View Full Version : Eindhoven, Baekelandplein 06, Diana (Ned) (voldoende)
Foots
28 februari 2008, 21:15
Vanavond even gekeken op het baekelandplein.
Rondtje lopen leverde 2 leuk uitziende blondines op die ik nog niet eerder had gezien.:)
Gekozen voor Diana op nr. 6. Baekeland is voor snelle hap dus alleen pijpen voor € 30,-. Zij is vrij lang en had lang een beetje krullend golvend haar en ze lachte erg lief voor binnenkomst.:o
Afijn € 50,- betaald en zij haalde € 20,- wisselgeld zonder zeuren. Zonder wassen het condoom erom, want wassen is alleen lastig volgens haar :confused:
Pijpen was zonder ergens aan te zitten of zonder enig kledingstuk af te nemen en erg plichtmatig. Geen gevoel, wat trekken na 30 sec. pijpen en bij het klaarkomen gelijk uit de mond.
Was dus inderdaad weer de gebruikelijke (slechte) Baekeland kwaliteit. Ik snap niet wat ik er doe want meestal is het waardeloos.
Afijn weer een illusie armer en een resessie rijker.
Groeten, Foots
Lunatool
03 juli 2008, 18:50
Het was gisteren erg warm en ik stond ferm heet dus maar naar Eindhoven gereden , hup het pleintje op en even gewikt en gewogen.
Ik had op dat moment de keuze tussen Nathalie en Diane.
toch maar Diane genomen !
Eens binnen zag ik dat er nog sperma vlekken op het bed lagen.
Ik maakte haar er attent op en ze legde er gewoon een " fris " handdoek op.
Mijn jongeheer stond al snel stijf waarbij ze me zonder condoom begon te pijpen , je zou denken dit begint goed , maar na een minuutje had ze er al geen zin meer in. Dus wilde ik haar eens goed neuken.
Ze moest nog gaan zoeken of er ergens condooms lagen en vond er toch nog ééntje ( lachtte ze heimelijk weg ). Ondertussen was mijn drift een beetje weg en moest ik zelf hem terug stijf maken , eens terug stijf heb ik dat condoom zelf moeten om doen ondertussen bleef ze gewoon zitten op het bed. Dit had ik wel niet verwacht ! moet ik alles zelf doen !!
Toch mijn lul stijf met het condoom erom deed ze haar benen op , niet speciaal ( ben beter gewend ) . Toch nog goed geneukt op missionaris en doggy's was het condoom gescheurd wat ik niet in de gaten had en zo perongeluk een volledige zaadlozing in haar vagina heb gespoten.
Toen ik hem eruit haalde vermelde ik dat het condoom kappot was , toen zei ze " ohh dat gebeurt wel vaker hoor " . Ik ben met gemengde gevoelens naar huis gegaan. Gelukkig kostte me dit grapje maar 30 euro
Dus...
03 juli 2008, 20:23
Diana: slank, knap gezicht, dik blond krullend haar en grote tattoo op rug (tekst)?
Prima ervaring mee! gezellig gekletst, en goed geneukt.
Geen fake gedoe van haar, zij is aan t werk en ik wilde neuken.
What you see is what you get.
fozze
02 augustus 2008, 20:30
Kben een tijdje geleden eens bij haar langs geweest. Tmoet een half jaartje terug zijn als ik me het goed herinner (wat niet altijd het geval is, maar dat is een heel andere discussie). Jullie willen uiteraard weten hoe deze dame pijpt en neukt.
Wel, achter het raam is het een bom, een onwaarschijnlijk sexbeest van het type dat zich liefst door 5 negers tegelijk laat bedienen terwijl er 13 man op staan te kijken, enfin, u begrijpt waarom ik vrijgezel ben. Eenmaal binnen blijkt het echter te gaan om een koele, klokkijkende persoon met een belevingsgehalte ver onder het absolute nulpunt. Voor deze vrouw is het echt een vak wat ze zonder enige passie uitoefent. Ik denk dat je het kunt vergelijken met arbeiders die, uiteraard, zonder enige emotie aan de lopende band staan. Zoals deze arbeiders doet ze het technisch wel allemaal goed, maar van 0.0 gevoel word ik in deze branche niet echt vrolijk. Uiteindelijk kun je het haar zelfs niet kwalijk nemen omdat ik denk dat dit voor sommige vrouwen wsl de enige manier is om geruime tijd 'het vak' uit te oefenen zonder knettergek te worden.
Die ziet mij niet meer terug zou je zeggen. Helaas voor mij wel dus. Toen ik een maandje later nog eens naar het plein trok, liep ik langs haar raam en dacht 'hé wat een lekker wijf zit daar zeg'. Eenmaal binnen werd het langzaam maar zeker duidelijk dat het om dezelfde vrouw ging als de vorige keer. Goed herinneren is een kunst.
Krukkie
08 augustus 2009, 16:26
Is Diana nog werkzaam op het baekelandplein?
De laatste recensie is van een jaar geleden.
Graag info.
Groet,
Krukkie
Masterdragon
08 augustus 2009, 17:15
Niet meer aanwezig.