er al lang niet meer zijn (bv. Daantje).
Jammer dat zo'n goed huis zo vervalt. Maar goed misschien zit er iets achter van een eigenaar die ermee wil stoppen ofzo. In ieder geval zien ze mij er voorlopig niet meer.

bazookajoe
29-12-11, 23:59
Ja, helaas moet ik me hier ook bij aansluiten. Heb leuke en goede ervaringen gehad in dit huis tot ongeveer zomer 2010. Toen is, naar mijn mening, het verval ingezet.
Ik had bij dit laatste bezoek een dame waar ik achteraf niet blij van werd, slechte - plichtmatige - service. Vanaf toen viel mij op dat het aantal recenties over dit huis op deze site minder werd. De advertorial verdween, en de website vermeld - zoals eerder geschreven - dames die er al lang niet meer zijn (bv. Daantje).
Jammer dat zo'n goed huis zo vervalt. Maar goed misschien zit er iets achter van een eigenaar die ermee wil stoppen ofzo. In ieder geval zien ze mij er voorlopig niet meer.

Ik las gisteren een artikel in de Telegraaf dat het slecht gaat in de prostitutiebranche in het algemeen -het artikel ging over de escortsubbranche- waarschijnlijk vanwege de crisis. Zou het misschien ook slecht gaan met EP, dat ze daarom achteruitgaan? Of is het feit dat ze een soort monopoly hebben in het Eindhovense op de luxere privehuis, na het wegvallen van de Hofstraat als grote concurrent, dat het management lui is geworden en laten ze de boel de boel.
Het maakt het bezoeken van privehuizen in Eindhoven wel weer minder leuk.

Eindhoven Privé
01-02-12, 11:05
Dag,

Wij hebben jullie klachten, suggesties etc ter harte genomen en na overleg met de dames die bij ons ontvangen hebben wij besloten dagelijks op onze website http://www.eindhovenprive.nl/ de namen van de aanwezige dames te vermelden + dat wij met een prijslijst gaan werken.

De namen van de aanwezige dames zullen vanaf ca. 10.45 uur iedere ochtend op onze website vermeld staan.

Tevens hebben wij nu een aktie voor de maand februari, ook te zien op onze website.

Daarnaast zijn wij bezig met het actualiseren van de foto's en namen van de dames die bij ons werkzaam zijn. Aan Hookers.nl hebben we ook doorgegeven welke dames niet meer bij ons werkzaam zijn, zodat die recensietopics naar het archief kunnen.

Hopende hiermee weer de bekende goede service te kunnen geven aan jullie:)

Jullie zijn 7 dagen per week van harte welkom op de Mecklenburgstraat 19 van 11.00-00.00 uur in Eindhoven!

Vriendelijke groet,

Team Eindhoven Privé:)

lovemachine
01-02-12, 13:38
De website ziet er weer keurig uit.
De informatie is actueel.
Nieuwe foto`s van de dames.
Duidelijkheid over de prijzen.
Leuke actie in januari en februari.

Het is niet vaak dat mensen openstaan voor opbouwende kritiek.
Daarom mijn complimenten aan Eindhoven Prive. Blijf dit volhouden en de oude tijden komen weer helemaal terug.

bazookajoe
01-02-12, 23:52
Dag,

Wij hebben jullie klachten, suggesties etc ter harte genomen en na overleg met de dames die bij ons ontvangen hebben wij besloten dagelijks op onze website http://www.eindhovenprive.nl/ de namen van de aanwezige dames te vermelden + dat wij met een prijslijst gaan werken.

De namen van de aanwezige dames zullen vanaf ca. 10.45 uur iedere ochtend op onze website vermeld staan.

Tevens hebben wij nu een aktie voor de maand februari, ook te zien op onze website.

Daarnaast zijn wij bezig met het actualiseren van de foto's en namen van de dames die bij ons werkzaam zijn. Aan Hookers.nl hebben we ook doorgegeven welke dames niet meer bij ons werkzaam zijn, zodat die recensietopics naar het archief kunnen.

Hopende hiermee weer de bekende goede service te kunnen geven aan jullie:)

Jullie zijn 7 dagen per week van harte welkom op de Mecklenburgstraat 19 van 11.00-00.00 uur in Eindhoven!

