PDA

Volledige versie bekijken : Rotem, Molenweg 6, Ying Thai, Poekie

limburger
22-04-10, 16:09
Afgelopen week geweest bij Ying Thai in Rotem (Dilsen-Stokkem) in de buurt van Maaseik. De salon is op 14 april geopend.

Na het aanbellen werd ik verwelkomd door New, die ik nog kende van een andere salon in Hasselt.

Op de kamer werd ik gevraagd of het erg was dat haar vriendin mee masseerd, daar zij het nog moest leren. Na lang nadenken (not dus) hiermee ingestemd.

daarna werd ik een uur goed onderhanden genomen. De massage was goed (hoewel de vriendin inderdaad nog veel moest leren en een beetje verlegen was) en het eroitsche/body deel was ook niet slecht. New zelf ziet er geweldig uit en zou ik zo mee naar huis willen nemen.

Al met al een leuk nieuw adres tussen maasmechelen en maaseik, vlakbij de doorgaande weg. De prijzen zijn ook hetzelfde als de andere salons maar de plek past eter bij mijn routes, dus zeker een herhalingsgevaar.

Website: www.ying-thai.be

Dennisbudel
26-09-10, 00:02
Op afspraakjes.com een nieuw massagesalon gevonden in Maaseik Rothem.
Maasage is gelegen boven een voormalige garage.

Biij binnenkomst kon ik niet kiezen welke dame ik wilde hebben. De dame die opendeed die ging bij mij op de kamer (bleek de bazin te zijn)

Massage body to body was mogelijk 1.5 uur voor 100 euro.
Bazin was een klein opdondertje met een mooi gezichtje. Massage stelde niet veel voor, je komt toch allen voor het erotische gedeelte van de massage.

Tijdens de massage gevraagd of ze ook extra diensten aanbood. Ze bood aan te pijpen voor 100 euro voor 2 keer. Eigenlijk veels te duur, maar je verstand zit aan de onderkant van je lichaam :-(

Enfin, ze pijpte me 2 keer zonder condoom (mocht niet in haar mond of gezicht spuiten)

Al met al was ze heel vriendelijk alleen het was te duur. Ze pijpte lekker hard en stevig (niet zo voorzichtig beetje likken wat de meesten doen):D

Voor en na afloopn van de massage kun je je douchen. (zij wast je op het einde )

Tweety_28
28-09-10, 21:18
Recentelijk ook massage gehad van Ann (Nicky), de eigenaresse van Ying Thai. Leuke kleine meid met goed lichaam en mooie borsten. Niets mis mee! Massage zelf is niet zo spectaculair maar goed genoeg om lekker van te kunnen ontspannen :)

Bij Ann is vrijwel alles mogelijk tegen meerprijs. Niet goedkoop die extra's maarja het onderlichaam wilt soms ook wat. Uiteindelijk toch maar gekozen voor de full optie (pijpen & neuken) en heerlijk 2x in haar kutje klaargekomen. Weet niet of Ann dit altijd doet, maar ze leek er geen probleem mee te hebben in ieder geval.

Jammer helaas van de prijzen (extra's).

Tweety_28
03-10-10, 16:25
Afgelopen week nog eens langsgeweest bij Ying Thai. Diverse dames waren aanwezig maar toch besloten om nog eens met Ann "op kot" te gaan. Het heeft toch altijd wat om eens heerlijk door de eigenaresse zelf verwend te worden :D

Massage zelf was rustig en relaxed. Er zijn betere massages te verkrijgen bij Ying Thai maar och, het blijft een ontspannend uurtje. Gedurende de B2B-massage Ann heerlijk verwend en lekker aan haar kutje kunnen likken. Ze werd er behoorlijk nat van en merkte dat ze meer wilde dan massage alleen. Helaas hielt mijn kleine jongen het niet meer en kwam heerlijk spuitend klaar in haar mond. En dat zonder condoom :p

Een lekker uurtje, helaas wel prijzig.

shelby_GT
10-07-11, 08:50
dit was haar naam toen ze nog in Hasselt werkte. En zij is de bazin van Ying Thai. Ze staat hier ook onder de naam Ann.

