PDA

Volledige versie bekijken : Soesterberg, Priveontvangst, Naughthy

Chef Bef
14-06-10, 08:00
Deze heerlijke dame adverteert soms op Kinky. Zeer de moeite waard vanwege het feit dat het 100% puur is en ze doet wat ze belooft. Heerlijk leeggezogen en hard geneukt. Voor herhaling vatbaar !

http://kinky.nl/Advertentie_Breda__Leuke_date_s_voor_en_tijdens_vo etbal____.aspx?id=91825&show=home

tjemmes
04-08-10, 09:57
Eigenlijk geldt voor Naughty hetzelfde als voor mijn andere bezoek in Breda, lekker in de buurt dus wel interessant. Naughty is een stevige dame maar een verschrikkelijk goede pijpster. Is ook haar grote hobby. Dat doet ze als de beste. Zij heeft een paar grote tieten waar je volop mee mag spelen. Zij kan daar ook heel veel hebben. Heel bijzonder.
Vond haar fysiek niet aantrekkelijk maar haar pijpen en zoenen maken veel goed. Zou eigenlijk af en toe een flinke pijpbeurt bij haar moeten halen, verder niets. Is wel een intelligente dame die graag de regie in eigen hand houdt. Gaat graag voor haar eigen plezier, zou iets meer klantgericht mogen zijn, die betaalt er immers voor.
Dank niet dat ik nog terugga, of alleen om me te laten pijpen.......

boely
13-08-10, 12:21
Ik ben onlangs ook bij haar geweest, tot mijn volle tevredenheid! Dame ziet er leuk uit. Leuk gezicht (vind ik persoonlijk), flinke borsten, lang postuur. Pijpen doet zij inderdaad, zoals hierboven al is aangegeven, op een ongeloofelijk lekkere manier. Echt deepthroat!! Ze zegt zelf ook dat het haar grootste hobby is, dat kun je dan ook wel merken ook. Tijdens het pijpen pakte zij op een gegeven moment haar haren en draaide die vervolgens in een staart, waarop zij zei: "hier pak beet en bepaal zelf maar het tempo". Een hele geile belevenis. Toen ik mijn hoogtepunt had bereikt slikte ze ook nog alles door. Verder is zij heel vriendelijk en heel relaxt. Je kan gebruik maken van de douche, zowel ervoor als erna, drankje erbij, gezellige babbel. Kortom, een geil en gezellig uurtje beleefd.

yoepie
22-09-10, 21:46
De tekst: Als je toe bent aan een echte vrouw trok mijn aandacht toen de advertentie van Naughty een keer bovenin het overzicht op Kinky stond.

Een afspraak gemaakt (2 weken vooruit, ze ontvangt niet altijd) en de stommiteit begaan een mailtje met mijn fantasie over een van de fotos gestuurd. Kreeg prompt een bericht terug dat ze niet gediend was van minuut tot minuut gensceneerde date en dus van de afspraak afzag. Een telefoontje waarin ik uitlegde dat dit een mogelijk verloop zou kunnen zijn en dat ik juist actie-reactie heel fijn vindt deed haar van gedachte veranderen en liet de date doorgaan.

Ik had een vrije dag genomen en was s ochtends eerst nog wat gaan hardlopen. Daarna een douche en naar Breda gereden. Een half uur te vroeg was ik op het afgesproken punt en belde Naughty. Dat ik te vroeg was vond ze geen probleem. Ze was er alleen nog niet op gekleed. Dus ik moest heel langzaam naar het opgegeven adres wandelen. Ik liep er iets voorbij en weer terug en de deur werd ontsloten. Ik stapte naar binnen en drukte Naughty haast plat tussen de deur en de muur. De deur werd achter me gesloten en ik keek een mooi en lief gezicht aan, dat mij nieuwsgierig opnam.

Na een hartelijke knuffel ging ze me voor naar boven. Trok haar laarzen uit en terwijl ze wat voor me inschonk friste ik me nog even wat op. Ik kroop naast haar op bed en al snel waren we deep-tongue aan het zoenen. Dat doet ze vol overgave en de reactie van jr. was duidelijk. Nadat ze van wat kledingstukken was ontdaan (tijdens een dat draagt ze wel een slipje) begon ze me lekker te pijpen. Toen ik me beklaagde dat ik niets te doen had en 69 voorstelde waarschuwde ze me dat ze wel eens zo afgeleid kon worden dat ze zomaar met pijpen kon stoppen. Het tegendeel bleek waar. Na wat inlikken had ik snel het plekje gevonden en Naughty beantwoordde dat door mijn eikel diep in haar keel te steken. Ik voelde haar lichaam steeds heviger schokjes maken en al snel kwam ze klaar. Daarna richtte ze al haar aandacht weer op jr. en ook ik bereikte snel mijn hoogtepunt. We gingen weer even lekker naast elkaar liggen en er was geen druppel sperma meer te zien. Ze had het allemaal doorgeslikt. We praatten nog over van alles, maar toch voornamelijk over seks. Naughty vindt het heerlijk als mannen galant zijn, maar tot aan de bedrand. Dan moeten het oermannen en jagers zijn. Omgekeerd ervaart ze het woord slet tussen de lakens als een compliment. Meer en meer kwam ik erachter dat dit een zeldzaam echte vrouw is.
Ik wil hem straks in mijn kontje voelen nadat je me eerst op zn hondjes in mn kutje hebt geneukt zei ze terwijl jr. al weer groeide in haar hand. Na eerst wat voorbereidend pijpwerk (waarbij haar linkerhand haar eigen kruis zocht) bracht ze het condoom aan en namen we de doggy positie in. Na een poosje wilde ze hem in haar kontje. Niks geen glijmiddel, zo erin. Heerlijk. Jammer genoeg wreekte het hardlopen zich door wat kramp in de hamstring waardoor de erectie terugliep. Ik trok de slap geworden jr. uit haar kontje. Zonder ook maar iets te vragen trok ze het condoom eraf en begon weer superdiep te pijpen. Dit keer lag zij onder en neukte ik haar mondje terwijl de vingers van mijn rechterhand haar klitje beroerden. Met eerst een vinger van mijn linkerhand schoof ik achterom in haar kutje. Even later een tweede vinger erbij en de derde boorde zich in haar kontje. Het duurde niet lang of ze kwam opnieuw klaar. Dat het bij mij bij een keer klaarkomen is gebleven lag meer aan mij dan aan Naughty (ik denk dat ik ook wel heb aangegeven dat ze verre van passief was).