Vriendelijke groet,

Team Eindhoven Privé:)

Ik sluit me aan bij lovemachine, idd complimenten dat jullie iets gedaan hebben met de kritiek door diversen collegas hier geuit

mexxxx
15-02-12, 00:12
De website geeft weer aan wie er zijn.
Zie http://www.eindhovenprive.nl/?id=aanwezig

lovemachine
04-03-12, 13:26
Ik zie weer diverse nieuwe namen op de aanwezigheidslijst op de website. Dat doet me deugd.
Het zou helemaal perfekt zijn als de fotopagina ook regelmatig aangepast wordt.
Want we willen wel eens iets zien van de meisjes voordat we op bezoek komen.
Nieuwe meisjes zou moeten betekenen dat er ook regelmatig nieuwe foto`s komen.
En ook voor de "oude garde" lijkt het me geen antireclame om af en toe een nieuwe foto te plaatsen.

Wat ik mis, is een korte omschrijving per meisje, waarbij ik denk aan wat eenvoudige informatie.
Leeftijdscategorie, cupmaat, land van herkomst, zoenen ja/nee (onder voorbehoud), dat soort eenvoudige dingetjes.
Veel kun je op hookers lezen, maar niet elk meisje heeft een resensie.
Er zijn tegenwoordig veel sites in de lucht van gelijkwaardige huizen en daar tref je iets meer info aan.

Het is een suggestie, en ik weet dat er meisjes zijn die niet te veel informatie willen geven / op internet willen.
Het gaat ook niet om hele grote dingen, maar om wat basisgegevens.

(t)rucker
06-03-12, 21:25
ik sluit mij aan bij lovemachine, een kleine omschrijving van de dame met de mogelijkheden zou erg handig zijn...

Eindhoven Privé
23-03-12, 11:57
Wij hebben nieuwe foto's van vele sexy meisjes bij ons, op onze website geplaatst, zie http://eindhovenprive.nl/?id=dames

En onze aktie loopt ook gewoon door, en wie weet wat we straks in april in petto voor jullie hebben ;)

Graag tot ziens!

Team Eindhoven Privé en alle girls!:)

jeepie
24-03-12, 07:09
begint ehv pr nu ook pas te merken dat het al een tijdje crisis is. met hun kortingactie

lovemachine
24-03-12, 11:18
Gegeven paard niet in de bek kijken. ;)

pleasurehunter
19-04-12, 00:47
Ben een tijdje geleden voor het eerst naar dit privéhuis geweest. Ik werd keurig ontvangen door de gastvrouw, die erg aardig was en kort even de normale gang van zaken uitlegde. Daarna kreeg ik een drankje aangeboden en mocht ik plaatsnemen in de separé. Een leuk meisje uitgekozen waarmee ik uiteindelijk een half uurtje boven heb vertoefd. Later nog een keer teruggegaan en toen met een ander meisje naar boven, dit keer voor drie kwartier. De ervaring is me goed bevallen. De kamers zien er mooi, netjes en verzorgd uit. De sfeer is relaxed. De hygiëne is top. De dames zijn niet allemaal mijn smaak, maar dat kan natuurlijk ook niet, want er moet voor ieder wat wils zijn. Fijn dat de site nu goed wordt onderhouden en dat er de laatste tijd nieuwe foto´s zijn geplaatst.

Toch wel een puntje van kritiek: de Monique en Cleo die ik heb ontmoet zien er toch echt heel anders uit dan de dames op de foto's onder dezelfde naam. Nu zien ze er beiden fantastisch uit, dus dat is het punt niet; het zijn beide mooie meiden. Toch raar dat ze niet matchen met de foto's. Monique is een donker meisje en kleiner dan op de foto. Cleo heeft een iets ander figuur dan de dame op de foto. Hoewel, misschien kijk ik er wat Cleo betreft wat verkeerd op, dus daar ben ik minder zeker van. Monique is het in ieder geval niet op de site. Ik hoop dat de andere foto's wel kloppen.

pleasurehunter
26-05-12, 17:45
Ik ben heel benieuwd! Ik heb op de site gezien dat er de laatste tijd aardig wat nieuwe namen bij zijn gekomen. Helaas vaak nog zonder foto. Ik hoop ze snel op jullie site te zien! :)

midnightoil
06-10-12, 12:32
Hallo Eindhovenprive, kunnen jullie me vertellen hoe het werkt met die muntenaktie, ik bedoel hoe kom je aan die munten enzo
ik kan dat niet vinden op jullie website

Gr. Midnightoil

Scuderia77
06-10-12, 13:09
Hoi, wat snap je daar niet aan? Het staat hier http://eindhovenprive.nl/ letterlijk. Ieder bezoek een muntje en dan ook uitleg wat je ervoor krijgt wanneer en bij welke kleur. Simpele uitleg en werkwijze toch?

