PDA

Volledige versie bekijken : Helchteren, Grote Baan, Manora Thai Massage, Mina

dolphin2
15-12-13, 15:53
Line up in Mabuhay stond mij niet aan dus binnengegaan bij massagesalon MANORA, op een steenworp verder.
Ik vroeg én betaalde voor een body-to-body massage van een uur, maar voelde mij na afloop serieus bestolen! Er was maar één dame in huis, ze noemde zich Mina.
Ze begon met een gewone massage van mijn benen, na 5' deed ze haar beha en slipje uit en kreeg ik een erotische massage van max 10 minuten. Die was wel ok want ik kreeg er een fijn hoogtepunt van. Daarna deed ze haar beha en slipje terug aan en begon ze mijn hoofd te masseren. Nog eens vijf minuten later wreef ze over mijn rug, maar dat was echt géén fatsoenlijke rugmassage. En ineens stopte ze: ik mocht mij weer douchen, het was gedaan. Op dat moment was ik nog geen drie kwartier binnen!!! Ze hield voet bij stuk, blijkbaar hoort het douchen voor en het douchen na de massage ook bij het uur; dan nog kom ik niet aan 50 minuten!
Ze ziet er niet mis uit (alhoewel ik al mooiere vrouwen meegemaakt heb) maar is naar mijn gevoel absoluut te mijden! Haar praatjes zijn ook al niet zo interessant, geloof me!
In de hoop mijn mede-wandelaars een dienst bewezen te hebben,
mvg D.