Na nog even rustig gelegen te hebben ging ik me douchen. Bij terugkomst in de kamer was ze al aangekleed. Ze droeg een lange, wat doorschijnende rok en het was zonneklaar dat ze daaronder geen slipje droeg. Oef, wat een echte vrouw . . .

Tja, met 1m82, 79kg en 41 jaar is het lijf niet superstrak en zeker geen maatje 36. Dat zet ze zelf al in haar advertentie (de kwalificatie Stevig voor het postuur vind ik wat overdreven). Maar als je met Naughty vrijt kom je er nauwelijks aan toe daar erg in te hebben. Het was een heerlijk uur.

pimplo
08-10-10, 13:16
Ben ook nij Naughty geweest en wat hiervoor al beschreven staat is allemaal waar.
Ontvangst is prima discreet en allerhartelijks.
Vervolgens naar boven waar je eerst mag douchen zodat we beiden fris aan de daad kunnen beginnen. Naughty is zeer relaxed en is z'on vrouw die sex gewoon echt lekker vindt. Ze vraagt wat je lekker vind en zo gezegd zo gedaan. Eerst heerlijk gepijpt totdat klein Pim goed hard was en daarna anaal. Dit gaat inderdaad makkelijk waarbij ze bewijst goed haar kringspier te beheersen. vervolgens condoom weer afgedaan en me heerlijk klaargepijpt waarbij ze het lekker vindt om aan haar haar getrokken te worden en ze slikt heerlijk alles door. Even kletsen om bij te komen waarbij ze informaart naar je meest geilste fantasien. Wellicht kan ze je helpen deze te verwezenlijken. Vervolgens weer lekker MC geneukt en uiteindelijk voor 2-e keer klaar gepijpt waarbij wedrom alles wordt doorgeslikt.
Een echt geil bezoek met hygiene waar aan al je wensen wordt voldaan met een vrouw die er echt van geniet.

de naaier
11-10-10, 19:40
Na al deze positieve berichten de naaier ook eens de stoute schoenen weer eens aan getrokken.
Gebeld en je wordt tot op 50m voor de deur geloodst daarna discreet naar binnen.
Zeer grote vrouw en een hartelijke ontvangst,mee naar boven even wassen en aan de slag.
Nadat ze zich had ontdaan van haar kleding zie je levens grote lidtekens op haar buik ,blijkt dat ze maar liefst 50kg is afgevallen.
Verder een paar tattoos en ja ze is boter geil alles is mogelijk en na een goeie pijpbeurt hield ik het ook niet meer en liet al mijn vitamientjes in haar mondje los nou daar weet ze wel raad mee en laat niets verloren gaan.
Als je van een milf houd die geen nee zegt op alles gewoon doen,ze vertelde dat ze ook in het verleden gangbangs deed.

yoepie
12-10-10, 18:11
.......Zeer grote vrouw en een hartelijke ontvangst,mee naar boven even wassen en aan de slag......

Ik snap de beoordeling voldoende voor hygine niet. Je kunt vooraf (sterker nog als je thuis gedouched hebt wordt je verzocht je ter plaatste nog even op te frissen en de handen te wassen) en na afloop douchen. Naughty was toen ik haar bezocht ook niet lang onder de douche vandaan.
Leg uit . . .

mima
19-10-10, 18:04
Ben gisteren ook bij deze dame geweest en het was een echt feest:D
Ze kan heerlijk pijpen en als toetje slikt ze alles door:cool: lekker in haar strak kontje genomen.....kortom voor herhaling vatbaar :rolleyes:

fpliberty
25-01-11, 15:04
Ben bij Naughty een aantal maanden geleden geweest toen zij nog op het oude adres woonde vlakbij het station. Ik kan mij aansluiten bij al die positieve reacties. Zij laat heeeeel veel toe en geniet er ook van. Van mij opviel is de aantrekkelijke verschijning maar dat is ook een kwestie van smaak. Wel moeilijk te contacteren maar blijven proberen, ze is de moeite waard

Superchaud
01-02-11, 12:16
Zoals ik hierboven al aangaf had ik al enige tijd de intentie om Naughty eens te vereren met een bezoekje.
Het was niet gemakkelijk om tot een afspraak te komen omdat niet alleen ik maar ook zij een drukke agenda heeft blijkbaar.
Een paar weken geleden was het zover en werd ik naar een straat niet ver van haar huis geleid. Het laatste stukje telefonisch tot aan de voordeur geleid middels het beantwoorden van vragen over de omgeving, een beetje speciaal wel zo maar langs de andere kant wel begrijpelijk ook dat ze niet zomaar haar huisadres geeft bij het maken van de afspraak.