pleasurehunter
06-10-12, 19:10
Hoi, wat snap je daar niet aan? Het staat hier http://eindhovenprive.nl/ letterlijk. Ieder bezoek een muntje en dan ook uitleg wat je ervoor krijgt wanneer en bij welke kleur. Simpele uitleg en werkwijze toch?
Ik vind het anders een verdomd ingewikkeld systeem, met al die verschillende kleuren muntjes. En je moet wel heel vaak komen wil je ervan profiteren voordat de actie weer om is.

bazookajoe
07-10-12, 22:58
Ik vind het anders een verdomd ingewikkeld systeem, met al die verschillende kleuren muntjes. En je moet wel heel vaak komen wil je ervan profiteren voordat de actie weer om is.

Ik moest het ook twee keer lezen voordat ik het snapte maar ze moesten natuurlijk een manier vinden om de tijdsduur aan te geven. Helaas, zo vaak kom ik niet meer aan de Mecklenburgstraat, hoef ik niet eens te beginnen te met sparen. Wel positief dat ze iets doen om de vaste klanten te belonen.

schelling
12-10-12, 18:33
Iemand ervaring met Lisa? Ik kan nergens iets over haar vinden en haar foto's op de website zien er veelbelovend uit. Alvast bedankt

matthew64
15-10-12, 00:39
Ik heb een paar weken geleden Lisa bezocht.
Lisa is slanker (behoorlijk skinny meisje) en donkerder getint dan de foto's aangeven.
Bij mij was ze in het begin wat onwennig en ietwat verlegen in het begin (wasritueel etc.) maar moet zeggen dat ze daarna erg haar best heeft gedaan om mij te verwennen. Ondanks wat onervarenheid bij haar toch erg lekkere sex met Lisa gehad. Wees lief voor haar en niet te ruw dan komt het goed.:)

likeplay1989
15-10-12, 12:06
Iemand enig informatie over ella, haar fotos zien er ieder geval aanlonkelijk uit:)

@john
15-10-12, 12:32
Iemand enig informatie over ella, haar fotos zien er ieder geval aanlonkelijk uit:)

ik zie geen foto van Ella op de site !!!!!!

sexjunk
15-10-12, 19:08
Is tamara er nog?

bazookajoe
16-10-12, 19:52
Is tamara er nog?
Jazeker die is er nog

pleasurehunter
19-10-12, 22:03
Ik had vanmiddag een onplezierige ervaring bij Eindhoven Privé. Ik was van plan om drie kwartier te blijven, dus ik had vantevoren op de website bekeken hoeveel me dat zou kosten. Ik ben toen gaan pinnen en heb €150 euro gepind. Ik heb het net met het internetbankieren even nagekeken en daar staat ook duidelijk dat dit bedrag is afgeschreven. Ik heb zeker weten drie briefjes van €50 in m'n portemonnee gestopt. Ik ben binnengestapt en heb, na het voorstelrondje, even met Naomi zitten praten. Ik heb toen drie kwartier gevraagd en pzc. Bij elkaar €145 bij EP. Ik geef haar mijn drie briefjes. Even later komt de gastvrouw terug om te zeggen dat het te weinig is. Ik had maar €100 gegeven, zei ze. Dus ik denk per ongeluk slechts twee briefjes mee te hebben gegeven, kijk nog eens in mijn portemonnee... maar nee! Ik had wel degelijk €150 meegegeven; ik weet het zeker!

Uiteindelijk, na veel nadenken en wikken en wegen wilde ik toch niet onverrichterzake naar huis en ben toen maar voor een half uur naar boven gegaan, zonder pzc, want meer had ik niet bij me. Toen ik dat eenmaal besloten had hebben ze me trouwens erg lang laten wachten in de separé. En achteraf kwam ik erachter dat ik geen muntje had gehad (van hun actie).