maraloch
10-07-11, 12:57
hallo,

is die Ann ook de bazin van racha thai in Mol ?.
website ziet er in ieder geval hetzelfde uit.

wil hier graag eens naar toe gaan, maar kan nog geen recenties vinden.

mvg,
strongetje

Tweety_28
10-07-11, 19:45
Yep, ze is haar massage-imperium aan het uitbreiden. Deze salon is ook van haar. Iemand nog recentelijk door Ann gemasseerd geworden ? Binnenkort ga ik er nog maar weer eens een keer langs. Weer eens tijd om een lekker nummertje (massage ++) met Ann te maken :D

hallo,

is die Ann ook de bazin van racha thai in Mol ?.
website ziet er in ieder geval hetzelfde uit.

wil hier graag eens naar toe gaan, maar kan nog geen recenties vinden.

jdoggy
26-02-13, 12:35
Onlangs bij Poekie geweest voor een erotische massage van 1,5 uur.
Poekie is een leuke meid van 27 waar ik wel een klik mee had. Ze vroeg aan het begin van de massage of ik 1 of 2 keer wilde klaalkomen :-) 2 keer moet wel lukken met haar dacht ik.
Op de buik op het bed gaan liggen en de massage kon beginnen. Poekie gebruikte heel veel olie en masseerde goed hard, zoals we dat van een Thaise mogen verwachten. Rug, nek, schouders, billen....alles kwam aan bod. Vervolgens werd na een minuut of 20 gewerkt aan het eerste hoogtepunt. Ze nam mijn pik, terwijl ik op de buik lag, onder handen en masseerde mijn sterretje vakkundig. Aan het orgasme van dit eerste hoogtepunt leek geen einde te komen.
Vervolgens weer massage van benen, voeten en rug. Alle technieken kwamen aan bod!
Pijpen of intiem is tijdens de gehele massage niet aan de orde geweest. Heb er ook niet naar gevraagd.
Het tweede hoogtepunt kwam vervolgens toen ik op de rug lag. Ze kijkt je ondeugend aan en weet in het juiste tempo pikmans wederom te laten spuiten. Daarna nog massage van hoofd en schouders en het anderhalf uur was om.
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ga zeker nog eens terug, hoewel ik normaliter ietsje meer erotiek verwacht.

drwatson
26-02-13, 18:44
Grieks bij klant
100€ 1u30
Niet zo gebruikelijk!
Klopt dat?

Silicon Image
26-02-13, 19:25
Grieks bij klant
100€ 1u30
Niet zo gebruikelijk!
Klopt dat?

De prijs (http://www.afspraakjes.com/Ying-Thai-te-ROTEMzonder-afspraak.html,%7BBB3C2CC8-C675-4889-82E9-0EE210ADE92E%7D) klopt wel. Grieks zal wel prostaatmassage zijn. Het is trouwens Ying Thai, niet Racha Thai.

pipodeclown
15-04-13, 13:32
Pas ook bij poekie geweest.
Massage redelijk tot goed.
Niet klaar gekomen omdat ik die dag nog geneukt had en toch niet zon klik had met poekie.
Ze deed wel aardig haar best maar had niet veel fantasie.
Ze liet zich niet vingeren bijvoorbeeld.
Na de massage werd ik nog voorgesteld aan Pim. Die moest ik dan de volgende keer maar proberen....