Bij binnenkomst vriendelijk begroet en direct naar de logeerkamer geleid.
Zoals aangegeven werd de mogelijkheid geboden om vooraf even een douche te nemen, dat is toch altijd wel prettig na een lange autorit.
Daarna begon het spel, eerst rustig zachtjes elkaars lichaam verkennen maar al gauw werd me subtiel duidelijk gemaakt dat zij wel van het ruigere werk kan genieten. Ik zou mezelf niet als een dominant type willen omschrijven (althans op sexgebied) maar als er zo expliciet om verzocht wordt wie ben ik dan om dat spel niet mee te spelen. (uiteraard met inachtneming van de respectvolle spelregels !)

Dit resulteerde in het bewerken van haar tepels op niet bepaald zachthandige wijze, een deepthroat waarbij mijn ene hand naar haar keel geleid werd en mijn andere haar hoofd zo mogelijk nog verder om mijn inmiddels hard geworden paal duwde.
Het is duidelijk dat deze dame er een kick van krijgt om gedomineerd te worden !

Ik zal niet alle details prijsgeven maar kan zeggen dat we de hoofdstukken anaal likken, vaginaal en anaal neuken in verschillende standjes (met cd of course !) uitgebreid doorgenomen hebben waarbij ieder hoofdstuk leek te eindigen met een pijpbeurt van hoog niveau.
De epiloog bestond uit het afzuigen van kleine SC waarbij uiteindelijk iedere druppel verdween in haar mond, het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn om het beddegoed te bevuilen :D .

Na beiden even bijgekomen te zijn verzandden we nog in een aangenaam gesprek waarbij we onze "rollen" achter ons lieten en weer op gelijkwaardig niveau babbelden.

Een anders dan gebruikelijke maar zeker leuke ervaring die bij gelegenheid nog eens herhaald zal worden wat mij betreft.

roccoZ
23-02-11, 07:27
Onlangs de stoute schoenen aangetrokken en Naughty gebeld. Tot mijn verrassing kon ik meteen die zelfde middag bij haar terecht.
Ze stuurt je eerst naar een straat in de buurt van haar woning. Dan bel je haar weer op en ze leidt je naar haar huis. Erg spannend allemaal.

Eenmaal binnen bleken alle recensies meer dan waar. Een supervriendelijke en lekkere dame. Samen de trap op naar de slaapkamer (en ondertussen naar haar heerlijke kont kijken). Uitkleden en vooraf lekker douchen. Top allemaal.

Eenmaal in bed verandert Naught in een enorm geil loeder die het heerkijk vind als je haar ruw behandelt. Ze begon met heerlijk diep te pijpen en genoot ervan toen ik haar hoofd over mijn pik duwde, terwijlik haar ondertussen hard aan haar harde tepels trok. Terwijl ze me aan het pijpen was vingerde ze zichzelf.
Omdat ik haar kale kutje ook wel eens wilde proeven ging te op haar rug liggen en heb ik haar gebeft, waarvan ze zichtbaar en hoorbaar genoot. Ik vingerde haar beide gaatjes en na niet al te lange tijd kwam ze lekker klaar.
Toen was ik weer aan de beurt, want ze wilde mijn warme zaad hebben. Ze zoog me heerlijk af en al snel spoot ik mijn lading in haar mondje. Nadat ze rrrrrrrrrr had gezegd, slikte Naughty alles door en likte haar lippen af.

Na een slokje was het tijd voor de tweede ronde. Nadat ze mijn paal weer stijf had gepijpt ging Naughty op haar knietjes voor me zitten en bood me haar beide gaatjes aan. Ik neukte haar eerst in haar strakke natte kutje en daarna in haar aarsje. Daar geniet ze echt van. Na een tijdje haalde ze het condoom van mijn pik en pijpte me weer heftig klaar. Weer slikte ze alles lekker door.

Daarna nog even gezellig nagebabbeld en onder de douche. Al met al een super ervaring met een hele grote kans op herhalingsgevaar!

DildoDanny
23-06-11, 14:02
Ik had Naughthy al heel lang op mijn lijstje staan, maar pas vandaag is het er van gekomen. Ik belde vanmiddag en kon een uurtje later gelijk terecht. En het is hier al vaker gezegd: wat een topwijf. Aardig, vriendelijk, onderhoudend en een beest in bed. Ik was wat afwachtend in het begin maar ze zorgt er wel voor dat je los komt. Uitgebreid gezoend, gepijpt en haar gebeft. Daarna op z'n hondjes geneukt en de kleine jongen ook in haar kont gehad. Wat een lekker gevoel was dat.. maar daarna.. mijn hemel.. condoom er af en ze heeft me zo geweldig klaar gepijpt.. zelden meegemaakt. En daarna weer een leuke meid met een goed verhaal, grappige annekdotes en gewoon een prettig iemand om een uurtje mee door te brengen. Al met al een groot herhalingsgevaar dus :). En je hebt ook het idee dat je met haar nog vele wegen kan uitproberen op sexgebied.. echt geweldig..

the teacher
01-07-11, 13:45
Hoi,

Vandaag bij Naughty geweest. Ontvangst zeer discreet in een net apartement. Heb me vooraf en achteraf kunnen douchen. Alles ziet er heel schoon uit. Dame is een leuke goedlachse vrouw die je goed weet te verwennen. Ga zeker nog een keer.:)

ronniem
06-07-11, 16:23
Gisteren een bezoekje gebracht aan deze mooie Brabantse dame. In voorgaande recensies is het gras reeds ruimschoots gemaaid... Kortom:
- zeer goede orale kwaliteiten (voor mij een nieuwe ervaring)
- kwakje verdwijnt zonder ook maar iets te morsen
- voor veel in en met volle overgave en ervaring
- tussen de bedrijven door ook nog een leuke gesprekspartner
- ruimte om voor en na je op te frissen

Herhalingsgevaar 100%, alleen jammer dat ze niet in de buurt woont...