Heel raar, eerder bij EP had ik ook al een probleem met geld. Er zou tussen mijn geld een vals briefje hebben gezeten. Toen moest ik de hele buurt aflopen om te wisselen. Bij Body to Body heb ik nog nooit problemen gehad. Ook wel handiger: er is niet iemand 'even naar achter' met je geld. Voortaan ga ik daar wel naartoe.

zeurpietje
20-10-12, 00:50
Ik zou er niet meer heen gaan als ik jouw was :mad:

Libido342
20-10-12, 10:18
Ik had vanmiddag een onplezierige ervaring bij Eindhoven Privé. Ik was van plan om drie kwartier te blijven, dus ik had vantevoren op de website bekeken hoeveel me dat zou kosten. Ik ben toen gaan pinnen en heb €150 euro gepind. Ik heb het net met het internetbankieren even nagekeken en daar staat ook duidelijk dat dit bedrag is afgeschreven. Ik heb zeker weten drie briefjes van €50 in m'n portemonnee gestopt. Ik ben binnengestapt en heb, na het voorstelrondje, even met Naomi zitten praten. Ik heb toen drie kwartier gevraagd en pzc. Bij elkaar €145 bij EP. Ik geef haar mijn drie briefjes. Even later komt de gastvrouw terug om te zeggen dat het te weinig is. Ik had maar €100 gegeven, zei ze. Dus ik denk per ongeluk slechts twee briefjes mee te hebben gegeven, kijk nog eens in mijn portemonnee... maar nee! Ik had wel degelijk €150 meegegeven; ik weet het zeker!

Uiteindelijk, na veel nadenken en wikken en wegen wilde ik toch niet onverrichterzake naar huis en ben toen maar voor een half uur naar boven gegaan, zonder pzc, want meer had ik niet bij me. Toen ik dat eenmaal besloten had hebben ze me trouwens erg lang laten wachten in de separé. En achteraf kwam ik erachter dat ik geen muntje had gehad (van hun actie).

Heel raar, eerder bij EP had ik ook al een probleem met geld. Er zou tussen mijn geld een vals briefje hebben gezeten. Toen moest ik de hele buurt aflopen om te wisselen. Bij Body to Body heb ik nog nooit problemen gehad. Ook wel handiger: er is niet iemand 'even naar achter' met je geld. Voortaan ga ik daar wel naartoe.

Het handigste is, en dat doe ik altijd standaard, om even je vingers nat te maken en dan zo te friemelen. Je weet wel om zo papier los te maken. Want het komt vaak voor dat nieuwe biljetten uit de automaat aan elkaar blijven plakken. Je geeft dan voor het oog 1, maar geeft er 2.
En dan geef ik de biljetten zo los op elkaar (in een soort driehoek) aan de kassière etc. en wacht ik tot er wordt gezegd dat het in orde is.

Na deze stunt zou ik als ik jou was zeker niet teruggaan.

BenBrak
23-10-12, 21:08
Ik had vanmiddag een onplezierige ervaring bij Eindhoven Privé. [...] Ik heb zeker weten drie briefjes van €50 in m'n portemonnee gestopt. [...] Ik geef haar mijn drie briefjes. Even later komt de gastvrouw terug om te zeggen dat het te weinig is. Ik had maar €100 gegeven, zei ze. Dus ik denk per ongeluk slechts twee briefjes mee te hebben gegeven, kijk nog eens in mijn portemonnee... maar nee! Ik had wel degelijk €150 meegegeven; ik weet het zeker!
[...]
Dat is vervelend, ja. Zoals collega Libido al zegt: Maak het, zeker bij dit soort bedragen, duidelijk; Voor èn dóór beide partijen. Laat er op het oog geen twijfel over bestaan hoeveel je geeft, vertel het er expliciet bij. En als je iets ontvangt, maak dan onomwonden duidelijk wat je ontvangt en of en hoeveel je nog teruggeeft.
Kwade opzet kun je ook op deze manier niet uitsluiten maar ik ga (vaker dan goed voor me is :)) uit van het goede.

lovemachine
04-12-12, 10:13
In augustus heeft men nog enkele nieuwe fotos geplaatst van de dames op de website.
Daarna is het stil gebleven, ondanks beloftes dat er nog fotos zullen volgen.
Fotos verdwijnen waardoor gaten vallen in de pagina met de fotos van de dames.

Jammer, want men laat daar een mooie kans liggen.

Een goed privehuis begrijpt het belang van een goede website en reclame.
Ondanks dat het gaat om kwaliteit van dienstverlening door de meisjes en de prijzen die daar voor worden gerekend.

hans15
06-12-12, 15:20
op de website staat bij elke dame een engelse en nederlandse vlag. ik neem aan dat men bedoelt welke taal de dame spreekt. weet iemand of alle dames van nedenlandse afkomst zijn? ik heb al geen zin meer als ik met de dame geen gesprekje in gewoon nederlands kan voeren.

hans15
06-12-12, 15:26
op de website staat bij elke dame een engelse en nederlandse vlag. ik neem aan dat men bedoelt welke taal de dame spreekt. weet iemand of alle dames van nedenlandse afkomst zijn? ik heb al geen zin meer als ik met de dame geen gesprekje in gewoon nederlands kan voeren.

zeurpietje
06-12-12, 18:52
op de website staat bij elke dame een engelse en nederlandse vlag. ik neem aan dat men bedoelt welke taal de dame spreekt.