ergerjenietje
18-04-13, 16:16
Ben pas bij poekie geweest ( is toch degene met het beugeltje in hé ) was in een woord geweldig .
Ik gaf haar 100 euri ipv 80 en zei maak er maar n leuk uurtje van , eerst douchen alleen .
Dan op het bed met masage begonnen goed stevig , was nodig alles zat vast ;) (was eerste thai masage )
na n half uur omdraaien en dan de voorkant en armen gedaan .
Ze nam mijn piemel vast en zei komt wel goed begon hem lekker met olie te masseren en nam hem plots in haar mond zc .
Ze zat op haar knieen met haar kontje naar me toe , en ik vroeg of ze n beetje korter wilde komen zodat ik aan haar kleine kutje kon . geen plobleem en ze kwam lekker boven me hangen k pakte haar heupen vast en trok haar wat korter bij en begon haar lekker te beffen ,ze rukte en pijpte me lekker tot ik op mijn buik spoot hhmmm!! Ben moeilijk zo klaar te krijgen
maar ze kreeg het kei goed voor mekaar ..... even snel onder de douche waar ze me rug waste en droogde .
HEEL GOEDE SERVICE GEHAD Ging eigenlijk voor lisa weet niet of ze daar nog werkt ??
Vond het wel verwarrend ying thai vind je nergens terug je kwam vanzelf op de site van racha thai . Nu vind op geen enkele site ying thai terug ook geen tel nr er is totaal niets van terug te vinden op het net .Je moet er op goed geluk naar toe rijden , heb wel het tel nr van poekie :D weten jullie iets van lisa of pim of andere daar ? thanks

shelby_GT
20-04-13, 19:27
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=233503&highlight=ying+thai
is dezelfde

robbyrobot
03-05-13, 10:56
Poekie is een meisje met dikke tietjes hahaha. en die kleine mooie dames . jammer genoeg doet zij geen BTB.

pattayaman
16-05-13, 17:48
De dame met de kleine tietjes is de onvangstdame en doet zelf maar af en toe massage. Ze doet wel degelijk massage, BTB en veel meer. Ze heeft voordien ook gewerkt bij Phaya Thai in Hasselt onder de naam Ann en New.

Silicon Image
15-06-13, 00:41
Poekie, volgens mij ook de bazin en gastvrouw, is een leuke, kleine en pittige dame. De erotische massage is van een hoog niveau, ze is spontaan en heeft een lieve uitstraling. Ze gaf aan eerder in Hasselt te hebben gewerkt. De eerste kennismaking met haar was samen met Ying (Ying die toen net pas begon en in opleiding was) voor een duo massage voor een enkele prijs :p

Dat hield in dat Ying meekijkt en ook meedeed zonder dat de klant er extra voor hoeft te betalen. Die ervaring met 2 dames was wel zo goed dat ik uiteraard Ying 50e heb gegeven. Vervolgens ben ik afwisselend bij beide dames geweest. Helaas is Ying terug naar Thailand.

De recensie baseer ik op de ervaring met Poekie. De massages van Poekie zijn ontspannend en lekker. Ze weet dat ik binnen 90 minuten 2 keer klaarkom, dus de massage is afwisselend erotisch, ontspannend en als afsluiting weer lekker geil :p Zonder er om te vragen pijpt ze je lekker de 2e keer klaar ZC. Haar klitje likken mag/kan maar zeer beperkt. Ik heb ook het idee dat beffen dan ook niet in haar "pakket" zit.

Ying Thai maakte vroeger dagelijks reclame op afspraakjes. Dat is nu al maanden niet meer zo. Telefonisch zijn ze nagenoeg niet bereikbaar en afgelopen maand heb ik twee maal voor een gesloten deur gestaan. Er hangt dan wel een briefje dat ze NA 21 uur weer aanwezig zijn, maar ook dan is het doodstil. De website (http://www.ying-thai.be) is uit de lucht. Zou het doek gevallen zijn? Ik ga de gok niet meer wagen, helaas. :confused:

the master
18-02-14, 14:17
Voor de 2e x daar geweest en ook meteen de laatste zat een half uur achter mij masseren van de benen en ze zat meer met hare gsm te spelen dacht dat ze aan t filmen was heb mezelf dan maar omgedraaid toen kreeg ze telefoon vd volgende klant die zou snel komen dus stond ik na 3 kwartier al buiten heb haar lichaam nog niet gevoeld ze zat er zo lusteloos bij pffff vond er niks aan dus andere en betere zoeken.

Silicon Image
21-02-14, 18:51
Salon heet nu Sila Thai (http://www.afspraakjes.com/Sila-Thai_Thai-Massage-te-Rotem-zonder-afspraak.html,%7B7AD5DE24-0D1E-4FDF-B5F0-DCD9684C9CEB%7D#.UweRp-N5OT4). Nieuwe eigenaar?? Ze adverteren recentelijk met 3 dames.