EasyLover
14-07-11, 13:51
Ondanks eens naar deze dame getogen, erg nieuwsgierig omdat ik toch altijd wel van de dames hou waar je wat contact mee krijgt en waarvan ik niet de indruk krijg dat het full time pro's zijn.

Geen spijt van gehad zeg :D

Geen absolute schoonheid, maar "leuke buurvrouw van hiernaast" met een lekker stevig lijf (huidsporen van veel afvallen zijn inderdaad te zien, maar storen niet als ik eerlijk ben, t'is ook geen poppie van 18 meer) en vooral... een ONWIJS geile uitstraling en instelling.

Was even lastig om er te komen (binnenstad), parkeren ging aardig en eenmaal een kleine 100m gelopen instructies om verder binnen te komen, zo discreet mogelijk.

Het klikte goed, had idee bij een geile vriendin op bezoek te zijn. Ontvangst in een mooi huis, alles goed verzorgd en na de opfrisbeurt lekker knuffelen en zoenen (kan ze ERG lekker en sensueel). Toen kreeg ik een pijpbeurt van begin tot het eind, afwisselend langzaam en met veel tong, afwisselend zr deepthroat, die alleen maar de kwalificatie GE-WEL-DIG kan krijgen van mij. Kolere! Wat kan deze dame pijpen!

Tweede rond begonnen met zoenen, knuffelen en pijpen /likken (fris kutje = aanrader) en vinger en plaagwerk, afgemaakt met een heerlijke neukbeurt die eindigde in haar kontje.

Ik mocht echter niet in haar kontje spuiten, met als enige reden dat ze het graag nog een keer wilde afmaken met haar heerlijke mond. Dat hoef je niet twee keer te vragen.

Al met al een prima ervaring, als ik daar nog eens in de buurt ben en ze heeft weer tijd... Ga ik er graag nog eens heen...:D :D

mraoy
21-07-11, 01:16
Ben twee keer bij Naughty op bezoek geweest (dag en dagdeel in recensie kloppen dus niet helemaal) en kan alleen beamen dat alle positieve reacties helemaal kloppen!

Geweldige vrouw die niet alleen super-geil is, maar waar je ook nog normaal mee kunt praten.

Absoluut een aanrader. Moet zelf ook maar weer eens een afspraak maken :-)

outlet
24-07-11, 10:54
Ben twee keer bij Naughty op bezoek geweest (dag en dagdeel in recensie kloppen dus niet helemaal) en kan alleen beamen dat alle positieve reacties helemaal kloppen!

Geweldige vrouw die niet alleen super-geil is, maar waar je ook nog normaal mee kunt praten.

Absoluut een aanrader. Moet zelf ook maar weer eens een afspraak maken :-)

Helaas klopt de (Kinky)link naar haar gegevens niet en kan haar ook niet vinden op kinky.nl kan iemand mij helpen?, ik wil graag naar haar toe!

Dame adverteert alleen als ze ontvangt, dus gewoon Kinky in de gaten houden. Knightrider2008

wandelaar76
29-07-11, 00:21
Zo wat heb ik een feest met haar gehad zeg pfffff. Na het lezen van de recensies hier een afspraak met haar gemaakt.

Het was zoals al eerder geschreven hier in dit topic. Na me wat opfrissen in de badkamer lag ze al klaar op bed, na wat zoenen en nog meer zoenen:D lekker aan haar tepels liggen zuigen waar ze zichtbaar van genoot. Begon ze me heerlijk te pijpen na wat teasen over en weer, ben ik haar gewillig gaan likken op een gegeven moment lag ik haar kutje te likken met haar tepels tussen mijn vingers waarbij ze hevig klaar kwam.
Na wat verschillende standjes gedaan te hebben met haar ben ik heerlijk in haar mondje gekomen.

Dit was een leuke maar zeer geile date die voor herhaling vatbaar is.

gr Wandelaar

EasyLover
03-08-11, 12:14
Zoals beloofd, de twee (en laatste) recentie.

Naar haar teruggekeerd, ik was in de buurt, even gebeld en ik kon een half uurtje later al terecht.

Wederom een uitstekende geile hete GFE date, waarbij ze deze keer wat ruiger in haar kontje gepakt wilde worden. Verbaast me dat ze dat kon hebben, maar ze genoot intens wederom.

Tweemaal klaargekomen, tweemaal diep achterin haar mond/keeltje, wat een pijpwondertje is dit zeg...

Wederom elke van de 150 eurootjes waard!
Greetz
E.L.

