PDA

Volledige versie bekijken : Amsterdam, priveontvangst, Amanda Bonita

pipodeclow
05-05-11, 19:05
Heb deze lieve Braziliaanse vrouw zondag een bezoekje gebracht en kan je vertellen dat ik smolt van haar .Wat een heerlijke billen en borsten (iets geholpen) maar lekker van gevoel en heerlijk voor en achteraf opfrissen.De sex was heerlijk en haar pijp mc was ook heerlijk. Lekker 2x bij haar gekomen en ga zeker haar nog diverse keren bezoeken.
Een prachtige zondag . Amanda dank je wel en tot de volgende keer.

Dick31
05-05-11, 19:42
Linkje zou handig zijn, of in ieder geval de naam van de site waar ze adverteert. ;)

http://www.kinky.nl/Advertentie_Exclusieve_schoonheid_ontvangt_in_Amst erdam__06_26539959.aspx?id=112442&show=home

LPS
05-05-11, 21:17
Eens met Pipo! Paar keer geweest, altijd gezellig. Is niet Sloterdijk overigens maar meer in de omgeving van het Slotervaart Ziekenhuis.

sexjunk
30-05-11, 13:24
Gewoon LEKKER!

Heupegeit
06-06-11, 09:26
Niets aan toe te voegen. Was gewoon super, misschien wel de beste ervaring ooit.

michel2003
21-08-11, 13:50
Kan haar advertentie niet meer vinden werkt ze nog steeds ben heel nieuwsgierig naar haar

mikeamsterdam
21-08-11, 23:14
Ze zou tot juli blijven en dan een paar maanden naar haar geboorteland. Rond september zou ze terug komen, nog even wachten dus.........:)

LPS
20-09-11, 18:19
Advertentie staat sinds kort weer online....
Ik heb er zin in!

Hellno
01-02-12, 19:47
Ik heb Amanda onlangs ontmoet voor een date van een uur. Goede sex, hele mooie vrouw, en nog erg aardig ook.
En toch blijft het bij dit bezoek voor mij.
Ik mis een bepaalde sensualiteit, het langzame opbouwen tot een hoogtepunt.
Omdat ik behoorlijk opgewonden was kwam het eerste hoogtepunt snel (op zich niets mis mee, daardoor tijd genoeg voor de tweede ronde). En tijdens de massage die daar als intermezzo op volgde werd duidelijk wat ik hier probeer aan te geven: ook die ging razendsnel. Hele snelle bewegingen, alsof je een video versneld afspeelt, waardoor ook daar het echte genieten ontbrak.
De tweede ronde ging net zo, ze weet goed wat ze doet maar alles gaat in een enorm tempo. Doordat de eerste verrassing eraf en ik iets miste duurde die ronde veel langer (en zo heb ik toch het uur volgemaakt, ha ha), maar het was zeker niet mijn beste date ooit.
Positief: ze zoent errug lekker. En voor veel anderen zal ze de hemel op aarde zijn, zoals uit bovenstaande recensies blijkt. Het blijft iets persoonlijks.

Bijeneter
21-07-12, 13:09
Vorige week een eerste keer bij Amanda voor een uur afgesproken. Zeker geen spijt van gehad. Afspraak maken verliep gemakkelijk. Ik vind haaar leuke en lieve vrouw. Lief gezicht en prachtig sportief lijf. Haar billen lijken met kunstmiddelen extra vergoot te zijn, maar dat vind ik een jammerlijke ingreep. De sfeer en de sex waren wat mij betreft prima en voor herhaling vatbaar. En inderdaad, Amanda zoent veel en voluit.

handymen25
22-07-12, 23:38
Al twee keer langs geweest het was een top met deze mooie vrouw. :D

wilwelmeer
20-08-12, 17:08
super. echt tongen, mooi volle borsten, lekker kont en ze geeft je echt het ware gevoel. haar lichaam ziet er dus goed uit9beetje geholpen) Ook haar gezicht met die leuke lach is bijzonder aantrekkelijk.
bezoeken herhalen!

romeo1970
24-10-12, 02:10
Sinds vorig jaar ben ik een aantal keren bij Amanda geweest. Een erg vriendelijke vrouw welke een paar maanden vanuit Sloten werkt en dan weer terug naar BraziliŽ gaat. Amanda is een heel erg mooie vrouw, slim, subtiel zakelijk en to the point wat niet hinderlijk is. Na een kort gesprekje op de bank met een drankje wordt je al snel op je gemak gesteld. Hierna wordt je naar de slaapkamer gedirigeerd waar het feest kan beginnen.

Ze heeft een heerlijk lichaam met de nodige vullingen in borsten en billen. Het maakt mij niet zo uit, want ze is toch wel erg lekker. Zoenen doet ze als de beste en vrij snel zit het rubber er al omheen waarna ze je onmiddelijk enthousiast gaat pijpen. Het liefste heeft ze dat je haar van achter neemt voor de spiegel, maar ik ga toch het liefste met haar verder op bed. Ze toont absoluut initiatief en vooral het uitzicht van achteren op die geweldige billen is fantastisch.

Als de juiste klik er is (en die is er vrij snel volgens mij) dan is Amanda een heerlijke vrouw waar je voor omrijdt.

Tomtec
03-10-13, 16:16
Vandaag ben ik bij Amanda geweest. Van de foto's kon ik niet zoveel maken, maar mede door de andere recenties, werd ik overtuigd. Tegenwoordig ontvangt ze in Osdorp, in een keurig appartement, met douchegelegnheid. Bij aankomst zag ik een Braziliaanse schone staan, met een prachtig gezicht en dito lichaam. Na even gepraat en iets gedronken te hebben, zijn we naar de slaapkamer gegaan. Het zoenen was geweldig en ze heeft een heerlijk lichaam, waar inderdaad t een-en-ander aan is verbouwd. Ze kan t goed hebben. Verder doet de alles safe en dat is wel zo fijn. Prima tijd gehad en ga zeker nog eens terug.

snoopdogg
11-10-13, 15:05
Na een lange werkdag bij deze latina aangekomen. Mooie ruime woning. Eerst even kunnen douchen, vervolgens haar op het bed gegooid en in verschillende standjes geneukt. Ze pijpte lekker diep. Ik zou haar niet echt gewillig noemen, ze liet niet alles meteen toe, maar dat was wel opwindend, een beetje strijd :cool: en verwacht je ook niet van een vrouw van haar leeftijd. Zoals eerdere reageerders al opmerkten, erg lekker billen :D. Heb een poging gewaagd tot een tweede keer, maar was uitgeput, toch ingevuld, omdat dit wel mogelijk was.

kakker
21-04-14, 22:53
Waar is deze dame tegenwoordig?

Volgens het Kinky-forum zou ze teruggekeerd zijn naar BraziliŽ en is ze met deze carriere gestopt. Zonde.

LPS
05-05-14, 09:42
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/112442-Exclusieve-schoonheid-ontvangt-in-Amsterdam-/default.aspx?tab=profile

Surprise!

marioketel
08-07-14, 02:48
Tegenwoordig zelfs reclame op You tube !!! heel apart !

https://www.youtube.com/watch?v=jDenwTPQeqs

itsme
16-07-14, 08:07
Topic opgeschoond en op slot, als de dame weer boven water is gaarne een im naar Goodbar of mijzelf.

Greetz, Itsme !!