Nee, anders zou er toch ook overal de franse vlag bijstaan.....:eek::eek:

code 46
06-12-12, 19:53
Beste heren,

ga eens naar de site van EP
probeer eens op het Engelse vlagje te klikken .( dat is het rechtse vlagje )
en ??? :eek:
Je zal merken dat er een andere taal verschijnt, dat is nou Engels.:D
Misschien hebben ze dit voor klanten gedaan die de site bezoeken en geen nederlands kunnen lezen.:cool:
O ja mocht je niet meer weten hoe verder moet op de site, klik dan op het nederlandse vlagje.(Linkse vlagje met rood wit en blauw)
En jawel je kan het weer lezen, knap gemaakt he.:)

Succes

Code 46

hans15
07-12-12, 14:56
hoe is het mogelijk. ik heb het gedaan en kreeg zomaar de text in het engels. bekankt. nu weet ik nog niet waar de dames vandaan komen.

lovemachine
15-12-12, 14:48
In augustus heeft men nog enkele nieuwe fotos geplaatst van de dames op de website.
Daarna is het stil gebleven, ondanks beloftes dat er nog fotos zullen volgen.
Fotos verdwijnen waardoor gaten vallen in de pagina met de fotos van de dames.

Jammer, want men laat daar een mooie kans liggen.

Een goed privehuis begrijpt het belang van een goede website en reclame.
Ondanks dat het gaat om kwaliteit van dienstverlening door de meisjes en de prijzen die daar voor worden gerekend.

Passen ze de website aan, maar vermelden ze dat nergens. Nieuwe fotos zijn geplaatst.
Kop op website vermeld laatste aanpassing in augustus. Niet echt zorgvuldig.....

BenBrak
16-12-12, 17:22
Mijn (iets oudere) ervaring is dat verreweg de meeste (dus inderdaad niet allemaal) dames in dit huis Nederlands spreken.

bazookajoe
16-12-12, 21:39
Passen ze de website aan, maar vermelden ze dat nergens. Nieuwe fotos zijn geplaatst.
Kop op website vermeld laatste aanpassing in augustus. Niet echt zorgvuldig.....
Ze plaatsen wel elke dag een actuele lijst van de dan aanwezige dames.

niels42
20-01-13, 11:59
Werkt jill er nog??

300tdt
22-01-13, 17:02
Werkt jill er nog??

Helaas niet,ik heb al een berichtje in de zoektocht geplaatst;).

fallus
04-02-13, 21:14
er is een Jill begonnen bij Yvonne (http://www.privehuisyvonne.nl/de-dames/alle-dames/59-jill.html)
Bedoel je haar?

en er staat zelfs een identieke foto van Marcella bij eindhoven prive en yvonne

Helaas niet,ik heb al een berichtje in de zoektocht geplaatst;).

300tdt
05-02-13, 21:03
er is een Jill begonnen bij Yvonne (http://www.privehuisyvonne.nl/de-dames/alle-dames/59-jill.html)
Bedoel je haar?

Ik denk het (helaas) niet.De Jill die ik ken is langer,niet hoogblond,heeft langer haar en last but not least ook wel wat jaartjes jonger...;)

bazookajoe
11-03-13, 16:40
....

Volgens mij werkt ze niet meer bij EP

degoof
27-03-13, 15:07
Wie heeft er ervaring met Sandra bij Eindhoven Privé?

janes93
28-03-13, 19:03
Wie heeft er ervaring met Sandra bij Eindhoven Privé? wie heeft er ervaring met kyra eindhoven prive

janes93
02-04-13, 19:34
Wie heeft er ervaring met Sandra bij Eindhoven Privé? ben daar verleden week geweest lief meisje beetje lolita achtig was voor de rest wel een leuke ervaring wel heel strak gr janes

geilepeter40
16-05-13, 11:19
Wie heeft er ervaring met Debby, Lisa, Sandra of Vanessa? Zijn de dames wel safe en doen ze echt frans zonder condoom?

bazookajoe
16-05-13, 20:41
Beste Geilepeter van al de vier genoemde dames staat er een recensie van op dit forum. Zoekt en ge zult vinden ;)