Aquarius
09-08-11, 08:42
Flinke stevige vrouw, die duidelijk zelf erg van de seks geniet.
Tongzoenen, pijpen, kontlikken, neuken: alles vol overgave.
Geniet ook van een uitgebreide befbeurt.
Wordt bij voorkeur in haar kontje geneukt, maar klaarkomen (in het cd) mag niet; dat wil ze graag in haar mondje.
Ik ga zeker nog eens terug.

Maurice.1970
09-09-11, 19:35
Afgelopen donderdag de stoute schoen aan getrokken, of liever gezegd daar uit gedaan.

Heel vriendelijk ontvangst, mooi appartement. Prima mogelijkheden om vooraf en achteraf jezelf op te frissen.
De loftrompet over de pijpkunsten van deze dame zijn helemaal waar! Als er prijzen voor worden uitgereikt dan staat deze dame hoog in de ranglijst :D
Buiten de sex ook nog een aangename gesprekspartner die voor een echt ontspannen ontmoeting zorgt.

Een aanrader !

arno bus
09-10-11, 15:06
onlangs bij naughty geweest echt een aanrader beft super en slikt alles .
gaat daarna door voor de tweede ronde, heerlijk haar kontje geneukt en daarna haar heerlijke kutje.
deze dame neemt echt de tijd en is heel hygienisch, voor en na de daad lekker gedoucht.

arno bus
23-10-11, 14:09
een paar maanden geleden bij naughty geweest ,een heerlijke dame met gevoel voor humor die er zelf ook van geniet.
vriendelijke ontvangst,eerst lekker douchen en daarna kon t feest beginnen.
ze begon eerst mijn jongeheer wat op temperatuur te brengen dat duurde niet zo lang,daarna kreeg ik een heerlijke pijpbeurt ze ging dus echt tot het einde en slikte alles lekker in.
toen heb ik haar gebeft tot ze gillend klaarkwam.
toen mijn jonge weer op krachten was gekomen door voor de tweede ronde lekker anaal zonder glijmiddel en daarna haar kutje lekker geneukt.
bij mij wilde het niet meer zo snel lukken dus heb ik haar lekker lang kunnen neuken en toen ze voor de tweede maal was klaargekomen moest ik me zelf aftrekken waarbij ze haar hand om mijn keel deed en me letterlijk en figuurlijk naar adem deed snakken. Naughty bedankt en ik kom zeker nog een keer terug.

likken als lassie
28-11-11, 19:45
Vanmiddag bij deze dame langs geweest.
Wat mij betreft in 1 woord: fantastisch
Niet alleen geil, lekker en kinky, maar ook fun, lol en lekkere klets(praat)

Ze mag zo mijn vriendinnetje worden ;)

Gewoon-ick
07-12-11, 09:42
Vorige week de afspraak gemaakt :) en eenmaal gearriveerd in de straat haar gebeld voor het huisnummer. En vervolgens liet ze me binnen. Op de een of andere manier straalde ze al direct uit dat ze enorm geil was. Tijdens ze voor mij een drankje inschonk heb ik mij opgefrist, Na een drankje gedaan te hebben naar de slaapkamer.. Ze is een leuke dame maar niet direct het typ waar ik op zou vallen Maar wat een geile dame, Ze is echt bloedje geil en voor veel in. Heel veel..
Ik ben met een tevreden gevoel gegaan :d, maar heb toch een aantal andere favoriete dames in deze regio.
Voor mij dus geen herhalingsgevaar

Geilekareltje
20-01-12, 22:19
Een 1e recensie van een genieter van erotiek en sex:
Wat een heerlijke dame is Naughty; haar ega is wel een hele grote bofkont met zo'n heerlijk rijpe vrouw
die heerlijk zoent, pijpt en goed aanvoelt wat de andere partij lekker vind en geil(er) maakt.
Je merkt aan alles dat ze veel ervaring heeft in veel vormen van erotiek en sex. En laat je daarvan
mee genieten.
Appartement makkelijk te bereiken in centrum Breda en ook goed en luxe ingericht.

Bedankt voor de lekkere tijd en tot de volgende keer.

Kareltje

Marcel43
08-02-12, 17:29
De verhalen van hierboven kloppen precies.
Prima ervaring, lieve dame die er zelf ook plezier aan beleefd.
Enne voor mij n van de eerste keren dat de dame niet zeurde dat mijn pik te groot is,
want dat is helaas een veel gehoorde klacht. Nee deze dame hield zelfs van een wat grotere pik.
:rolleyes:

ik heb genoten en ben maar liefst 2 keer extreem goed gekomen. na de eerste keer dacht ik niet dat het een 2e keer zou lukken omdat ik de eerste keer wel heel heftig klaar kwam. Maar dankzij de goede zorgen van Naughty..........................

Super, Naughty bedankt.:cool:

He nu kan ik wel een recensie maken, dat lukte bij mijn eerste verslagje niet.

Ik vind deze manier van elkaar inlichten overigens super.:p Ik heb inmiddels wel geleerd dat als er voldoende goede berichten staan het ook echt goed is. Zoals vandaag!!:cool:

MrMarkus
09-02-12, 16:29
Ik ben laatst ook bij Naughty geweest. Ze is een dame die er zeer van geniet.
Was voor mij de 1e keer anaal bij een dame. Naughty vindt het heerlijk als je haar in d'r sterretje neemt. Ik wilde het gewoon een keer ervaren, maar lekker neuken in d'r poes geniet toch mijn voorkeur. Ze heeft het afgemaakt met een heerlijk pijpsessie. Zij zat op de rand van 't bed, en ik stond recht voor haar. Ik mocht lekker in d'r mond spuiten. Ze bleef nog even goed nazuigen, en ik stond te trillen op m'n benen. Wow, wat goed!

Gert54
06-03-12, 23:00
Vanmorgen (Dinsdag 6 Maart) ook eens bij Naughty geweest. Moet zeggen alles wat hiervoor staat klopt volledig, ze is voor heel veel in en stelt je lekker op je gemak.

Zeker voor herhaling vatbaar.

poitupi
09-05-12, 15:01
Hallo medewandelaars,

Gisteren middag bij Naughty geweest, mede door de goede reacties op dit forum uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken.
Het was " zonder in details te treden " mag ik wel zeggen een top ervaring. Een lieve, zachtaardige en intelligente dame die zeker doet wat ze belooft.

Ik denk dat ik nog wel een keer van haar diensten gebruik ga maken.

spuit1111
21-05-12, 18:38
Het heeft me even geduurd voordat ik met deze courtisane af kon spreken, maar het was het wachten waarden. Aangekomen bij het mooie appartement doet een erg leuke verschijning open: slim, vrolijk, lekker en gelukkig ook knettergeil. Verwacht inderdaad geen slank fotomodel maar verwen jezelf met een echte vrouw die intens van hard(ere) sex geniet. Top!

Superchaud
05-07-12, 22:47
Onlangs Naughty nog een bezoekje gebracht in het centrum van Breda.
Blijft een vriendelijke dame maar toen we eenmaal in bed beland waren de passie er een beetje vanaf t.o.v. vorige keren.
Misschien een bad day, misschien een drukke week gehad, misschien lag het aan mij en ben ik verwend maar het initiatief tot en het plezier in het spel ontbrak totaal deze keer.
Wat deze dame wel perfect geregeld heeft is de aparte (zeer schone!) kamer om te ontvangen en douchen voor en achteraf is mogelijk.

Anyway, ik laat Naughty even links liggen.

SC

caparzo
28-07-12, 21:17
Zit er aan te denken om eens een date te scoren.

Rookt deze dame eigenlijk?

MrMarkus
29-07-12, 21:37
Niet dat ik weet. En als dat zo is, dan heb er niets van gemerkt...

wandelaar76
03-08-12, 20:24
Na een veel te lange tijd deze dame weer bezocht, ze ontvangt normaal op tijden wanneer ik niet kan.

Ik vond ten opzichte van mijn vorige ervaring met haar dat het wel wat beter was. Ik ga niet alles verklappen wat er is gebeurd maar het was weer erg lekker.

gr Wandelaar76

easyride69
28-09-12, 00:19
Het is een goddelijke vrouw.
Ok, het gaat hier meestal, zo niet altijd, over sex.
Logisch.
Anders moet je inloggen op (bv) natuurmonumenten of buienradar.

Maar wat me opvalt, als bewonderaar van Naughty, dat ze meer heeft dan (excusez le mot) een kut, kont en mond. (Volgorde is ivm het rijmen)

Je komt toch zelden tegen dat je bij een dvp (zoals de vakterm schijnt te zijn) ook nog zo kunt praten ? En bijna vergeten was waarvoor je hier ook alweer was.

Ik kom steeds (ja ik kom) , intussen toch al weer jaren, binnen bij haar, bijna swingend met die gigantisch gave song van de Beach Boys in mijn hoofd.
Ik kom er tot rust en ja hoor ook klaar. Vergeef me dat ik de details achterwege laat. Maar Naughty is klasse.
Naughty verenigt zoveel dingen in zich die een cq sommige mannen zich zouden wensen. Kortom de honderden B's.

Sh's a Beauty.

I would like to be with her in the Bowery in New York to brass and boost with no bother about her beautifull breasts and butt and braul without brake about bastards who did not belove this baresome and bitchy beauty which I love so much to be the sincere.....Ann.

En dan vind ik het jammer dat jullie er ook allemaal zijn.

But:

Gewoon niet verliefd op haar worden.

Al deze gedachten, als je dan 'savonds je vrouw weer in de ogen kijkt, zijn al naughty genoeg......

Sizzler
28-09-12, 17:09
Zojuist voor het eerst gaan wandelen. Mijn eerste en laatste keer, ik wilde het namelijk gewoon eens ervaren. Niets dan lof voor deze dame! Heel spontaan, mooie vrouwelijke rondingen, geweldige sex, pijpkoningin #1, verder is ook alles heel goed verzorgd. Als er toch weer een tijd komt dat ik echt op klappen sta zal Naughty de eerste zijn die ik bel, kan me niet voorstellen dat er betere dames zijn.

Naughty bij deze nogmaals bedankt voor de geweldige ervaring!

Keessie1969
30-11-12, 15:57
Op Kinky staat al een tijdje dat ze alleen bekenden ontvangt.
iemand idee of ik toch voor de 1e keer een afspraak kan maken?
de recensies zijn namelijk wel heel lovend.
alvast bedankt voor de reacties......pm mag ook

NM

Zou haar gewoon even bellen, je netjes voorstellen en uitleggen dat je graag een afspraak zou willen maken.
Nee heb je, ja kun je (misschien) krijgen.

Gr. SOT

hoerenliefhebber
17-02-13, 20:04
Alsof je mee mag doen in een porno film, zo zou ik deze ervaring het beste kunnen omschrijven. Ongelooflijk geile vrouw, enorme borsten, heerlijke kont. Doet me denken aan porno actrices zoals paige turnah, of gianna michaels. Ubergeil en volledig committed. Heb heerlijk liggen tongen, vingeren, hand er helemaal in, vingeren in de anus, neuken, en lekker mijn knalharde pik in haar bibs mogen duwen. Twee keer spetterend klaar gekomen. Wat een vrouw.

Wonderkid
17-02-13, 20:22
Heb deze zeer geile dame denk ik 3-4 keer bezocht. Ze is erg hygienisch rookt niet en je kunt er goeie gesprekken mee hebben.
Laatste date die ik met haar had waren we beide zo geil en heftig aant vrijen en rijden tegen elkaar dat mijn Jongeheer er ZC inschoof...... Nee niet met tegenzin we waren beide vreselijk geil..... Ik haar even verwend en moest toen omdraaien waarop ze bovenop mij kwam zitten en ze mij begon tot een hoogtepunt van beide begon te berijden
Nadien lekker gewassen nog over t gebeurde besproken en geen centje pijn.

Nu belde ik haar laatst voor t maken van een nieuwe afspraak ennuh door dit gebeurde en volges haar omdat t TE gezellig was wil ze mij niet meer ontvangen. beetje flauw toch als t van beide kanten kwam?

Maar goed heb nog andere leuke dates gehad.

son of tarzan
19-02-13, 20:26
Betreffende leden zijn al geinformeerd, voor de anderen nog ter informatie de reactie van Naughty op de laatste recensies.

Verdere discussieren mag via priveberichten.

Gr. SOT

Ad ****enloper: Ik kan niet vaginaal gefist worden dus deze informatie klopt niet.

Ad Wonderkid: Ik doe niets zc en het is ook vreemd te noemen dat je dan na 4x niet meer welkom zou zijn. Ik ken niemand die ik na meerdere dates alsnog geweigerd heb en ik heb ook nog nooit iemand geweigerd omdat ik hem te aardig zou vinden. Wel ben ik altijd duidelijk als er geen klik is en weiger ik dan maar dat is niet pas na 4x

itsme
21-02-13, 08:51
We hebben met beide partijen via im uitvoerig contact gehad en het blijft een ja/nee kwestie dus we wijzigen of verwijderen niets in het topic. Wij zijn er niet bij geweest dus kunnen geen oordeel vellen.

We vragen wel aan toekomstige bezoekers de mogelijkheden zoals Naughty ze in haar advertentie meldt te respecteren. Anderzijds kunnen er soms in het "heetst van de strijd" dingen spontaan gebeuren die beide partijen niet "plannen". Het blijft intiem contact tussen 2 mensen waarbij fysieke opwinding een grote rol speelt en ook Dames van Plezier blijven in dat opzicht gewoon mensen.

Nu weer verder met recensies.

Greetz, Itsme !! ;)

Den BoB
14-03-13, 21:05
Gewelldige date gehad, reeds een paar keer langs geweest, ik vind niks beter in deze streek.
Ze is steeds zo geil :D:), en zuigt steeds me leeg tot laatste druppel , ze kan er niet genoeg van krijgen
Wouw, ik kan er niet overzwijgen :eek::):p:):eek:

Doe zo voort meid !!!
xx

R00766
09-07-13, 13:30
HEt is al weer enkele jaren geleden dat ik bij deze dame was.
Het was een van mijn eerste keren met een DVP.:o
Ik moet zeggen het was in een woord geweldig.:p
Ik hoef allemaal niet te vermelden hoe ze er uit ziet.
Verder stelt ze je op je gemak en na het opfrissen en financiele plichtplegingen gaan de remmen los.
Ze vreet je beste vriend zowat op en ze laat hem pas los als je de eerste lading in dat zaad verslindend bekje van haar spuit.:p
Daarna gaat er een rubberrtje om en is het de bedoeling dat je eerst eens stevig in haar neukgrotje te keer gaat.
ALs alles dan op volle oorlogsterkte is trekt ze je pikmans uit haar grotje en dan via de achter ingang er in.:cool:
als je dan van plan bent om het rubbertje te vullen is ze zosnel om er dat ding af te rukken en je grote vriend weer heerlijk leeg te zuigen tot je sterretjes ziet.:D

Het is al een tijdje geleden maar wilde het jullie zeker niet onthouden.

wimzuidholland
09-07-13, 19:20
Ontvangt nu in Etten Leur

mima
16-07-13, 18:46
Ben voor de 2e keer bij deze dame geweest en is me weer prima bevallen,ze ontvangt nu vlakbij Etten-Leur in een bungalowtje.Deze dame kan verschrikkelijk lekker rimmen alleen daarvoor wil ik weer terugkomen:p het pijpen is goed en diep en heb haar verschillende standjes geneukt en ook het anale gedeelte werd niet overgeslagen:D Dame is zeer aardig en je kan er lekker mee babbelen.Kortom zeer de moeite waard.;)

Greetz mima

ambkyy
01-10-13, 12:57
Vandaag bezoekje gebracht aan deze dame.
Was erg benieuwd na alle goede recensies en dame stond dan ook al een tijdje op mijn "verlanglijst".
Ik zal er kort over zijn:
Is een intelligente, aantrekkelijke, geile dame die je op je gemak stelt, leuk babbelt en doet wat ze beloofd.
Is inderdaad meer voor de stevige sex en dat doet ze met volle overgave.

mm69
04-02-14, 23:08
ook ik ben de afgelopen dagen naar deze dame afgereisd. Aardige vrouw, maar toch een stuk voller dan ik gehoopt had. Best een prima date, maar haar fysiek op de foto's staken mij meer aan dan in het echt.
Ik ga niet meer terug.

son of tarzan
14-04-14, 09:15
Bericht van Naughty:

Ik ben tot nader order niet actief vanwege een langdurige reis

Topic tijdelijk op slot, gooi het weer open als ze er weer is.

Gr. SOT

son of tarzan
11-06-14, 14:18
Bericht ontvangen dat Naughty er weer is, tijdelijk in Boxmeer dus laat haar topic in Etten-Leur staan.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/91825-Ik-ben-weer-in-het-land-nu-even-omg-Boxmeer/default.aspx

Gr. SOT

davidj22
18-06-14, 12:14
Voor de vakantie van Naughty ben ik een aantal keer bij haar geweest. ze ontving in bij Breda en het is een discrete plek, het is schoon en voorzien van een nette douche.

Bij binnenkomst tref je Naughty en word je verwelkomd met een gulle lach en een kus. Naughty is een grote vrouw met mooie natuurlijke borsten. Na mijzelf even te hebben afgespoeld ligt Naughty al klaar op bed en begint ze je direct diep te pijpen. Voor mij de beste pijpervaring tot nu toe. Ook rimt ze je en worden je ballen niet vergeten. Ondertussen mag je lekker met haar tieten en lekkere kutje spelen.

Na het klaarkomen praten wij graag even bij en nemen kort de afgelopen tijd door.

Naughty is een slimme en zeer geile dame. Voor mij zeker de zonde waard.

Dikvoormekaar
22-06-14, 14:37
Gisteren, na haar lange reis, weer bij Naughty geweest. Ze ontvangt nu in Soesterberg in een nette moderne woning.
Evenals mijn bezoek in Etten-leur, geen moment met haar verveeld. Tussen de fysieke activiteiten door lekker gekletst. Zij is voor nummer n. Eenmaal geweest, en je wilt nooit iets anders meer.
:p:)

Wandelaar51
30-07-14, 14:43
Gisteren ook maar eens op bezoek geweest bij deze wonderschone dame. Na een prettig ontvangst en een lekkere douche zijn we gelijk het bed op gedoken en hebben heerlijk liggen zoenen, puur natuur en erg hartstochtelijk. Ze heeft een ongelooflijk natte kut en daar kon ik heerlijk tegenop rijden. Behoorlijk wild tegen die klit aan, ik kon duidelijk merken dat ze hier enorm geil van werd. Langzaam schoven mijn vingers bij haar naar binnen en kon ik die heerlijke warme kut van binnen goed masseren. Deze dame lag te kronkelen van genot en dat werd alleen maar erger nadat ik ook een vinger on haar kontje stak. Wat een genot, niks gespeeld en helemaal echt! Voor ik het weest had ze mijn lul helmaal naar binnen gezogen en likte ze mijn balen en mijn kontje helmaal af. Ze vroeg of ik op mijn knien wilde gaan zitten en voor ik het wist ging haar tong diep bij mijn kontje naar binnen en werd ik langzaam afgetrokken. Voor mij een eerste ervaring die heerlijk was. Natuurlijk volgde nog veel meer standjes waarbij we alle twee alle gaatjes niet ongemoeid lieten. Op een gegeven moment vroeg ze mij haar te neuken in haar kont, voor mij wederom een heerlijke ervaring. Geweldig om mijn harde lul om beurten in haar kont en kut te kunnen pompen. Na een heftige neukbeurt heb ik haar heerlijk klaar gevingerd, zij kwam echtig heftig klaar en lag heerlijk te schokken op ben. Nu was het mijn beurt, ze begon mij heerlijk te pijpen en vroeg of ze mij anaal mocht vingeren, wat een genot.... vol overgave spoot ik haar mond vol. Ze slikte alles door en likte mijn lul heerlijk schoon..... Kortom een geweldige ervaring, volgende keer ga ik haar vragen mij nog meer anaal te verwennen, na deze ervaring wil ik met deze dame meer ervaren want dit voelt goed. Echt een dame om vaker te bezoeken en mijn grenzen te verkennen.

Naughty als je dit leest hoop ik dat je de volgende keer de uitdaging wilt aangaan. Thks voor deze heerlijke ervaring. Ik ga je zien!

Gr Arjan (project x)

hookerwalker
18-08-14, 20:52
Vorige week een bezoek gebracht naar aanleiding van de foto's en de vele goede recencies hier op het forum.
Kan alles alleen maar beamen, dit is echt een topper die er werkelijk ook nog eens volop zelf van geniet.
Het begon al bij het eerste contact over de telefoon wat uiterst vriendelijk verliep, waardoor mijn nieuwsgierigheid was gewekt.
Na ontvangst met welkomstdrankje en het reinigen van het gereedschap werd alle overige kleding snel uitgedaan.
Op mijn verzoek hield ze alleen haar sexy panty aan, maar die is tijdens de daad dan ook niet heel gebleven.
Hierna een top uur gehad waarvan ik elke minuut heerlijk heb genoten.
Zal zeker nog eens op haar spreekuur komen want Naughty weet als de beste hoe je een man moet verwennen.

son of tarzan
18-08-14, 22:48
Naughty is voor langere tijd in het buitenland, topic tot haar terugkomst op slot!

Gr. SOT